Wat? OEPSOp zondag 30 december 2001 20:55 schreef edward2 het volgende:
[..]
Wat zeg je me nou toch HJS, hij is wel bijgewerkt hoor, er zitten zelfs R8500 oc opties op!
Foutje bedankt
Wat? OEPSOp zondag 30 december 2001 20:55 schreef edward2 het volgende:
[..]
Wat zeg je me nou toch HJS, hij is wel bijgewerkt hoor, er zitten zelfs R8500 oc opties op!
Verwijderd
Ik heb er gekocht bij Completer en ligt te wachten op het postsorteercentrum totdat tie bezorgd wordt.Op zondag 30 december 2001 21:07 schreef Scatman_II het volgende:
*zucht*
w88 op m'n radeon 8500 retail....
waarom wil nou nu ieder1 er 1 hebben...
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
*zucht*
Verwijderd
Thanx bombermanOp zondag 30 december 2001 19:27 schreef Bomberman het volgende:
Hier staat iets over die 60Hz .. voorheen kon ik echter als ik die manier gebruikte geen resolutie lager dan 1024*768 gebruiken (beetje vreemd idd). Nadat ik de beroemde 'pin 15' van m'n monitor DSub aansluiting had getrokken ging het allemaal perfect (pin 15 eraf betekent geen PnP functie meer, oftewel je kan alle refreshrates en resoluties zelf opgeven).
dat crashen zal eerder aan de rest van je systeem liggen.Op maandag 31 december 2001 00:12 schreef Unicron het volgende:
Hoi,
Ik wil ook een radeon 8500 retail gaan kopen en ik vroeg me het volgende af: Hoe stabiel is die radeon nu?
Loopt je systeem gewoon een week zonder te crashen met de radeon 8500 of crashed die toch nog dagelijks?
Die anisotool heb ik al een tijdje ;)hij was er eerst alleen voor WinMe.Op zondag 30 december 2001 22:04 schreef hjs het volgende:
A little util for quick changing D3D Aniso in 9005 drivers Trouwens, ook voor XP.
Zal niet iedereen al gelezen hebben, toch
Edward, waar haal je dat nieuws van die nieuwe drivers vandaan ?
Niet op voorraad.
De Radeon8500 drivers (9005) zijn behoorlijk solid nou in mij geval, er wordt echt aan gewerkt, al duurt het soms wat langer dan bij nVidia wanneer er updates komen.Op maandag 31 december 2001 00:12 schreef Unicron het volgende:
Hoi,
Ik wil ook een radeon 8500 retail gaan kopen en ik vroeg me het volgende af: Hoe stabiel is die radeon nu?
Loopt je systeem gewoon een week zonder te crashen met de radeon 8500 of crashed die toch nog dagelijks?
Niet op voorraad.
Breek je nek voorzichtig
Je hebt gelijk, even de datum uit het oog verlorenOp maandag 31 december 2001 00:49 schreef The_PyroPath het volgende:
Op het moment dat ik dat poste van die drivgers, waren ze echt net uit hoor, dat eet ik HEEEEEEEEL zeker
Niet op voorraad.
MIsschien zit hier wat voor je tussen, niet de nieuwste maar wel nieuwer dan de de laaste off.:Op maandag 31 december 2001 01:14 schreef GambitRS het volgende:
weer geen win2k drivers zeker? zucht
Niet op voorraad.
wat versta je precies onder verbeterde biosOp zondag 30 december 2001 23:32 schreef John_Hoek het volgende:
Ach jongens.....
Als je weer wat wilt flashen en ook gelijk wat verbeterde BIOSsen of overclocksettings wilt toevoegen op je Radeon 7500 of 8500 kaart, dan neem je toch een kijkje op mijn homepage:
www.home.zonnet.nl/Hoek89
Yep, ik heb net de nieuwe flashradeon package geupload naar mijn website!
Om hem te downen ga je naar de brief van ATI op mijn site en gebruikt de link eronder!....
En voor de twijfelaars met een radeon 7500. Je kan ook eens proberen om een special modded 8500 bios te flashen. kan je eindelijk die braakliggende vertex en pixelshaders gebruiken....En mocht het niet werken, dan flash je gewoon weer terug naar je normale BIOS of een overgeklokkte 7500 versie...
Reality beats fiction by far!
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Reality beats fiction by far!
...gamen blijft leuk...
Niet op voorraad.
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
hehe.. thnxOp dinsdag 01 januari 2002 14:09 schreef Bomberman het volgende:
[afbeelding]
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Een koe is en blijft een merkwaardig beest!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik gebruik powerstrip ervoorOp dinsdag 01 januari 2002 22:07 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Ik gebruik nu de 3293 driver, maar ook met deze driver heb ik, net als met de 3286 en 6006 driver, dat de refresh op 60 hz springt in 3d.
Ik gebruik nu de rage 3d tweaker om het op te lossen, maar toch een beetje vreemd dat dit niet vanzelf gaat
Verwijderd
Powerstrip vind ik zelf niet zo fijn, elke keer bij het opstarten die pop-up wegdouwenOp dinsdag 01 januari 2002 22:58 schreef Alain het volgende:
[..]
