mail mij maar maar als je er een of 2 wilt dan zijn ze wel duurOp vrijdag 21 december 2001 10:22 schreef TheDarkLord666 het volgende:
Waar kan je dat laten doen ... want ik wil pentagrammetjes enzo
Kan je me daar ff over mailen ...
Verwijderd
Jippie, ik krijg er eentje gratis:
http://sjoerd.phoenixstam.org/biohaz/?logo12=on
Als er nog iets verandert moet worden doe ik het graag en ik wil ook wel een bestelformulier maken. Dat heeft zich nuttig bewezen bij de biohazard-bestel-actie.
http://sjoerd.phoenixstam.org/biohaz/?logo12=on
Als er nog iets verandert moet worden doe ik het graag en ik wil ook wel een bestelformulier maken. Dat heeft zich nuttig bewezen bij de biohazard-bestel-actie.
Just for the fun, wil ik wel een 80x80 uitvoering.
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
eerst mailen naar nick@internetprojects.nl dan kan ik inventariseren. indien voldoende animo komt er een bestelformulier op www.12webdesign.nlOp vrijdag 21 december 2001 10:57 schreef Hiro Shima het volgende:
ik wil er 2 van 80 en 2 van 120, moet ik mailen of komt er een bestel formulier
Verwijderd
Eerst deze vakantie eens ff kijken wat voor fans ik waar ga plaatsen en dan wil ik er ook wel 1 of misschien 2. Je hoort nog van me.
2 voor deze meneer graag !
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Hmmm 25 piek incl. verzendkosten?
Wil er graag eerst 1 zien...pic?
Wil er graag eerst 1 zien...pic?
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Op vrijdag 21 december 2001 13:29 schreef Hitpoint het volgende:
Als er ook 120mm fanguards worden gemaakt doe ik waarschijnlijk wel mee.
Op vrijdag 21 december 2001 10:07 schreef neo2001 het volgende:
Ik wil een serie 80mm en 92of120mm watercut
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Ik wil er ook wel ééntje van 92 mm, als er naar België geleverd wordt
mail me: jurgenrutten@wanadoo.be
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
ik ook maar liever niet goud geanodiseerdOp vrijdag 21 december 2001 13:43 schreef -hfl-xenon het volgende:
Ik wil er ook wel ééntje van 92 mm, als er naar België geleverd wordt
pure alu plz
Verwijderd
laat maar eens een plaatje zien als het leuk is doe ik mee. kun je ook tux maken mijn vriendin houdt van tux!!!!!!http://logo.nino.ru/main/download.phtml?id=35904
Verwijderd
Ik vind de originele tux mooier. Deze is een beetje duf en is wat slank.
Ga je die tweakers.net dxf gebruiken van mijn homepage? Moet ik er nog wat aan veranderen? Krijg ik een gratis fanguard? Moet ik ook een aerodynamisch tuxje maken?
Ga je die tweakers.net dxf gebruiken van mijn homepage? Moet ik er nog wat aan veranderen? Krijg ik een gratis fanguard? Moet ik ook een aerodynamisch tuxje maken?
Count me in!
Ik had graag 2 stuks van 80mm gehad.
Ik had graag 2 stuks van 80mm gehad.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
Same hereOp vrijdag 21 december 2001 10:22 schreef TheDarkLord666 het volgende:
Ja, ik zou ook wel graag een custom grill willen hebben voor een 120 mm blowhole...... Zou je een eenmalig ontwerp kunnen laten maken? Ik ben er alleen nog niet over uit wat ik wil. Misschien is het ook wel een leuk idee om net zoiets als Demoniac's inkoop actie (die window etches) te beginnen: een aantal ontwerpen showen, en dan de interesse peilen. Kan dat? Zou wel heel tof zijn.
Cheers
Cheers
Verwijderd
aerodynamisch tuxje ????? laat eens zienOp vrijdag 21 december 2001 20:33 schreef Sjord het volgende:
Ik vind de originele tux mooier. Deze is een beetje duf en is wat slank.
Wil er ook wel 2. Wil wel eerst ff pic zien.
