Eerst Tweakers, dan shoppen! Bekijk onze selectie van de beste Black Friday deals en voorkom een miskoop door valse kortingen.

Strikez CS gebant :(

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 223 views sinds 30-01-2008

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 22:25

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
Jaja ik kom hier maar eens uithuilen, want ik was dus laatst gebant van Strikerz best lame want ze dachten dat ik cheate. Ze zeiden dat een demo moest sturen , dus ik zeg ik zal deze demo in de vakantie maken op een lan, en meerdere posten. Nu vandaag wou ik dus ff wat posten in een new topic in forum. Ben ik daar ook geband, volstrekt onduidelijke reden. Nu heeft een vriend van mij op school een beetje lame, lopen doen om onder lol te gaan posten, en te gaan scheleden best wel triest want nu denken ze dat ik dat gedaan heb. Maar ja, ken gebeuren. In iedergaval hier is een demo van een GoT member die mij vond cheaten. http://strikerz.net/~kees/k00t.zip in deze demo zien jullie mij dus spelen, en zeggen jullie nou wat dit nou cheaten of niet? Binnenkort dus naar de lans komen mijn demoos ook online een dus kunnen jullie het zelf zien, uit mijn ogen dat ik niet cheat.

Ik mag wel hopen dat die GoT mannetje die mij gebant heeft zijn excusses gaat aanbieden als ik de demo's heb gepost en dus voor niet cheating ben verklaart. Want anders blijkt het gewoon iemand die lame is dat ie niet meer kan winnen.

BTW: Ik ben dus [WeZeL]K00t

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
ey,

dit is niet hèt forum om daarover te blaaten
+ mja, ik kan ook wel ff m'n cheats uitzetten :(

// end

• Ivo
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Als je noe een demo van jezelf post dan hebben we daar wat aan.

Btw ik ben [BLaaT]ProPHeT

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Kan je die knakkers geen mail sturen?

Gewoon uitleggen.

Ik vind het hele CS gebeuren vet lame, als je goed ben ben je meteen een cheater :r:r

Beter RTCW ;)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Nou Strikerz kende, heb je echt wel iets verdachts gedaan.
Was het verdacht, huppa bannen, zoek maar een andere server.

Klote CS :P

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

ga dan naar hun forum |:(

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 15:23 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Kan je die knakkers geen mail sturen?

Gewoon uitleggen.

Ik vind het hele CS gebeuren vet lame, als je goed ben ben je meteen een cheater :r:r

Beter RTCW ;)
:) yup ook koel, alleen ff nieuwe pc aanschaffen denk ik want ik trek dat niet op MP (ook ff een goeie key)

Oh ja mailen goed idee, die GoT lui die mij gebant hebben, denken dat ze zo erg ownen dat ze maar wat in het wilde weg bannen, ze hebben me niet eens eerst netje gevraagt voor een demo, eerst bannen dan vragen kan ik me weer gaan uitsloven op een de moffen servers. Die GoT lui beheren die servers.

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 15:27 schreef MM- het volgende:
Ben ik gebant |:(

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Die demo zegt echt helemaal niets... wie zegt dat je die niet hebt opgenomen om mensen te misleiden? Het is ieg geen demo van die match door jou gemaakt.

En kap nou eens met zeuren, je bent gebanned, live with it.

edit:
Grrr. moeiljk typen |:(

Steam

Verwijderd

k00t de reden dat je gebanned was is dat je gewoon echt al weken verdacht was, deze demo is slechts een voorbeeld van hoe het iedere dag ging. Dit is dus niet zomaar een lucky day en we zien het ook niet als waterdicht bewijs maar dat het totaal aan wat admins gezien en vastgelegd hebben voldoende was om je te bannen. Als je echt zo goed bent als je altijd bij ons op strikerz speelt (altijd ratios van 6 of hoger) moet het geen enkel probleem zijn om op een andere server welkom te zijn.

Mensen gaan nu natuurlijk weer meteen beginnen van 'boeh alle goede spelers worden daar gebanned', SAVE IT. We hebben heel veel goede spelers die al jaren op GoT/strikerz spelen. Dat mensen op deze manier gebanned worden gebeurt eigenlijk nog minder vaak dan zelden en mocht het niet waar zijn is het jammer dat het gebeurt is maar denk dat na die leuke posts van je 'vriend' de kans dat je ooit nog op strikerz terug komt nu helemaal 0 is.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-11 19:37

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op donderdag 20 december 2001 15:28 schreef Cloontje het volgende:
Die GoT lui beheren die servers.
Erger nog.. deze servers ook..

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 15:35 schreef JeanLucPicard het volgende:
Die demo zegt echt helemaal niets... wie zegt dat je die niet hebt opgenomen om mensen te misleiden? Het is ieg geen demo van die match door jou gemaakt.

En kap nou eens met zeuren, je bent gebanned, live with it.

edit:
Grrr. moeiljk typen |:(
Nee ze zulllen jou ff bannen omdat je cheat, terwijl je het niet doet, live with that :r

Trouwens die demo is dus niet van mijn joopie, maar van GoT mergoth (ofzo) er wordt beweert dat ik cheat, en ik kan dat bewijzen, maar ze zijn zelf stom bezig.
Op donderdag 20 december 2001 15:41 schreef Kees het volgende:

[..]

Ja, maar hier bannen ze niet omdat je te goed bent in casemodden, ofzo :? beetje vreemd toch

Verwijderd

Op strikerz bannen ze iedereen die beter is dan "gemiddeld"

Verwijderd

Op donderdag 20 december 2001 15:43 schreef FuTaL het volgende:
NaLiNs P.A.
:+

Ga lekker naar een andere server er zijn er namelijk zat die boven het niveau kleuterschool uitsteken.

Verwijderd

Op donderdag 20 december 2001 15:27 schreef Manic het volgende:
Nou Strikerz kende, heb je echt wel iets verdachts gedaan.
Was het verdacht, huppa bannen, zoek maar een andere server.

Klote CS :P
StrikerZ kennende bannen ze je ook omdat een admin wordt ingemaakt door een non-cheater..

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10 09:31
Ik sta ergens op plaatsje 50 daar.
Das boven een paar admins.

Ik kan er nog spelen :z

[EDIT]
Oeps, ik moet maar weer eens gaan spelen.
Zit nu op plaatsje 76 was laatst nog 48 ;(

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op donderdag 20 december 2001 16:09 schreef Manic het volgende:

[EDIT]
Oeps, ik moet maar weer eens gaan spelen.
Zit nu op plaatsje 76 was laatst nog 48 ;(
woei, 1 plaatsje onder mij :P

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:08

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kees, blijf uit mijn forum :P

Uhm ja, wat zal ik er van zeggen? Vervelend?

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
nee dat het je spijt en dat je nu kees gaat kicken van got :P
>:) :+ cloontje strikerz is niet van got dus ff op strikerz forum klagen etc

Verwijderd

cs begint gewoon zwaar klote te worden met al die cheaters als je nu al een beetje goed bent wordt je voor cheater uitgescholden ja zelfs op lanparties al (waar ik niet vandaan kom) is echt niet normaal, ben je een beetje goed begint zo'n klein ventje cheater cheater te roepen... maar ja leg je verhaal gewoon ff netjes aan strikerz uit en ze zullen 't echt wel begrijpen.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Btje jammer dat je het hier post, hoeveel zouden er hier al geweest zijn.

