Toon posts:

nieuwe account capodicapo

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Of hij heeft een bord voor zijn kop, of hij is simpel, maar capodicapo heeft een nieuwe account en begint meteen weer goed:

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=423267

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben al zijn reacties weer langsgelopen, maarre... een nieuw account of niet, IMHO is het niet nodig om er weer een nieuw topic voor te openen. Er staan nu al twee topics over de 'nuon onzin' in het TMF en een derde is eigenlijk niet nodig... :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze kan dicht, want de boss di tutti bossi is inmiddels passee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Euh, heej, wacht eens even... Slotjes zijn 'not done' hier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh dat wist ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Niet? Welkom op het TMF dan!

Dit topic kan nu nog alle kanten op en dat is ook de 'kracht' van het TMF. Wij TMF'ers kunnen hier nu ontzettend off-topic verder gaan, maar als het nodig is (stel dat die user nog een derde account opent) kunnen we meteen weer on-topic gaan.

In de moderatie-richtlijnen voor dit forum staat daarover het volgende:
Voordat TMF een vaste Mod had, was het een gerespecteerd feit, dat topics nogal snel off-topic gingen, maar even snel weer on-topic waren mocht dit nodig zijn. Gevolg was dat er een relaxte sfeer hing waarin iedereen elkaar respecteerde. Dit is met name de verdienste van de 'vaste bezoekers'.

De eerste vaste TMF Mod, * Jaymz is nog steeds van mening dat deze sfeer gehandhaafd moet worden, zolang als dit in redelijkheid gehandhaafd kan worden.

Het gevolg is dat topics hier (normaal gesproken) niet zo snel op slot gaan, en reacties niet zo snel worden aangepast / verwijderd worden, behalve wanneer er sprake is van een ideeën-thread.
En hij heeft gelijk ook, want stel nu dat dit draadje (nav jouw vorige verzoek) al op slot gezeten had, dan had ik je dit allemaal niet kunnen vertellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een biertje drinken, en ben blij dat capodicapo weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:00
Op zondag 16 december 2001 22:31 schreef Thor-korenwolf het volgende:
En hij heeft gelijk ook, want stel nu dat dit draadje (nav jouw vorige verzoek) al op slot gezeten had, dan had ik je dit allemaal niet kunnen vertellen. :)
Goh dit wil natuurlijk ook zeggen dat offtopic zonder problemen wordt geaccepteerd of niet :D

Maar inderdaad slotjes zijn niet goed voor de sfeer :) dan wordt die wat zakelijker al zeg ik het zelf :)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Off-topic wordt nu sowieso geaccepteerd. Kijk in jouw andere schermpje maar eens naar Jaymz' nick... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:00
Nou dat valt nou ook wel weer mee hoor :D 'T moet volgens mij alleen niet te veel op een chat omgeving gaan lijken of wel ;)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
* korenwolf slaps wauskes around a bit with a large trout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Did someone mention trout? :P

* KeX slaps and slaps and slaps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Kex... Kex, stop nou... Kex, d'r is verder niemand meer... Kex, STOP... Kex, straks raak je jezelf... KEX!!!

* korenwolf *

Euh, heeft er hier iemand een EHBO-diploma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

* GiLeX !!!

Is BHVer :)
Bedrijfs
Hulpverlener
Verlener

da's meer dan EBHO, ook o.a blustechnieken en ontruimings training enz enz :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op zondag 16 december 2001 23:21 schreef capo_tutti_di_capo het volgende:
Daar wil ik even op reageren, want ik kan me voorstellen dat dit topic op jou inderdaad overkomt als gebazel. Dat is ook geen wonder, want dat is het ook. Hoewel een forum met als titel 'Moddereter Forum' nogal gewichtig overkomt wil ik je er even op wijzen dat wij geen crew zijn van Tweakers.net

Op de frontpage van Tweakers.net mag iedereen reageren en ook iedereen modereren. Op dit forum heeft zich een clubje van mensen verzameld die van het modereren hun hobby gemaakt heeft. Wij proberen mensen met klachten over moderaties te helpen en zelf ook ons steentje bij te dragen door uit onszelf draadjes te checken en te hoog/laag gewaardeerde reacties hier aan te stippen. Zoals je merkt is het hier vaak ook een gezellige boel.

