reality is for people with no imagination
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
Maar het idee dat mensen die zich misdragen een opmerking achter hun naam krijgen, vind ik niet slecht.
En dat je het aantal postings in de min brengt is ook niet slecht. Zo geef je wel aan dat ze hun gedrag nog "goed kunnen praten" om het zo maar te zeggen.
Daar tegen staat dat 6666 x een posting voordat hij weer Junior member status vergaart toch wel wat veel is in mijn ogen!
Maar ja, iemand moest als voorbeeld genomen worden.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Dat lijkt me eerder bedoeld om iemand te dwingen opnieuw te reggen met de hoop dat ie zich dan wel gedraagt.Daar tegen staat dat 6666 x een posting voordat hij weer Junior member status vergaart toch wel wat veel is in mijn ogen!
Korrekt mie iv aajm vronk...
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
/me is dus tegen zulke statussen, je geeft die lui alleen maar wat ze willen, het gevoel dat ze aandacht hebben en iets bijzonders zijn...
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
Neem als voorbeeld Bill Gates. Ik heb, sinds hij de blaataap mode (-6666 ofzo) heeft gekregen, geen enkel bericht meer van hem gezien c.q. gelezen.
Volgens mij is hij gewoon weer onder ons onder een andere nick name.
p.s. Dit zal vast een zeker ook het geval zijn bij Daar_Ben_Ik_Weer_deelx en bij Flipje (darth flipje ofzo).
Voor!
Inclusief allerlei debiele namen voor andere negatieve scores
Spammer
Leeghoofd
Zoutzak
DOM
ja,of KLONTInclusief allerlei debiele namen voor andere negatieve scores
Spammer
Leeghoofd
Zoutzak
DOM
I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
Billy had dan een foute nick en hij deed iets fout. Maar liep niet echt te flamen of te trollen en iedereen heeft het nu over hem.
u can fool all people some time and fool some people alltime
Verwijderd
Dus ik stem TEGEN
Verwijderd
Nouja.... Zo word je nooit meer serieus genomen natuurlijkDit heeft toch helemaal geen zin? Als die gast loopt te kloten dan vind hij het hardstikke kewl als hij een asshole status krijgt
[mierenneukmode]
hardstikke = hartstikke
[/mierenneukmode]