• MM-

MM-

ja die fout maakte ik ook, het topic lezen :)

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Prima dat je wat tegen Strikerz hebt; maar [censuur] op met je niet onderbouwde flames

A) 't is niet waar
B) zie punt A)

Dank je

Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~ivo/slotje.gif

word ws toch flametopic of oeverloos gezeur die op het forum van Strikerz ook al gevoerd is... |:(

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Verwijderd

Ik nog een vraagke voordattie op slot gaat en het is vaak gevraagd maar ik doe het lekker weer, wat zijn die ips van de striker servers?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:52
Edit: FF wat ge-update

Counterstrike: cs.strikerz.net:27017 (Public)
Counterstrike: cs.strikerz.net:27027 (Public)
Counterstrike: cs.strikerz.net:27037 (Public)
Counterstrike: cs.strikerz.net:27047 (Public)
Counterstrike: cs.strikerz.net:27057 (Public)
Counterstrike: cs.strikerz.net:27067 (Registered/DE_DUST)
Counterstrike: war.strikerz.net:27077 (League)
Counterstrike: war.strikerz.net:27087 (League)
Counterstrike: war.strikerz.net:27097 (Bookable)

There is no magic.

• unfor
  • Laatst online: 05-10 13:17
btw, K00t, je bent een echte master grenade gooier ROFL! als je echt zo l33t bent kan je toch ook wel een fatsoenlijke HE gooie ofnie? >:)

Verwijderd

Jezus probeer je te connecten krijg je name al bezet be original.. wat een onzin zeg

• Kettrick
  • Laatst online: 06:21

Kettrick

Rantmeister!

Op donderdag 20 december 2001 23:26 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
Jezus probeer je te connecten krijg je name al bezet be original.. wat een onzin zeg
Daar heb ik ook wel eens last van, sinds strikerz meerdere servers heeft volgens mij.. :?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Iedereen wordt vandaag de dag wel es gebanned...
Boeiuh... :Z

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
Op donderdag 20 december 2001 23:41 schreef Crash-Override het volgende:
Iedereen wordt vandaag de dag wel es gebanned...
Boeiuh... :Z
Ik niet, ik ben liev O+

• KALN
  • Laatst online: 29-05 08:18
Ik wel

Ik was daar met butsj en o8s.ray
butsj was tk'en ofzo wisten dat ik samen met butsj en ray daar was en werdt gebanned. al tijd geleden maar heb er neit eens zin in om terug te kijken. (net als die vuurwerk servers)

Het is eerder genoemd maar er zijn idd veel meer server met een hoger "nivo". (skills en intellectueel (or whatever) gezien)

• Bene
  • Laatst online: 04-11 10:12

Bene

list incomprehension

Op vrijdag 21 december 2001 00:12 schreef KALN het volgende:
Het is eerder genoemd maar er zijn idd veel meer server met een hoger "nivo". (skills en intellectueel (or whatever) gezien)
Heh. Ga daar dan spelen.

CS is een beetje aan het inkakken, maar Strikerz is nog steeds 1 van de betere Nederlandse servers. Ik liet me er altijd met plezier afschieten. Redelijke admins, vaak volwassen gedrag van andere spelers en adequaat ingrijpen als mensen zoals zal-geen-namen-noemen-maar-hij-is-gequote-hierboven zitten te klootzakken >:)

Verwijderd

Strikerz 1 van de beste servers in Ned LMAO!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
En waarom je op ong. de helft van de servers die adminmod melding krijgt:
http://www.strikerz.net/index.php?menu=Register

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 22:57 schreef Un4GiveN het volgende:
btw, K00t, je bent een echte master grenade gooier ROFL! als je echt zo l33t bent kan je toch ook wel een fatsoenlijke HE gooie ofnie? >:)
Nee ik zuig met HE gooien als ik stil sta lukt het wel, maar als ik beweeg gaat die granaat toch niet rechtdoor waar ik het heen wil hebben. Maar met HE gooien levert weinig frags op alleen schrik effect, damage, of je wordt blind door het witte licht, of je moet door de rook op vage mannetjes richten. dus nie zo belangrijk liever leren richten met een gun. toch?

Verwijderd

Op donderdag 20 december 2001 15:41 schreef Cloontje het volgende:

Ja, maar hier bannen ze niet omdat je te goed bent in casemodden, ofzo :? beetje vreemd toch
MAG IK FF LACHEN!?!
Wat nou "te goed". Jij kan op de ene moment enorm goed richten, Andere moment zuig je aan alle kanten ermee.
Gevolg: Ene moment schiet je NaLiN stijl (Ja gozer, Ik heb toch respect voor je cs skills), Andere moment is het n00b galore. Naja, Het zal wel, Ik heb nooit moeite met jou "goede" skills.
Dus wat jij daar nu zegt is klinkklare bullshit, Als jij echt zo goed bent wrom heb je niet altijd een ratio van 2.50 of hoger? |:(
En ik zal maar niet gaan zeggen wie jij verdenkt van cheaten want dat is nog erger dan dit... :r
Ook nog maar te zwijgen dat jij er wel wat van kan in cs... Kwa lame doen dan... :X

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Op donderdag 20 december 2001 15:40 schreef N-JaY het volgende:
k00t de reden dat je gebanned was is dat je gewoon echt al weken verdacht was, deze demo is slechts een voorbeeld van hoe het iedere dag ging. Dit is dus niet zomaar een lucky day en we zien het ook niet als waterdicht bewijs maar dat het totaal aan wat admins gezien en vastgelegd hebben voldoende was om je te bannen. Als je echt zo goed bent als je altijd bij ons op strikerz speelt (altijd ratios van 6 of hoger) moet het geen enkel probleem zijn om op een andere server welkom te zijn.

Mensen gaan nu natuurlijk weer meteen beginnen van 'boeh alle goede spelers worden daar gebanned', SAVE IT. We hebben heel veel goede spelers die al jaren op GoT/strikerz spelen. Dat mensen op deze manier gebanned worden gebeurt eigenlijk nog minder vaak dan zelden en mocht het niet waar zijn is het jammer dat het gebeurt is maar denk dat na die leuke posts van je 'vriend' de kans dat je ooit nog op strikerz terug komt nu helemaal 0 is.
Helaas durf ik niet eens op strikerz te spelen, ik weet toch dat ik meteen gebanned ga worden. Ik speel namelijk in de top20 van dutch clanbase (laatst nog nr15 8-) ) en ik ben niet vanaf de geboorte van strikerz komen spelen. Dus als ik als onbekende daar zou gaan ownen, wordt ik meteen voor cheater uitgemaakt en gebant. En nou niet zeggen dat dat niet gebeurt, want ik weet het, jij weet het en alle andere goede spelers weten het: Kennen ze je niet en speel je goed, dan moet je wel een cheater zijn. Dat is zo ongeveer de regel. De enige server waar ik normaal goed kan spelen is de dust 32player madness server en daar geloven ze alleen dat ik goed ben omdat ik een admin ken. (gamey, van digi. En jah, ik speel voor digi 8-) ). Alle goede CS spelers vluchten om deze reden. Eerst naar RTCW maar nu denk ik naar wat anders nu ook het cheaten in RTCW is uitgevonden :(

MechWarrior || Monsters Game

• MM-

MM-

Op vrijdag 21 december 2001 06:24 schreef GambitRS het volgende:

[..]

Helaas durf ik niet eens op strikerz te spelen, ik weet toch dat ik meteen gebanned ga worden. Ik speel namelijk in de top20 van dutch clanbase (laatst nog nr15 8-) ) en ik ben niet vanaf de geboorte van strikerz komen spelen. Dus als ik als onbekende daar zou gaan ownen, wordt ik meteen voor cheater uitgemaakt en gebant. En nou niet zeggen dat dat niet gebeurt, want ik weet het, jij weet het en alle andere goede spelers weten het: Kennen ze je niet en speel je goed, dan moet je wel een cheater zijn. Dat is zo ongeveer de regel. De enige server waar ik normaal goed kan spelen is de dust 32player madness server en daar geloven ze alleen dat ik goed ben omdat ik een admin ken. (gamey, van digi. En jah, ik speel voor digi 8-) ). Alle goede CS spelers vluchten om deze reden. Eerst naar RTCW maar nu denk ik naar wat anders nu ook het cheaten in RTCW is uitgevonden :(
die server is ook van piems hoor ;)

maar ik kan er de laatste tijd niet opkomen...

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

die demo is gefucked door meridoth ofzo omdat ie niet chase mode heb ofzo , ( cl_solid_players 0? ) anders kan je vaak wel zien of iemand eemb0tski heb

hallo

• RedHat
Overdrijven is ook een vak

Kom eens langs en zie het zelf... Kijk dat wij uitschot bannen is toch alleen goed :? Onee, uitschot moeten we erin laten anders krijgen we negatieve publiciteit :? We moeten alle TKérs enzo erin laten, echt duidelijke cheaters enzo, want die mensen gaan natuurlijk zeiken, en dan loopt iedereen mee :?

Als 1 iemand zegt ik spring in de sloot springt heel Nederland in een sloot :? Hallo! Waar zijn jullie mee bezig?! Kom n's kijken, en ga niet uit op die vage verhalen van sommige mensen maar neem het zelf n's waar zonder achter iedereen's reet aan te hobbelen |:( .

k00t is gebanned, 1 cheater minder, zo houden wij een gezellige server over waar iedereen normaal met elkaar kan omgaan. Kun je dat niet? Heel jammer dan maar dan hoor je gewoonweg niet op de servers van Strikerz. De Admins doen er alles aan om de server hufter-proof te maken en dan krijg je dit er voor terug. En hoe moet FireFOX zich voelen? Die steekt hier zoveel geld in en krijgt KEER OP KEER gezeik van sommige mensen en dan lopen er weer 300 mensen mee, dit is geen kleuterschool.

En voor die gozer die zich wel heel erg goed vind en dat ie meteen gebanned word want hij is de beste van heel nederland en niemand kan hem aan, zijn clan staat in de top etc etc etc. Kom eens langs en het lachen zal je vergaan >:)
Onee, dan zijn de mensen ook weer cheaters op strikerz natuurlijk |:(

Waarom doen mensen nou echt zoooo moeilijk, en lopen ze gewoon met de meut mee... ach ja, boeit mij dat, laat ze maar lekker meelopen dan houden wij op Strikerz een select groepje LEUKE, SPORTIEVE, NORMALE mensen over, die niet lopen te zeiken / tkén / cheaten of what ever...

k00t: en dit kun je ook niet per mail doen hè? Vind je dit niet een beetje triest, hier een beetje uithuilen + Strikerz.net zwartmaken? Zo jij bent de man.

Amen.

getekend: [GoT]RedHat.

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-11 23:54

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

sigh, altijd et zelfde gemier ook

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024

[..]

kom nou, alsof digi wat voorstelt.
ik bedoel maar, met onze funclan dnc speelden we laatst ook wat wars en hoppa, we stonden 9e van nederland :Z
en ik speelde ook op strikerz en werd heus niet gebanned.
nee, als je goed bent wordt je daar niet zo heel snel gebanned, wel als je de admin per ongeluk teamkillt of als je het niet met hem eens bent over iets en hij weet dat je gelijk hebt |:(

Verwijderd

LOL @ K00T
geband op strikerz voor cheaten??
ik weet zeker da jij nie cheat

• SithWarrior

SithWarrior

jammer dat het zo moest lopen

Verwijderd

[..]

Helaas durf ik niet eens op strikerz te spelen, ik weet toch dat ik meteen gebanned ga worden. Ik speel namelijk in de top20 van dutch clanbase (laatst nog nr15 8-) ) en ik ben niet vanaf de geboorte van strikerz komen spelen. Dus als ik als onbekende daar zou gaan ownen, wordt ik meteen voor cheater uitgemaakt en gebant. blablabla
wat een gelul van jou. aars speelt er ook soms en die staan hoger. en denk je dat ze iemand van rG zouden bannen bv. Weinig kans hans

Verwijderd

Wat een onzin allemaal. En erg lame van jouw k00t om Fox en Ray zo aan te vallen terwijl ze 1000en guldens, en 100den uren hebben besteed aan onder andere jouw speelplezier.

Of moet ik zeggen dat je gewoon te jong bent om volwassen te redeneren. Fox en Ray zijn heus wel voorzichtig met het benoemen van een cheater, niet voor niets wordt er op Strikerz verzocht eerst met bewijzen te komen alvorens een melding te maken hetzij een vermoeden uit te spreken van een cheater.

Daarbij komt nog dat Strikerz o.a. door de keiharde policy een speelbare en gezellige server blijft. Cheaters zijn er nauwelijks en dat komt omdat door die policy het niveau/skill van de spelers daar simpelweg stijgt.

Gezelligheid heeft een prijs op een server, wil je die prijs niet geven dan krijg je dus een server met de gezelligheid van New York, je kunt niemand vertrouwen omdat er geen supervisie is.

Bovendien elke keer als ik Fox of Ray zou hebben neergeschoten zou ik dan ook gebanned moeten zijn, of zou dat liggen aan het feit dat ik wel fair speel en me sociaal weet te gedragen op de server i.p.v. het stomweg schelden op andere spelers.

Eigen schuld kerel, maar ga niet lopen lullen over Fox en Ray, dan zink je wel erg laag.

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Strikerz.net zuigt gewoon enorm!!
Ik speelde er een keer dus voor het eerst, team gejoined en schrok me gewoon de tering van een mannetje in een donker hoekie.

gevolg: BAM BAM KNAL RAKATAKE, mannetje dood en ik gebanned. Bleek het dus een teammate te zijn. Wist ik veel ging zo snel allemaal en was tering donker.
Ik kreeg niet eens de tijd om "sorry" mede te delen.

En dat was dus gelijk na ==>1<== teamkill per ongeluk

Nou sorry hoor maar dan weet ik wel genoeg van die bagger policy daaro.

