Heb net mijn Midiland S4 7100 aangesloten enzo, op mijn sb live! 5.1 Alleen nou heb ik een probleem
De center speaker staat veel te luid (kan ik ook nie veranderen in da mix menuutje van creative) Hij is tegelijk left en right (voor) Bij die test. En werkt zeg maar als de sub woofer (veel te harde bas)
heeft iemand hier ervaring mee hoe ik dit moet oplossen ?
Ken de speakers niet, maar je zou natuurlijk altijd kunnen proberen je center verder weg te plaatsen, en zorgen dat de bass niet versterkt word, daar bedoel ik mee, de center niet in een hoek ofzo zetten, zorgen dat hij vrij staat. Anders krijg je een bonkerig geluid.
Heb je hem gelecteerd als 5.1 speakerset?
Heb je alle aansluitingen correct?
Heb je alle aansluitingen correct?
Vandaag is het feest en morgen ook.
Dat weet ik dus nie, of ik die plugs allemaal juist heb. Als ik dus die creative test doet komen uit links voor en links rechts NIX maar uit center juist wel maar niet wanneer dat ie moet zeggen "center" dat komt er helemaal nie. Alleen ik zou nie weten hoe ik dat zou moeten veranderen. ? Op de sub is alles iig goed aangesloten, op de 5.1 live denk ik ook want anders krijg ik voor het geluid van achter en andersom. Dus ... ?
Welke speaker bedoel je met links rechts? Linksachter?Als ik dus die creative test doet komen uit links voor en links rechts NIX
Ik denk dan toch dat je ergens een aansluiting verkeerd hebt zitten. Heb je niet ergens een line in ofzo gebruikt? En als je midspeaker alleen lage tonen geeft, zit deze dat niet omgewisseld met je sub? Check die aansluitingen maar nog een keerOp de sub is alles iig goed aangesloten, op de 5.1 live denk ik ook want anders krijg ik voor het geluid van achter en andersom.
Hmm dat lijkt me sterk, ik denk wel dat ik namelijk alles juist heb ingesteld, zoals het in het boekje staat
Er zijn 2 uitgangen op de 5.1 SC, toch ? Waar muziek uitkomt
En 1 digital out, maar ik weet nie of ik die kan gebruiken ?
Pagina: 1