Oplossing veel problemen, irritatie, etc.

Pagina: 1
Acties:

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Met hulp van ChiLLer heb ik het volgende gemaakt.

Ik hoop iets dergelijks in de FAQ opgenomen kan worden (liefst als ONLOAD)

kijk hier maar es.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Hmmz... dit is lekker duidelijk tenminste!!

Dit moet eigenlijk bij de submit van je user profile gegooid worden.. gelijk zodra je je registreerd dus...

Verwijderd

'tis inderdaad wel duidelijk :) :)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
Jep ik ben voor

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:34

vanDaal

-ismeereentje

<OL><LI>In Netscape zal de gebruiker niet veel zien (maw, hij doet ut niet. Het zou namelijk wel handig zijn als je het html'etje afsloot, /html :))</LI>
<LI>En ik ben niet zo'n voorstander van pop-up apparaten, al dat klikken</LI></OL>

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:17

me1299

$ondertitel

Vandaal, je trekt de worden uit mijn strot :P

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• vanDaal
  • Laatst online: 13:34

vanDaal

-ismeereentje

graag gedaan hoor! :D

Verwijderd

Ik ben ook geen voorstander van popup apparaten, maar dit is de enige manier waarop je er zeker van bent dat iederen ze echt _moet_ lezen!

• Agent-X
  • Niet online
Of als waarschuwing zon vervelend flash introotje voordat je weer op tweakers kunt voor de overtreders.

• Ikarus
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Ik en ik denk velen andere met mij hebben geen flash geinstalleerd om dat ze niet al die irri intro's en zo willen (al heb ik dan QuickNOT kabel het is toch lang downen) dan zou er een skip knop komen en die zou iedereen dan gebruiken geen oplossing dus ik stem voor die irri popups of een andere javascript oplossing

There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Toevallig ben ik bezig met een nieuwe FAQ en welkomsbericht voor GOT. Ik zal je idee meenemen, of ik het ga gebruiken is vers twee, maar ik zal er iig over nadenken.

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Lekker duidelijk :)

Wat ik zou doen is 1 messagebox met "LEES HET VOLGENDE GOED" oid, en dan het lijstje wat havana voorstelt gewoon in HTML. Tijdens de registratie uiteraard! :P

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

jah... en dan door het stukkie heen een nummervolgorde geven voor het password... dat je aan het einde op OK moet klikken en daarna de (random) code in moet voeren voor ie de registratie goed keurt... en als het fout is? ach, dan zijn de regels ook neit goed genoeg gelezen... >:) (retry!)

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

Sorry hoor, T.Net en GoT staan me na aan het hart, maar als er pop-up's komen blijf ik weg :r

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
HLPDsK jij krijgt ze niet meer te zien want je bent immers allang member?

Ik vind het een goed idee, want het zijn steeds dezelfde vragen die gesteld worden, en op deze manier forceer je de nieuwe members om de FAQ door te lezen.

Dus: Doen!

• Agent-X
  • Niet online
Bij registratie eerst een testje invullen. Alle vragen goed ?..kom maar binnen.
Else..goto 10 ;)

Verwijderd

Ah, alleen bij SingUp .. ok dan.

Maarre, dat 'vergeten' ze weer hoor ..

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Nou en? Dan is er ook nog een FAQ waarin ongeveer hetzelfde staat, alleen dan uitgebreid.
Dus RTFF wordt een gevleugelde uitspraak hier :)
Dat met die pop-upjes heb ik toch maar weer van het lijstje gehaald; dat leest niemand meer, zodra ze doorhebben dat het geen systeemfout is.

• botoo
  • Laatst online: 19:47

botoo

💀 too old to die young

Ja, ik ben ook voor het zou evt. nog aangevuld kunnen worden met eenaftellend cijfer, zodat de pop-up irritatie waarde wat omlaag gaat.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Ik ben alleen bang (weet het wel zeker) dat 90% van de juniors de FAQ sowieso niet leest, en het maar meteen, voor de 10.000e keer, in de groep gooit ..

• botoo
  • Laatst online: 19:47

botoo

💀 too old to die young

Ik ben bang dat ik zeker weet dat je gelijk hebt hebt HlpDsk.
[junior mode]
HEE WAT IS EEN FAQ
[/junior mode]
;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1