Persoonlijk vind ik AdSubstract veruit de beste maar ik ben eigenlijk benieuwd of er nog betere in omloop zijn.
http://www.meaya.com vind ik erg fijn
Pop-Up Stopper is voor popups wel goed. 
en banner killer heb ik niet meer.
wel een tijdje m'n firewall ervoor gebruikt, door gewoon adservers te blokken!
/edit.
Hij was goed. De versie die er nu is bevalt me matig.
en banner killer heb ik niet meer.
wel een tijdje m'n firewall ervoor gebruikt, door gewoon adservers te blokken!
/edit.
Hij was goed. De versie die er nu is bevalt me matig.
[ Voor 20% gewijzigd door kamerplant op 26-08-2003 18:37 ]
🌞🍃
NIS 2001 werkt ook wel lekker
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Het beste is natuurlijk een hostfile tegen banners. Hier kun je info vinden http://accs-net.com/hosts/ en popups kun je in opera 6 gewoon refusen
.
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Same hereOp dinsdag 18 december 2001 19:05 schreef DataBeest het volgende:
Pop-Up Stopper is voor popups wel goed.
Gratis en imo goed en gemakkelijk..
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Opera 6 is een goede browser en popupkiller. Met 1 druk op de knop worden alle popups disabled of weer toegstaan.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
ja, maar in Opera zelf zit wel zo'n banner! LOL!Op dinsdag 18 december 2001 20:03 schreef Metzie het volgende:
Opera 6 is een goede browser en popupkiller. Met 1 druk op de knop worden alle popups disabled of weer toegstaan.
🌞🍃
Iets dat je met AdSubstract ook gewoon kunt doen, alleen dan ook nog per site etc.Op dinsdag 18 december 2001 20:03 schreef Metzie het volgende:
alt-F4 werkt vaak ook wel
als je maar snel genoeg bent
maar soms geeft de reset knop ook voldoening
als je maar snel genoeg bent
maar soms geeft de reset knop ook voldoening
een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
Verwijderd
Junkbuster is in ieder geval zeer goed in banners om zeep helpen. Popups killen kan geloof ik ook, maar ik heb het nog niet getest. In ieder geval handig dat er ook een Linux versie van is.
Moet ik daarmee dan?Op dinsdag 18 december 2001 21:20 schreef KapiteinKoek het volgende:
In ieder geval handig dat er ook een Linux versie van is.
[lame post]Op dinsdag 18 december 2001 19:48 schreef InSaNe_C het volgende:
ik vind popupkiller wel goed
ik ook
[/lame post]
Nederlands is makkelijker als je denkt.
TweakXP heeft er ook één
Ik heb AnalogX POW een tijdje gebruikt, en die werkte best!
Hier kun je hem ergens vinden...
Hier kun je hem ergens vinden...
edit:
Van AdSubtract is het ook superhandig dat je reclamebanners kan blocken
scheelt weer bandbreedte op mijn basic-abbo... 
Van AdSubtract is het ook superhandig dat je reclamebanners kan blocken
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Voor Pop-Up Stopper -> Panicware.comOp dinsdag 18 december 2001 20:00 schreef Commodore64 het volgende:
Downloadsites?
The birds turned into The Flying Dutchmen!
heel klein beetje diefstal ditte, toch? Zonder sponsorinkomsten kunnen een hoop leuke sites wel opgedoekt worden, incl. T.net, GoT, etc.
Als een bedrijf nou waardeloze banners maakt die 100% CPU in beslag nemen (
) dan is het wat anders
Als een bedrijf nou waardeloze banners maakt die 100% CPU in beslag nemen (
Ach, voor iemand als ik die toch nooit op banners klikt.Op woensdag 19 december 2001 13:52 schreef collin het volgende:
heel klein beetje diefstal ditte, toch? Zonder sponsorinkomsten kunnen een hoop leuke sites wel opgedoekt worden, incl. T.net, GoT, etc.