Ik gebruik powerstrip ervooris vreemd ja, maarja, m'n GeForce2Pro had dat ook (nog zware problemen mee gehad toen ik het met een nvidia refreshrate fix prog. probeerde op te lossen
alleen powerstrip werkte goed)
Verwijderd
Dit probleem heb ik ookOp dinsdag 01 januari 2002 15:43 schreef B2000.5 het volgende:
Gefeliciteerd en gelukkig nieuw jaar!
Alleen is het begin van mijn jaar niet gelukkig.
Mijn 8500 kan ik niet overclocken![]()
Dwz ik kan de snelheid van de core en mem niet meer aanpassen! Bij 1 mhz verschil lockt hij gelijk en krijg ik verticale strepen! Eerst kon het nog wel, maar opeens niet meer. Het kan nog wel met een oude versie van powerstrip, 2.nogwat. Dit is heel vaagAlle nieuwe progjes werken niet meer!
Is dit een bekend probleem?
Oplossing: speel het spel in windows 98. Volgens de support website geven ze alleen support voor windows 95/98 omdat het speel daarvoor is gemaakt. Ze zijn niet van plan een patch uit te brengen.Op dinsdag 01 januari 2002 22:56 schreef HeerVanHasselt het volgende:
Ik heb een probleem met kleuren bij Frank Herbert's Dune. Je kunt instellen of je in 32 of in 16 bits kleuren wilt draaien, welke resolutie en of de z-buffer in 32 of 16 bits moet werken. Als ik z-buffer in 32 wil krijg ik een interne error en kan ik heel het spel niet opstarten. Zet ik hem op 16 dan werkt het wel maar dan zijn de kleuren niet om aan te zien, echt helemaal verkeerd. Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?
Radeon8500, Xp1800+, WinXP home
Over hoeveel geld praten we dan ongeveer?Op woensdag 02 januari 2002 08:41 schreef Johnny E het volgende:
Mijn eerste advies: Vervang de bijgeleverde SVHS kabel door een goede High-End Kabel!!!!! Het kost wel wat maar scheelt enorm.
Verwijderd
Koffie en meer...
Niet op voorraad.
Ok ik hoor het wel van je. Ik zie die bug trouwens ook niet op zwart. Het is idd vooral zichtbaar op dat forum en bijv bij mij op het blauwe startscherm van w2k (waar later je inlogwindow op verschijnt). Ook bijv onder een spel is het niet om aa te zien. RTCW ziet er niet goed uit op 800x600 maar op 1024 of 640 is alles weer glas helder.Op woensdag 02 januari 2002 13:31 schreef Johnny E het volgende:
Ik heb de afgelopen dage 5 DIVX films gekeken op 800x600 waaronder de Jeepers Creepers DVD rip, deze heeft heel veel donkere scenes waarin ik de effecten had moeten zien, niet dus, zag er perfect uit, ik ga het vannavond nog eens proberen met het rage3d forum op de achtergrond.
Ik heb de laatste versie van de door Uriel gehackte 6006 drivers en helaas 1024 heb ik niet draaiend gekregen, kan simpel weg de optie niet te voorzijn krijgen.
FF rage3dtweaker downloaden en dan in de custom resolutions tab bij beeldscherminstellingen de 1280x960 aanvinken, werkt perfect voor mij, anders moet je in het register op zoek gaan naar "DALrestrictedmodesBCD" geloof ik, en die verwijderen of de waarde 0 gevenOp woensdag 02 januari 2002 13:01 schreef GambitRS het volgende:
Ik zou heeeeeel graag weleens willen spelen op 1240x960 maar het schijnt dat ATI die in geen van hun drivers support heeft gegeven. Zomaar in spellen het register aanpassen heeft weinig zin omdat de drivers er niet mee overweg kunnen. Hoe bouw ik die resolutie in de drivers in, of nog beter, welke (gemodde) driver geeft ondersteuning voor deze resolutie?
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
Ik gebruik Windows XP Prof.Op woensdag 02 januari 2002 09:29 schreef John_Hoek het volgende:
uiteraard zitten er in mijn nieuwe biosflashrpogramma het verbeterde retailbios met stabielere RAm timings!
Ook kan je je eigen custom overclockbios maken, met bijv. 265/265 settings of zelfs 300/300 of 325/325 etc. maar ook 350Mhz voor de core en 100Mhz voor het RAM. Zal wel niet veel zin hebben, nmar toch...
Verwijderd
Verwijderd
daar heb ik hem ook vandaan !Op woensdag 02 januari 2002 20:27 schreef MeKnowHow het volgende:
Yii haaa al met al een succesje vanmiddag)
Weer na een lange periode van wachten heeft mijn broertje nu ook een RADEON 8500 kunnen bemachtigen bij JRPLATFORM.COMZe hadden een paar binnen gekregen
Gelukkig waren deze ook de RETAIL edities
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq