Nee, capslock bedoel ik niet... maar van de nog wat grotere letters. En hoe krijg ik gekleurde, geblinkte en letters met een andere styl? Voor de grootte van letters had ik ergens gelezen dat dat met [font] moest, maar dat werkt blijkbaar hier niet, dus wat moet het dan zijn? Alvast bedankt
Met HTML kun je in fora waar die optie aanstaat met fonts klooien. Bijvoorbeeld:
tekst
alleen dan met < ipv [
Dat "edited by" komt erbij te staan als je je bericht wijzigd of als het bericht gewijzigd wordt door een van de adjes (forumleiders).
tekst
alleen dan met < ipv [
Dat "edited by" komt erbij te staan als je je bericht wijzigd of als het bericht gewijzigd wordt door een van de adjes (forumleiders).
Edited by: komt doordat je dan je berichtje ge-edit hebt. Doe je met een van de Icoontjes in de topregel van het betreffende berichtje. kun je overigens ook in de F.A.Q. lezen volgens mij.
grotere letters kun je op meerdere manieren doen, maar alleen met HTML. fora waar dat uit staat kun je dus niet veel. FONT werk dus niet... kan zijn dat dat disabled is omdat je er de layout met onhandigheid volledig mee kan verneuken. de H1 H2 H3 enz tags kun je ook gebruiken.
However, een groter lettertype in je post gebruiken is zelden effectief, en meestal alleen maar SUPER irritant. hou daar beslist rekening mee als je er mee gaat spelen.
grotere letters kun je op meerdere manieren doen, maar alleen met HTML. fora waar dat uit staat kun je dus niet veel. FONT werk dus niet... kan zijn dat dat disabled is omdat je er de layout met onhandigheid volledig mee kan verneuken. de H1 H2 H3 enz tags kun je ook gebruiken.
However, een groter lettertype in je post gebruiken is zelden effectief, en meestal alleen maar SUPER irritant. hou daar beslist rekening mee als je er mee gaat spelen.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Dus dit is niet de bedoeling
Sorry, just joking
Sorry, just joking
Virussen? Scan ze hier!
Wildje hebbet door ... <H1>NEE</H1>
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

OK, closed
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.