Ik heb hier 2 pc's staan met xp en allebei netwerkkaart en UTP kabel. Ik heb dezelfde instellingen gebruikt als 2 computers met windows 98. Een computer heeft internetverbinding en de andere moet deze ook krijgen via de pc met verbinding. Maar hij geeft de hele tijd de foutmelding kabel niet aangesloten. Maar toch heb ik ze aangesloten. Nu is mijn vraag! KAN IEMAND HIER AUB de instellingen neerzetten van allebei de pc's hoe je netwerkverbinding krijgt??? 
<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000"size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.Zie hier waarom niet.
Verder graag niet zoveel van je CAPSLOCK GEBRUIK MAKEN, staat nogal schreeuwerig.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>
<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000"size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.Zie hier waarom niet.
Verder graag niet zoveel van je CAPSLOCK GEBRUIK MAKEN, staat nogal schreeuwerig.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>