Op zondag 16 december 2001 23:21 schreef capo_tutti_di_capo het volgende:
Daar wil ik even op reageren, want ik kan me voorstellen dat dit topic op jou inderdaad overkomt als gebazel. Dat is ook geen wonder, want dat
is het ook. Hoewel een forum met als titel 'Moddereter Forum' nogal gewichtig overkomt wil ik je er even op wijzen dat wij
geen crew zijn van Tweakers.net
Op de frontpage van Tweakers.net mag iedereen reageren en ook iedereen modereren. Op dit forum heeft zich een clubje van mensen verzameld die van het modereren hun hobby gemaakt heeft. Wij proberen mensen met klachten over moderaties te helpen en zelf ook ons steentje bij te dragen door uit onszelf draadjes te checken en te hoog/laag gewaardeerde reacties hier aan te stippen. Zoals je merkt is het hier vaak ook een gezellige boel.
Om dan op jouw reacties op de frontpage terug te komen: je schrijft je reacties met hoofdletters (wat nogal schreeuwerig overkomt), je reacties zitten vol met een trollerige toon richting alles wat niet NUON is en ze zijn off-topic. Volgens het boekje horen deze reacties op niveau -1 en iedere modereter zal ze ook naar -1 modden. Dan zijn ze voor de meeste users onzichtbaar.
In jouw geval bleef je die reacties plaatsen en dan is het toch niet raar dat mensen, waaronder wij, gaan roepen om een ban? Maar over het plaatsen ervan kunnen wij niet beslissen, dat is aan de crew. Uiteindelijk bleek de crew het inderdaad met ons eens te zijn. Ik zie niet in wat dit met 'dictatoriaal gedrag' te maken heeft.
Ik vind het positief dat je aangeeft dat je je doel (wat dat dan ook had moeten zijn) bereikt hebt. Ik wil je erop wijzen dat het niet slim is om door te zetten; misschien is het idd niet makkelijk om je te bannen, maar ik denk niet dat je blij bent als je niet meer als abonnee welkom bent bij alle breedband providers.
Ik geef u een hele vriendelijke groet terug, namens alle TMF'ers en hoop dat ons volgende treffen beter zal verlopen.
Never stop seeking what seems unobtainable...