En wat ik nog allemaal heb gehoord over die admins daar doet me gewoon laten :r :r :r :r :r :r :r :r :r

aahh durka durka durka

Verwijderd

Op donderdag 20 december 2001 15:27 schreef MM- het volgende:
idd :Z

• DJ Chicken

DJ Chicken

[b]Op vrijdag 21 december 2001 12:24 schreef

Bovendien elke keer als ik Fox of Ray zou hebben neergeschoten zou ik dan ook gebanned moeten zijn, of zou dat liggen aan het feit dat ik wel fair speel en me sociaal weet te gedragen op de server i.p.v. het stomweg schelden op andere spelers.

Eigen schuld kerel, maar ga niet lopen lullen over Fox en Ray, dan zink je wel erg laag.
Zie ik hier iemand ontiegelijk "slijmen" :P :P :P

aahh durka durka durka

• Flapmo
  • Laatst online: 06:19

Flapmo

and back is gigi!

N-JaY is totally right, ik ergerde me er redelijk aan niet alleen aan je "redelijk vage speelstijl" (om maar niet te zeggen dat je sjiet dat zou weer flamen zijn maar een goed lezer heeft maar een half woord nodig..) maar ook aan dat gescheld de hele tijd. Je scheld je teammates en tegenstanders de oren van de kop en je roept ongeveer per potje van 20 mins 20 keer Cheater. Waarom? Nou omdat hij jou afknalt daarom, kan me herinneren dat je [DCM]Raven (Ravionoli) een cheater noemde.. Anders was er wel die topic van pyros die net slotje kreeg voor ik kon reply'en, heb hem daarom op me poage gegooid--->

http://bastijn.wolweb.nl/bla.htm

Mjah, verder is dit geen GoT maar een Strikerz zaak (al is het bijna hetzelfde) ben iig blij dat je die ban gekregen hebt. (al is het alleen maar om je aan het denken te zetten)

Laterz FlaP

edit:
de mensen die ook gebanned zijn op strikerz mogen wel eens het hele verhaal vertellen, [quote]
Door DJ Chicken - vrijdag 21 december 2001 12:33

--------------------------------------------------------------------------------
Strikerz.net zuigt gewoon enorm!!
Ik speelde er een keer dus voor het eerst, team gejoined en schrok me gewoon de tering van een mannetje in een donker hoekie.
gevolg: BAM BAM KNAL RAKATAKE, mannetje dood en ik gebanned. Bleek het dus een teammate te zijn. Wist ik veel ging zo snel allemaal en was tering donker.
Ik kreeg niet eens de tijd om "sorry" mede te delen.

En dat was dus gelijk na ==>1<== teamkill per ongeluk
[/quote]

Is bv geen ban al helemaal niet na 2 seconden voor je sorry kan zeggen, tja als je gaat lachen en schelden en ff lekker rest van je team hurt ja dan bannen ze je voor je sorry hebt gezegd, maar alleen omdat sorry na 30 mins geen nut meer heeft.......Ik kots echt op dat soort lui, helemaal die alleen maar zeggen dat ze goed zijn omdat ze op wanabe cheater en n00b servertje 40/1 staan met hun fantastische Aimbot skills enzo.

Maarja that's life huh, without the evil there's no good...

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• DJ Chicken

DJ Chicken

Op donderdag 20 december 2001 15:00 schreef Cloontje het volgende:
Jaja ik kom hier maar eens uithuilen, want ik was dus laatst gebant van Strikerz best lame want ze dachten dat ik cheate. Ze zeiden dat een demo moest sturen , dus ik zeg ik zal deze demo in de vakantie maken op een lan, en meerdere posten. Nu vandaag wou ik dus ff wat posten in een new topic in forum. Ben ik daar ook geband, volstrekt onduidelijke reden. Nu heeft een vriend van mij op school een beetje lame, lopen doen om onder lol te gaan posten, en te gaan scheleden best wel triest want nu denken ze dat ik dat gedaan heb. Maar ja, ken gebeuren. In iedergaval hier is een demo van een GoT member die mij vond cheaten. http://strikerz.net/~kees/k00t.zip in deze demo zien jullie mij dus spelen, en zeggen jullie nou wat dit nou cheaten of niet? Binnenkort dus naar de lans komen mijn demoos ook online een dus kunnen jullie het zelf zien, uit mijn ogen dat ik niet cheat.

Ik mag wel hopen dat die GoT mannetje die mij gebant heeft zijn excusses gaat aanbieden als ik de demo's heb gepost en dus voor niet cheating ben verklaart. Want anders blijkt het gewoon iemand die lame is dat ie niet meer kan winnen.

Ach, je download gewoon "the all-seeing eye en je vind geoeg leuke servers met vriendelijke personen die niet cheaten. En ook met de ingebouwde server-search optie in CS zelf zijn nog genoeg leuke anti-cheater servers te vinden.

Dus laat die strikerz.ZOOI gewoon achter je. Je weet zelf wel beter :) .
Met gamespy zijn zelf soms nog leuke snelle servers te vinden.

veel succes and happy FRAGGIN

aahh durka durka durka

Verwijderd

Jahoor, op strikerz wordt je gebanned omdat je beter dan een admin bent :D whehehehehehehehe

Ik sta ongeveer op plaats 12 in de rankings, staan geloof ik maar 2 vd 15 (ofzoiets) admins boven me. Als je gewoon normaal speelt, geen ruzie zoekt (hint voor k00t) wordt je echt niet gebanned.

En k00t, of je nou terecht gebanned bent voor cheaten of niet, het boeit me nix, want als je mijn clanmaten gaat beledigen, mag je van mij wegblijven. >:)

• Palomar
  • Niet online
Op vrijdag 21 december 2001 12:37 schreef DJ Chicken het volgende:

[..]

nee hoor, het druipt er helemaal niet vanaf :P

het zal verder best zo zijn dat ze ervoor gekozen hebben om duizenden €uro's in die servers te steken, maar dan hoeven ze zich nog steeds niet zo arrogant te gedragen, maak de server dan niet public.. ik ben daar ook gebanned (was mn broertje trouwens die speelde, geheel onterecht gebanned omdat ie per ongeluk in een war joinde (zet dan een password op de server |:( )) en dr is geen enkele discussie over mogelijk.. ik speel gewoon CS zonder lame gedrag oid en ik ben ook niet extreem slecht, maar er valt niet te praten of mn ban misschien ongedaan kon worden gemaakt. Ze hebben vast wel op de banlijst de reden staan waarom iemand gebanned is, en als de reden 'Cheater' of 'Teamkiller' is is het terecht dat ie niet meer geunbanned wordt.. maar in mijn geval was het gewoon op een hele vage manier :?

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Heheh AMEN Partyboy :P

edit:
[quote]
gebanned (was mn broertje trouwens die speelde, geheel onterecht gebanned omdat ie per ongeluk in een war joinde (zet dan een password op de server ))
[/quote]

dat was nou een gewoon potje op warservers staan passwords, maar het niveau was wat hoger dan je broertje gewend was, of hij is gewoon niet zo bijster slim.. >:)

[edit2]heheh [DCM]+[GoT]+[OT} vs clanlozen+[DCM]+[STT]
"He big brother ze waren nog dom ook, ze liepen allemaal door mekaar en allemaal verkeerde clantags..!" [/edit2]

• DJ Chicken

DJ Chicken

Op vrijdag 21 december 2001 12:55 schreef rick_h het volgende:

[..]

