Wireless gebrabbel

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:30
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/280844

Koffie, waarom ik ging replien was omdat diegene die em gestart heeft en zo te zien die FAQ maakt niet veel praktische kennis van zaken heeft. Een groot deel van zijn verhaal klopt in de boeken wel aardig, maar in de praktijk niet. Dit is misschien niet helemaal iets waar hij de schuld van heeft, maar het lijkt me dat die FAQ op waarheid berust moet worden.

Hoeft niet te openen, maar als die gene die FAQ maakt laat dan iemand anders ook met kennis van Wlan er ook even naar gluren. Een test met wlan spul zou ook niet verkeerd zijn, kan ik misschien wel regelen, gratis.. maar dat komt dan nog wel.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hihi .. laat ik nu ook topicstarter zijn :+
Je hebt absoluut helijk vwb mijn kennis.
De kennis die ik daar vertel is gebasseerd op lees ervaringen vanaf inet ;)

Wat betreft jou voorstel, graag.
Misschien is het leuk/interresant om eens 'live' het e.e.a. op te zetten, daar een leuke/goed/betrouwbare/interesante/technische FAQ van te maken, en als het kan en mag een leuk frontpage review artikel (met pics enzo) te maken.

Dan kan die review gelinked worden in de FAQ enzo.
Het is namelijk wel mijn bedoeling om een hele hoop info over wireless LAN te FAQqen ja.

Neem anders ff contact met me op .... koffie@tweakers.net

Update: jou post was niet reden van sluiten, maar die daar onder ...

Tijd voor een nieuwe sig..

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:30
Oke doen we, ik mail je.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Afgehandeld.

DIT IS MIJN WEBSITE

Dit topic is gesloten.