Wat een lamer die GoT_terrorist ([url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/43261]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/43261[/url])
Verwijderd
Verwijderd
ja en niet zomaar een paar.Op maandag 17 december 2001 14:31 schreef Courage het volgende:
Dat is geen n00b, dat is een terroristHij zit een beetje serials te posten. Lekker nuttig.
de topicnummers volgen elkaar wel mooi op. scriptje gemaakt waarschijnlijk. nou, geweldig hoor.
Naja crew is on it
Verwijderd
daarvoor hebben we hier mensen heOp maandag 17 december 2001 14:34 schreef Devil_2000 het volgende:
De kleuterschool is weer afgelopen, blijft triest om te zien dat mensen zoveel moeite doen om zich te registreren en vervolgens dit soort crap posten![]()
Naja crew is on it
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Idd, IceStorm is met een kutklus bezig volgens mij. Klasse!Op maandag 17 december 2001 14:31 schreef Rancor1984 het volgende:
Hulde aan Ice Storm die al druk bezig is..
Ik heb bij mijn weten alles gehad, mocht je nog iets zien, geef maar een gil.
Zo, goede daad van vandaag is gedaan.
Lieve jongen he die Ice Storm?Op maandag 17 december 2001 14:37 schreef IceStorm het volgende:
Tada, problem solved.
Ik heb bij mijn weten alles gehad, mocht je nog iets zien, geef maar een gil.
Zo, goede daad van vandaag is gedaan.
Nice job.. wat een lamer...
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/38236
Zo, nog 2 clonetjes, maar die hadden nog geen posts
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Zo, 20 min verder en alles loopt weer primaOp maandag 17 december 2001 14:47 schreef OProg het volgende:
Nu nog even de posts uit Su op slot gooien en alles is weer normaal
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Deze is nog openOp maandag 17 december 2001 14:50 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Zo, 20 min verder en alles loopt weer prima
[topic=353019]
Dicht
Nu 14 minuten verder en er zijn al weer 5 nieuwe users aangemeld op dit forum
4Op maandag 17 december 2001 14:55 schreef Devil_2000 het volgende:
Nu 14 minuten verder en er zijn al weer 5 nieuwe users aangemeld op dit forum
Daarvan zijn er 3 iig van hem (gebant) en 1 NOG niet.
En nu idd 5, maar das een 'gewone' meneer
Nu zijn het er wel 5Op maandag 17 december 2001 14:57 schreef IceStorm het volgende:
[..]
4
Daarvan zijn er 3 iig van hem (gebant) en 1 NOG niet.
edit:
En nu idd 5, maar das een 'gewone' meneer)
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/43265 wees welkom
En dat had Icestorm al gezien
naja, het komt wel goed
Hmm.. Schijnbaar ook weer een script dat draait ofzo.
't is wel gruwelijk irritant!!
Is er geen alarm-functie te maken in SU
Ik zou snel zijn, want hij opent een heleboel topics
edit: te laat
man dat is lame zegOp maandag 17 december 2001 15:34 schreef Marcj het volgende:
Volgens mij is er weer een cloontje: [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/43266]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/43266[/url]
Ik zou snel zijn, want hij opent een heleboel topics
edit: te laat
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Damn it, ik heb me laten verleiden door de naamOp maandag 17 december 2001 15:34 schreef Marcj het volgende:
Volgens mij is er weer een cloontje: [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/43266]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/43266[/url]
Ik had stiekum gehoopt op een vrouw maar ja, helaas
Dit was een ander ip adresOp maandag 17 december 2001 15:35 schreef Marcj het volgende:
Kan hij btw geen ip-ban krijgen??
Doet hij dit met een inbelverbindingOp maandag 17 december 2001 15:36 schreef IceStorm het volgende:
Dit was een ander ip adres
Verwijderd
Op maandag 17 december 2001 15:36 schreef Devil_2000 het volgende:
Deze x hulde aan HlpDsK
Wat een loser zeg. En dat via een grote proxy uiteraard waar 100 andere mensen via posten.
plotseling 17 sex* topics in de active topicsOp maandag 17 december 2001 15:56 schreef hdd het volgende:
Heeft * Marcj weer eens iets gemist?
