Kan iemand me nou eens duidelijk uitleggen hoe ik dat ping probleem met mxstream, win xp en counter-strike moet verhelpen. Heb al iets gehoord over het modem tweaken maar het wordt er voor mij niet duidelijker op
hm vaag.. Heb je daar alleen in XP last van 
Bij Multiweb hadden ze altijd een optie 'streaming'. Die stond standaard altijd uit en die kon je aan laten zetten. Als ie uit stond altijd ping 1000+ met Online Games, en toen ze 'm aanzette altijd onder de 100.. Dat was dan wel kabel, maar misschien dat je bij MxStream ook zoiets hebt ofzo..
Bij Multiweb hadden ze altijd een optie 'streaming'. Die stond standaard altijd uit en die kon je aan laten zetten. Als ie uit stond altijd ping 1000+ met Online Games, en toen ze 'm aanzette altijd onder de 100.. Dat was dan wel kabel, maar misschien dat je bij MxStream ook zoiets hebt ofzo..
Ja ik heb dit alleen onder Windows XP. Onder Windows ME had ik altijd een ping van 50-60 nu zeker een ping van 1000+
Verwijderd
Na drie maanden heen en weer gebel met chello, meerdere keren monteur langs, kabelmetingen, verschillende modems, verschillende optimizeproggies en verschillende OSen, heb ik het.............................opgegeven.
Naaaaaaaaaaa, ik bedenk net weer iets wat ik nog kan proberen
Naaaaaaaaaaa, ik bedenk net weer iets wat ik nog kan proberen
Wees blij dat je reacties krijgt, niet?Op vrijdag 21 december 2001 19:19 schreef aap het volgende:
ik vraag hier om duidelijkheid en niet van die vage replies
En kijk eens in deze topic:
[topic=302924/1/50]
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Dit soort instelling zie je tegenwoordig overal op GoTOp vrijdag 21 december 2001 19:43 schreef Wasp het volgende:
[..]
Wees blij dat je reacties krijgt, niet?
dikzak
Nogmaals vraag ik:
Kan iemand me nou eens duidelijk uitleggen hoe ik dat ping probleem met mxstream, win xp en counter-strike moet verhelpen. Heb al iets gehoord over het modem tweaken maar het wordt er voor mij niet duidelijker op.
En die andere topics heb ik al gezien dus kom daar ook niet mee aanzetten
Kan iemand me nou eens duidelijk uitleggen hoe ik dat ping probleem met mxstream, win xp en counter-strike moet verhelpen. Heb al iets gehoord over het modem tweaken maar het wordt er voor mij niet duidelijker op.
En die andere topics heb ik al gezien dus kom daar ook niet mee aanzetten
De afhandeling van VPN in je winxp is anders dan in win98se en winMe.
KPN doet er niks aan.
MS doet er niks aan.
Oplossing=
Een router gebruiken.Die router zet een vpn verbinding op en je winxp gebruikt die router als gateway dus dan hoeft hij zelf geen vpn te gebruiken.
Ik en 2 vrienden hadden hetzelfde probleem als jouw onder winxp, na installatie router was alles 100% OK.
KPN doet er niks aan.
MS doet er niks aan.
Oplossing=
Een router gebruiken.Die router zet een vpn verbinding op en je winxp gebruikt die router als gateway dus dan hoeft hij zelf geen vpn te gebruiken.
Ik en 2 vrienden hadden hetzelfde probleem als jouw onder winxp, na installatie router was alles 100% OK.
Thy will see the light...
WANNEER KRIJGEN WE HIER DAN EEN PATCH VOOR VERDOMME???? 
HET GELD GROEIT NIET OP ME RUG IK HEB GEEN GELD VOOR ZO'N ROUTER
Je bent gelijk pissig als 1 oplossing niet goed is
Beetje vreemd vind je niet
Probeer ff wat vriendelijker te zijn ok ?
wel beetje te hardzinnig nietOp vrijdag 21 december 2001 20:17 schreef aap het volgende:
WANNEER KRIJGEN WE HIER DAN EEN PATCH VOOR VERDOMME????
ik bedoel maar: kan dit niet op een softwarematige manier??? Moet ik gelijk weer m'n spaarvarkentje slachten om een router te kopen omdat billy en z'n kornuiten weer een foutje hebben gemaakt????
doe toch ff rustig joh
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
+4 InzichtvolOp vrijdag 21 december 2001 21:26 schreef SaURoN het volgende:
wat als die er nou niet is ?!
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
inderdaadOp vrijdag 21 december 2001 19:59 schreef Chello200 het volgende:
[..]
