is het op één of andere manier mogelijk om geluid dat vanachter je komt te simuleren dmv 2 boxen of een hoofdtelefoon ?!
Ja dat kan met Dolby Headphone. kan je instellen in powerdvd
Inderdaad
Maar zijn hier speciale testfiles ed voor, want in de film zelf heb ik het nog niet echt kunnen ervaren : "geluid vanachter"
Maar zijn hier speciale testfiles ed voor, want in de film zelf heb ik het nog niet echt kunnen ervaren : "geluid vanachter"
wat dacht je van de sennheisser koptelefoon versterker.. zit ook dolby pro logic op.. INCLUSIEf test
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:56
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
zelfs een oude sb pci128 kan dat al =)
maar een live kaart is natuurlijk stukke beter
of audigy
of audigy
Je kunt natuurlijk ook een goede dolby digital EX versterker kopen, koop er dan wel direkt 1 met ook dts ES, heb je veel keuze in hoor, maar als je het goedkoop wil doen kun je ook gewoon het geluid van de front speakers splitten, EX is namenlijks niets meer dan een extra front kanaal dat naar achter wordt gebracht met een vertraging.
Veel succes.
Veel succes.
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / Radeon RX 9070 XT Red Devil / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / FSP Hydro Ti PRO 1000W
EX is namenlijks niets meer dan een extra front kanaal dat naar achter wordt gebracht met een vertraging.
DD EX is gelijk aan DD 5.1 met als extra een rear back kanaal dat gematrixed zit in de twee rearkanalen.
Praat geen poep als je het niet lust
?! .. tuurlijk zou een sb pci128 dat moeten kunnen, want mijn bedoeling was gewoon software en een geluidsfragment te downloaden die voor en achter kunnen simuleren met een hoofdtelefoonOp zondag 23 december 2001 15:24 schreef tweakduke het volgende:
zelfs een oude sb pci128 kan dat al =)
of audigy
Dat kan met sensura of A3d. Die gebruikt een chippie op de geluidskaart. Maar of dat real-time en softwarematig te doen is, vraag ik me heel sterk af...
met een chrystal chip op je geluidskaart moet het wel kunnen iig
.
met een chrystal chip op je geluidskaart moet het wel kunnen iig
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1