Ik heb als ik overdag een spel on-line speel een ping >500 en als ik 's nachts speel is dat >200 dit is echt BAR slecht. Ik heb Chello (Harderwijk) en WinXP ik heb dat 20% bandbreete besparing ook al uitgezet maar merkte er niet echt veel van. dus als ik spel speel dan word ik regelelmatig gedisconnect of dat ik schiet dat kogel 2 seconden aan komt. als ik iets download haal ik wel gewoon snelheden van 180 KB/s waar kan dit dan aan liggen???
ik zit op netwerk dus ben client...
maar ik had altijd ping van 60 ofzo
maar ik had altijd ping van 60 ofzo
Heb je een firewall of virusscanner draaien op de achtergrond?
Bij mij helpt het als ik die uitschakel,
mijn NPF2002 zorgde bij mij voor een gigantische ping
Suc6 ermee
Bij mij helpt het als ik die uitschakel,
mijn NPF2002 zorgde bij mij voor een gigantische ping
Suc6 ermee
Verwijderd
kijk hier eens, heb hetzlefde gehad.
bij zat het in de provider(luna.nl, rotterdam), maar het is wel opgelost
bij zat het in de provider(luna.nl, rotterdam), maar het is wel opgelost
shit dit heb ik dus ook in UT in de lijst staan meestal de pings wel ok maar meestal heb ik als ik aan het gamen ben ping's van 8000 ;'( met kabel intwernet is ok 200kb down gem. ik draai nu XP maar ik had het de laatste tijd ook in 98se
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Verwijderd
Heb je misschien progs die constante verbindingen vragen draaien op de achtergrond? Met dat soort programma's bedoel ik P2P-progs, chatprogs, etc.
Want wanneer ik online game, dan merk ik toch wel duidelijk het verschil als ik die dingen uitzet (hoewel het vroeger nog wel lukte om gewoon met alles nog aan met een acceptabele ping te kunnen gamen
).
Want wanneer ik online game, dan merk ik toch wel duidelijk het verschil als ik die dingen uitzet (hoewel het vroeger nog wel lukte om gewoon met alles nog aan met een acceptabele ping te kunnen gamen
hiya,
Spijtig om te horen, ik heb geen oplossing voor je. Ik hoorde van een collega dat dit met vele kabel-modems zo is. Prima download snelheid maar slechte ping. Misschien heb je ADSL-mogelijkheden?
Spijtig om te horen, ik heb geen oplossing voor je. Ik hoorde van een collega dat dit met vele kabel-modems zo is. Prima download snelheid maar slechte ping. Misschien heb je ADSL-mogelijkheden?
ehh ik geloof hetn niet het enige at openstaat in de taakbalk is ATI tray c media micer (sound) en power strip.
iets in taakbeheer wat ik moet sluiten
iets in taakbeheer wat ik moet sluiten
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
lage RESOLUTIE....
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
ik heb goeie pings gehad en had vanmorgen ook weer 30min 100 maar meestal 8000+Op maandag 24 december 2001 14:36 schreef Togt het volgende:
hiya,
(was facing worlds op gamersclan.uk 12 3/4 oid
wat zou dat er mee te maken hebben dan ? ik heb idd wel enig verschil gemerkt maar niet echt denderend btw voor het geval je wilde zeggen dat het de brakke radeon drivers zijn, da's noeh waar want met mijn Gf2Mx pruttelbakjeOp maandag 24 december 2001 14:37 schreef MWAD het volgende:
lage RESOLUTIE....
--
[ Voor 99% gewijzigd door Maximize op 15-06-2022 00:51 ]
maar het is goed geweest
Ik heb ook een ping van boven de 500, en toch haal ik meestal meer als 200.... bytes per seconde
...
Verwijderd
waar kan ik die 20% en dan iets internet uit zeten ?
ben best benieuwdt want soms in mijn ping ook nog net iets te hoog met UT
Waar on earth heb je het overOp dinsdag 25 december 2001 23:27 schreef roy-2001 het volgende:
waar kan ik die 20% en dan iets internet uit zeten ?
wist ik dat maat
dat stond hier eerder in dit topic ergens vermeld
De grootte van de packets maakt echt geen ruk uit hoor...Op woensdag 26 december 2001 13:12 schreef ernst het volgende:
wist ik dat maatdat stond hier eerder in dit topic ergens vermeld
Bedoelen jullie dat?
allemal thnx for helping me
de oplossing was, de patch (4.36) installeeren k heb nu pings van rond de 30-40 
thnx
thnx
Verwijderd
nou op vorige postOp dinsdag 25 december 2001 23:45 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Waar on earth heb je het over.
van cs, q3,ra2 !
handen ze het over een 20% internet besparing ( of wat er op lijkt ) en dat ze die moesten uit zetten om een lagere ping te behalen
Pagina: 1