Dit soort instelling zie je tegenwoordig overal op GoT
Verwijderd
ik moet idd ook zeggen dat jouw manier niet de beste is om goeie replys te krijgen , maar wat heb je allemaal geprobeerd??
geen virusscanners of firewalls die iets kunnen fucken of misschien al je drivers is updaten(is sowieso niet slecht).
Ik heb er zelf ook last van gehad dat m'n ping altijd wisselde van 30 tot 600, in dit topic staat het.
Bij mij was de oplossing provider bellen, nog een keer, meelen en toen hebben ze iets aangepast en alles werkt nu perfect(kan alleen geen kazaa oid gebruiken tijdens online gamen)
suc6 met je oplossing
[edit]
dat router aanpassen hebben vrienden van mij ook gedaan, en dat is nui ook een router, de info hadden zij van een site van een van de adsl-aanbieders.
het is iets hannesen met die "modem" die bij adsl zit, hoe en wat weet ik niet
geen virusscanners of firewalls die iets kunnen fucken of misschien al je drivers is updaten(is sowieso niet slecht).
Ik heb er zelf ook last van gehad dat m'n ping altijd wisselde van 30 tot 600, in dit topic staat het.
Bij mij was de oplossing provider bellen, nog een keer, meelen en toen hebben ze iets aangepast en alles werkt nu perfect(kan alleen geen kazaa oid gebruiken tijdens online gamen)
suc6 met je oplossing
[edit]
dat router aanpassen hebben vrienden van mij ook gedaan, en dat is nui ook een router, de info hadden zij van een site van een van de adsl-aanbieders.
het is iets hannesen met die "modem" die bij adsl zit, hoe en wat weet ik niet
Ik heb de laatste Detonator drivers, geen virusscan of firewall aanstaan. Ik heb gehoord dat de VPN in Windows XP anders is en dat ik daardoor zo'n kloteping heb. Maar om heel die modem te verbouwen heb ik ook geen zin in, want van die filesharing programma's werken dan niet meer hoorde ik. Gewoon downloaden gaat wel lekker snel.
Kan ik niet ergens zo'n patch halen voor Windows XP om te zorgen dat die VPN weer werkt zoals in de eerdere versies van Windows?
Kan ik niet ergens zo'n patch halen voor Windows XP om te zorgen dat die VPN weer werkt zoals in de eerdere versies van Windows?
Probeer eens EAX aan te zetten, dat hielp mij ook
Heel vreemd
Verwijderd
Dit was bij mij dus ook de oplossing. Zover ik begreep is het een combinatie van Windows XP + Sblive! + Mxstream.Op zaterdag 22 december 2001 23:54 schreef ubermaestro het volgende:
Probeer eens EAX aan te zetten, dat hielp mij ookHeel vreemd
Maar ik heb in Counter-Strike mensen gesproken waarbij dit niet hielp. En aangezien aap duidelijk maakte dat hij de andere topics ook gelezen had neem ik aan dat dit bij hem niet werkte.
Enige oplossing is dan denk ik toch terug te gaan naar Windows ME of wachten op een fix. Maarja op een fix wachten kan nog heeel lang duren denk ik.
Verwijderd
Daar hebben we nix aanOp zondag 23 december 2001 00:25 schreef webkabouter het volgende:
windows 98 erop en slot op dit topic.. klaar
Ik heb zelf hetzelfde probleem, Ene keer is het er wel andere keer niet
En bleren van "zet dan 98 erop" helpt ons geen ruk, We gebruiken XP punt. Niet door bleren dat 98 erop moet, Want dan wil ik simpelweg niet. Al om al blijft xp beter naar mijn smaak, Eerste o/s die ik niet na 2 weken hoeft te reinstalleren... Meer dan een maang lang zonder reinstall = perfect voor mij.
Hierboven werd al gezegd dat je een router moest gebruiken, maar als je je adsl-modem tweakt, dan wordt-ie een router. Ik heb dit ook gedaan (WinXP en ADSL) en het werkt perfect. Heb nu een ping van rond de 50.
Meer over het tweaken staat op http://www.sateh.com/alcatel.html
Meer over het tweaken staat op http://www.sateh.com/alcatel.html
kep ook probs gehad in xp (lag spikes)
na de teruggang naar 2k geen probs meer
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
ik vind van 2k naar xp pas een teruggangOp zondag 23 december 2001 03:09 schreef Bamibal het volgende:
kep ook probs gehad in xp (lag spikes)
Say What?Op zondag 23 december 2001 00:25 schreef webkabouter het volgende:
windows 98 erop en slot op dit topic.. klaar
Pagina: 1