3 van 80 misstaan vast ook niet bij mijn kast, count me in!
als je wat pics hebt, wil ik er ws wel een paar voor m'n servertje
NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)
Verwijderd
Aluminium kan wel met een laser gesneden worden.
tenminste bij ons wel.
er moet wel een plastic coating op het plaatmateriaal zitten.
suc6
tenminste bij ons wel.
suc6
[Lomp modus]Op zaterdag 22 december 2001 02:54 schreef micang het volgende:
Aluminium kan wel met een laser gesneden worden.
tenminste bij ons wel.
suc6
Waar is "bij ons"? Ik heb nog een zijplaat van een Lian Li waar ik zelf geen gat in durf te zagen.........
[/lomp modus]
ik wil wel een 80x80 hebben.
liefst wel eerst ff pics
liefst wel eerst ff pics
Bier, Whiskey en Metal!!
ja man pentagrammatjes GO!Op vrijdag 21 december 2001 10:22 schreef TheDarkLord666 het volgende:
Verwijderd
Ik wil dat best doen maar voor alsnog heb ik niets van neo2001 gehoord, en daar wacht ik op.
hee, lui, gaat dit nog wat worden?
Eerst wil ik pics zien, dan praten we verder. Meestal is het nl zo met ditsoort acties dat het een shitlang duurt voordat dit soort dingen ook echt gebeuren. Meestal zijn het wel leuke ideeen maar wordt het niet uitgewerkt. Ik ben zelf een goed voorbeeld.
Raar dat je op die site ten minste van alles 1 moet
bestellen
bestellen
Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
nouja, ff afwachten dan maar.
ik heb gewoon bij comentaar ingevuld wat ik wou hebbenOp woensdag 26 december 2001 13:32 schreef Mujo het volgende:
Raar dat je op die site ten minste van alles 1 moet
bestellen
nu nog hopen dat ie t snapt
Bier, Whiskey en Metal!!
Inderdaad gewoon netjes de page invullen en dan netjes afwachten. Je zult vast en zeker wel antwoord krijgen op je vraag.
hmm.... een e-mailtje erachteraan werkt misschien
Piramide?Op woensdag 26 december 2001 00:10 schreef ajampaniki het volgende:
Eerst wil ik pics zien, dan praten we verder. Meestal is het nl zo met ditsoort acties dat het een shitlang duurt voordat dit soort dingen ook echt gebeuren. Meestal zijn het wel leuke ideeen maar wordt het niet uitgewerkt. Ik ben zelf een goed voorbeeld.
(inkoppertje: iets met "borg" en "cube"
25 gulden? is wel een beetje duur hoor. ik weet het nog nie. Als je ze gewoon koopt zijn ze maar 5 gulden ofzow
6 gulden bij de Conrad, maar als je van die custom dingen wil hebben ben je op deze manier eigenlijk nog best goedkoop uit. En zeg nou zelf, het is toch super bruut om op een LAN te komen met tweaker fanguards voor je blowhole(s)
Verwijderd
das een feit maar heb ze nog steeds niet gezienOp maandag 31 december 2001 13:46 schreef arnoman het volgende:
6 gulden bij de Conrad, maar als je van die custom dingen wil hebben ben je op deze manier eigenlijk nog best goedkoop uit. En zeg nou zelf, het is toch super bruut om op een LAN te komen met tweaker fanguards voor je blowhole(s)
Het is idd wel heel erg stil... 
Die fanguards lijken vast wel bruut op mijn lan-pc
Ik heb toch maar even dat formulier ingevuld.
edit: typo
Die fanguards lijken vast wel bruut op mijn lan-pc
Ik heb toch maar even dat formulier ingevuld.
edit: typo
Verwijderd
Ik ben even gaan knutselen ( ben geen teken expert ) hoe zo'n fanguard er dan zou uit moeten gaan zien .. nou mijn conclusie NIET !! ten eerste zit je altijd met ogen ed die je moet gaan verbinden en dan lijken het net brilletjes enzo en als je naar de eerste kijkt dan zie je dat hij wel erggggg weinig lucht door gaat laten ... leuk voor de modders maar niet voor de overclockers ... en de tweede is veel beter voor de lucht in/uitlaat maar die vind ik er persoonlijk niet uit zien en hij wordt dan wel errrg gammel dus denk niet dan dit ooit een uitwerking gaat krijgen
jammer maar helaas ...

iddOp donderdag 03 januari 2002 17:40 schreef Lomu het volgende:
Ze houden wel erg veel lucht tegen...
Het is nu al wel heel erg lang geleden...., had mij best gaaf geleken, een paar GoT-fanguards.
