weet iemand hoe groot GOT eigenlijk is, in mb's aan disk ruimte, + eventuel hoe werkt topic, is dat 1 html file, waarbij gebruikers hun kwakie kunnen toevoegenm, of is het allemaal los ,,,,, wat een onzin dat laatste tuurlijk is het 1 html file. anders zou de server belasting veels te hoog zijn, en op t.net zefl????
Volgens mij is GoT totaal ongeveer 500mb en bestaat voornamelijk uit cgi files en zo.
Op het moment 833MB, zonder de memberfiles (26Mb).
ja, en hoeveel reaktie's, topics e.d.
is ook wel interessant
is ook wel interessant
Verwijderd
ach, strax in ut PHP forum is 't vast een stuk makkelijker om een actief stats pageje te fabrieken...
*HINT*
Pak je zakjapanner en tel de cijfertjes op de openingspagina van het forum.ja, en hoeveel reaktie's, topics e.d.
is ook wel interessant
Exterazzo: kende je "zakjapanner" nog niet? Heeft al een baard van hier tot Tokio (ja, in Japan
)
BTW, we hebben de windhoos calculator toch ook niet voor nix? Kan grotere getallen aan dan m'n zakjap hoor
BTW, we hebben de windhoos calculator toch ook niet voor nix? Kan grotere getallen aan dan m'n zakjap hoor
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Tja, je kan het ook nog een rekentuig noemen...
Op dit moment zijn er in totaal 300.495 posts op GoT....het zouden er meer zijn als het onzin forum niet overleden was
Ik ken het wel maar ik heb het alleen niemand ooit zien/horen gebruiken. Daarom moest ik lachen, vind het gewoon een koel woord
833 MB GROOT !!!!!!!!!!!!!!!!
Ik weet er nog van dat Femme zei dat het maar 115 MB groot was.
Was wel een poos geleden.
Ik weet er nog van dat Femme zei dat het maar 115 MB groot was.
Was wel een poos geleden.
Tsja, wat wil je.. elk topic van dat KAKER UBB staat er ongeveer in 5 voud op.. Indexfiles, CGI's, HTML's and so on...
redelijk bagger wat dat betreft...
vooral omdat als er ook maar 1 rot is de hele tent alsnog op zijn plaat gaat... hoezo redundant?
redelijk bagger wat dat betreft...
vooral omdat als er ook maar 1 rot is de hele tent alsnog op zijn plaat gaat... hoezo redundant?
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Gaan we nu ook al smijten met alternatieve ziekten??KAKER UBB
"It's redundant! It's redundant!"
- R. E. Dundant
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Ander woord voor zakjapanen of rekenapparaat: "tikdoos"
, moet je tegen je vriendin zeggen dat je je tikdoos wil
May the Force be with You instead of Bill
GoT doorzoeken kan trouwens ook hier hoor...
Pagina: 1