En toevallig vind ik dus van niet! :-)
Misschien in 3en delen? 3 van 5 gieg? Misschien dat ie hem dan wel ziet of zit ik nu maar wat uit mijn nek te lullen
Voor IBM's bestaat een progje, Diskmanager, om "te grote" HD's op te delen in voor "oudere" mobo's leesbare delen.
Voor Seagate's heb ik dat ook: Diskmanager v 9.54 van Ontrac.
Voor Maxtor? Is dat het door jou genoemde "Maxblast"?
Ik denk dat je je wel kunt voorstellen wat dat progje doet
, anders vraag maar even.
Voor Maxtor? Is dat het door jou genoemde "Maxblast"?
Ik denk dat je je wel kunt voorstellen wat dat progje doet
Win10 / Gigabyte GA-990FXA-UD3 / AMD Phenom II X6 1100T / 32GB Corsair DDR3 / MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G / 1x Samsung 850 EVO 250GB + 2x Samsung 1,5TB SATA / DELL U2515H+HP1940 / Sony FH-7mkII
Waarr is da neer te halen ? (keb da ook nodig voor een oude bak hierOp zondag 16 december 2001 19:31 schreef KISS het volgende:
Kijk een bij Seagate of anders bij Ontrac.
Win10 / Gigabyte GA-990FXA-UD3 / AMD Phenom II X6 1100T / 32GB Corsair DDR3 / MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G / 1x Samsung 850 EVO 250GB + 2x Samsung 1,5TB SATA / DELL U2515H+HP1940 / Sony FH-7mkII
en hoe zit het met de jumper settings van die schijf daarmee kan je dat toch ook regelen ?
je moet em of in de BIOS als de grootst mogelijke LBA schijf zetten (als ie em detecteert doet ie dat vaak al, maar het kan zijn dat ie em helemaal niet vindt) en anders helemaal geen schijf invullen. Daarna MaxBlast draaien ...
(zie post hierboven)
(zie post hierboven)
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
tnx duizend maal
Shit.. Aan al die stomme vragen die je hier op GoT stelt, kan ik afleiden dat je heeeeeeeeeeeel weinig leert op het Landstede college...
maybe had je een echte opleiding moeten kiezen...
maybe had je een echte opleiding moeten kiezen...
Pagina: 1