GeilOp maandag 17 december 2001 15:58 schreef Marcj het volgende:
[..]
plotseling 17 sex* topics in de active topics
Behalve als je je geilt op lettersOp maandag 17 december 2001 15:58 schreef hdd het volgende:
[..]
Geil
Sex1: a
Sex2: b
Sex3: c
enz, enz
Ahja, en toen kwamen de helden in aktie en hebben weer wat bans uitgedeeltOp maandag 17 december 2001 15:59 schreef robinvreuls het volgende:
[..]
Behalve als je je geilt op letters
Sex1: a
Sex2: b
Sex3: c
enz, enz
Goed werk Herman!
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
lijkt me niet echt de bedoeling, kun je hem niet traceren? Mailtje naar de eigenaren van die proxyOp maandag 17 december 2001 16:02 schreef TRON het volgende:
proxy bannen, dan moeten de andere mensen maar zonder proxy gaan GoTtenGoede oplossing denk ik
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Misschien een vriend van hem ofzo, die net zo zielig wou gaan doenOp maandag 17 december 2001 16:05 schreef IceStorm het volgende:
De eerste 6 kwamen allemaal van 1 ip. Die is iig ff uit de roulatie gehaald. De andere was een totaal ander ip.
Verwijderd
Zolang het maar geen algemene policy wordt.Op maandag 17 december 2001 16:02 schreef TRON het volgende:
proxy bannen, dan moeten de andere mensen maar zonder proxy gaan GoTtenGoede oplossing denk ik
Juist vanaf mijn werk kom ik nogal eens op PW en dan zit ik achter de proxy van de firewall.
idd... dit geldt voor mij ook..Op maandag 17 december 2001 16:37 schreef otaku-san het volgende:
[..]
Zolang het maar geen algemene policy wordt.
Juist vanaf mijn werk kom ik nogal eens op WP en dan zit ik achter de proxy van de firewall.
Dit is op dit moment de enige ip ban dus ik zou me er geen zorgen om makenOp maandag 17 december 2001 16:37 schreef otaku-san het volgende:
Zolang het maar geen algemene policy wordt.
Juist vanaf mijn werk kom ik nogal eens op WP en dan zit ik achter de proxy van de firewall.
Mis ik nu wat smileys of....Op maandag 17 december 2001 16:49 schreef iefje het volgende:
LenL's revenge
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Verwijderd
Denken jullie nou bv echt dat je 3471x users hebben! doe maar eens een IP check, hou je 15000 man over ofzo! Ik ken zat mensen op school die meer dan 5 accounts hier hebben, maar als je dan de reden hoort moet ik toch ook helaas hun een beetje gelijk geven, je wordt hier gewoon altijd en door iedereen afgezeken
Met die andere accounts proberen ze zichzelf maar te verdedigen!
Maar ik meen dit serieus, als n00b durf je bv. niet eens je neus in het programmeer forum te steken want je wordt meteen helemaal afgezeken door al die stomme nerds daar! ook zitten er veel klojo's op Spielerij rondt.
Ik vindt dat dit ook deels een taak is van de mod van het desbetreffende forum om hier tegen op te treden, een goed voorbeeld vindt ik het forum Internet & Telefonie daar kom ik ook geregeld en dan zie je ook wel eens van die vragen waarbij je
Sorry voor het geflame op de vroege morgen maar dit moest er gewoon uit
kom maar met namen lijkt meOp dinsdag 18 december 2001 09:05 schreef MM het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor, ik vindt gathering toch al zout gaan worden! nou weer zo'n klojo die als een gek loopt te spammenNog ff en dit wordt zo'n zout forum!!