Als een bedrijf nou waardeloze banners maakt die 100% CPU in beslag nemen () dan is het wat anders
En met EZBoard heb ik dus gewoon mn hele javascript uit gezet want zelfs met AdSubstract werd je toen nog dood gegooit met banners, reclametexten, onzin en popups.
Verwijderd
popup killer gebruik ik zelf op m'n gewone bak en m'n laptop
kwam erachter dat opera ook een killer heeft... werkt wel goed allemaal
bij popup killer kan je zelf popup adressen toevoegen
kwam erachter dat opera ook een killer heeft... werkt wel goed allemaal
bij popup killer kan je zelf popup adressen toevoegen
Een kickje van een al oud topic
En dit lijkt me een goede kick, want wat is nu in dezer tijd de beste Popup killer voor WinXP
PB 3.2
Ik blijf bij de killer door DrJamez aangedragen... POW van AnalogX. Is ook op die site te downen...
Klein, gratis en goed
Klein, gratis en goed
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
ik ben ook erg tevreden met Popup Ad Killer
Multimonitor is relax :P
Verwijderd
Ik gebruik voornamelijk Firebird als browser. Geen banner in 't programma zelf (zoals bij Opera het geval is) en de optie om popups te blokkeren.
Zero popup ruleert
http://www.tooto.com/popup-killer/
[ Voor 18% gewijzigd door S1W op 26-08-2003 15:49 ]
Ik gebruik ook Mozilla, of althans Firebird. Het blokken van popups vind ik op deze manier wel zo handig: je hoeft niet een apart programma te starten voor het killen van den popups.
"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"
Ik ga voor de Avant-browser (welke bijna alle pop-ups kan onderdrukken) in combinatie met de Kerio Personal Firewall, welke banners kan stoppen als ik dat zou willen.
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Heb je een URL, waar de (freeware) gedownload kan worden?Jester.NL schreef op 26 August 2003 @ 15:43:
Ik blijf bij de killer door DrJamez aangedragen... POW van AnalogX. Is ook op die site te downen...
Klein, gratis en goed
PB 3.2
Sinds kort de popup killer van Googlebar 2.0 aan het proberen.... maar is niet helemaal top
Obviously you're not a golfer
Niet als je een geregistreerde versie gebruiktDataBeest schreef op 18 December 2001 @ 20:09:
[...]
ja, maar in Opera zelf zit wel zo'n banner! LOL!
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
ik gebruik die van norton personal vuurmuurtje 2003.. werkt super
[ Voor 13% gewijzigd door geez op 26-08-2003 16:07 ]
Staat hiero: http://www.analogx.com/contents/download/network/pow.htmj0ck0z schreef op 26 August 2003 @ 15:59:
[...]
Heb je een URL, waar de (freeware) gedownload kan worden?
Valt me op dat er weinig mensen met dezelfde killer zijn, wat aangeeft dat er niet echt één de beste is ofzo...
Ik gebruik zelf Proxomitron Naoko-4
Naast een pop-up killer kun je hier javascripts mee killen
Banners killen / replacen
header filteren / wijzigen (Mijn IE is nu Lynx)
Externe proxies instellen en in x minuten roteren (Je hangft dus steeds achtern een andere proxy)
Pop-up openen met werkbalken
redirects uitschakelen
enz. enz. enz.
Bovendien kun je je eigen filters maken, of downen
En het is Freeware
Naast een pop-up killer kun je hier javascripts mee killen
Banners killen / replacen
header filteren / wijzigen (Mijn IE is nu Lynx)
Externe proxies instellen en in x minuten roteren (Je hangft dus steeds achtern een andere proxy)
Pop-up openen met werkbalken
redirects uitschakelen
enz. enz. enz.
Bovendien kun je je eigen filters maken, of downen
En het is Freeware
[ Voor 10% gewijzigd door Suepahfly op 26-08-2003 18:36 ]
Ik vind de popupkiller van Google ook erg goed!
Daarnaast heb ik NoAds draaien, welke wel ok is.
