Gothic vraagies :)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 490 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:38
Op zondag 06 januari 2002 15:39 schreef MrFreeman het volgende:
iuk vinnem erg gaaf, maar wel moeilijk...

ik moet nu een camp joinen, en doe dus gewoon the old camp.

toen most ik voor 100ore zo'n zwaard voor iemand gaan halen. maar als ik nu dus bij hem kom, maakt ie me af... is hier iets aan te doen, of moet ik hem gewoon afmaken?
Ff wat uplevelen en dan die kerel (Whistler) neer slaan :P Maar niet killen.

Verwijderd

is er een verschil tussen neerslaan en killen dan? >:)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Op zondag 06 januari 2002 18:52 schreef MrFreeman het volgende:
is er een verschil tussen neerslaan en killen dan? >:)
Ja :) je kan hem eerst helemaal meppen, en als je dan nog eens use+naar voren drukt, steekt hij zijn zwaard recht het hart in >:) .

Steam

Verwijderd

koel! dat moek tog es proberen!

Verwijderd

ik heb een vraaggie...

als ik dexter's quest ga doen (geloof tenminste dat het dexter was) dan moettik naar dat kamp van "The Sleepers", om het recept van die Komar (ofzo) te halen voor de healing potion.

Eerst konnik dat kamp niet vinden, maar die gozer bij dat vuur heeft me ernaar toe geleid.

Dus ik ben in het kamp. heb me via zo'n gast naar die alchemist laten leiden, maar hij wil me die formule net gevn. Afijn, hij blijkt dus in die kisten te zitten (de formule, niet de alchemist :D) en daar kan ik makkelijk bij...

alleen nu heb ik die sleutel van die chests nodig..

en mijn vraag is...ratatatata!... hoe kom ik aan die sleutel?

BvD,

Jasper

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:57
Op zondag 06 januari 2002 20:36 schreef MrFreeman het volgende:
ik heb een vraaggie...

als ik dexter's quest ga doen (geloof tenminste dat het dexter was) dan moettik naar dat kamp van "The Sleepers", om het recept van die Komar (ofzo) te halen voor de healing potion.

Eerst konnik dat kamp niet vinden, maar die gozer bij dat vuur heeft me ernaar toe geleid.

Dus ik ben in het kamp. heb me via zo'n gast naar die alchemist laten leiden, maar hij wil me die formule net gevn. Afijn, hij blijkt dus in die kisten te zitten (de formule, niet de alchemist :D) en daar kan ik makkelijk bij...

alleen nu heb ik die sleutel van die chests nodig..

en mijn vraag is...ratatatata!... hoe kom ik aan die sleutel?

BvD,

Jasper
daar hoef je geen sleutel voor tehebben kan ook met lockpiks. en met lockpiks training. dat doe je ook in old kamp

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

kan dat ook met lockpicks? gewoon met die dingetjes die je koopt? en waar vin je dan die gast voor de lockpick training?

• pica
Op zondag 06 januari 2002 21:17 schreef MrFreeman het volgende:
kan dat ook met lockpicks? gewoon met die dingetjes die je koopt? en waar vin je dan die gast voor de lockpick training?
Fingers. Bij de kok daar ergens tussen de huizen aan de kant van het kasteel staat hij.

Steam

Verwijderd

maar ik heb nog geen thief training... kan ik dan die chests bij die alchemist niet openen?

Verwijderd

Je hebt geen lockpick skill nodig om een lockpick te gebruiken

• ravw
FF een ander vraag je ik wil nu mijn Save games allemaal ver wijderen op 1 na kan dat zo maar?

want ik heb nu alles vol staan en wel weer op 2 save blokken gaan lopen ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 21:50 schreef minipolopikoler het volgende:
Je hebt geen lockpick skill nodig om een lockpick te gebruiken
dat wet ik, maar het gata erom hoe ik die kistjes kan openen bij de alchemist in dat Buda camp van the sleepers!

iemand?

• ravw
Laat van die save games maar ik hem al gevonden ..

Verwijderd

ziet het topic niet de hele tijd te kicken man! ;)

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 21:52 schreef MrFreeman het volgende:

[..]

dat wet ik, maar het gata erom hoe ik die kistjes kan openen bij de alchemist in dat Buda camp van the sleepers!

iemand?
Je loopt de hut van Cor Kalom binnen waar 2 kisten staan, in de linker zit het recept. Loop naar de kist, linkermuis knop in drukken en naar voren drukken; nu zit je op je knieen voor de kist. Met links en rechts kun je nu het lock gaan picken.