[..]
Euh dit was gen quote op jouw :?

aahh durka durka durka

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 12:24 schreef Gordijnstok het volgende:
Wat een onzin allemaal. En erg lame van jouw k00t om Fox en Ray zo aan te vallen terwijl ze 1000en guldens, en 100den uren hebben besteed aan onder andere jouw speelplezier.
1000den guldens ?
hoe weet jij dat dan ?

en trouwens, waarom zou iemand die WEL cheat al deze moeite nemen om het recht te zetten ?
als iemand cheat dan gaat hij wel weg ook, als hij gebanned is. maar iemand die niet cheat en ten onrechte gebanned is zal daar zeker wat aan doen.
verder speel ik nooit op Strikerz omdat ik een paar van de admins daar niet zo mag (heeft iets te maken met wat dingen die ze op hun site hadden gezet) dus het maakt mij verder niet uit.

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 13:05 schreef Death Angel het volgende:

[..]

1000den guldens ?
hoe weet jij dat dan ?
Niet zo slim he, wat denk je dat zo'n server kost ??!! En ja Vos en Ray hebben dit allemaal ZELF betaald
en trouwens, waarom zou iemand die WEL cheat al deze moeite nemen om het recht te zetten ?
als iemand cheat dan gaat hij wel weg ook, als hij gebanned is. maar iemand die niet cheat en ten onrechte gebanned is zal daar zeker wat aan doen.
verder speel ik nooit op Strikerz omdat ik een paar van de admins daar niet zo mag (heeft iets te maken met wat dingen die ze op hun site hadden gezet) dus het maakt mij verder niet uit.
Hijs niet de eerste cheater die zoveel moeite neemt.

• WoutF
  • Laatst online: 08:09

WoutF

Hoofdredacteur
Wat boeit het eigenlijk of K00t cheat? Ik ben allang blij dat hij weg is. Want ookal zou hij niet cheaten dan is het nog een kinderlijke hersenloos ventje. Per potje 20x schelden als hij dood gaat, bijna iedereen van cheater beschudigen.

Ik speel denk ik nog liever tegen een wallhacker die het een beetje verbergt dan tegen K00t

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Can't we just all get along :D :D :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 13:07 schreef Partyboy het volgende:

[..]

Niet zo slim he, wat denk je dat zo'n server kost ??!! En ja Vos en Ray hebben dit allemaal ZELF betaald
troll ... zal er maar niet op in gaan.

en sjah, als hij zo loopt te schelden en vloeken, moeten ze zeggen dat hij daarom gebanned is. Daar valt dan niet over te discussieren, iedereen weet het.

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

De illusie dat een "GoT" mannetje zo'n zielig gevalletje als jou na al het gezijk en gedreig uberhaupt nog sorrie zal zeggen, je bent wel erg gesteld op jezelf he? Dream on.
Op donderdag 20 december 2001 15:28 schreef Cloontje het volgende:

[..]

Ben ik gebant |:(
Gek he? als we gaan blaten over "All haxors come upon you" en dat soort zielige elitaire crap. Tsssk how unbelieveble dat ik je daarvoor uit het forum mik. Sorry knul, maar dergelijke dreigementen heb ik al eerder gehad.

* Firefox is not quite impressed.

[..]

Lol @ Kees, hey makker, ik probeer nou net "dat volk" duidelijk te maken dat Stikerz =/= Tweakers, moet je er niet het omgekeerde van maken :P
Iedereen die beter is dan gemiddeld in acoociaal zijn en een hele grote bek hebben. Heb je zo als je jezelf zo goed vindt.
Op donderdag 20 december 2001 16:06 schreef WouteRF het volgende:

[..]

StrikerZ kennende bannen ze je ook omdat een admin wordt ingemaakt door een non-cheater..
och och och, de bevooroordeeldheid... en dat terwijl ik van de 800+ bans er misschien 4 of 5 uit heb geknikkerd vanwege cheaten. k00t en een ander vrij recent, en de rest lang lang geleden, en heel overtuigend door de muren heen schietend... Nee knakker, je kan een hoop zeggen, maar je moet me niet met het CS.Vuurwerk van een paar maanden terug vergelijken. Andere tijd, andere server. :)

[..]

1000den guldens ?
hoe weet jij dat dan ?
Sommige mensen weten perongeluk dat wij nooit aan sponsoring hebben gedaan, en zich beseffen dat er geen banners op de site draaien: conclusie, die zooi moet ergens anders door betaald worden.
You have no idea, maargoed, je kwam ook niet op strikerz, dat verklaart veel. Ik heb nachten gewerkt om een bewijs van iemand anders te ontkrachten omdat iemand het maar vol hield. Was uiteindelijk een leugen. Geloof me, dan voel je je genaaid.
Spil it out, send me a message, want ik ben me van geen kwaad t.o.v. jou bewust... of jij moet iemand onder een andere alias zijn die ik wel heb aangepakt, dat kan...

Maar ik ben me geens zins bewust van dingen met "algemene strekking" waar iemand zich door gepikeerd kan voelen, dus als dat zo is, laat dat vooral weten.
Op vrijdag 21 december 2001 13:16 schreef YakuzA het volgende:
Can't we just all get along :D :D :P
All I ask, maar het is kennelijk erg moeilijk.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

het zal verder best zo zijn dat ze ervoor gekozen hebben om duizenden €uro's in die servers te steken, maar dan hoeven ze zich nog steeds niet zo arrogant te gedragen, maak de server dan niet public.. ik ben daar ook gebanned (was mn broertje trouwens die speelde, geheel onterecht gebanned omdat ie per ongeluk in een war joinde (zet dan een password op de server |:( )) en dr is geen enkele discussie over mogelijk.. ik speel gewoon CS zonder lame gedrag oid en ik ben ook niet extreem slecht, maar er valt niet te praten of mn ban misschien ongedaan kon worden gemaakt. Ze hebben vast wel op de banlijst de reden staan waarom iemand gebanned is, en als de reden 'Cheater' of 'Teamkiller' is is het terecht dat ie niet meer geunbanned wordt.. maar in mijn geval was het gewoon op een hele vage manier :?
AMEN!

mijn LEGALE Cd-key is door een ander gejat en die heeft lopen kutten op de Strikerz servers.

dus ik een heel net berichtje op het forum geplaatst, gaan ze opeens hoog van de toren blazen en super arrogant lopen doen... resultaat:

/me heeft een IP-ban voor server en site! >:)

laat ze lekker de [censuur] krijgen bij Strikerz!!!
er zijn zat andere leuke servers hoor!