Om dan op jouw reacties op de frontpage terug te komen: je schrijft je reacties met hoofdletters (wat nogal schreeuwerig overkomt), je reacties zitten vol met een trollerige toon richting alles wat niet NUON is en ze zijn off-topic. Volgens het boekje horen deze reacties op niveau -1 en iedere modereter zal ze ook naar -1 modden. Dan zijn ze voor de meeste users onzichtbaar.
In jouw geval bleef je die reacties plaatsen en dan is het toch niet raar dat mensen, waaronder wij, gaan roepen om een ban? Maar over het plaatsen ervan kunnen wij niet beslissen, dat is aan de crew. Uiteindelijk bleek de crew het inderdaad met ons eens te zijn. Ik zie niet in wat dit met 'dictatoriaal gedrag' te maken heeft.

Ik vind het positief dat je aangeeft dat je je doel (wat dat dan ook had moeten zijn) bereikt hebt. Ik wil je erop wijzen dat het niet slim is om door te zetten; misschien is het idd niet makkelijk om je te bannen, maar ik denk niet dat je blij bent als je niet meer als abonnee welkom bent bij alle breedband providers.

Ik geef u een hele vriendelijke groet terug, namens alle TMF'ers en hoop dat ons volgende treffen beter zal verlopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan die reactie niet gewoon worden geveegd, ik vind hen irritant, en verder inderdaad die mail naar abuse@chello.nl, want de hufter snapt het nog steeads niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op maandag 17 december 2001 01:49 schreef aad123 het volgende:
Ik heb nu net vijf of zes hertog jannen op, was erug lekker maae kan de klootzak niet inderdaad gewwerdd worden via zijn ISP. Hij begint mij pas te irriteren, mijn volgende stap is dat hij dagelijks geprogrammeerde e-mail krijgt.
Ik wil niet vervelend zijn, aad, maar al heb je een heel fust Hertog Jan op, dit is niet de manier waarop wij op TMF problemen oplossen. Ik heb je net nog op de moderatierichtlijnen gewezen en daarin staat dat het TMF slotloos kan blijven omdat iedereen eraan meewerkt. Zo werk je daar niet aan mee. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goed, ik heb het nodige bier achter de kiezen, maar hij moet gestopt worden, op wat voor manier dan ook, misschien eens een lollige spam op zijn e-mail adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op maandag 17 december 2001 02:22 schreef aad123 het volgende:
Goed, ik heb het nodige bier achter de kiezen, maar hij moet gestopt worden, op wat voor manier dan ook, misschien eens een lollige spam op zijn e-mail adres
Mag ik je dan één tip geven? Reageer NOOIT op GoT als je gedronken hebt, want reacties als deze worden op andere fora vaak beloond met al dan niet officiële waarschuwingen of een tempban.

Zoals ik ook aan Capodicapo heb uitgelegd zijn wij hier op TMF niet verantwoordelijk voor bannen en waarschuwen. Daar is de crew voor en het enige wat we kunnen doen is met woorden op vriendelijke wijze een oplossing vinden. Op de toon van jouw laatste reacties help je daar niet erg aan mee, dus laat staan wat ik ervan vind als je het heft in eigen handen probeert te nemen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe raken we hem in godsnaam kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op maandag 17 december 2001 02:34 schreef aad123 het volgende:
Maar hoe raken we hem in godsnaam kwijt?
Wellicht is dat na een beetje keuvelen in TMF niet meer nodig :? :)

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammus
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op maandag 17 december 2001 02:37 schreef capo_tutti_di_capo het volgende:
U bedoelt ???
Wederom een bevestiging?????
Dat het niet nodig is om je te weren ?

Mind the smiley please... ;)

Bovendien, jouw aankondiging was al bekend bij T.net, er moet ergens nog een nieuwsbericht rondhangen van een paar weken terug over die proef... :)

PC-Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Capodicapo,

Ik spreek in ieder geval namens mezelf als ik je bedank dat je zo duidelijk uileg gegeven hebt over het doel van je posts.

Dit neemt niet weg dat de presentatie en inhoud van je posts niet stroken met de hier aanvaarde ideeën over wat op de frontpage lezenswaardig is, noch met de bekende regels die de Tnet crew over wat toelaatbaar is hanteert. Vandaar de -1 moderaties en uiteindelijk de ban.