• pica
Op zondag 06 januari 2002 22:25 schreef minipolopikoler het volgende:

[..]

Je loopt de hut van Cor Kalom binnen waar 2 kisten staan, in de linker zit het recept. Loop naar de kist, linkermuis knop in drukken en naar voren drukken; nu zit je op je knieen voor de kist. Met links en rechts kun je nu het lock gaan picken.
En je hoort klik als hij goed is, en een brekend geluidje als het fout is :) .

Steam

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 22:25 schreef minipolopikoler het volgende:

[..]

ow...dus het kan gewoon met de lockpick! THNX!

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 23:02 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

En je hoort klik als hij goed is, en een brekend geluidje als het fout is :) .
ik heb wel vaker een chest opengemaakt... :)

Verwijderd

okee...tis gelukt... ik had alleen de rechtse geprobeert, maar die kan je niet openmaken met picklocks..de linkse wel...

Verwijderd

wie weet hoe je thorus' quest makkelijk kan volbrengen? of moet je dan eerst flink levelen om gewoon die gast af te maken en die guard/shadow die erbij staat?

• pica
Op maandag 07 januari 2002 13:15 schreef MrFreeman het volgende:
wie weet hoe je thorus' quest makkelijk kan volbrengen? of moet je dan eerst flink levelen om gewoon die gast af te maken en die guard/shadow die erbij staat?
jap beiden meermeppen :) . Zo heb ik het gedaan ieg.

Steam

Verwijderd

welk level was je toen? ik ben nu level:

CHAR level 4
Fieldbow 20dmg
crude sword 20 dmg (level 1 training)
Armor diggers trousers 15
wat ringen ter bescherming

daar kan ik ze zeker nog niet mee aan?\

wie weet er een goede plek om te levelen bij the old camp? heb nu zo'n beetje iedereen dood (beesten dus...), alleen de wolven en die Trex'en lukken nog niet...

Verwijderd

Jammer dat je thorus enz niet al gelijk kan killen, die hebbe tenminste goeie wapens

• pica
Op maandag 07 januari 2002 13:32 schreef MrFreeman het volgende:

CHAR level 4
Fieldbow 20dmg

wie weet er een goede plek om te levelen bij the old camp? heb nu zo'n beetje iedereen dood (beesten dus...), alleen de wolven en die Trex'en lukken nog niet...
Als je level 5 bent moet het lukken denk ik...

Steam

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 13:32 schreef MrFreeman het volgende:

CHAR level 4
Fieldbow 20dmg

Je strenght moet gewoon omhoog; magic, bogen en 2Handed swords zijn allemaal niet nodig

Verwijderd

waar haal je eigenlijk betere wapens (zonder te killen/jatten). fisk verkoopt alleen 1 handed swords van 20dmg max...

• pica
Op maandag 07 januari 2002 14:14 schreef MrFreeman het volgende:
waar haal je eigenlijk betere wapens (zonder te killen/jatten). fisk verkoopt alleen 1 handed swords van 20dmg max...
Patience :) je krijgt het allemaal vanzelf wel :) .

Steam

Verwijderd

kan iemand ff wat screens van dat spel laten zien?

Verwijderd

supervet spel dit :P
Ik heb de demo grijs gedraait, maar de centjes zijn op .... :P

Verwijderd

die thorus quest is redlijk simpel blijkt.

1. je praat met mordrag over the new camp
2. je laat je er door hem heen brengen
3. eenmaal daar zegt ie dat ie in new camp blijft
4. je krijgt een ring = +200exp.
5. je gaat helemaal terug naar thorus en je hebt weer +250 exp.

als ik nu met diego ga praten, staat er admission level 5 ofzo...

dit beteknd tog dat ik level 5 moet zijn, wil ik tot de shadows worden toegelaten?

moet nog 600exp. maar heb geen quests meer in the old camp. enig id hoe ik dan tog redelijk snel kan levelen? scavengers enzo rondom het kasteel zijn al dood...

ka ook geen quests meer vinden in the old camp, en om nou weer helemaal naar the new camp te gaan om weed voor zo'n gast te verkopen...

bvd

• pica
Je kan toch ook naar the sect camp gaan om wat quests te doen?