Denken jullie nou bv echt dat je 3471x users hebben! doe maar eens een IP check, hou je 15000 man over ofzo! Ik ken zat mensen op school die meer dan 5 accounts hier hebben, maar als je dan de reden hoort moet ik toch ook helaas hun een beetje gelijk geven, je wordt hier gewoon altijd en door iedereen afgezeken
dan mag de crew dat uitzoeken
sorryMaar ik meen dit serieus, als n00b durf je bv. niet eens je neus in het programmeer forum te steken want je wordt meteen helemaal afgezeken door al die stomme nerds daar!
kan je dit nog pogen te onderbouwen dit gelul in de ruimte?
Dit is gewoon een flame
zie bovenook zitten er veel klojo's op Spielerij rondt.
Dat had dan wel wat beter onderbouwd mogen worden imhoIk vindt dat dit ook deels een taak is van de mod van het desbetreffende forum om hier tegen op te treden, een goed voorbeeld vindt ik het forum Internet & Telefonie daar kom ik ook geregeld en dan zie je ook wel eens van die vragen waarbij jedenkt of die al 2000 keer zijn langsgeweest, maar toch wordt er gewoon serieus antwoord gegeven. Daarom zouden meer mods een voorbeeld aan de mod van dit forum moeten nemen! Vooral die programmeer afdeling!! Spielerij gaat nu beter doordat Icestorm die bijvullende FAQ heeft gemaakt.
Sorry voor het geflame op de vroege morgen maar dit moest er gewoon uit
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Daem ik nou sapdrinkenderwijs goed bezig zijnOp maandag 17 december 2001 14:40 schreef IceStorm het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/38235
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/38236
Zo, nog 2 clonetjes, maar die hadden nog geen posts
Wat heeft dit in godsnaam nou weer met het forum te maken? Je kan elke forum, hoe leuk het ook is, over de zeik halen met dat soort geintjes.Op dinsdag 18 december 2001 09:05 schreef MM het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor, ik vindt gathering toch al zout gaan worden! nou weer zo'n klojo die als een gek loopt te spammenNog ff en dit wordt zo'n zout forum!!
Dat zegt meer over die mensen dan over dit forumDenken jullie nou bv echt dat je 3471x users hebben! doe maar eens een IP check, hou je 15000 man over ofzo! Ik ken zat mensen op school die meer dan 5 accounts hier hebben, maar als je dan de reden hoort moet ik toch ook helaas hun een beetje gelijk geven, je wordt hier gewoon altijd en door iedereen afgezeken
-10 flame.Maar ik meen dit serieus, als n00b durf je bv. niet eens je neus in het programmeer forum te steken want je wordt meteen helemaal afgezeken door al die stomme nerds daar! ook zitten er veel klojo's op Spielerij rondt.
Ik flame wel eens wat mensjes af in p&w ja, maar dat komt doordat ze de faq niet lezen. En daarna is hij spontaan wel gelezen.
p&w heeft de beste mod's mannetje.Ik vindt dat dit ook deels een taak is van de mod van het desbetreffende forum om hier tegen op te treden, een goed voorbeeld vindt ik het forum Internet & Telefonie daar kom ik ook geregeld en dan zie je ook wel eens van die vragen waarbij jedenkt of die al 2000 keer zijn langsgeweest, maar toch wordt er gewoon serieus antwoord gegeven. Daarom zouden meer mods een voorbeeld aan de mod van dit forum moeten nemen! Vooral die programmeer afdeling!! Spielerij gaat nu beter doordat Icestorm die bijvullende FAQ heeft gemaakt.
Reageer je frustraties ff niet af op de rest, ja?Sorry voor het geflame op de vroege morgen maar dit moest er gewoon uit
Als je het hier niet bevalt, dan ga je toch lekker weg?
toch jammer dat ze dat niet luktOp dinsdag 18 december 2001 09:33 schreef _MaLa_ het volgende:
het zijn allemaal kinderen die in de pubertijd zitten en denken even de gezeligheid te verpesten en de fun...
Als ik 't zo moest doen, was ik snel weg....Op dinsdag 18 december 2001 09:05 schreef MM het volgende:
Idd arrogantie is ons niet vreemd. * zeikstraal vindt het eigenlijk wel goed dat iemand daar de aandacht op vestigt.Maar ik meen dit serieus, als n00b durf je bv. niet eens je neus in het programmeer forum te steken want je wordt meteen helemaal afgezeken door al die stomme nerds daar! ook zitten er veel klojo's op Spielerij rondt.
