Virussen? Scan ze hier!
Nee... weet jij wel dat Femme (en co.) hier problemen mee kunnen krijgen als een Sjaak van de BSA hier (toevallig of getipt) langs komt surfen ?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Gewoon ergens neerzetten dat Tweakers.net niet aansprakelijk is voor wat de users posten..
Was al eens gesuggereerd dacht ik, maar ik dacht dat de wettelijke vlieger op die manier niet opging...Gewoon ergens neerzetten dat Tweakers.net niet aansprakelijk is voor wat de users posten..
Virussen? Scan ze hier!
MS-DOS niet nee, wel FreeDos... dacht www.freedos.org
Ms-DOS tot versie x toch wel?
MS-DOS freeware?
Zie je die MS??? Dat zegt genoeg lijkt me
Zie je die MS??? Dat zegt genoeg lijkt me
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
Ehh, op The Keep kun je anders MS-DOS 1.0, 2.0 en 6.22 (toch handig die laatste) gewoon downloaden hoor.
ER wordt van uit gegaan dat het nu freeware is. Als MS ze een mailtje stuurt dat ze het niet leuk vinden halen ze het gelijk weg.
Maar ik mag aannemen dat MS ondertussen geen DOS meer verkoopt dus ik vind dat wel kunnen.
Voor sommige games ook hoor .. als iemand hier een linkje plaatst naar Commander Keen 1 .. is dat dan zo erg?
ER wordt van uit gegaan dat het nu freeware is. Als MS ze een mailtje stuurt dat ze het niet leuk vinden halen ze het gelijk weg.
Maar ik mag aannemen dat MS ondertussen geen DOS meer verkoopt dus ik vind dat wel kunnen.
Voor sommige games ook hoor .. als iemand hier een linkje plaatst naar Commander Keen 1 .. is dat dan zo erg?
Verwijderd
Jezus, zelfs de source van win3.11 is al maanden geleden vrijgegeven...
Je kan ook te braaf zijn...
Je kan ook te braaf zijn...
voor de 333 1/3e keer... ik wil niet eens de SCHIJN op wekken dat het evt misschien toch wel een klein beetje mag...
Software waar auteursrechten op vallen en niet vrij verspreidbaar zijn, worden NIET hier via het forum beschikbaar gesteld, en wordt NIET om gevraagd middels dit forum.
SCHLUSS!
Software waar auteursrechten op vallen en niet vrij verspreidbaar zijn, worden NIET hier via het forum beschikbaar gesteld, en wordt NIET om gevraagd middels dit forum.
SCHLUSS!
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Pagina: 1