[miereneukmode]het is: hier ist das Gestapo wieder[/miereneukmode]
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Is het niet DIE Gestapo? Gestapo = toch Geheime StaatsPolizei? (Polizei = vrouwelijk) 
Ik dan met m'n 5 jaar Duits en bier op
Ik dan met m'n 5 jaar Duits en bier op
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Je mag toch een kopie voor thuisgebruik maken als backup van je gekochte vcd!
Verwijderd
mr. B: d'oh - je kijkt toch niet naar het geslacht van het woord waar gestapo van is afgeleid? 
maarja, ookal heeft asmoday gelijk en is het das, om het ff compleet te maken zeg ik dat het moet zijn: hier ist der gestapo wieder
maarja, ookal heeft asmoday gelijk en is het das, om het ff compleet te maken zeg ik dat het moet zijn: hier ist der gestapo wieder
nee maar gisteravond stond er een mp3 request.... ik denk dat die topic is verwijdert en dat deze er mooi voor in de plaats is gekomen.....Die post is toch niet illi?
Verwijderd
...good mowning...
't Is inderdaad "Die Gestapo" omdat "Polizei" vrouwelijk is.
Die korrekte Schreibweise ist also: "Hier ist die Gestapo wieder!"
't Is inderdaad "Die Gestapo" omdat "Polizei" vrouwelijk is.
Die korrekte Schreibweise ist also: "Hier ist die Gestapo wieder!"
Verwijderd
Mag ik zeggen dat ik me erger aan het gebruik van 'gestapo' in deze thread?
Ik begrijp dat sommigen het humor vinden, maar anderen storen zich er wellicht aan ivm wat er in het verleden is gebeurd. Een beetje respect voor diegenen zou wel op zn plaats zijn, denk ik zo.
Ik begrijp dat sommigen het humor vinden, maar anderen storen zich er wellicht aan ivm wat er in het verleden is gebeurd. Een beetje respect voor diegenen zou wel op zn plaats zijn, denk ik zo.
mijn nederige excuses voor deze fout, ik zal eens even kijken hoe het komt dat ik dit fout heb (schaam, schaam)
ik had het ergens opgezocht, alleen verkeerd gekeken (er stond nog een woordje achter wat de naamval veranderde)
ik had het ergens opgezocht, alleen verkeerd gekeken (er stond nog een woordje achter wat de naamval veranderde)
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()