Of je overal een vriendelijk antwoord op moet geven betwijfel ik, maar om een newbie af te schepen met RTFM is gewoon een ***** streek.Ik vindt dat dit ook deels een taak is van de mod van het desbetreffende forum om hier tegen op te treden, een goed voorbeeld vindt ik het forum Internet & Telefonie daar kom ik ook geregeld en dan zie je ook wel eens van die vragen waarbij jedenkt of die al 2000 keer zijn langsgeweest, maar toch wordt er gewoon serieus antwoord gegeven. Daarom zouden meer mods een voorbeeld aan de mod van dit forum moeten nemen! Vooral die programmeer afdeling!! Spielerij gaat nu beter doordat Icestorm die bijvullende FAQ heeft gemaakt.
Zeg nou eens eerlijk: hoe vaak heb jij de gebruikerslicentie van windows gelezen?
Eigenlijk vind ik dat de destbetreffende moderator het beste met een (standaard) tekstje kan verwijzen naar de faq, zoals oa in WOS wel gebeurt. Niet moderators hebben hun waffel te houden.
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Verwijderd
Waar gaaaaaaaat dit over. Waar zie jij het opscheptopic van Femme & co dat hij zo trots is dattie 35000 users in zijn database heeft danOp dinsdag 18 december 2001 09:05 schreef MM het volgende:
Denken jullie nou bv echt dat je 3471x users hebben! doe maar eens een IP check, hou je 15000 man over ofzo!
Zow, hoe offtopic kun je gaan.... probeer te relativeren.Op dinsdag 18 december 2001 09:05 schreef MM het volgende:
[...]
Maar ik meen dit serieus, als n00b durf je bv. niet eens je neus in het programmeer forum te steken want je wordt meteen helemaal afgezeken door al die stomme nerds daar! ook zitten er veel klojo's op Spielerij rondt.
[...]
Of probeer je het gedrag van 'GoT Terrorist' goed te praten... hmmmzz....
Verwijderd
Sommige vragen die daar gesteld worden komen per week zo'n 10x langs. Dan probeer je met zijn allen het niveau een beetje omhoog te krikken, en dan vliegt er weer zo'n hangende grammofoonplaat langs.Maar ik meen dit serieus, als n00b durf je bv. niet eens je neus in het programmeer forum te steken want je wordt meteen helemaal afgezeken door al die stomme nerds daar!
Je kunt aan mij alles vragen mits het beleefd wordt gevraagd en er respect is voor de persoon die jouw vraag misschien gaat beantwoorden. Ik zal echt niet de beroerdste zijn om jouw vraag te beantwoorden, maar laat dan wel merken dat je zelf al wat moeite hebt gedaan (dus niet 1 minuutje zoeken) om een antwoord te vinden.
Je kan ook op vriendelijke wijze vertellen dat het een typische manual vraag is, en dat vragen hier wel vrij staat, maar dat je wel geacht wordt zelf enige moeite te doen (en de manual lezen is wel het allerminste waar je mee kan beginnen).Op dinsdag 18 december 2001 10:39 schreef zeikstraal het volgende:
Of je overal een vriendelijk antwoord op moet geven betwijfel ik, maar om een newbie af te schepen met RTFM is gewoon een ***** streek.
Zeg nou eens eerlijk: hoe vaak heb jij de gebruikerslicentie van windows gelezen?
Eigenlijk vind ik dat de destbetreffende moderator het beste met een (standaard) tekstje kan verwijzen naar de faq, zoals oa in WOS wel gebeurt. Niet moderators hebben hun waffel te houden.
Licence agreement is er niet helemaal mee te vergelijken. Als ik wil weten hoe ik een shortcut in de startup in het startmenu kan toevoegen, kan ik dat ding 12000 keer lezen, maar het antwoord staat gewoon in de Help, dus wordt je geacht om dat eerst zelf even op te zoeken...
