"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
bvd.
hierOp vrijdag 21 december 2001 12:08 schreef Lampie het volgende:
Ik krijg de hele tijd een corrupte download.Kan iemand em ff mirroren?
bvd.
edit1:zou nu wel moeten werken...
edit2:het is traag, maar het werkt.
dan is er bij jou iets mis, bij mij werkt ie wel goed.Op vrijdag 21 december 2001 12:17 schreef Lampie het volgende:
[..]
t werkt nietweer corrupt
Verwijderd
Maar dat neemt niet weg, dat ik hem
Ik hou de volgende versies zekers in de gaten: feature request: aub een automatisch detectie van nieuwe versies
edit:// request 2: als de topic dus niet meer in de active topics staat, dan haalt ie de titel niet meer op, zou wel handig zijn als je ook handmatig dit kan toevoegen
Verwijderd
Dit is echt een goed progje..
Beter dan 6 schermen open en refreshen voor je vaderland
Die werktOp vrijdag 21 december 2001 12:21 schreef ParaNoiMia het volgende:
Probeer deze es ?
www.noize.nl/downloads/hottopic/hottopic.zip
Tnx
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Die van mij nog niet, ik moet nog even een betere server zoeken, maar dat post ik hier nog wel.Op vrijdag 21 december 2001 13:24 schreef jelmervos het volgende:
Bedankt voor de mirror(s), zijn ze definitief?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ik heb wel al van wat nieuwe features gehoordOp vrijdag 21 december 2001 13:25 schreef LuNaTiC het volgende:
Wanneer kunnen we (jah ik vraag het stiekum toch) ongeveer de volgende versie verwachten, en wat zit daar zeker al in? (of wil je alles in EEN keer maken? )
tiscali mirror
jaOp donderdag 20 december 2001 18:59 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Zit SU in de Active Topics?
Als het prog af is wil ik hem best ff mirroren
blup
Op vrijdag 21 december 2001 13:55 schreef DR het volgende:
[..]
ja
Op donderdag 20 december 2001 19:01 schreef LuNaTiC al veeeeeeeel eerder het antwoord op die vraag namelijk het volgende:
[..]
yep
ja ik ben niet helemaal wakkerOp vrijdag 21 december 2001 13:57 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
[..]
![]()
maar ik kan mirroren op crew space
Ik had het niet over het mirrorenOp vrijdag 21 december 2001 13:59 schreef DR het volgende:
[..]
ja ik ben niet helemaal wakker
maar ik kan mirroren op crew space
ik kan wel zien jah dat je niet wakker bent...
Op vrijdag 21 december 2001 14:00 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ik had het niet over het mirroren![]()
ik kan wel zien jah dat je niet wakker bent...
p.s. ik kan ook wel mirroren op mijn crewftp
ja, 2x dezelfde file alleen in andere mapjesOp vrijdag 21 december 2001 14:02 schreef wasigh het volgende:
p.s. ik kan ook wel mirroren op mijn crewftp![]()
![]()
Ja stel dat de load op jouw mapje te groot wordOp vrijdag 21 december 2001 14:06 schreef DR het volgende:
[..]
ja, 2x dezelfde file alleen in andere mapjes
[back ontopic]
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Gewoon in je startup mapje stoppen, dan start ie automatisch op (tenminste bij win 95), doet het bij mij gewoonOp vrijdag 21 december 2001 14:47 schreef dreamer het volgende:
Wat misschien ook wel leuk is als hij bij het opnieuw opstarten ook meteen mee opstart en dat hij meteen weergeeft welke topics nieuwe replies hebben.
Maar het zou wel handig zijn als ie bij het afsluiten onthield hoeveel reacties er waren en bij opnieuw opstarten ook meteen aantal nieuwe reacties aangeeft.
Verwijderd
Voor iedereen die last had van de bug dat het popup-venster er met de focus vandoor ging terwijl het verscheen, heb ik nu goed nieuws.
Ik heb net ff zitten coden, en die bug is nu als het goed is verholpen. Ik heb jelmervos de laatste versie van mijn component net gemaild, dus met een beetje geluk zit die fix er bij de volgende versie van HotTopic in.
Perfect, ik zal vanavond testen, maar vertrouw erop dat het perfect zal gaan werken. Bedankt voor de moeite.Op vrijdag 21 december 2001 15:28 schreef _JWB_ het volgende:
Ik heb net ff zitten coden, en die bug is nu als het goed is verholpen. Ik heb jelmervos de laatste versie van mijn component net gemaild, dus met een beetje geluk zit die fix er bij de volgende versie van HotTopic in.
Dan hoor ik dat wel via ICQ, had gister ook al even contact met hem. Bedankt.Op vrijdag 21 december 2001 14:02 schreef wasigh het volgende:
jelmervos > acm gaat contact met je opnemen over de details mbt tot het hosten van xml op de tweakers servers
p.s. ik kan ook wel mirroren op mijn crewftp![]()
![]()
blup
Verwijderd
Dit scheelt me heel veel tijd...
Nu maar hopen dat er een update komt met al de features die hier voorgesteld worden...
Zie mijn eerste post, daar houd ik een beetje bij hoe het gaat de final versie qua functies/bugs.Op vrijdag 21 december 2001 16:15 schreef PJSCHRIJVER het volgende:
Nu maar hopen dat er een update komt met al de features die hier voorgesteld worden...
Nog niet gevraagd volgens mij, maar komt er zeker weten in.Op vrijdag 21 december 2001 16:17 schreef Pr3d4t0r het volgende:
Misschien al gevraagd maar kan je er ook voor zorgen dat je een wav filetje kan laten afspelen als er een nieuwe reply komt ?
Verwijderd
(en degene die meegeprogd hebben natuurlijk):*
Geweldig progje.
Nee, die download versie blijft een Public Beta.Op vrijdag 21 december 2001 16:22 schreef SH007 het volgende:
zijn de dingen, waarbij in de 1e posts done staan, ookal toegevoegd aan de download die er staat?
Zodra ik denk dat ik klaar ben zoek ik een paar beta testers voor bugs, en vervolgens gooie ik die versie online als Final Versie 1.0.
Het lijstje geeft aan waar ik momenteel klaar mee ben.
Verwijderd
Weet je ook al wanneer dat ongeveer is? Ben erg ongeduldig :0Op vrijdag 21 december 2001 16:26 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Nee, die download versie blijft een Public Beta.
Zodra ik denk dat ik klaar ben zoek ik een paar beta testers voor bugs, en vervolgens gooie ik die versie online als Final Versie 1.0.
Nee, geen enkel idee.Op vrijdag 21 december 2001 16:29 schreef PJSCHRIJVER het volgende:
[..]
Weet je ook al wanneer dat ongeveer is? Ben erg ongeduldig :0
En ja hoor... we zijn weer beland in de bekende Trillian-procedure. Hoe meer mensen 'zeuren', hoe langer het duurt...Op vrijdag 21 december 2001 16:29 schreef PJSCHRIJVER het volgende:
[..]
Weet je ook al wanneer dat ongeveer is? Ben erg ongeduldig :0
Tjsa, jelmervos heeft ons allemaal erg lekker gemaakt met de Public Beta, dus zijn er nu veel mensen die haast niet kunnen wachten op de de Final VersionOp vrijdag 21 december 2001 16:36 schreef Pred het volgende:
[..]
En ja hoor... we zijn weer beland in de bekende Trillian-procedure. Hoe meer mensen 'zeuren', hoe langer het duurt...
Enne hoe meer features er bij gebouwd moeten worden hoe langer het duurt he?
Denk et wel jahOp vrijdag 21 december 2001 16:44 schreef Sassie het volgende:
[..]
Tjsa, jelmervos heeft ons allemaal erg lekker gemaakt met de Public Beta, dus zijn er nu veel mensen die haast niet kunnen wachten op de de Final Version.
Enne hoe meer features er bij gebouwd moeten worden hoe langer het duurt he?
Mooi dat iedereen wat webspace opoffertOp vrijdag 21 december 2001 16:48 schreef UltiemeLeek het volgende:
nog een mirror...
http://www.defoarikker.nl/prive/hottopic.zip
Nu even alle mirrors op een rijtje:
http://www.noize.nl/downloads/hottopic/hottopic.zip
http://home.worldonline.nl/~knmg1444/HoTTopic/hottopic.zip
http://www.ricardis.tudelft.nl/~katgert/hottopic.zip
http://www.defoarikker.nl/prive/hottopic.zip
programma werkt : JA
icoontje in IE : JA
werkt icoontje : NEEN !!
Ps : ik werk met win98SE (engels), IE5, .... voor de rest kijk je onderaan mijn sig.
Wanner ik op het icoontje (in Explorer) klik krijg ik deze foutmelding :
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
* Sassie moest er ook aan geloven en heeft nu IE5.5 geinstalleerd
In je hottopic map staat een bestandje genaamd script.htm
Openen met notepad, vervang de regel met finalUrl in :
finalUrl = "hottopic:" + userUrl;
Daarna IE opnieuw opstarten.
Werkt bij mij prima (IE 5.00.2920.0000)
Verwijderd
Event Type:ErrorOp vrijdag 21 december 2001 10:27 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Wat voor error?
Zijn er meer mensen waarbij ICQ crashed als je HotTopic draait/opstart?
[..]
Faulting application icq.exe, version 1.1.1.1, faulting module icqp3c.dll, version 0.0.0.0, fault address 0x00001925.
For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Data:
0000: 41 70 70 6c 69 63 61 74 Applicat
0008: 69 6f 6e 20 46 61 69 6c ion Fail
0010: 75 72 65 20 20 69 63 71 ure icq
0018: 2e 65 78 65 20 31 2e 31 .exe 1.1
0020: 2e 31 2e 31 20 69 6e 20 .1.1 in
0028: 69 63 71 70 33 63 2e 64 icqp3c.d
0030: 6c 6c 20 30 2e 30 2e 30 ll 0.0.0
0038: 2e 30 20 61 74 20 6f 66 .0 at of
0040: 66 73 65 74 20 30 30 30 fset 000
0048: 30 31 39 32 35 0d 0a 01925..
Icq99b v2769, WinXP (US Corp.Pro), HotTopic v1.0 (Public Beta
Hé bedankt voor de tip... werkt hier nu ook.Op vrijdag 21 december 2001 17:46 schreef ParaNoiMia het volgende:
Voor mensen met IE5.0 doe het volgende:
[...]
Werkt bij mij prima (IE 5.00.2920.0000)
IE 5.00.3315.1000 NL i.c.m Win2000 Prof. SP2 NL
Geluidje vind ik echt een 'ZeerAanTeRaden' / 'Highly Recommended' feature...Op donderdag 20 december 2001 17:13 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Venster resizen is geen probleem.
Instellingen komen wel, geluid e.d. is ook een idee.
[..]
Kan je tussen het eten/tv door horen of er replies komen...
[draaidoor mode]
En dan per topic een zogenaamde kenmerkende sound instellen
[/draaidoor mode]
Verwijderd
is het misschien mogelijk het zo te maken dat je het ook bij meerdere forums kan gebruiken?
Shift+linkermuisknop op dat popujeOp vrijdag 21 december 2001 16:11 schreef Werkeend het volgende:
tis geloof ik al een x gezegt.. maar kan je hottopic in een nieuw venster vna ie laten openen? [delete]en is mischien de popup te scalen? ik vin hem nl nogal groot :)[/delete]
Meedere fora, Fok Forum moet wel lukken, maar of ik verder ga weet ik niet. Niet elk forum is hetzelfde he.Op vrijdag 21 december 2001 18:43 schreef GODZILLA2001 het volgende:
Leuke progweer eentje voor mijn verzameling
is het misschien mogelijk het zo te maken dat je het ook bij meerdere forums kan gebruiken?
Beter als alles bookmarken, wat ik eerst deed
Hoe lang ben je hier mee bezig geweest joh?
Jammer dat het hier niet werkt, is geen bug ofzow, maar ik zit tijdelijk (tot onderstaande computer gerepareerd is
hehehe, topicstarter heeft 22 posts gemiddeld per dag!
Hoogste wat ik tot nu toe ben tegengekomen
maar er zitten dus geen forums bij waarvoor je ingelogd moet zijn
is dat ook niet te doen
als het wel te zoen is zou het wel gaaf zijn als HK ook in dat tooltje kan, maar als het niet kan met inloggen enzo, dan niet, hij is zo ook leuk
definitieve mirror: http://www.swinxunited.com/extern/hottopic.zip
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
maar Request dus: Knoppie voor in Opera
Da's een hele goede, maar ik draai geen opera en geen netscape.Op zaterdag 22 december 2001 09:17 schreef gbooster het volgende:
maar Request dus: Knoppie voor in Opera
Voor als iemand het wil proberen: je moet je browser laten wat het "hottopic:" protocol is. Daarna een knop maken die naar deze URL gaat: hottopic:<url-van-topic>.
Misschien ga ik het ooit nog es proberen voor Opera/Netscapen.
Ahja.. ik ben niet zo programmeur dus gaat niet echt lukken denk ik.. Ik wacht wel even af of iemand anders dit kan/ heeftOp zaterdag 22 december 2001 11:00 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Da's een hele goede, maar ik draai geen opera en geen netscape.
Voor als iemand het wil proberen: je moet je browser laten wat het "hottopic:" protocol is. Daarna een knop maken die naar deze URL gaat: hottopic:<url-van-topic>.
Misschien ga ik het ooit nog es proberen voor Opera/Netscapen.
[Edit: Typo's
Haha denkt ook iemand grappig te zijn... Er zullen altijd mensen zijn die ik niet begrijp...Op zaterdag 22 december 2001 10:55 schreef d_v_pelt het volgende:
Leuk wel, heb het geprobeerd...
Wat heb je er aan?
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Nouja, nieuwer, iig versie 1.0. Daar zullen veel van de request die hier gemeld zijn in zitten. Even geduld dus, misschien wordt het een kerstcadeau.Op zaterdag 22 december 2001 12:10 schreef IbBeLz het volgende:
Dit prog werkt hier iig perfect vind hem echt super handig kan niet w8en tot een nieuwere versie
De meest irritante bug is eruit: popup die denk de focus te moeten hebben.
win2k
ie6
Hartstikke mooi!!!! En jah, je moet natuurlijk wel een beetje bij de tijd blijven...Op zaterdag 22 december 2001 15:13 schreef Goten het volgende:
hmm het progje werkt hier ook goed
win2k
ie6
Het eerste topic (deze) toevoegen ging goed. Maar als ik nu topics wil toevoegen zet hij bij de naam en de reply een vraagteken neer. De topic nummers zet hij wel goed neer
Nogmaals: dit klopt (lees topic door). Hij weet alleen de overige informatie als deze in de Active Topics komt. Ik denk niet dat het slim is om elke topic dit je toevoegt de informatie van GoT te halen. Het maakt verder niks uit of er nou wel of niet vraagtekens staan, hij zal dit op den duur goed weergeven zodra hij in de Active Topics komt (dus een reply, dus een popup).Op zaterdag 22 december 2001 15:25 schreef woutf het volgende:
Het eerste topic (deze) toevoegen ging goed. Maar als ik nu topics wil toevoegen zet hij bij de naam en de reply een vraagteken neer. De topic nummers zet hij wel goed neer
Dat had ik eerst ook. Maar toen er een reply kwam op die ene topic toen stond er wel een naam + id. Ik denk dat je gewoon moet wachten op een nieuwe reply.Op zaterdag 22 december 2001 15:25 schreef woutf het volgende:
Het werkt hiet niet volledig.
kthx, had idd niet alles gelezenOp zaterdag 22 december 2001 15:27 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Nogmaals: dit klopt (lees topic door). Hij weet alleen de overige informatie als deze in de Active Topics komt. Ik denk niet dat het slim is om elke topic dit je toevoegt de informatie van GoT te halen. Het maakt verder niks uit of er nou wel of niet vraagtekens staan, hij zal dit op den duur goed weergeven zodra hij in de Active Topics komt (dus een reply, dus een popup).
voor de rest erg mooi prog
Hij wil geen url toevoegen
Niet met de IE knop, maar ook niet handmatig
WinXp Eng.
Paste hier es wat je in die URL balk zet?Op zaterdag 22 december 2001 15:35 schreef Cutebritney het volgende:
Niet met de IE knop, maar ook niet handmatig
Handmatig toevoegen zal altijd moeten werken, mits je een goede GoT URL invoert.
als ik Clipboard uitvink...werkt het niet...ook niet met gewoon zo'n url:Op zaterdag 22 december 2001 15:38 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Paste hier es wat je in die URL balk zet?
Handmatig toevoegen zal altijd moeten werken, mits je een goede GoT URL invoert.
1
| http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/358076 |
Met clipboard aangevinkt werkt alles wel
vaag
verder erg cool proggie voor zover ik het heb kunnen testen
alleeen...'k maak me een beetje zorgen om de load van de GOT DB...hoeveel request stuurd hij per minuut?
