Is di nou een Nederlands Forum? Of...

Pagina: 1
Acties:

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Gaan we meer de Duitse kant op...

Ik doel op de threads in Lieve Adjes met een Duitse titel en verwijzingen naar Gestapo en dergelijke.
Het "rapporteren" wordt zeer gewaardeerd, maar hou het ff leuk. Die eerste grap daarmee was leuk, maar ik vind 'm een beetje vervelend worden, alsof wij een soort dictators zijn o.i.d.
Natuurlijk, wij hebben het laatste woord >:) als dat nodig mocht zijn, en houden de zaak scherp in de gaten, maar dit is een beetje teveel van het goeie.

Nou hoor ik ook alweer mensen denken; "Waarom moet die oorlog er altijd weer bijgehaald worden? :(".
Dat doe ik niet, ik vraag alleen om een andere vergelijking...

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

jawohl (sorry flauw geintje)

Dus nietzman je hebt het gehoord :)

Ik ben het er op zich wel mee eens.

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

Verwijderd

FLAUW GEINTJE?? VUILE HUFTER!!! DISCRIMINATIE!!! WIE WEET WAT NIETZMAN VOOR EEN FAMILIE HAD!!! GORE 234³œ%*@#%$%&#$Œþœ³€€

LOL!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

?

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Juist ja. ?

• asmoday
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

voortaan ff eerst goed begrijpen wat mensen bedoelen dan, ok? :)

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02 08:38

Nietzman

Woei!

FLAUW GEINTJE?? VUILE HUFTER!!! DISCRIMINATIE!!! WIE WEET WAT NIETZMAN VOOR EEN FAMILIE HAD!!! GORE 234³œ%*@#%$%&#$Œþœ³€€
ik snappum niet.....
ik vind het anders wel geinig, maar als jullie het niet 'spaß' vinden go I well in it englisch lullen ;)

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
yes

Verwijderd

Por qué no continuamos en Español?

Verwijderd

Ich lehne das Deutsche irgendwie ab.

• Mr. B.
  • Niet online
Deutsch ist ja doch eine schöne Sprache... just like English :)

Enne... Titan, jij moet je ff inhouden lijkt me, je gaat hier ook al als een dolle tegen nietzman tekeer.

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Ik geloof dat Titan al met z'n 4e nick bezig is, zovaak is hij al gebanned :(

Hardnekkig ventje ..

Verwijderd

Ik tink eignliks dat wy better yn it frysk poste kinne want dat is tige moai :P

• Diamon
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

Fries, doe me een lol.
Tis geen dialect maar een splaak geblek >:)

Vooral als ze je in de trein naar Zwolle zit, en ze beginnen in het Fries tegen je aan te l*llen, dat is zwaar :( :( :(

Mzzl Diamon

/me ziet een ban aankomen

And The Only One

Verwijderd

Diamon heeft last van vooroordelen. Daarom zou ik dus een verhaal over discriminatie kunnen ophangen.

Maar ik doe het niet, want het boeit me totaal niet wat anderen over friesland denken. Ik ben fries en ik ben er trots op en als iemand dat dom belachelijk of weet ik wat vind moet ie dat vooral doen, mij maakt het niks uit.

Verwijderd

EUHMM.. Ik wil even verklaren waarom ik dat zei:

Ik dacht dat nietzman een Duitse naam is, dus vatte ik de opmerking van Asmoday een beetje fout op, het was ook niet om Nietzman te beledigen wat ik zei, en wat ik zei was ook geen vloeken, ik boorduurde voort op admoday's opmerking, die anders bedoeld was die ik dacht.

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Persoonlijk ken ik een aantal Friesen en dan zijn wel coole mensen.

Alleen wanneer ze Fries gaan praten.... en ook die janboel met Friese plaatsnamen. Dan heb ik idd ook zoiets van "doe me een lol".

My $0.02

• Diamon
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

Sorry Diddel, was niet persoonlijk bedoelt.

And The Only One

Verwijderd

NEE HE!!! WEET JE WEL HOE IK HEET? NIKS OVER FRIEZEN!! Anders haal ik me familie erbij, en dat zijn me toch eens veel Friezen

Verwijderd

Diamon, owkay vat mijn reactie dan ook maar als niet persoonlijk op :)
Pagina: 1