Exact expert nodig?
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/38406]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/38406[/url]
Icestorm kan weer aan de gang
Zou het dan toch....Op woensdag 19 december 2001 10:39 schreef gsmfan het volgende:
Waarom deze GoT_Terrorist actie?
Ik ben 2 jaar gelden lid geworden van dit forum . Toen was het nog een zeer perfect Forum, niks op aan te merken. Maar de laatste paar maanden is dit Forum dankzij de users echt klote geworden Ik kots er van. Daarom wil ik op deze manier laten merken dat er echt iets moet gebeuren want op iedere fatsoenlijke vraag die je stelt krijg je een k*t antwoord en dat moet toch niet de bedoeling zijn van dit Forum. Ik hoop met deze actie te bereiken dat zowel de administrators als de moderators meteen ingrijpen als er weer eens users worden afgezeken want ik ben DIT KOTS ZAT !!!!
Ik hoop op massale steun van mijn mede Tweakers
Greetz
The GoT_Terrorist
Verwijderd
[topic=355139/1/100]
zoek ff zijn ip-adres op en ban die sukkel en neem contact op met zijn provider...
Verwijderd
Op woensdag 19 december 2001 10:38 schreef MetHod het volgende:
Hij is terug, en niet terug gefloten....
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/38406]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/38406[/url]
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
AntonT en "mochten" ditmaalOp woensdag 19 december 2001 10:38 schreef MetHod het volgende:
Hij is terug, en niet terug gefloten....
Lijkt me een slecht plan, daar worden alleen maar goede users de dupe vanOp woensdag 19 december 2001 10:42 schreef devv05 het volgende:
is het niet mogelijk dat users bv. max 5 topics per uur ofzo kunnen openen?? dan ga je dit soort gedoe iig tegen..
Geef die gast niet meer aandacht als dat ie verdiend. Daar doet ie het juist om.
We zullen zoeken naar een oplossing zodat dit niet meer kan gebeuren.
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
The ramblings of an idiot
Verwijderd
lijkt me niet handig, want het aantal topics en replies in de HK gaat wel dik harder dan 5 per uur.Op woensdag 19 december 2001 10:42 schreef devv05 het volgende:
is het niet mogelijk dat users bv. max 5 topics per uur ofzo kunnen openen?? dan ga je dit soort gedoe iig tegen..
wellicht dat een blacklist met ip nummers van spammers openbaar wordt gemaakt. nadeel is alleen dat er nog steeds mensen zijn met een dynamic ip, en dat dit nogal wat weerstand opwekt denk ik.
Verwijderd
Voor de beginnende users lijkt me dit wel mogelijk gewoon geen 100en posts te gelijk openen lijkt me goede oplossing. Pas na 200 posts ofzo heb je geen limiet meerOp woensdag 19 december 2001 12:15 schreef DarthRaider het volgende:
[..]
lijkt me niet handig, want het aantal topics en replies in de HK gaat wel dik harder dan 5 per uur.
wellicht dat een blacklist met ip nummers van spammers openbaar wordt gemaakt. nadeel is alleen dat er nog steeds mensen zijn met een dynamic ip, en dat dit nogal wat weerstand opwekt denk ik.
edit: dit geld alleen voor het openen van topics
Lijkt me best een goed idee eigenlijk, zo kunnen dat soort gasten nooit veel schade aanrichten.Op woensdag 19 december 2001 12:17 schreef BrainDamage het volgende:
[..]
Voor de beginnende users lijkt me dit wel mogelijk gewoon geen 100en posts te gelijk openen lijkt me goede oplossing. Pas na 200 posts ofzo heb je geen limiet meer
edit: dit geld alleen voor het openen van topics

Dus er zijn mensen die meer dan 5 topics per uur openen? Dat kan nooit erg nuttig zijn in ieder geval. Lijkt me een perfect plant moet ik zeggen! Zal dit soort ongein wel stoppen denk ik..Op woensdag 19 december 2001 12:15 schreef DarthRaider het volgende:
[..]
lijkt me niet handig, want het aantal topics en replies in de HK gaat wel dik harder dan 5 per uur.
