Nu_hoor_ik_er_ook_bij (deze gast spoort niet)

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
jezus man Loooskuh (thijs) wie woont er nou in Vught jij bent zeker zo een vieze kakker!
Die asielzoekers uitkoopt.
Ik vind dat mensen uit Vught verbannen moeten worden, alleen al om de rede dat ze uit vught komen.

xxx Jan
Dit is een quote van een nieuw member ene Nu_hoor_ik_er_ook_bij.

Verzoek tot waarschuwing/ban/whatever

DIT IS MIJN WEBSITE

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Waar is dat?

Verwijderd

zwaar bijdehant trouwens dat gozertje :(
Nu_hoor_ik_er_ook_bij
posted 12-06-2000 19:26 by Nu_hoor_ik_er_ook_bij (Junior Member)

--------------------------------------------------------------------------------
Zozo Rickie...heb ik toch nog gewoon 3 waarschuwingen....
En ik ben trouwens zelf ook een Vughtenaar..en ja ik koop ook vieze asielzoekers het land uit!!

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Banned..

Verwijderd

Thank you >:)

Mij te bijdehant dat pestventje :(

edit:

zullen we ze moeder es bellen??? >:)

• FaceMan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-02 22:20
Hij zat ook in die topic over de loveparade lekker vage reactie te geven....

Verwijderd

Het is weer trug... ditmaal onder de naam : Nu_hoor_ik_er_ook_bij_2

in s/g de Euro 2000 Smiley! thread...

Verwijderd

Hij is weer terug hoor als: nu_hoor_ik_er_ook_bij_2
Zie topic: Euro2000 smiley
http://gathering.tweakers.net/Forum1/HTML/004437.html

Verwijderd

hmmm, razor was me net voor :)

Verwijderd

Ik krijg net een mailtje van rick terug dat die lamer een ip ban heeft >:)

En terecht!

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mooizo! Maar waarschijnlijk logt ie straks gewoon in via een andere ISP, en komt ie hier de boel weer verzieken :(

Een misselijk pestventje is het... ik :r van 'm.

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Laat hem zijn :r :r :r opzuigen, daar is ie goed in >:) :)

Verwijderd

Ja damned, wil ik iets lezen ovber smileys, krijg ik een of ander afzeikverhaal van Nu_hoor_etcetera over ene RickJansen!
Ik wilde alleen zoŽn oranje smiley verd***e

Verwijderd

Hebben we al niet oranje genoeg? Ik moet een beetje :r net zo als van Spanje :r
Zo die Rick Jansen dude is best cool, als ik het gesprek tussen hem en die pubertje las.
Two tumbs up Rick. :) :) :) :)

• Tom
  • Niet online

Tom

Nu_hoor_ik_er_ook_bij_2 heb ik net gezien... weet niet welke thread, ergens in Stuffis Generalis. :(

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

Tsja, jullie kennen hem niet, en trouwens geen bombrieven naar bovenstaand adres, daar woon ik!! :( ga ik hem nog even flink op aanspreken.

Als jullie eens wisten hoeveel problemen mijn vriendschap met hem (IRL) al heeft doorstaan. Hij is niet makkelijk om als vriend te hebben. Hij maakte er een paar jaar geleden een sport van om z'n vrienden af te zeiken, mij incluis, wat mij natuurlijk ook aan het denken heeft gezet. Hij wordt over het algemeen "dol"(negatief) en "gek" en "irritant" maar ook "dol"(positief) en "gezellig" gezien. Hij kan heel aardig zijn en je kan echt een leuke tijd met hem hebben. Maar afzeiken ziet hij meer als een ludieke sport dan als een serieuze bezigheid. Hij zegt gewoon precies DAT waarvan hij weet dat iedereen hapt en iedereen over de zeik gaat, en het lukt hem aardig. Hij vind die IP-ban ook helemaal niet erg trouwens. Zo vaak kwam hij hier nou ook weer niet. Alleen omdat ik hier zoveel ben, moest er hier wat afgezeken worden om mij in een kwaad daglicht te stellen (vindieleuk).
Ja ik weet het, iedereen denkt "waarom ga je nog met die gozer om", nou, hij is gewoon een vriend van me en hij is altijd wel ergens voor in, ik ken namelijk ook een heleboel duffe gozers om me heen, en een beetje dol doen mag dan soms ook wel eens.

I rest my case

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Lekkere vriend.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

looskuh=> Ik ga jou niet proberen te doorgronden. Je hebt namelijk een rare denkwijze.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• looskuh

looskuh

Dawwgg

Lekkere vriend.
Voor een moderator mag je toch wel wat beter lezen Rick! :( :(
Ja ik weet het, iedereen denkt "waarom ga je nog met die gozer om", nou, hij is gewoon een vriend van me en hij is altijd wel ergens voor in, ik ken namelijk ook een heleboel duffe gozers om me heen, en een beetje dol doen mag dan soms ook wel eens.
Ofwel, hij kan heel aardig zijn.
Mij doorgronden is niet zo belachelijk moeilijk Frank. Ik ga altijd van de goede kant van de mensen uit, ik kijk tegen de meeste dingen positief aan en probeer de negatieve dingen zoveel mogelijk te negeren. Mij moeder is ook een goed voorbeeld. Tegen mij altijd heel aardig maar vaak een dictator geweest binnen het gezin, toch koester ik geen enekele haat jegens haar of Jan. snapje?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Looskuh = Confucius II
Ik vat het wel denk ik, ik ken ook wel zo'n gast.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Elissen
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 19:59
Looskuh!! PAS OP!
Loop RickJansen niet te beledigen;

Hij is Administrator :)

Verwijderd

Waarom mag een Administrator wel jouw beledigen en jij niet een Administrator.