Daarnaast heb ik NoAds draaien, welke wel ok is.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
ik gebruik de popup killer van zonealarm (jaja, die zit in de pro versie) en hij werkt echt perfect 
op mijn laptop gebruik ik de google toolbar ervoor, gratis en je hebt er helemaal geen last van, er staat zelfs in hoeveel popups ie gekilled heeft
beide werken echt perfect
op mijn laptop gebruik ik de google toolbar ervoor, gratis en je hebt er helemaal geen last van, er staat zelfs in hoeveel popups ie gekilled heeft
beide werken echt perfect
Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 15:48:
Ik gebruik voornamelijk Firebird als browser. Geen banner in 't programma zelf (zoals bij Opera het geval is) en de optie om popups te blokkeren.
klokop schreef op 26 August 2003 @ 15:55:
[...]
Ik gebruik ook Mozilla, of althans Firebird. Het blokken van popups vind ik op deze manier wel zo handig: je hoeft niet een apart programma te starten voor het killen van den popups.
geez schreef op 26 August 2003 @ 16:06:
ik gebruik die van norton personal vuurmuurtje 2003.. werkt super
De oplossingen voor de echte die-hardsVerwijderd schreef op 26 August 2003 @ 18:37:
die van mozill werkt ook perfect
* nero355 lsuit zich bij bovenstaande heren aan
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Google toolbar heeft ook een pop-up killer, ik vind het wel een goeie spul...
Ben ik het volledig mee eens. Ik gebruik het al een paar jaren met succes. Nadeel voor de beginnende gebruiker is dat je elke popup zelf moet aangeven, maar dat wordt opgelost door een .dat van iemand anders te gebruiken. Voordeel is dat popups die je wel wilt, ook opkomen. Ik heb inmiddels een .dat opgebouwd van 13kB, enkele honderden popups. Tegenwoordig hoef ik dus zelden een popup toe te voegen...Jester.NL schreef op 26 August 2003 @ 15:43:
Klein, gratis en goed
Ook Knor is aangestoken met het ligfietsvirus!
Verwijderd
/me sluit zich bij Nero355 aan
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 19:00 ]
Mozilla Firebird met de nodige Extentions. 
Flash wordt niet automatisch afgespeelt.
Banners kan ik voor altijd verbannen of gewoon tijdelijk verwijderen.
En popups worden alleen activeert wanneer ik dat goed vind.
Flash wordt niet automatisch afgespeelt.
Banners kan ik voor altijd verbannen of gewoon tijdelijk verwijderen.
En popups worden alleen activeert wanneer ik dat goed vind.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Mozilla werkt idd prima, maar ik surf zelf met Avant Browser die block ook alle popups als ik dat wil
He who controls the Spice, controls the Universe.
Mijn open new browserwindow is kapot in internet explorer. Dat werkt ook goed
Maar natuurlijk geen echte oplossing.
Wat is er mis mee dan?RèLF schreef op 26 August 2003 @ 16:02:
Sinds kort de popup killer van Googlebar 2.0 aan het proberen.... maar is niet helemaal top
Ik (en een hoop anderen) vinden em juist super!
Wees consequent, maar niet altijd
Altavista heeft tegenwoordig ook zo'n bar met popup killer..Verwijderd schreef op 26 augustus 2003 @ 15:52:
in de google toolbar zit een uitstekend popup blocker
(Maar ik zweer bij Google
niemand die de google toolbar gebruikt? 
hm, 't is nog vroeg, had niet gezien dat er meer dan één pagina was
hm, 't is nog vroeg, had niet gezien dat er meer dan één pagina was
[ Voor 47% gewijzigd door Yoeri op 27-08-2003 10:52 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
ik filter zooi en reclamebanners met Privoxy, en gebruik voor bepaalde sites Mozilla Firebird om zo evt. popups te blocken (weet het niet zeker, volgens mij doet privoxy dat eigenlijk al)
Dat privoxy is een echte aanrader als je surt over een lan en Linux gebruikt als gateway!
Dat privoxy is een echte aanrader als je surt over een lan en Linux gebruikt als gateway!
ach...in een volgend leven lach je er om!