Wat l*l jij nou, ik heb al verschijdene mailtjes gehad van Neo2001 en het gaat allemaal zoals geplant hoor?Op donderdag 10 januari 2002 20:37 schreef The.Joker het volgende:
Het is nu al wel heel erg lang geleden...., had mij best gaaf geleken, een paar GoT-fanguards.
Verwijderd
Owja ?? en hoe gaan die dingen eruit zien dan ?? ik heb van nix gehoord dat het door zou gaan hoor en hoe ze eruit komen te zien en wat voor materiaal enz enz .....Op donderdag 10 januari 2002 20:53 schreef arnoman het volgende:
[..]
Wat l*l jij nou, ik heb al verschijdene mailtjes gehad van Neo2001 en het gaat allemaal zoals geplant hoor?
VERTEL
Enkele quotes uit zijn mailtjes
We zij al redelijk ver met de ontwerpen.
Mocht ik jullie hulp nog nodig hebben dan laat ik het wel weten
De offerte aanvragen gaan voorspoedig.
Diegene die mij van een bruikbare .dxf tekening (kan in samenwerking /
overleg met mij worden gemaakt) aanlevert voor de fanguard
Krijgt 3 Fanguards naar keuze gratis.
Wie voelt zich geroepen om deze tekening te vervaardigen.
We zij al redelijk ver met de ontwerpen.
Mocht ik jullie hulp nog nodig hebben dan laat ik het wel weten
De offerte aanvragen gaan voorspoedig.
Diegene die mij van een bruikbare .dxf tekening (kan in samenwerking /
overleg met mij worden gemaakt) aanlevert voor de fanguard
Krijgt 3 Fanguards naar keuze gratis.
Wie voelt zich geroepen om deze tekening te vervaardigen.
Verwijderd
Aha nou thnx ik hoor het wel wanneer de ontwerpen af zijn ... ik had zelf ook een beetje zitten knutslen en dat stond hierboven alleen is mediamonks plat en is inmiddels me HD geformateerd dus geen pic's meer
Wanneer heb jij een meeltje gekregen dan, ik heb het inventarisatie-formulier ook ingevuld, maar nog steeds niks gehoord
Grappig, ik zou het niet weten, anders mail je tim toch gewoon ff?
Oh ja, heeft iemand toevallig een URL waar ik een shareware versie van Autocad kan vinden?
K heb het formulier nog een keer verstuurd, nu maar zien...
hmm... daar heb ik ook al naar gezocht, maar het is niet te vinden. Volgens mij is ie er gewoon niet
Werkt nietOp vrijdag 11 januari 2002 13:51 schreef Sjord het volgende:
Mijn ontwerpjes
Ik ben bang dat er weinig van Henk overblijft.
Verwijderd
Link werkt nietOp vrijdag 11 januari 2002 13:51 schreef Sjord het volgende:
Mijn ontwerpjes
Ik ben bang dat er weinig van Henk overblijft.
moet met een i-tje meer zijnOp vrijdag 11 januari 2002 13:51 schreef Sjord een incorrecte link
Zijn ontwerpjes
En over het ontwerp, mij spreekt de onderste (met kleine henkie) nog het meest aan
Me 2.... Dat is de enigste die goed op het GoT logo lijkt en ook nog lucht doorlaatOp vrijdag 11 januari 2002 17:07 schreef Roadkill het volgende:
[..]
moet met een i-tje meer zijn![]()
Zijn ontwerpjes
En over het ontwerp, mij spreekt de onderste (met kleine henkie) nog het meest aan
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ik heb er net ff een 80mm fan bij gepakt. Als je dan naar het gedeelte kijkt waar Henk overheen zou kunnen vallen / passen, dan is dat erg klein: een centimetertje of 3,5 ongeveer.
Wordt wel erg klein om nog leuk op te vallen imho.
En dan te bedenken dat ik ook interesse had in de versie voor 60mm fans
Wordt wel erg klein om nog leuk op te vallen imho.
En dan te bedenken dat ik ook interesse had in de versie voor 60mm fans
Verwijderd
Ik heb 2 voorstellen:
1.
Neem contact op met een Tweaker-Team lid om te kijken hoe de handel op te zetten, zodat niet iedereen in het forum gaat lopen raaskallen over IKKE IKKE IKKE OOK EEN!!! en zo..
2.
Als je de Henkie nu zo groot houdt als het centre van een Coolerfan, dan kun je de haren laten uitsteken en de Wrenches gebruiken als verbinding punten in de hoeken., daar zet je maximaal 2 rings achter en je hebt denk ik de beste airflow bij een mooi uitkomend design..toch?
