Ik heb de kans om een paar waterkoelbloken te laten frezen op school met een cnc-gestuurde freesbank in 5 assen. Ik heb al een paar ontwerpen zelf gemaakt. Ik ben van mening dat het beter moet kunnen als de huidige blokken die je overal kunt kopen. Zeker nu ik geen beperkingen hebt wat betreft bewerkings tijd en een goede machine tot mijn beschikking heb. De bedoeling is dat dit een soort afsluitende opdracht wordt. Ik heb al veel ideeen gezien hier, echter deze hebben de beperking dat ze over het algemeen redelijk eenvoudig zijn, gelet op dat ze zelf gemaakt worden door hobbisten ( daar ben ik er overigen zelf ook een van).
Ik wil een aanbod doen. Voor degene die het mooiste/beste ontwerp post/mailed laat ik er ook een frezen. Materiaal kosten zijn voor mijn rekening.
Ik kan ook niet onbeperkt laten frezen ik dus maar een iemand gelukkig maken. Ze zullen begin volgend jaar klaar zijn, want dan wordt die opdracht afgerond.
De enigste voorwaarden die er zijn, zijn dat het voor een athlon moet zijn, want die heb ik zelf ook een en dat ik hem wil bevestigen met de 4 gaten rond het socket. Het ontwerp hoeft niet al te gedetaileert te zijn als het maar duidelijk is wat je bedoeld en iets goeds is.
Let wel op: de afdichting, mogelijkheid voor peltier etc.
Ik wil hem gaan gebruiken zonder peltier daar heb ik al teveel cpu meer opgeblazen dus daar begin in niet meer aan.
de maten van de gaten zijn : 36.14 en 66.09 mm
http://www.amd.com/us-en/assets/content_type/white_papers_and_tech_docs/23794.pdf
pagina 18 staan alle gegevens voer socket A
succes allemaal
Ik wil een aanbod doen. Voor degene die het mooiste/beste ontwerp post/mailed laat ik er ook een frezen. Materiaal kosten zijn voor mijn rekening.
Ik kan ook niet onbeperkt laten frezen ik dus maar een iemand gelukkig maken. Ze zullen begin volgend jaar klaar zijn, want dan wordt die opdracht afgerond.
De enigste voorwaarden die er zijn, zijn dat het voor een athlon moet zijn, want die heb ik zelf ook een en dat ik hem wil bevestigen met de 4 gaten rond het socket. Het ontwerp hoeft niet al te gedetaileert te zijn als het maar duidelijk is wat je bedoeld en iets goeds is.
Let wel op: de afdichting, mogelijkheid voor peltier etc.
Ik wil hem gaan gebruiken zonder peltier daar heb ik al teveel cpu meer opgeblazen dus daar begin in niet meer aan.
de maten van de gaten zijn : 36.14 en 66.09 mm
http://www.amd.com/us-en/assets/content_type/white_papers_and_tech_docs/23794.pdf
pagina 18 staan alle gegevens voer socket A
succes allemaal
Acer 1501 : P4 bak