Over het algemeen is onze ervaring dat deze 'remming' wel redelijk voldoende is.
heb ik liever dat jullie een beetje meedenken met een oplossingen
Verwijderd
Die gozer vind het gewoon leuk dat wij allemaal reageren op zijn stomme vragen.
Geef iedere nieuwe gebruiker (bv. minder dan 250 posts) dan een max van 5 topics openen per uur?Op woensdag 19 december 2001 12:29 schreef wasigh het volgende:
jongens, ipv zeggen hoe klote jullie het vinden (dat geloof ik wel)
5 topics zijn vrij vlot gesloten door de modjes en zo kan zo'n user nooit veel schade aanrichten.
En er zijn maar weinig serieuze n00bies die meer dan 5 topics per uur openen lijkt me.
Op deze manier stimuleer je het gebruik van de search misschien ook nog wel, users openen minder snel een topic.
En nadat deze topics gesloten zijn heb je een uur de tijd om een verdere oplossing in de vorm van een ban/waarschuwing/ip-ban in te stellen.
Had ik toch al gezegd?? beginnende gebruikers kunnen bv. max 5 topics per uur openen, en users die meer dan bv. 150 techposts hebben kunnen er 10 per uur openen.. Want wie opent er nou meer dan 10 topics per uur??Op woensdag 19 december 2001 12:29 schreef wasigh het volgende:
jongens, ipv zeggen hoe klote jullie het vinden (dat geloof ik wel)
Verwijderd
Tja, ik vind dit opzich wel een goed idee alleen moeten ze dan de source van topix aanpassen en dat kan dus niet volgens mij... maar het idee werkt wel.Op woensdag 19 december 2001 12:33 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Geef iedere nieuwe gebruiker (bv. minder dan 250 posts) dan een max van 5 topics openen per uur?
5 topics zijn vrij vlot gesloten door de modjes en zo kan zo'n user nooit veel schade aanrichten.
En er zijn maar weinig serieuze n00bies die meer dan 5 topics per uur openen lijkt me.
Op deze manier stimuleer je het gebruik van de search misschien ook nog wel, users openen minder snel een topic.
En nadat deze topics gesloten zijn heb je een uur de tijd om een verdere oplossing in de vorm van een ban/waarschuwing/ip-ban in te stellen.
He dat was mijn ideeOp woensdag 19 december 2001 12:33 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Geef iedere nieuwe gebruiker (bv. minder dan 250 posts) dan een max van 5 topics openen per uur?
Verwijderd
Let's Strike backOp woensdag 19 december 2001 12:10 schreef Duck-Twacy het volgende:
Shit, GoT under attack
zo kan je in ieder geval zorgen dat de 'terrorist' een werkend e-mailadres heeft en kan je hem daarop aanspreken. (natuurlijk kan je even snel een hotmailaccountje aanmaken).
een user niet meer dan één topic per minuut laten aanmaken. dan wordty het flooden van het forum al een tijdrovende business.
let's not,Op woensdag 19 december 2001 13:10 schreef jbalk het volgende:
[..]
Let's Strike back
niemand heeft er wat aan als in de naam van got iemand lastig gevallen gaat worden.
Verwijderd
1) Ik maak 100 nieuwe accounts aan.
2) Ik maak een scriptje dat in een loopje per account een topic plaatst.
voila, daar heb je al 100 floods.
Het is niet te stoppen helaas.
voor 100 accounts heb je wel 100 e-mailadressen nodig. En bijna alle gratis e-mail providers staan op de banlijst, dus zo makkelijk gaat dat niet (zie [topic=355231])Op woensdag 19 december 2001 13:23 schreef Gordijnstok het volgende:
Momenteel kun je er totaal niets tegen doen. Voorbeeldje:
1) Ik maak 100 nieuwe accounts aan.
2) Ik maak een scriptje dat in een loopje per account een topic plaatst.
voila, daar heb je al 100 floods.
Het is niet te stoppen helaas.
Dit topic is gesloten.
![]()