Verwijderd

was mn broertje trouwens die speelde, geheel onterecht gebanned
jaajaa, tuurlijk jongen, het is altijd iemands broertje....neem toch eens verantwoordelijkheid voor je daden,

er zijn altijd jochies op internet die menen alles maar te kunnen flikken op internet, omdat ze redelijk anoniem zijn,

tja en what goes around, comes around...

vroeg of laat heb je dan gewoon die ban aan je broek hangen en dat heb je dan een niemand anders te danken dan aan jezelf,

maar dan leg je het er niet bij neer, nee natuurlijk niet, dan ga je zielig lopen doen, of een beetje rond lopen miepen op anere fora dat Strikerz slecht is enzo, geblaat,

als het je niet bevalt, blijf er dan weg of hou je stil,

lukt je dat niet, dan zijn er genoeg mensen die je daar een handje mee kunnen helpen....

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 13:23 schreef BBQ-Man het volgende:
lukt je dat niet, dan zijn er genoeg mensen die je daar een handje mee kunnen helpen....
wil je alsjeblieft je loze dreigementen voor je houden!

nerd

Verwijderd

Mja, na al dat gezeik van jou (en die zielige actie van je "vriend") krijgen wij EERDEr een sorry van jou, dan jij van ons

My 2 cents

• Palomar
  • Niet online
Op vrijdag 21 december 2001 12:56 schreef Flapmo het volgende:
dat was nou een gewoon potje op warservers staan passwords, maar het niveau was wat hoger dan je broertje gewend was, of hij is gewoon niet zo bijster slim.. >:)
was op een normale public server. En waar slaat dat laatste op over niveau en niet bijster slim.. je kunt wel erg snel conclusies trekken is et niet? Jij bent zeker zoeentje die zichzelf een enorme 'l33t 0wn3r' vindt en iedereen n00b STFU noemt :r

en weet ik veel of het een war was (is al een hele tijd geleden). Hij connecte en werd aldoor gekicked.. dus hij dacht dat de connectie niet goed was ofzo en probeerde het opnieuw.. eenmaal geconnect vraagt ie wat er aan de hand is wordt ie zomaar gebanned :?

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 13:19 schreef Firefox het volgende:

Spil it out, send me a message, want ik ben me van geen kwaad t.o.v. jou bewust... of jij moet iemand onder een andere alias zijn die ik wel heb aangepakt, dat kan...

Maar ik ben me geens zins bewust van dingen met "algemene strekking" waar iemand zich door gepikeerd kan voelen, dus als dat zo is, laat dat vooral weten.
De exacte zin kan ik me niet herinneren, maar het was iets dat (lang geleden) op jullie, toen nog in de kinderschoenen staande, forum stond.
't Is al lang geleden maar toen [UTM] nog geen eigen servers had en veel op de GoT CS servers speelde (nu beter bekent als StrikerZ) was er af en toen nog wellis wat wrijving. En op jullie msg-board oid vond ik berichjes met "daar kunnen onze vriendjes van UTM nog ....." (bij de .... stond iets van "een voorbeeld aan nemen" of "een puntje aan zuigen" of zowiets) en dat klonk nogal uit de hoogte. Dat viel niet zo goed bij veel van de [UTM]-ers.

Vandaar dus.

grtz
[UTM]DeathAngel
(clan bestaat nu niet meer overigens. [UTM] werd [FOAD] werd [=-UTM-=] en een paar weken geleden zijn we gestopt omdat ik onderandere nu in mijn examenjaar zit en niet genoeg tijd meer heb om te blijven trainen)

• Palomar
  • Niet online
Op vrijdag 21 december 2001 13:23 schreef BBQ-Man een loos verhaal
en wie ben jij dan wel niet? Bemoei je dr niet mee aub. En dat het mn broertje was is ook helemaal niet relevant (we deelden 1 cd-key). Het gaat om de manier waarop mn key gebanned is en dat slaat echt nergens op.. puur een geval van machtsmisbruik.

en noem me geen jochie :r

• SithWarrior

SithWarrior

Helaas durf ik niet eens op strikerz te spelen, ik weet toch dat ik meteen gebanned ga worden. Ik speel namelijk in de top20 van dutch clanbase (laatst nog nr15 8-) ) en ik ben niet vanaf de geboorte van strikerz komen spelen. Dus als ik als onbekende daar zou gaan ownen, wordt ik meteen voor cheater uitgemaakt en gebant. En nou niet zeggen dat dat niet gebeurt, want ik weet het, jij weet het en alle andere goede spelers weten het: Kennen ze je niet en speel je goed, dan moet je wel een cheater zijn. Dat is zo ongeveer de regel.
mja t00t we stonden zelf ook tijdje in top 20 dus we zijn wel wat gewent hoor :+

jij weet dat ik weet dat jij et weet, hmm snap er niks meer van :D

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 13:20 schreef robgee het volgende:

[..]

AMEN!

mijn LEGALE Cd-key is door een ander gejat en die heeft lopen kutten op de Strikerz servers.

dus ik een heel net berichtje op het forum geplaatst, gaan ze opeens hoog van de toren blazen en super arrogant lopen doen... resultaat:

Mwa, we hebben alles dat we willen al hoor,
thx anyway

Verwijderd

ik snap niet dan k00t nog al die moeite wil doen om terug te komen, banned = banned , en als k00tmans terugkomt, denk je dan dat iedereen je nog seriues neemt na wat je alleemaal voor crap onder de naam "lol" hebt gepost op de strikerz forum's..............

jmmr voor je k00t

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Op vrijdag 21 december 2001 13:20 schreef robgee het volgende:

[..]

AMEN!

Op site EN ip, what joy you must feel. Nou, dan ben je toch wel met vlag en wimpel geslaagd voor de heldhaftige strijd tegen dat gedoemde Strikerz.

Yeah rite... iemand op internet steelt je cdkey, spoofed je IP adres, en gaat dan onder een alias teamkills plegen... Ach jonge, zolang je het zelf gelooft. Ik meen dat het rond de sinterklaas actie was, dus je had zo makkelijk er af kunnen komen, maar nee, je moest bij mij op het forum komen schelden, en als ik me niet vergis continue via ICQ lope n buggen over iets wat al duidelijk een antwoord had gekregen... KAn zijn dat ik je met iemand anders verwissel hoor, krijg maar een kleine 20 ICQ-tjes per dag met gezijk, dus als ik je daarin nu van iets onterechts beschuldig...

DA: Oud zeer dus, veel dingen blijven wel beklijven, maar ik weet niet meer waar het over ging. Toch hebben we in die tijd best wat matches gespeeld, ook als oefening, dus of het zo bedoeld was als het over kwam... :? Sorry, maar ik weet de omstandigheden volstrekt niet meer, dus lastig om me daarvoor dan nog echt gemeend te kunnen verontschuldigen...

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
2 maand geleden benk er ook van gebanned maar de mensen die mij IRL kennen weten hoe ik over sjeets etc denk, laten ben ik ook geunbanned. Gewoon beleeft en rustig prate met ze, nite zo van BLABLAJO@@!$#@!!!! IK UNBANNED!!! NU ANDERS!!!.

