Op donderdag 20 december 2001 15:00 schreef Cloontje het volgende:
Ik mag wel hopen dat die GoT mannetje die mij gebant heeft zijn excusses gaat aanbieden als ik de demo's heb gepost en dus voor niet cheating ben verklaart. Want anders blijkt het gewoon iemand die lame is dat ie niet meer kan winnen.
De illusie dat een "GoT" mannetje zo'n zielig gevalletje als jou na al het gezijk en gedreig uberhaupt nog sorrie zal zeggen, je bent wel erg gesteld op jezelf he? Dream on.
Op donderdag 20 december 2001 15:28 schreef Cloontje het volgende:
[..]
Ben ik gebant

Gek he? als we gaan blaten over "All haxors come upon you" en dat soort zielige elitaire crap. Tsssk how unbelieveble dat ik je daarvoor uit het forum mik. Sorry knul, maar dergelijke dreigementen heb ik al eerder gehad.
* Firefox is not quite impressed.Op donderdag 20 december 2001 15:41 schreef Kees het volgende:
[..]
Erger nog.. deze servers ook..
Lol @ Kees, hey makker, ik probeer nou net "dat volk" duidelijk te maken dat Stikerz =/= Tweakers, moet je er niet het omgekeerde van maken

Op donderdag 20 december 2001 15:43 schreef FuTaL het volgende:
Op strikerz bannen ze iedereen die beter is dan "gemiddeld"
Iedereen die beter is dan gemiddeld in acoociaal zijn en een hele grote bek hebben. Heb je zo als je jezelf zo goed vindt.
Op donderdag 20 december 2001 16:06 schreef WouteRF het volgende:
[..]
StrikerZ kennende bannen ze je ook omdat een admin wordt ingemaakt door een non-cheater..
och och och, de bevooroordeeldheid... en dat terwijl ik van de 800+ bans er misschien 4 of 5 uit heb geknikkerd vanwege cheaten. k00t en een ander vrij recent, en de rest lang lang geleden, en heel overtuigend door de muren heen schietend... Nee knakker, je kan een hoop zeggen, maar je moet me niet met het CS.Vuurwerk van een paar maanden terug vergelijken. Andere tijd, andere server.

Op vrijdag 21 december 2001 13:05 schreef Death Angel het volgende:
[..]
1000den guldens ?
hoe weet jij dat dan ?
Sommige mensen weten perongeluk dat wij nooit aan sponsoring hebben gedaan, en zich beseffen dat er geen banners op de site draaien: conclusie, die zooi moet ergens anders door betaald worden.
en trouwens, waarom zou iemand die WEL cheat al deze moeite nemen om het recht te zetten ?
als iemand cheat dan gaat hij wel weg ook, als hij gebanned is. maar iemand die niet cheat en ten onrechte gebanned is zal daar zeker wat aan doen.
You have no idea, maargoed, je kwam ook niet op strikerz, dat verklaart veel. Ik heb nachten gewerkt om een bewijs van iemand anders te ontkrachten omdat iemand het maar vol hield. Was uiteindelijk een leugen. Geloof me, dan voel je je genaaid.
verder speel ik nooit op Strikerz omdat ik een paar van de admins daar niet zo mag (heeft iets te maken met wat dingen die ze op hun site hadden gezet) dus het maakt mij verder niet uit.
Spil it out, send me a message, want ik ben me van geen kwaad t.o.v. jou bewust... of jij moet iemand onder een andere alias zijn die ik wel heb aangepakt, dat kan...
Maar ik ben me geens zins bewust van dingen met "algemene strekking" waar iemand zich door gepikeerd kan voelen, dus als dat zo is, laat dat vooral weten.
All I ask, maar het is kennelijk erg moeilijk.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.