Steam

Verwijderd

is het ook de bedoeling dat je voor andere camp's quests doet? ik heb die tot nu toe steeds genegeerd...

is eigenlijk het uiteindelijke doel van het spel die broef naar zo'n mage te brengen?

• pica
Op maandag 07 januari 2002 19:46 schreef MrFreeman het volgende:
is het ook de bedoeling dat je voor andere camp's quests doet? ik heb die tot nu toe steeds genegeerd...

is eigenlijk het uiteindelijke doel van het spel die broef naar zo'n mage te brengen?
Het maakt niet uit :) maar maak ze niet allemaal af voor 1 camp, want anders wordt je daar aangenomen. Ik was per ongeluk aangenomen in het sect camp :) .

Ennuh... broef? :?

Steam

Verwijderd

als ik old camp heb gejoined...komen er dan wel weer quests in old camp?

kan nu namelijk nx meer vinden, behalve een vechter uit te dagen in de arena, maar das al niet meer nodig...

• pica
Op maandag 07 januari 2002 21:21 schreef MrFreeman het volgende:

kan nu namelijk nx meer vinden, behalve een vechter uit te dagen in de arena, maar das al niet meer nodig...
Jup :)

Steam

• benchMarc
Op zondag 06 januari 2002 21:52 schreef MrFreeman het volgende:

[..]

iemand?
Wedden van niet? Als je geen lockpick skills leert kun je nog steed sloten openen. Alleen breekt je lockpick veeeeel sneller als je een verkeerde combinatie probeerd. Na de skills te hebben geleerd krijg je vaak wel dat je opnieuw moet proberen, maar de lockpick is dan niet gebroken. Dus je kunt wel degelijk lockpickken zonder lockpick skills.

• benchMarc
Op maandag 07 januari 2002 21:21 schreef MrFreeman het volgende:

Niet zoveel vragen stellen :) Probeer eens eerst iets zelf. Zo moeilijk is het nu toch ook weer niet? Je vraagt ongeveer bij iedere nieuwe quest hoe het moet hier. Anders kun je ook gelijk een walktrough nemen als je er niet van houdt langer dan 10 min vast te zitten.

zal nog wat worden als je strax bij het einde bent

• pica
Op maandag 07 januari 2002 23:35 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Wedden van niet? Als je geen lockpick skills leert kun je nog steed sloten openen. Alleen breekt je lockpick veeeeel sneller als je een verkeerde combinatie probeerd. Na de skills te hebben geleerd krijg je vaak wel dat je opnieuw moet proberen, maar de lockpick is dan niet gebroken. Dus je kunt wel degelijk lockpickken zonder lockpick skills.
10% kans dat hij NIET breekt :X

Steam

• benchMarc
10%? Als je es wist hoe weinig dat ding brak bij mij. Ik kon wel 4x lockpicken en dan een foute combinatie doen zonder dat ie brak.

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 23:35 schreef benchMarc het volgende:

[..]

ik zeg dus dat ik dat allang weet...

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 23:38 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Niet zoveel vragen stellen :) Probeer eens eerst iets zelf. Zo moeilijk is het nu toch ook weer niet? Je vraagt ongeveer bij iedere nieuwe quest hoe het moet hier. Anders kun je ook gelijk een walktrough nemen als je er niet van houdt langer dan 10 min vast te zitten.

zal nog wat worden als je strax bij het einde bent
duss... what's your problem? ik dacht dat dit een board was om vragen te stellen... hou dan liever je smoel, en ga ff ergens anders zitten lullen... dan kunnen anderen het topic nog volgen...

• benchMarc
Flameventje dat je bent...

Download dan gewoon een walktrough en zeur niet steeds hier bij ieder akefietje dat je vast zit ofzo. Ga lekker die walktrough volgen en have phun, als je niet eens die simpele quests op kunt lossen wat moet dat dan worden later in de game? Maargoed, mijn hulp krijg je nu iig niet meer. Of je dat nu erg vindt of niet boeit mij niet ofzo...

edit:

Studierichting: 3 gymn.

Leeftijd zal dus wel 14/15 jaar zijn. Kun je wel zien aan je replies ook..

• ravw
Post dan eens een goede walktrough voor hem dan ...

want die zijn ook moeilijk te vinden hoor :)

JA in het Duits is hij wel te vinden, maar in het ENGELS zou wel makkelijker zijn ..