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
Op vrijdag 21 december 2001 13:23 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

jaajaa, tuurlijk jongen, het is altijd iemands broertje....neem toch eens verantwoordelijkheid voor je daden,

er zijn altijd jochies op internet die menen alles maar te kunnen flikken op internet, omdat ze redelijk anoniem zijn,

tja en what goes around, comes around...

vroeg of laat heb je dan gewoon die ban aan je broek hangen en dat heb je dan een niemand anders te danken dan aan jezelf,

maar dan leg je het er niet bij neer, nee natuurlijk niet, dan ga je zielig lopen doen, of een beetje rond lopen miepen op anere fora dat Strikerz slecht is enzo, geblaat,

als het je niet bevalt, blijf er dan weg of hou je stil,

IK was het (ben zn broertje)
dus dit hele verhaal kun je wel deleten

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 12:37 schreef DJ Chicken het volgende:
Pardon :? Als jullie uberhaupt enig benul hadden van hoeveel ze voor de spelers hebben gedaan en nog steeds doen, vindt ik het niet meer als normaal dat je ook het daarbijhorende respect toont.

De personen (waaronder ook ik) die vaak op hun servers spelen weten maar alstegoed hoeveel moeite ze eraan besteden, en hoeveel geld erin zit. Desondanks is de toegang tot de servers nog steeds gratis!

Misschien dat het dan niet zo bijzonder vreemd is dat ik het voor Fox en Ray opneem. :?

Verwijderd

ach altijd op dezelfde server spelen is toch niet leuk. Je ziet altijd dezelfde mensen en je "ontwikkelt" daardoor ook niet echt. Probeer gewoon andere server znt trcc rg enzo dan ben je strikerz snel genoeg vergeten dat was bij mij iig het geval.

Verwijderd

ik ben door ene GoT Radhat ofzo gekickbanned omdat ik "peopchinees" zei... :?

ik denk trouwens ook dat de manier waarop ik em vernederde met mn 1337 instant HS skillz enigszins geholpen heeft in zijn besluit }:O

BLAAT!

Verwijderd

Ik vind strikerz gewoon goed. En iedereen die zit te zeiken dat je meteen gebanned wordt als je een admin killt is echt vette bull shit. Dan zou ik ondertussen al een keer of 10 gebanned moeten zijn. Nu zal ik wel weer wat mensen over me heen krijgen dat ik aan het slijmen ben, maar nee dat ben ik niet.

Ik vind het gewoon grote onzin om zo uit te halen naar strikerz, terwijl je je mening nergens op baseerd. En wat koot betreft vond hem vrij goed met zijn DEAGLE ben een paar keer op 100 m neer geschoten heb er verder niks van gezegd maar dacht het mijne ervan.

En verders..... Als je strikerz toch een hoeren bende vind kom er dan NIET. Heb jij er geen last van maar vooral de mensen zoals ik die er spelen al helemaal niet. pffff dat lucht op.

BTW ik ben [Team Fraud] K44tj3_nl

Dit moet ik ook ff kwijt ik vind dat die gasten GOT goed werk doen. Bedankt jongens!!!!! :7

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Op vrijdag 21 december 2001 14:05 schreef Frank128 het volgende:

[..]

IK was het (ben zn broertje)
dus dit hele verhaal kun je wel deleten
* Firefox rests his case.

• VeldKoe
  • Niet online
mag ik jullie allemaal sneu vinden om zo'n groot probleem te maken over een SPEL? ongelooflijk gewoon

ga naar buiten en ga voetballen ofzo, dat gezeik altijd met multiplayer games

• RedHat
Op vrijdag 21 december 2001 14:21 schreef opium het volgende:

ik denk trouwens ook dat de manier waarop ik em vernederde met mn 1337 instant HS skillz enigszins geholpen heeft in zijn besluit }:O

BLAAT!
erm ?
explain?
Ik kan je naam nog wel herinneren maar ik heb je niet gebanned want ik heb al een maand ofzo geen ban uitgevoerd

Een kick, misschien omdat de teams niet goed waren ofzo? Mja soms kan je het 100 x zeggen maar na een stuk of 5 x kick ik iemand gewoon, simpel...

En ik heb je niet gebanned of een andere admin moet dat gedaan hebben... dus... explain :?

Ja nu je een melding krijgt denk je dat je gebanned bent, maar lees ff strikerz.net want veel servers zijn registered... :D

Verwijderd

[..]

:X
Ik zal je wel 1 ding zeggen, Probeer het eens op strikerz. Als jij echt zo goed bent, Dan heb je een bepaalde manier van spelen, En mensen zullen dan echt wel merken dat het skills is en geen cheaten.
En als je nu toch alleen maar op andere servers speeld...
Why don't give strikerz a shot? Enige wat je hoef te doen om niet gebanned te worden is gewoon normaal doen. Zie het als een soort "digitale kroeg" voor cs om het ff vaag te zeggen.
De admins daar gaan echt niet instant bannen, Het duurde bij k00t ook meer dan een maand lang en door iedereen op de server werd geklaagd over hem en toen gingen schijnbaar een paar admins hem goed volgen en zie hier het resultaat.

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Op vrijdag 21 december 2001 14:21 schreef opium het volgende:

BLAAT!
Ere wie ere toe komt, dat was ik makker. Niet RedHat

Ik had je al 1x voor "abbusive language" gewaarschuwd, ik heb je 1 of 2x de server afgekickt als waarschuwing en je bij terug komst NOG een keer laten weten dat ik er niet van gediend was...

en dan toch nog weer doorgaan? Kreten als "poepchinees" beschouw ik voornamelijk als discrimenerend getint, en derhalve een waarschuwing tenminste waard. En je had er al 3 gehad, van mij that is, RedHat had je kennelijk ook al eea gemeld.

Succes hè?

Ps. Voor het geval dat je niet bevalt, ik hoef daar dus geen verdere discussie overte maken, gewaarschuwd == gewaarschuwd, en dan ben ik gezien de uitspraak eerder op de dag dat het vanaf nu Botte Bijl was en ik dus gewoon geen gesodemieter zou tolereren nog erg vriendelijk gebleven.

• RedHat
en dan nog

FireFOX hoeft zich niet te verantwoorden... 't zijn ZIJN servers, ti's gratis dus je hebt zoiezo geen poot om op te staan.

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 14:31 schreef Wesley het volgende:
en dan nog

FireFOX hoeft zich niet te verantwoorden... 't zijn ZIJN servers, ti's gratis dus je hebt zoiezo geen poot om op te staan.
Ook true... Dit is geen bedrijf oid, strikerz zijn door mensen opgericht die het voor de lol doen en in hun eigen vrije tijd, Het is hun werk niet, Dus als je gebanned wordt volgens hun. jammer voor jou, Het is hun server, Als hun iets zeggen of iets doen, Dan mag dat ook.
Er iets over zeggen, Fine, Er over klagen fine... Maar zoveel geklaag is een beetje te veel van het "goede"... :r

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Op vrijdag 21 december 2001 14:17 schreef SuB het volgende:
ach altijd op dezelfde server spelen is toch niet leuk. Je ziet altijd dezelfde mensen en je "ontwikkelt" daardoor ook niet echt. Probeer gewoon andere server znt trcc rg enzo dan ben je strikerz snel genoeg vergeten dat was bij mij iig het geval.
Geweldig jongen, ben blij voor je dat je je plekje in de wereld gevonden hebt.

Verwijderd

LOL! wat is jouw nick dan? ik was toen met 4 GoTters op die server en eigenlijk das sinds ik op dit forum zit besef ik dat GoT Gathering of Tweakers is.... }:O

- Het kwartje valt.

Tsja, ik gebruikte inderdaad het woord "reknak" (andersom), ik frustreer mij nog wel eens aan mijn besturingscombinatie van Optical muis/ brak burooppervlak, dit veroorzaakt enige hapering.
Jou daaropvolgende waarschuwing is mij in het geheel ontschoten, maar toch lees ik aan een stuk door alle berichtjes die in het spel voorbijkomen. Dus: wat kan het zijn? Was het een van mijn schaarse momenten van gedisorienteerdheid waardoor ik jouw waarschuwing miste? Of kan het zijn dat jij tog enigszins gefrustreerd was en in al je n00biisme en overweldigende macht die je ineens hebt als ADMIN mij per direct kicked? (veel jongetjes van 12 leven in frustratie omdat ze in "real life" genegeerd worden) :D
Mijn woord tegen de jouwe. :|
Maar maak je geen zorgen, mij zal je er niet meer tegenkomen, er zijn zat servers tog?

/me loopt fluitend door de zwoele zonsondergang tegemoet... :z

Verwijderd

er zijn gewoon mensen die het te zwart wit zien:

strikerz = kut
strikerz = the bomb

het is allebei niet waar. Ik denk dat het in het midden ligt. Er zijn betere servers maar ook slechtere.

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 14:39 schreef opium het volgende:
LOL! wat is jouw nick dan? ik was toen met 4 GoTters op die server en eigenlijk das sinds ik op dit forum zit besef ik dat GoT Gathering of Tweakers is.... }:O

- Het kwartje valt.

Tsja, ik gebruikte inderdaad het woord "reknak" (andersom), ik frustreer mij nog wel eens aan mijn besturingscombinatie van Optical muis/ brak burooppervlak, dit veroorzaakt enige hapering.
Jou daaropvolgende waarschuwing is mij in het geheel ontschoten, maar toch lees ik aan een stuk door alle berichtjes die in het spel voorbijkomen. Dus: wat kan het zijn? Was het een van mijn schaarse momenten van gedisorienteerdheid waardoor ik jouw waarschuwing miste? Of kan het zijn dat jij tog enigszins gefrustreerd was en in al je n00biisme en overweldigende macht die je ineens hebt als ADMIN mij per direct kicked? (veel jongetjes van 12 leven in frustratie omdat ze in "real life" genegeerd worden) :D
Mijn woord tegen de jouwe. :|
Maar maak je geen zorgen, mij zal je er niet meer tegenkomen, er zijn zat servers tog?

/me loopt fluitend door de zwoele zonsondergang tegemoet... :z
Iemand die tenminste niet zo gaat lopen janken/schelden oid :Y)

Verwijderd

Mjah, in principe zijn dit soort dingen vanaf 2 kanten volkomen te begrijpen.

voor Fox enzo snap ik dat ze hun servers schoon e.d. willen houden van al het gespuis dat er rondloopt. en das ofcuz ook volkomen logisch.

Maar vanuit het oogpunt van mensen die onterecht gebanned worden (tsjaa ik ook helaas) komt dat wel een beetje hard over.

Want het voelt in principe gewoon aan als een valse beschuldiging, en das natuurlijk ook flink kut.

dus wat dat betreft valt er voor beide kanten wel wat te zeggen.

Verwijderd

blaat opmerking fox.. geloof mij nou maar dat het zo is. War tegen altijd dezelfde tegenstander spelen is toch hetzelfde?

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 14:45 schreef SuB het volgende:
blaat opmerking fox.. geloof mij nou maar dat het zo is. War tegen altijd dezelfde tegenstander spelen is toch hetzelfde?
Mensen veranderen van skills... En er komen er genoeg mensen bij strikerz. Zeker nu er meer servers zijn om op te spelen. Dus ik zie het grote probleem niet.

• Loona35
  • Laatst online: 09-11 19:36
Dit gedrag vertoonde ik ook toen ik op de basisschool slagbal speelde... Get a life man

Verwijderd

Mensen veranderen van skills... En er komen er genoeg mensen bij strikerz. Zeker nu er meer servers zijn om op te spelen. Dus ik zie het grote probleem niet.
dat weet je pas als je op een andere server speelt lijkt mij

maar goed ik maak me weer druk om nix.... ik ga ff verder werken ipv got =]

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Op vrijdag 21 december 2001 13:27 schreef rick_h het volgende:

[..]

was op een normale public server. En waar slaat dat laatste op over niveau en niet bijster slim.. je kunt wel erg snel conclusies trekken is et niet? Jij bent zeker zoeentje die zichzelf een enorme 'l33t 0wn3r' vindt en iedereen n00b STFU noemt :r

en weet ik veel of het een war was (is al een hele tijd geleden). Hij connecte en werd aldoor gekicked.. dus hij dacht dat de connectie niet goed was ofzo en probeerde het opnieuw.. eenmaal geconnect vraagt ie wat er aan de hand is wordt ie zomaar gebanned :?
1)nee ik noem niet iedereen n00b behalve waarvan ik zeker weet dat ze cheaten dat zijn immers n00bs anders cheat je niet.

2)je zegt volgens mij zelf dat je broertje een war server joinde dat zeg ik toch niet! (OF poste je broertje dit voor je ofzo >:) in dat geval begrijpelijk, wat meteen mijn bewering bekrachtigt ofcuz..)

3)ik noem mij dus zoals je ziet gewoon FlaPMo niet echt 1337 nick wat je zegt.

4)voor je een reply tikt om mij te corrigeren denk dan even na wat je net hersenloos hebt zitten tikken would ya..scheelt mij een reply

[no offence]

FlaPMo OUT

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 14:34 schreef Firefox het volgende:

[..]

Geweldig jongen, ben blij voor je dat je je plekje in de wereld gevonden hebt.
ik vind jou een arrogant mannetje! :r :r

GELUKKIG ben ik gebanned!
ik wil niets met die server van jou te maken hebben!!!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
pffff :)

Achja, strikerz, daar kwam ik ook nog welles vroeger.. nu niet meer dus.. maar neways.. gambit ofzo.. top 20 van CBNL.. NOUNOU! dan zien we jou niet als cheater hoor..trust me..

dunno

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Op vrijdag 21 december 2001 15:53 schreef robgee het volgende:

[..]

ik vind jou een arrogant mannetje! :r :r

De liefde is wederzijds.

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

hahaha diz meest belachelijke wat ik ooit gehoord heb (lees: gelezen)
Als je het saai vindt mag je ook gewoon weggaan hoor hoef je echt geen ban voor mee te nemen! Jij bent nou zo'n typisch voorbeeld van een niet snugger ventje dat denkt dat hij stoer is en zijn ban wil goedpraten tegenover andere hersenloze stoere menneke's-->zo van, Tjek mij stoer zijn ik heb een ban dat wil ik niet maar ik zeg maar van wel want dan ben ik tenminste stoer...

Ik poep op jullie soort

FlaPMo OUT

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Op vrijdag 21 december 2001 14:41 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Iemand die tenminste niet zo gaat lopen janken/schelden oid :Y)
hehe, Raven toch, de ironie drupt er vanaf :)

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.