Toon posts:

Waarom zo'n drukte om groeten??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik verbaas me iedere keer weer over het feit dat we hier zo fel zijn op groetende mensen :?

Ik heb wel eens gelezen dat dit niet mag ivm serverbelasting, maar dit lijkt me vrij onzinnig..

Kan iemand me misschien uitlegggen wat hier zo erg aan is?
(afgezien van dat het in de faq staat, want das een cirkelredenering)

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
• Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
Kortom, gewoon overbodig, dus liever niet. :)

Verwijderd

Ik vindt groeten of alvast bedankt enzo niet zo erg, wel als er 6 regels gebruikt worden, als namelijk iedereen dat gaat doen, dan moet je drie keer zoveel scrollen en lezen.

Wel vindt ik dat sommige tweakers er net iets te agressief op reageren. Het boeit ook niet zoveel

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Serverbelasting zal 't probleem niet zijn, maar een icon, ondertitel en signature is toch wel genoeg om je te profileren?

Een topic 'scannen' waarin allerlei non-info op niet vaste plekken staat (dus groeten en namen onderaan) is lastig.

Verwijderd

Topicstarter
ok, meer scrollen is een geldig argument...
Maar er wordt zelfs voor gepost in SU, alsof dat geen serverbelasting oplevert en troep in mijn Active Topics

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Het is gewoon irritant.

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-11 08:54

MRic3

Of praat ik weer poep?

[flauw mode]
hey Eggplant,

De groeten he...
[/flauw mode]

Ik vind het niet mooi staan in de layout als iedereen de groeten doet.

Groeten,

MRic3 ;)

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Kijk als een topic starter zijn probleem post, en dan groeten Kees, dan zit ik daar niet erg mee.

Maar als user "Kees" ergens in een topic paar keer post, en dan elke keer "l33t greetz0rs K33s" er onder zet, is dat gewoon irritant. Beetje TMF chat nivo, ik weet niet waarom het is gewoon irri.

Ook zo newbie achtig, naamsbekendheid op doen of zo

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:39
Op woensdag 19 december 2001 12:17 schreef Webgoodie het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
[..]

Kortom, gewoon overbodig, dus liever niet. :)
Als alles wat overbodig is geschrapt word op Got, kan de Database op een Pentium 166 met 32 MB EDO draaien :)

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 19 december 2001 12:49 schreef Urnie het volgende:

[..]

Als alles wat overbodig is geschrapt word op Got, kan de Database op een Pentium 166 met 32 MB EDO draaien :)
-1 flame :o ;)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op woensdag 19 december 2001 12:47 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Kijk als een topic starter zijn probleem post, en dan groeten Kees, dan zit ik daar niet erg mee.

Maar als user "Kees" ergens in een topic paar keer post, en dan elke keer "l33t greetz0rs K33s" er onder zet, is dat gewoon irritant. Beetje TMF chat nivo, ik weet niet waarom het is gewoon irri.

Ook zo newbie achtig, naamsbekendheid op doen of zo
Agreed, the man has a point.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Op woensdag 19 december 2001 12:49 schreef Urnie het volgende:

[..]

Nouja, je kan iig proberen het een en ander binnen de perken te houden :)

Wij gaan er van uit dat iedereen elkaar altijd de groeten doet en dus vinden we het ook niet nodig om elkaar dan in posts ook nog eens de groeten te doen.

Natuurlijk is dat anders als je een probleem post, of aangeeft in een thread wat het probleem nu eigenlijk was en hoe je het hebt opgelost, inclusief een bedankje aan de mensen die hebben geholpen. Juist niet, maar voor de rest is het gewoon overbodig :)

Bericht hierboven

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-09-2023
Een techtopic openen met aan het einde van de eerste post een alvast bedankt vind ik niet storend, en wel zo leuk. Verder is, zoals al eerder gezegt, een bedankje al dan niet naar 1 specifieke user is ook wel zo leuk. Tussen door is het imo wat overdreven.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het leest gewoon ontzettend irritant als iedereen een groet onder de post zet. Het is geen brief die je aan het schrijven bent, je naam staat er naast!

Greetz

JvS
(dat is dus irritant).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1