uhm ik heb je toegevoegd maar je moet mn authorization geven ofzo..of accepten..whatever
lol...
[so its up to you..im waitin..]
[so its up to you..im waitin..]
Verwijderd
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
Verwijderd
Hmm thnx ik zal hem gebruiken...Op zondag 06 januari 2002 23:07 schreef Kezmanatic het volgende:
Dit heb ik kunnen fixen voor je
[afbeelding]
Ik zal morgen voor de middag of s'avonds ff kijken of ik er nog 1 met 256 kleuren kan fixen,dan doe ik wel het hele filmpje.Op maandag 07 januari 2002 14:34 schreef Rmon het volgende:
[..]
Hmm thnx ik zal hem gebruiken...
ik vindum niet zo mooi..sorry..Mja echt THNX vooral voor alle moeite enz die je hebt gedaan..thnx...
[btw heb je deze ook maar dan met alle kleuren? grootte maakt niet uit...zoja zeg ff dan kom ik op icq dan kan je ffiez naar me sturen..]
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
-
Verwijderd
Hebben die 4 die hier bovenstaan een hoge load bij jeOp dinsdag 08 januari 2002 01:46 schreef HlpDsK het volgende:
Onthoud: hoe meer kleuren, hoe zwaarder de belasting.
En je ziet het verschil tussen 32 en 256 echt bijna niet.
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
32 colors should be enough for every iconOp dinsdag 08 januari 2002 01:46 schreef HlpDsK het volgende:
Onthoud: hoe meer kleuren, hoe zwaarder de belasting.
En je ziet het verschil tussen 32 en 256 echt bijna niet.
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Verwijderd
Whoohoo thnx man echt thnx 4 al die moeite..maaruhOp dinsdag 08 januari 2002 01:26 schreef Kezmanatic het volgende:
Ik kon het toch niet laten
Ben nog ff bezig geweest
Deze meer wat je zoekt?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het filmpje wat je nu hebt kan ik niet met meer kleuren maken,het zit nu al op de 100kb.Op dinsdag 08 januari 2002 15:40 schreef Rmon het volgende:
[..]
Whoohoo thnx man echt thnx 4 al die moeite..maaruh
Ik hou het toch maar op deze [sorry ]
Ik vind die ander weer te traag enz..
[Oh wat ben ik weer kieskeurig..on me!
![]()
]
maar jij bent echtdat je dit voor me doet/hebt gedaan echt thnx!
edit:
[..]
Oh thnx man..Uhm Nja ik wil dus het filmpje wat ik nu heb maar dan met betere kleuren..maar blijft de snelheid dan ook zo of wordt dat minder? [als het minder wordt hoef je het niet te doen dan kost het je alleen maar moeite voor iets wat ik niet gebruik]
Btw Check mn Sig..!
Verwijderd
Heel erg ja.Op dinsdag 08 januari 2002 01:56 schreef Kezmanatic het volgende:
[..]
Hebben die 4 die hier bovenstaan een hoge load bij je![]()
Als ik die uitspraak doe, krijg ik dan ook het salaris van Bill?Op dinsdag 08 januari 2002 15:26 schreef DeTeraarist het volgende:
[..]
32 colors should be enough for every icon
Zulke uitspraken zullen je tot in de lengte van dagen achtervolgen.....Op woensdag 09 januari 2002 02:42 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Heel erg ja.
[..]
Als ik die uitspraak doe, krijg ik dan ook het salaris van Bill?
~~ meesterprutser ~~
Dan ligt het bijdeze aan het aantal kleurenOp woensdag 09 januari 2002 02:42 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Heel erg ja.