Maar die ban van nu_hoor_ik_er_ook_bij vind ik wel excellent.
En Looskuh...lekkere vrienden heb je dan! Zeker met zorg uitgekozen.

Als ik ff mag quoten:

Hij is niet makkelijk om als vriend te hebben. Hij maakte er een paar jaar geleden een sport van om z'n vrienden af te zeiken, mij incluis

ik ken namelijk ook een heleboel duffe gozers om me heen

END

• looskuh

looskuh

Dawwgg

Pff jullie komen wel met cliche opmerkingen zeg. Uiteraard heb ik hem er uiteindelijk op aangesproken en toen is hij een heel eind veranderd. Nu zit ie alleen te geinen met mensen die hij niet kent, jullie dus. En dat boeit mij verder niet zoveel, ik vind het wel grappig om te zien hoe heel GoT zo _verschrikkelijk_ hapt op een paar opmerkingen die speciaal daarvoor zijn geplaatst. Jullie happen echt veel te snel en gaan te snel over de zeik. Dat je hem banned ok, maar dat je er serieus op ingaat!? :/
Verder bedoel ik met duf initiatiefloos. Als ik me verveel en ik zeg tegen hem: "We gaan iets doen" dan gaan we ook iets vets doen. Zo was ooit het plan om naar Parijs te fietsen, kijken hoe ver we kwamen. We hadden alleen te weinig tijd, maar voor zulke impulsieve dingen zijn we allebei altijd wel in. En dan is het zwaar gezellig. Hij houdt alleen niet altijd even goed rekening met anderen. Dan kan je hem dumpen, of die kant een beetje negeren en er doorheenprikken en je blijft een goeie vriend houden, ook al is deze soms wat vreemd.
Ennem, ik vind gozers op een board afzeiken trouwens geen doodzonde. Daarvoor is de ban uitgevonden en als ik Rick Jansen of zelfs Femme (is nooit gebeurd) leip vind doen zeggik dat gewoon.

Verwijderd

Blijft rot voor je!
En ik hap niet ik erger me, en als ik me erger aan mensen dan krijg ik aan die mensen een hekel en als dan iemand anders deze ergernis gaat verdedigen, dan erger ik me ook aan diegene.
Zo, ik heb het nu wel gehad over dit onderwerp. Veel plezier, get a life en get some real friends.

Mzzl
Moeilijk

Verwijderd

Daar gaan we weer :)

Lekker belangerijk

Verwijderd

Timz, wil ik niet moeilijk doen hoor, maar het is belangrijk :)

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
Timz, wil ik niet moeilijk doen hoor, maar het is belangrijk
een naam zegt veel......

• looskuh

looskuh

Dawwgg

ehm, misschien is hij voor mij wel een echte vriend. Dat jullie hem nou niet mogen. Ik heb net uitgelegd dat hij veranderd is tegenover z'n eigen vrienden, en hoe ken jij de rest van mijn vrienden? Je zegt nl. "friends". Wat een meervoud is,
Enneh, je ergert je aan hem omdat hij precies dat zegt waardoor jij je gaat ergeren, ofwel je hapt enorm. Niet meer doen volgende keer, gewoon negeren zoiets, dan houdt zo'n persoon er gewoon mee op of krijgt hij een ban en klaar is kees.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:50

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Laat die pubers maar! >:)

Whatever.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:23

Jag

Looskuh, ik kan me er wel iets bij voorstellen, alleen zelf zou ik gek worden van een vriend die me zou afzeiken. Maar zo maar iets idioots gaan doen zoals midden in de nacht gaan voetballen of naar Parijs gaan fietsen is echt gaaf.

Jag

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 23:31

SiGNe

Ook hoi!

looskuh, kijk maar uit...
Ik heb ook zo'n "vriend" gehad en als hij net zo is als die "vriend" van mij dan gaat ie je gebruiken.
Geld lenen en niet terug geven, je in een kwaad daglicht zetten t.o. je vrienden enzo.
Misschien heb ik het mis hoor, kan ook.

Niet?
[Specs]

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik vind het geen stijl om iemand af te gaan zeiken op een publiek forum, alleen omdat je hem/haar kent.
Mensen moeten er rekening mee houden dat niet iedereen op de hoogte is van wie wie kent. En dan krijg je van dit soort reacties.
Het zal misschien wel een keer aan de orde zijn geweest, maar dat kan je niet onhouden, en om nou een database aan te gaan leggen met info over wie/wat/waar kent, is ook weer overdreven.

In mijn ogen is dit figuur terecht gebanned, want ook na herhaaldelijke waarschuwingen bleef hij doorgaan. Als iemand het daar niet mee eens is, heeft diegene pech, je moet gewoon kunnen accepteren dat je rekening met elkaar moet houden.
Kaj.

Verwijderd

Helemaal eens met Kaj.

Oh ja, ik ken Kaj niet verder, ik ben het gewoon met hem eens.
Pagina: 1