• pica
Vrede op aarde mensjes :X

http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/gothic_a.txt
http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/gothic.txt

2 walktroughs. Als je een walktrough mot, moet je op die site zijn, als die ze niet heeft, kleine kans dat iemand anders ze wel heeft :) .
Op dinsdag 08 januari 2002 22:44 schreef benchMarc het volgende:

[/edit]
Dit is wel een regelrechte flame... leeftijd heeft weinig met volwassenheid te maken imho hoor. Je kan ieg niet iemand aanvallen omdat hij 14 of 15 is das gewoon onder de gordel.

/edit
Moeha, ik ben een half jaartje ouder >:) :P ;)

Steam

• benchMarc
Op dinsdag 08 januari 2002 23:15 schreef JeanLucPicard het volgende:
Vrede op aarde mensjes :X

http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/gothic_a.txt
http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/gothic.txt

2 walktroughs. Als je een walktrough mot, moet je op die site zijn, als die ze niet heeft, kleine kans dat iemand anders ze wel heeft :) .
[..]

Dit is wel een regelrechte flame... leeftijd heeft weinig met volwassenheid te maken imho hoor. Je kan ieg niet iemand aanvallen omdat hij 14 of 15 is das gewoon onder de gordel.

/edit
Moeha, ik ben een half jaartje ouder >:) :P ;)
Je moet andersom denken ipv leeftijd heeft met volwassenheid te maken...
Als iemand zo replied weet ik al snel genoeg hoe oud iemand is. Zal er wel aan liggen dat ik vaak mensen z'n leeftijd goed schat op inet :) iRC chat ervaring zeker ;P

En trouwens... wie begint hier met flamen. Niet echt nodig om dan op mij te replien met: Regelrechte flame.

edit:

ff helpen: die links laten zich niet redirecten. Je moet een nieuwe window openen en em daarin pasten.

• pica
Daarmee wou ik alleen aangeven dat je het zelf ook doet...
En al is het aan zijn replies te zien, moet je hem niet op zijn leeftijd aanspreken, maar op zijn niveau van reageren :) .

Maar idd de flames kwamen ook van zijn kant, en dat was zeker niet goed. Zullen we er maar gewoon mee ophouden dan? :P

Steam

Verwijderd

oeps, verkeerd

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 22:44 schreef benchMarc het volgende:

Download dan gewoon een walktrough en zeur niet steeds hier bij ieder akefietje dat je vast zit ofzo. Ga lekker die walktrough volgen en have phun, als je niet eens die simpele quests op kunt lossen wat moet dat dan worden later in de game? Maargoed, mijn hulp krijg je nu iig niet meer. Of je dat nu erg vindt of niet boeit mij niet ofzo...

edit:

uit jouw replie's is niet je leeftijd, maar wel je opleiding te schatten...

ben 14 ja... verder nog problemen? lees eerst eens goed, zoals ik a zei wist ik allang hoe j esloten kon openen en had ik al lang gezegd dat je er geen picklockskills voor nodg had...

:Z gedoe met jou....

• pica
Op woensdag 09 januari 2002 17:07 schreef MrFreeman het volgende:

[..]

uit jouw replie's is niet je leeftijd, maar wel je opleiding te schatten...

ben 14 ja... verder nog problemen? lees eerst eens goed, zoals ik a zei wist ik allang hoe j esloten kon openen en had ik al lang gezegd dat je er geen picklockskills voor nodg had...

:Z gedoe met jou....
Op woensdag 09 januari 2002 00:42 schreef JeanLucPicard het volgende:
Zullen we er maar gewoon mee ophouden dan? :P
:X

Steam

• ravw
Op woensdag 09 januari 2002 18:55 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

[..]

:X
Grin dat zeg al weer genoeg he :)

Maar we kunnen nu er toch wel een topic van maken waar we elkaar kunnen helpen ipv UITSCHELDEN .....

ZO als JeanLucPicard al zei .

Want daar is Got voor bedoeld

Van mij mogen ze best wel een Ban ( weekje ) geven als er mensen vaak mensen zitten af te blaten ....

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 20:04 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Grin dat zeg al weer genoeg he :)

Maar we kunnen nu er toch wel een topic van maken waar we elkaar kunnen helpen ipv UITSCHELDEN .....

ZO als JeanLucPicard al zei .