Als de mal klaar is moet je hem maar posten, dan kunnen we via de in optie 1. aangemaakt link eentje bestellen (1 per klant, voorlopig, dan kan de productie worden aangehouden
1.
Neem contact op met een Tweaker-Team lid om te kijken hoe de handel op te zetten, zodat niet iedereen in het forum gaat lopen raaskallen over IKKE IKKE IKKE OOK EEN!!! en zo..
2.
Als je de Henkie nu zo groot houdt als het centre van een Coolerfan, dan kun je de haren laten uitsteken en de Wrenches gebruiken als verbinding punten in de hoeken., daar zet je maximaal 2 rings achter en je hebt denk ik de beste airflow bij een mooi uitkomend design..toch?
Als de mal klaar is moet je hem maar posten, dan kunnen we via de in optie 1. aangemaakt link eentje bestellen (1 per klant, voorlopig, dan kan de productie worden aangehouden
Verwijderd
Is er niet heel toevallig iemand die die ontwerpen van mij heeft opgeslagen ??
ik ben ze namelijk kwijt en mediamonks ligt ook plat en die vond ik toch nog een stuk mooier als wat ik nu zie ..
Ik vind de 1e wel goed, alleen de ogen dan aan de bovenkant van 't balkje!!Op vrijdag 11 januari 2002 16:08 schreef arnoman het volgende:
[..]
Werkt niet
't zou op zich dan wel goed moeten zijn
[edit]
Verwijderd
Heb zelf net ff zitten knutslen (again) ... dacht zelf meer aan zoeits .... neusje zou eventueel weg gelaten kunnen worden ...
ik wil er wel 1ntje
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
waarmee maak je zo'n ding?? * Mithrandir vind 't irritant dat hij geen goed programma heeft, en met FS kan ik niet goed genoeg omgaanOp vrijdag 11 januari 2002 18:41 schreef MoSc2001 het volgende:
Heb zelf net ff zitten knutslen (again) ... dacht zelf meer aan zoeits .... neusje zou eventueel weg gelaten kunnen worden ... [afbeelding]
als die dingren zo mooi worden (en in kleur) wil ik er ook wel 1, maar niet voor 25,- das me te duur!Op vrijdag 11 januari 2002 18:41 schreef MoSc2001 het volgende:
Heb zelf net ff zitten knutslen (again) ... dacht zelf meer aan zoeits .... neusje zou eventueel weg gelaten kunnen worden ... [afbeelding]
Verwijderd
Nie moeilijk doen gewoon adobe photo shopOp vrijdag 11 januari 2002 18:56 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
waarmee maak je zo'n ding?? /me vind 't irritant dat hij geen goed programma heeft, en met FS kan ik niet goed genoeg omgaan
Jaja ook nog in kleur en 25,- veel te duur ... ga dan maar vast naar de winkel om standaart dingen te halenOp vrijdag 11 januari 2002 18:57 schreef maartenb het volgende:
[..]
als die dingren zo mooi worden (en in kleur) wil ik er ook wel 1, maar niet voor 25,- das me te duur!
In kleur kan toch niet? (al helemaal niet voor 25,- toch?)Op vrijdag 11 januari 2002 18:57 schreef maartenb het volgende:
[..]
als die dingren zo mooi worden (en in kleur) wil ik er ook wel 1, maar niet voor 25,- das me te duur!
Oh.Op vrijdag 11 januari 2002 19:17 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
In kleur kan toch niet? (al helemaal niet voor 25,- toch?)
Verwijderd
Maar het zijn nog steeds ogen op stokjes. Is niet echt alles.Op vrijdag 11 januari 2002 18:41 schreef MoSc2001 het volgende:
Verwijderd
Ja er is geen andere mogelijkheid om die oogjes te maken he ?? of welOp zondag 13 januari 2002 17:57 schreef Sjord het volgende:
[..]
Maar het zijn nog steeds ogen op stokjes. Is niet echt alles.
Neo kom op hé gaat er nog wat gebeuren of niet? Waarom ben ik de hele tijd degene die dit topic omhoog moet schoppen?
Waarom mail je niet meer, gaat het niet door ofzo?
Laat is wat van je horen.
Waarom mail je niet meer, gaat het niet door ofzo?