~~ meesterprutser ~~
De volgende keer ff in VirtualDub de framerate aanpassen,die is vrij hoog(25f/s),houd die op zo'n 10 f/s(in VirtualDub is dat 10.000Op donderdag 10 januari 2002 10:05 schreef T.T. het volgende:
wat grappig al die icoontjes, ik heb pas ook m'n eerste animated user icon gemaakt, virtual dub + een of ander freeware proggie (Gif Movie Gear of Animagic ofzo)
Iets later dan beloofd, maar bij deze:Op donderdag 10 januari 2002 10:50 schreef Morpheus25 het volgende:
109 kb???? damn, dat moet kleiner te maken zijn.
Volgende week maandag: preview van mijn icon....
Verwijderd
Wat is een firwall toch een mooi programma.Op woensdag 23 januari 2002 21:42 schreef HariZ het volgende:
[afbeelding]
Wat is Flash toch een mooi programma!
Laat mijn icoon jouw CPU flippen? Zo ja, dan hoor ik het graag.....Op donderdag 24 januari 2002 09:30 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Wat is een firwall toch een mooi programma.
Dan kan ik vervelende iconen die mijn CPU doen flippen lekker blocken.
Verwijderd
Die van jou is zwaar .. ongeveer 50% cpu tijd. Maar die van HariZ is ranzigOp vrijdag 25 januari 2002 07:33 schreef Morpheus25 het volgende:
[..]
Laat mijn icoon jouw CPU flippen? Zo ja, dan hoor ik het graag.....
Verwijderd
Verwijderd
Moet je ff in LA vragen. Na mijn weten werken servericons gewoon.Op vrijdag 25 januari 2002 16:55 schreef _Phantom_ het volgende:
Kan je nog maar enkel de web icoontjes gebruiken en niet naar de server sturen?
Lukt me namenlijk niet.
(Het gaat over een gifje dat ik heb gemaakt)
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
Ik die dat door 1 icoon in beeld te zetten, en de rest af te dekken met verkenner vensters. Wans zoals jij nu zit je tussen 2 andere bewegende iconen in. En alledrie trekken ze apart iets van 50%.Op vrijdag 25 januari 2002 20:42 schreef BreadFan het volgende:
HlpDsK, hoe check jij hoeveel CPU kracht een icon trekt?
Ben wel benieuwd naar de mijne (zie sig)
Minder frames en kleuren en non-ditherOp vrijdag 25 januari 2002 20:59 schreef BreadFan het volgende:
OK, en hoe zou ik het kunnen verminderen? Minder frames?
Whoa! 50%???Op vrijdag 25 januari 2002 07:36 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Die van jou is zwaar .. ongeveer 50% cpu tijd. Maar die van HariZ is ranzig
Verwijderd
Verwijderd
Mooi.Op maandag 28 januari 2002 16:50 schreef Morpheus25 het volgende:
Ik zal even een nieuw draadje openen met een aantal voorstellen om een test uit te voeren of jouw hypothese correct is.
Verwijderd
De ruwe filmpjes heb ik nog jaOp zondag 03 maart 2002 09:52 schreef Blue_Tweaker het volgende:
Kezmanatic..
heb je die TFATF icon nog? want Rmon heeft hem gedelete en ik mag hem gebruikenalleen hiero zie ik hem als een kruisje duzz..
heb jij hem mischien nog?
Verwijderd
Het verschil is dat ze steeds net iets verschillenOp zondag 03 maart 2002 16:13 schreef Blue_Tweaker het volgende:
[..]
Zou je het verschil tussen alle vier kunnen noemen?
volgens mij is de laatste het mooiste/beste of niet?
maar wat is het verschil?
[klaagmode]
Bij de laatste rechts bovenaan is een stukje Invisible![]()
[/klaagmode]
No problemOp zondag 03 maart 2002 18:42 schreef Blue_Tweaker het volgende:
danku ik gebruik die laatste zoals u kunt zien
Verwijderd
Minder leipe fades gebruiken. Zo vraag je er gewoon om.Op zondag 03 maart 2002 22:14 schreef Mathizsias het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand hem kleiner maken met Paint Shop gaat ie niet kleiner...
Thnx
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq