Idd, in mijn n00b-tijd gooide ik nog beter granaten.Op donderdag 20 december 2001 22:57 schreef Un4GiveN het volgende:
btw, K00t, je bent een echte master grenade gooier ROFL! als je echt zo l33t bent kan je toch ook wel een fatsoenlijke HE gooie ofnie?
Hehe ik denk dat hij nu wel weet dattie totally n00bish nade gooier is.... Alleen vraag ik me af-->als je vaak cs speelt en beter wordt dan gaan je nade skills automatisch mee aangezien elke speler wel eens een nade gooit in een potje...In die 20 mins toch?
Mja tis je speelstijl natuurlijk, je hoeft niet en zijn uitzonderingen tis alleen beetje raar, wel supreme mennetje met gun maar geen nade kunnen gooien....
Mja tis je speelstijl natuurlijk, je hoeft niet en zijn uitzonderingen tis alleen beetje raar, wel supreme mennetje met gun maar geen nade kunnen gooien....
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
--> [plaats hier uw uiterst inventieve, maar bovenal discriminerende, reply] <--Op vrijdag 21 december 2001 16:03 schreef Firefox het volgende:
[..]
hehe, Raven toch, de ironie drupt er vanaf
Verwijderd
eigenlijk zou ik me daar druk om moeten maken geloof ik =]Op vrijdag 21 december 2001 15:53 schreef robgee het volgende:
[..]
ik vind jou een arrogant mannetje!![]()
![]()
GELUKKIG ben ik gebanned!
ik wil niets met die server van jou te maken hebben!!!
maar goed deze jongen heeft idd een betere plek gevonden. Waar blijven trouwens onze punten voor die league?
Verwijderd
Kijk, tis allemaal zo makkelijkOp vrijdag 21 december 2001 15:53 schreef robgee het volgende:
[..]
ik vind jou een arrogant mannetje!![]()
![]()
GELUKKIG ben ik gebanned!
ik wil niets met die server van jou te maken hebben!!!
Zullen je missen hoor
Verwijderd
MP geeft ze dat gedrag niet maar haalt het naar boven en laat het zien, ook met i-net trouwens.Op vrijdag 21 december 2001 16:08 schreef VeldKoe het volgende:
dit geeft wel weer aan wat voor slechte invloed multiplayer heeft op gedrag van mensen..
Effe wat dingen op een rijtje:
* k00t is gebanned vanwege cheaten
* Alle strikerz spelers kennen hem als een ongelooflijk arrogante zeurkous.
* Al meer dan een maand is ie in de gaten gehouden.
* Nu was er kennelijk genoeg bewijs om die gast te bannen en dat is gebeurd.
* Vervolgens komt k00t hier zijn gal spuiten.
* Meteen komen er een stuk of 10 mensen die niet op strikerz kunnen spelen omdat:
A. ze niet beseffen dat Registered in een servernaam iets speciaals is aangezien er ook twee servers zijn waar dit niet het geval is, en dus niet op site gaan kijken waar dat op slaat.
B. ze gebanned zijn omdat:
a. ze te dom zijn en mensen gaan TK'en en TH'en
b. ze te dom zijn en gaan cheaten
c. ze te dom zijn en gaan zeiken, woorden als kanker en klootzak typen of door de microfoon schreeuwen
C. denken dat ze gebanned zijn vanwege punt A, of omdat ze een keer gekicked zijn
* Daarna komen ook nog eens mensen die denken dat k00t niet cheat en die nog nooit op strikerz hebben gespeeld en het meteen een rotserver vinden.
* Vervolgens moet FireFOX voor de tigste keer hun policy duidelijk maken terwijl het allemaal op de site staat: http://www.strikerz.net/index.php?menu=Policies
* En wordt hij geflamed.
Wat een blaat...
...ik ga wel effe Counter-Striken, op strikerz.
* k00t is gebanned vanwege cheaten
* Alle strikerz spelers kennen hem als een ongelooflijk arrogante zeurkous.
* Al meer dan een maand is ie in de gaten gehouden.
* Nu was er kennelijk genoeg bewijs om die gast te bannen en dat is gebeurd.
* Vervolgens komt k00t hier zijn gal spuiten.
* Meteen komen er een stuk of 10 mensen die niet op strikerz kunnen spelen omdat:
A. ze niet beseffen dat Registered in een servernaam iets speciaals is aangezien er ook twee servers zijn waar dit niet het geval is, en dus niet op site gaan kijken waar dat op slaat.
B. ze gebanned zijn omdat:
a. ze te dom zijn en mensen gaan TK'en en TH'en
b. ze te dom zijn en gaan cheaten
c. ze te dom zijn en gaan zeiken, woorden als kanker en klootzak typen of door de microfoon schreeuwen
C. denken dat ze gebanned zijn vanwege punt A, of omdat ze een keer gekicked zijn
* Daarna komen ook nog eens mensen die denken dat k00t niet cheat en die nog nooit op strikerz hebben gespeeld en het meteen een rotserver vinden.
* Vervolgens moet FireFOX voor de tigste keer hun policy duidelijk maken terwijl het allemaal op de site staat: http://www.strikerz.net/index.php?menu=Policies
* En wordt hij geflamed.
Wat een blaat...
...ik ga wel effe Counter-Striken, op strikerz.
En aan dit flame/zeur/nuil/klaagdraadje komt een eind... dit leidt echt he-le-maal nergens toe
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Dit topic is gesloten.
![]()