Maar omdat je zelf al aangeeft dat je je doel bereikt hebt, wens ik je alvast veel internet plezier bij de Nuon en ik hoop dat je het niet langer nodig vindt de slechtheid van UPC/Chello op de frontpage te proclameren. :)

edit: een goede nacht nog, aan iedereen :)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammus
  • Niet online

brammus

PATGOD

Capo, klik eens op onderstaande regel...

[search=chello] :)

Zo zie je dat er hier zat klachten zijn over Chello...
Dus T.net Chello-minded ? Neuh... :z

PC-Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op maandag 17 december 2001 03:08 schreef capo_tutti_di_capo het volgende:
Ik ken alle forums wel, begrijp me goed het gaat erom dat niet alles in een hoek wordt gepropt maar dat heel het internet (althans zoveel mogelijk)de problemen van upc c.q chello bekend wordt.
Vandaag was de beurt aan jullie, alhoewel ik en met mijn velen anderen echt heb staan kijken hoe erop werd gerageerd.
Daarom hoop ik ook dat anderen ook nog eens nadenken over hoe te reageren op dergelijke postings.
Maar goed , ik stop er nu echt mee.Iedergeval was het ons een waar genoegen en ook bedankt voor alle informatie die we nodig hadden .
Tot ziens................................................................................................
Misschien even mosterd na de maaltijd, maar op TMF geldt eigenlijk maar 1 regel: Respecteer de mening van anderen

Zelf ben ik niet altijd even kapot van de manier van handelen/reageren van chello, maar het is niet aan mij om anderen mijn mening daarover op te dringen. Informeren is een ander verhaal dan het dwangmatig "rondspuien" van klachten over chello, zeker als je zelf al aangeeft dat je dit al in meerdere fora hebt gedaan.

Bij deze dan ook het vriendelijk verzoek om in het vervolg je aantijgingen jegens chello in de daarvoor bedoelde gedeeltes van dit forum te plaatsen. Je bent meer dan welkom om hier je klachten/opmerkingen/commentaar over de moderaties te uiten, maar nogmaals:

het is niet de goede manier om hier je complete verhaal omtrent je ervaringen met chello neer te zetten. :Y)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stel voor om dit onderwerp te laten rusten, no offence naar iemand in het bijzonder en ja, er zijn wijze woorden gezegd hier.

Motivatie:

1. TMF is niet de plaats om dit soort problemen te bespreken
2. er is al genoeg gezegd lijkt me
3. er lopen mij te veel draden over dit onderwerp (of iig te veel draden waar dit besproken wordt)
4. we schieten er niets mee op

[.]

(Punt dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Hmmm, leuk of niet, ik doe ook nog ff een melding:

Als capo zo anti chello minded is en het nodig acht om een persoonlijke digitale kruistocht daar tegen te beginnen: prima, maar moet je daarvoor in de digitale tuin van een ander gaan zitten wroeten??

Iedereen weet wel dat Chello niet altijd optimaal is, gebruik zelf ook chello, en de ene keer ist niks, de andere keer wel, maar dat betekend niet dat iedereen er baat bij heeft om te weten, al die mensen die chello hebben zullen het (indien terecht) wel ervaren hoe de verbinding is.

En voor al die mensen die het niet hebben: die hoeven het niet te weten omdat ze er niet mee in aanraking komen.
Een of andere werknemen van UPC kan er als individu ook weinig aan doen, dus val die kerel er ook niet mee lastig, die kerel doet zijn werkzaamheden naar zijn eigen goed dunken, en als hij dan UPC werkt, who care's?

Er is geen enkel bedrijf die geen ontevreden (ex) klanten heeft, je kan het nooit iedereen naar het zin maken in deze wereld die barst van de individuele wensen.
Dus val hier niet iedereen mee lastig, en ga chell dan spammen ofso, maar alsjeblieft, ik ga mijn ruzie met mijn buurman toch ook niet in jou (eventuele) voortuin beslechten, toch?

Sorry, moest me even van het hart mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:20

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 17 december 2001 13:59 stelde TgF een 'staakt het vuren' voor.
Agreed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:

zie [topic=364482/1/100]
Pagina: 1