Ik gebruikte Meaya's Popupkiller... Weet alleen de site niet, zag die wel langs vliegen al 
Die hield echt alles tegen... Of je moest sites op een "white list" hebben... " Daarnaast heb ik ook een tijdje Google Toolbar gedraaid (heb nu dus alleen de Google Toolbar (handig ding trouwens)), draai ik nu nog, zelfs op me werk
Die hield echt alles tegen... Of je moest sites op een "white list" hebben... " Daarnaast heb ik ook een tijdje Google Toolbar gedraaid (heb nu dus alleen de Google Toolbar (handig ding trouwens)), draai ik nu nog, zelfs op me werk
[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 27-08-2003 11:31 ]
* Blizard gebruikt Crazy Browser .. ben er zeer tevreden over. Trekt erg goed op moz' maar heeft ook nog wat weg van IE. Wel jammer dat wanneer een site gebruik maakt van bv een popup-invulformulier dat de browser dan even lastig doet .. maar voor de rest een zeer goed/gratis product !
Verwijderd
Mja ik zei dat ik mozilla gebruikte maar ik bedoelde natuurlijk wel firebird
Toch een aanrader hoor mensen. Click voor de homepage. Gratis, snel efficient, zonder rare beveiligingslekken, compleet zelf te restylen, blocked automatisch pop ups etc. etc.
Tuurlijk IE doet zijn werk wel... Firebirde doet het alleen beter
/me maakt schaamteloze reclame
Tuurlijk IE doet zijn werk wel... Firebirde doet het alleen beter
/me maakt schaamteloze reclame
Ik gebruik http://www.popupstop.com/
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
ik zweerde eerst bij popup filter van meaya, maar nu doet de google toolbar net zo goed zijn werk.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd
Kvind popup manager wel lekker werken, alleen een groen of rood balkje onder in je scher als je de banner toch wil zien
Ik gebruik nog altijd AtGuard, een firewall met ad/pop-up blocker erin.
Ik zie op het moment een hele goede bannerkiller:
Parse error: parse error, unexpected T_IS_IDENTICAL in /mnt/web/tweakers/tweakers.net/advertenties/adframe.php on line 3
Forget your fears...
...and want to know more...
Avant Browser werkt gewoon het beste !!! gewoon de beste vervanger van IE6 en dan met pop-up killer die goed zijn werk doet.
Verder geen fratsen
Verder geen fratsen
I browse with Vivaldi
Google Toolbar 2 voor op de laptop, en Mozilla FireBird voor de iets snellere desktop
En ik ben vooral te spreken over het ingebouwde tellertje van de Google Toolbar: sinds een maand of twee al 100 popups geblokt
gewoon die in mozilla zit. Werkt uitstekend. voor de pop ups
banner blokker op sites zit in mijn outpost firewall pro
banner blokker op sites zit in mijn outpost firewall pro
[ Voor 48% gewijzigd door Rody op 27-08-2003 23:12 ]
ik gebruik de hosts file die je bij kazaa lite kan mee-installeren. werkt voor mij voldoende.
eerst kijken dan zeiken
Ik gebruik ook Firebird. Werkt perfect, sindsdien geen pop-up meer gezien
Banners heb ik geen problemen mee, sites moeten toch ergens hun inkomsten vandaan halen en als je die blokkeert dmv een host-file (lame imo) help je eraan mee de site ten gronde te werken.
Pop-ups daarentegen heb ik een gruwelijke hekel aan en ben blij dat de ingebouwde popup-killer van MyIE2 die mooi tegenhoudt, de meeste althans.
De 1 a 2 die er wel doorheen komen heb ik vrede mee.
Pop-ups daarentegen heb ik een gruwelijke hekel aan en ben blij dat de ingebouwde popup-killer van MyIE2 die mooi tegenhoudt, de meeste althans.
De 1 a 2 die er wel doorheen komen heb ik vrede mee.
Super Popupstopper
Ik had daarvoor Popupstopper die best goed werkte, maar deze is veel beter (hebben niks met elkaar te maken)
Ik had daarvoor Popupstopper die best goed werkte, maar deze is veel beter (hebben niks met elkaar te maken)
Pagina: 1