Lees topic door, ergens aan het begin.Op zaterdag 22 december 2001 15:42 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
alleeen...'k maak me een beetje zorgen om de load van de GOT DB...hoeveel request stuurd hij per minuut?
Ik strip echt niet per client elke 15 sec de Active Topics hier op GoT.
De servers van GoT zullen er niks van merken of er nou 10 of 1000 users mijn progje hebben draaien.
Verwijderd
[Sorry als dit al in de topic stond, hij's 12 pagina's
Is nog niet gevraagd voor zover ik weet.Op zaterdag 22 december 2001 15:57 schreef A-wing het volgende:
Gebruikt dat progje gwoon het standaard-browser-openen-commando of start 'ie IE op. Ik gbruik nl Netscape.
[Sorry als dit al in de topic stond, hij's 12 pagina's]
Maar hij gebruikt als het goed is de system browser, je kunt het vergelijken met in Start|Uitvoeren een URL (met http:) in typen en op enter drukken.
Verwijderd
k, downloading now ...Op zaterdag 22 december 2001 16:00 schreef jelmervos het volgende:
Maar hij gebruikt als het goed is de system browser, je kunt het vergelijken met in Start|Uitvoeren een URL (met http:) in typen en op enter drukken.
Als er een reply komt dan dat popupje te laten verschijnen met zowel de info over welke topic het gaat, maar ook de tekst of een gedeelte van de laatste reply.
Feature Req 2:
Dat als je met de rechtermuisknop op de titel in HotTopic klikt, je behalve de opties 'verwijderen' en 'openen', ook de mogelijkheid hebt om een nieuwe reply te typen. Dus gewoon een link naar de pagina waar je normaal ook replies typt.
Dan kun je er gelijk HotTopic 2.0 van maken
Verder is het programma echt een topper!!!
Verwijderd
Zijn dat niet features die een beetje te ver van het hoofddoel af liggen ? Ik bedoel als er een nieuw type vliegtuig is wil die toch ook niet laten varen ?Op zaterdag 22 december 2001 16:47 schreef 2nd_RJD het volgende:
Feature Req 1:
Als er een reply komt dan dat popupje te laten verschijnen met zowel de info over welke topic het gaat, maar ook de tekst of een gedeelte van de laatste reply.
Feature Req 2:
Dat als je met de rechtermuisknop op de titel in HotTopic klikt, je behalve de opties 'verwijderen' en 'openen', ook de mogelijkheid hebt om een nieuwe reply te typen. Dus gewoon een link naar de pagina waar je normaal ook replies typt.
Dan kun je er gelijk HotTopic 2.0 van maken
Verder is het programma echt een topper!!!
Misschien dat iemand die een beetje goed is in Webdesign een pagina'tje in elkaar kan zetten waar ook de al gemeldde Bugs en gedane Feature Requests op kan zetten ?Op vrijdag 21 december 2001 16:49 schreef Pred het volgende:
[..]
Mooi dat iedereen wat webspace opoffertnu nog een website
* TheRookie is daar helaas niet goed in
't is niet veel, maar hier is een schamel 'work in progress' te vinden. Dit in het kader van iets-is-beter-dan-niets....
Mocht iemand anders zich geroepen voelen houd ik er acuut mee op
Ja, dat zou zeer handig zijn.Op zaterdag 22 december 2001 17:37 schreef TheRookie het volgende:
Misschien dat iemand die een beetje goed is in Webdesign een pagina'tje in elkaar kan zetten waar ook de al gemeldde Bugs en gedane Feature Requests op kan zetten ?
* TheRookie is daar helaas niet goed in
Ik sta volgens mij op het punt om driedubbele bugreports te doen, al heb ik de hele topic doorgelezen. Iedereen vergeet wel eens wat
* Diddle is daar ook al niet goed in
Roep maar als t nodig is...
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
wat php-en kan ik ook <G>Op zaterdag 22 december 2001 18:53 schreef SWINX het volgende:
Ik kan wel wat php-en
Roep maar als t nodig is...
Weet niet of jelmer dit zijn applicatie waardig vindt
Rustig jongens!!!! Er is een web-site in de maak. De website zelf is klaar... nu alleen nog het domein.Op zaterdag 22 december 2001 18:56 schreef TheRookie het volgende:
[..]
wat php-en kan ik ook <G>
Weet niet of jelmer dit zijn applicatie waardig vindt![]()