Mayday, illegal stuff !

Pagina: 1
Acties:

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

ah gut..

• wildhagen
  • Niet online
Nee... weet jij wel dat Femme (en co.) hier problemen mee kunnen krijgen als een Sjaak van de BSA hier (toevallig of getipt) langs komt surfen ?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Gewoon ergens neerzetten dat Tweakers.net niet aansprakelijk is voor wat de users posten..

• wildhagen
  • Niet online
Gewoon ergens neerzetten dat Tweakers.net niet aansprakelijk is voor wat de users posten..
Was al eens gesuggereerd dacht ik, maar ik dacht dat de wettelijke vlieger op die manier niet opging...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Is MS-DOS geen freeware dan???

• nospam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2025
MS-DOS niet nee, wel FreeDos... dacht www.freedos.org :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Ms-DOS tot versie x toch wel?

LinkedIn WoT Cash Converter

• wildhagen
  • Niet online
Nee.

Virussen? Scan ze hier!

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
MS-DOS freeware?

Zie je die MS??? Dat zegt genoeg lijkt me :P

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Ehh, op The Keep kun je anders MS-DOS 1.0, 2.0 en 6.22 (toch handig die laatste) gewoon downloaden hoor.

ER wordt van uit gegaan dat het nu freeware is. Als MS ze een mailtje stuurt dat ze het niet leuk vinden halen ze het gelijk weg.

Maar ik mag aannemen dat MS ondertussen geen DOS meer verkoopt dus ik vind dat wel kunnen.

Voor sommige games ook hoor .. als iemand hier een linkje plaatst naar Commander Keen 1 .. is dat dan zo erg?

Verwijderd

Daar komt nog bij dat MS nu zo stom bezig is geweest met het gedoe met het maken van boot-disks dat het toch handig is om DOS bij de hand te hebben.

Verwijderd

Jezus, zelfs de source van win3.11 is al maanden geleden vrijgegeven...

Je kan ook te braaf zijn... :(

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

voor de 333 1/3e keer... ik wil niet eens de SCHIJN op wekken dat het evt misschien toch wel een klein beetje mag...

Software waar auteursrechten op vallen en niet vrij verspreidbaar zijn, worden NIET hier via het forum beschikbaar gesteld, en wordt NIET om gevraagd middels dit forum.

SCHLUSS!

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Pagina: 1