Laat is wat van je horen.
heeft er iemand al iets meer gehoord? of gaat het allemaal niet meer door NEO!?!
het ziet er allemaal erg strak uit, maarre ik drukte ff op de html bron van je pagine, wtf!!!! Mijn god wat een boel code, welk programma heb je gebruikt om die page samen te stellen???? Of zie ik iets over het hoofd???
Eindig wel met zeggen dat je equipment zwaar bruut is, jalourse marcel hier!!!
Eindig wel met zeggen dat je equipment zwaar bruut is, jalourse marcel hier!!!
kickerdekick
ik wil een got fanguard, blauwig kleurtje, weet niet hoe het heet, wil er 25,- gulden voor betalen, wie heeft em voor mij, wie het eerst komt, het eerst maalt....
ik wil een got fanguard, blauwig kleurtje, weet niet hoe het heet, wil er 25,- gulden voor betalen, wie heeft em voor mij, wie het eerst komt, het eerst maalt....
PSN: DutchTrickle PVoutput
alsof mensen in de rij zouden staan om jou een fanguard te mogen verkopenOp zaterdag 19 januari 2002 13:24 schreef dave_hagenaars het volgende:
kickerdekick
(geen offensief
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
ik denk dat iedereen hier kan fluiten nar z'n fanguards...kdenk dat het hem toch wat teveel moeite is geworden ofzow 
voor iedereen die heel enthousiast hier gereageerd heeft
Denk ut ook.Op maandag 21 januari 2002 20:28 schreef Zurrik.com het volgende:
ik denk dat iedereen hier kan fluiten nar z'n fanguards...kdenk dat het hem toch wat teveel moeite is geworden ofzow
voor iedereen die heel enthousiast hier gereageerd heeft
Vond het al vreemd dat ik het topic levend moest houden.
Die andere actie met fanguards is ook een beetje dood volgens mij.
jammer... zon ding met n penta had me toch beswel kewl geleken...
Verwijderd
Ja je kan van die andere aktie toch niet verwachten dat die dingen jongen 200 van die dingen maakt in 1 weekOp maandag 21 januari 2002 21:30 schreef arnoman het volgende:
[..]
Denk ut ook.
Vond het al vreemd dat ik het topic levend moest houden.
Die andere actie met fanguards is ook een beetje dood volgens mij.
*kickerdekickerdekick*
Het is waarschijnlijk totaal zinloos, maar daar gaat ie nog een keer
Wel jammer hoor, had vast heel erg leuk geleken
Het is waarschijnlijk totaal zinloos, maar daar gaat ie nog een keer
Wel jammer hoor, had vast heel erg leuk geleken
JIPPIE
Het gaat wel door, ik heb sinds kort enkele meeltjes ontvangen waaruit blijkt dat het wel degelijk door gaat!
Hij was alleen de link kwijt van het topic
Het gaat wel door, ik heb sinds kort enkele meeltjes ontvangen waaruit blijkt dat het wel degelijk door gaat!
Hij was alleen de link kwijt van het topic
de tekeningen van de eerste demo's staan op www.12webdesign.nl
Laat me weten wat jullie ervan vinden.
Laat me weten wat jullie ervan vinden.
Persoonlijk vind ik nummer 3 en 4 het mooiste, de andere 2 zijn het net niet helemaal, vooral die streep door de ogen, nee.
Je kan nu op www.12webdesign.nl stemmen welke fanguards jij het mooiste vindt. Ik kreeg namelijk bijna geen reacties meer op de GOT guards dus heb alles even uitgesteld.
De 2 popuilairste worden geproduceerd
De 2 popuilairste worden geproduceerd
Ik wil een GoT-fanguard...
Die andere hebben ze toch ook nog wel op andere plaatsen?
Die andere hebben ze toch ook nog wel op andere plaatsen?
Verwijderd
ADODB.Recordset.1 error '80004005'
SQLState: S1000
Native Error Code: 2013
[TCX][MyODBC]Lost connection to MySQL server during query
/www.12webdesign.nl/poll.asp, line 388
SQLState: S1000
Native Error Code: 2013
[TCX][MyODBC]Lost connection to MySQL server during query
/www.12webdesign.nl/poll.asp, line 388
Verwijderd
heb niet direct zin om nog eens heel het topic te herlezen, maar komen er eigenlijk ooit FanGuards voort uit dit topic ?
dat pentagram lijkt me echt HEEL cool voor op me FOP38
dat pentagram lijkt me echt HEEL cool voor op me FOP38