Asshole status

Pagina: 1
Acties:

• BoneZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05-2021

BoneZ

don't panic

Topicstarter
Ik kwam ff op het idee na de misstanden van Billy Gates. Als iemand zich flink misdraagt kan ie dan geen asshole status krijgen ofzo? Kvond em nl goed gevonden van mezelf :) Niemand wil dat achter zun naam hebben duz hopelijk registeren ze zich onder een andere naam en gaan zich vervolgens (hopelijk) weer een beetje normaal gedragen :)

Stemt alle voor :)

reality is for people with no imagination

Verwijderd

VOOR!!! :P >:)

Verwijderd

Ik ben de eerste die zich hiervoor aanmeldt. >:) >:) >:)

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
VOOR! >:)
:P :) :9

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

ze hebben nu toch al blaataap ofzo!!!!

voor -1000 postings!

Verwijderd

Nee, -6666 >:)

Verwijderd

No offence, maar blaataap vind ik een beetje vaag..... Daar kan je verschillende dingen bij denken.

Maar het idee dat mensen die zich misdragen een opmerking achter hun naam krijgen, vind ik niet slecht.

En dat je het aantal postings in de min brengt is ook niet slecht. Zo geef je wel aan dat ze hun gedrag nog "goed kunnen praten" om het zo maar te zeggen.
Daar tegen staat dat 6666 x een posting voordat hij weer Junior member status vergaart toch wel wat veel is in mijn ogen!

Maar ja, iemand moest als voorbeeld genomen worden.

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:17

me1299

$ondertitel

Voor!!!

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Mr. B.
  • Niet online
Daar tegen staat dat 6666 x een posting voordat hij weer Junior member status vergaart toch wel wat veel is in mijn ogen!
Dat lijkt me eerder bedoeld om iemand te dwingen opnieuw te reggen met de hoop dat ie zich dan wel gedraagt.

Korrekt mie iv aajm vronk... :P

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

...mmmmmm.... je moet dus gewoon ff vervelend gaan lopen doen en je krijgt een leuke status >:)

/me is dus tegen zulke statussen, je geeft die lui alleen maar wat ze willen, het gevoel dat ze aandacht hebben en iets bijzonders zijn...

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• weedty435
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-01 10:17

weedty435

.-=WOT UnDeRgRoUnD MeMbEr=-.

VOOR! >:)

I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:36
Lukt toch nooit, heeft geen enkele zin.

Neem als voorbeeld Bill Gates. Ik heb, sinds hij de blaataap mode (-6666 ofzo) heeft gekregen, geen enkel bericht meer van hem gezien c.q. gelezen.

Volgens mij is hij gewoon weer onder ons onder een andere nick name.

p.s. Dit zal vast een zeker ook het geval zijn bij Daar_Ben_Ik_Weer_deelx en bij Flipje (darth flipje ofzo).

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Haha
Voor!

Inclusief allerlei debiele namen voor andere negatieve scores :)

Spammer
Leeghoofd
Zoutzak
DOM

• weedty435

weedty435

Inclusief allerlei debiele namen voor andere negatieve scores

Spammer
Leeghoofd
Zoutzak
DOM
ja,of KLONT ;)

I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?

Verwijderd

Zak Hooi

• weedty435

weedty435

ho,ho nou gaan we niet allemaal namen zitten te bedenken he? die van mij was maar een grapje hoor! :P

Verwijderd

of DAFT :D

• digifun
  • Niet online

digifun

Toch vind ik tuf-tuf club cq Charles H. Lightoller cq Vortigern thy king ,allemaal hetzelfde ip, irritanter zijn bezig geweest en bij tuf-tuf club zie ik geen blaataap staan.

Billy had dan een foute nick en hij deed iets fout. Maar liep niet echt te flamen of te trollen en iedereen heeft het nu over hem.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

Dit heeft toch helemaal geen zin? Als die gast loopt te kloten dan vind hij het hardstikke kewl als hij een asshole status krijgt. Een h4x0r vind het toch ook kewl als hij in het nieuws komt :)

Dus ik stem TEGEN

Verwijderd

Dit heeft toch helemaal geen zin? Als die gast loopt te kloten dan vind hij het hardstikke kewl als hij een asshole status krijgt
Nouja.... Zo word je nooit meer serieus genomen natuurlijk

[mierenneukmode]
hardstikke = hartstikke
[/mierenneukmode]
Pagina: 1