Want daar is Got voor bedoeld

Van mij mogen ze best wel een Ban ( weekje ) geven als er mensen vaak mensen zitten af te blaten ....
ja..precies...got is voor vrage te stellen, maar als hij er commentaar op heeft dat ik hier vragen stel, pfff...

• benchMarc
Op donderdag 10 januari 2002 16:43 schreef MrFreeman het volgende:

[..]

ja..precies...got is voor vrage te stellen, maar als hij er commentaar op heeft dat ik hier vragen stel, pfff...
Dat wil niet zeggen dat ik geen recht heb om daar commentaar op te geven. Als ik vind dat jij zoveel vraagt over van die simpele dingen mag ik dat zeggen.

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Op zondag 06 januari 2002 00:32 schreef Blackhole het volgende:

[..]

nee gewoon als er weer van die clan in een spel zitten heb ik wel eens de neiging om ff te pesten ..

Maar dat is ook jaren gelden dat ik CS heb gespeeld .

want wat nou leuker om iemand die al de hele tijd loop te blaten dat HIJ de KING is ff een lesje met een AMBOT te geven :) grin .. moet je hem dan hooren >:)

en dan gewoon weer weggaan .. wel ff zgegen dat het een bot was :P

dat vind ik wel eens leuk maar meer ook niet ..

heel vroeger heb ik ze wel eens bij solo games gebruikt omdat je er wel eens niet uit kwam maar verder niet ..
Het is leuker om degene op een NORMALE manier te verslaan. Dan kan je tenminste echt zeggen dat je gewonnen hebt!

• pica
Stop nou eens met het gezeik pvd. Gewoon antwoorden, en verder je bek houden, ipv afzeiken :X .

Steam

Verwijderd

okee! almachtige jlp! :+

• benchMarc
Op donderdag 10 januari 2002 18:52 schreef JeanLucPicard het volgende:
Stop nou eens met het gezeik pvd. Gewoon antwoorden, en verder je bek houden, ipv afzeiken :X .
D'r komen geen vragen meer, verzin es wa :)

Verwijderd

ik heb wel een vraag!

ik ben nu bezig met die quest vor yberion. dat je zo'n steen moet zoeken.

ik ben van mening dat ie ergens bij die aangespoelde boot ligt (meer een wrak nu). alleen daar lopen wat firebeessies rond.

de steen heb ik nog niet gezien daar, maar ligt ie daar wel? en moet je perse die beessies doden (vin ze zo lief namelijk... :) )

bvd

• ravw
Op vrijdag 11 januari 2002 20:59 schreef MrFreeman het volgende:
ik heb wel een vraag!

ik ben nu bezig met die quest vor yberion. dat je zo'n steen moet zoeken.

ik ben van mening dat ie ergens bij die aangespoelde boot ligt (meer een wrak nu). alleen daar lopen wat firebeessies rond.

de steen heb ik nog niet gezien daar, maar ligt ie daar wel? en moet je perse die beessies doden (vin ze zo lief namelijk... :) )

bvd
Die beesten lieVVVV NEEE daar hebe ik heel wat pijlen voor nodig gehad .

Ik weet wel dat er dingen op het strant lagen maar niet meer wat ..

Een ding weet ik wel wat daar lig .... BIERTJE ?

:9

Verwijderd

ja, en wijn...

maar yberion vertelde me dat er op de kaart stond waar de steen zich bevind, maar ik zie geen markering hoor...

of ik ben blind...

ben in het bos naar rechts gegaan, naar de zee, linksboven staat zon toren met skeletons in de klder (zolder heb ik nog niet gekekn) en opt strand ligt zo'n schip...

maar WAAR ligt die steen... of WAAR staat die markering op de kaart?

Verwijderd

Ben je niet goed wijs ofzo??? Je hebt toch ogen of niet?? Het einge wat je doet is aan 1 stuk door vragen stelen waar zelfs een blinde mongool met schurft het antwoord al op weet

|:( |:( |:( Zelf ff wat moeite doen leipo

• pica
Op vrijdag 11 januari 2002 21:41 schreef minipolopikoler het volgende:
Ben je niet goed wijs ofzo??? Je hebt toch ogen of niet?? Het einge wat je doet is aan 1 stuk door vragen stelen waar zelfs een blinde mongool met schurft het antwoord al op weet

|:( |:( |:( Zelf ff wat moeite doen leipo
Op donderdag 10 januari 2002 18:52 schreef JeanLucPicard het volgende:
:X gewoon niet op reageren, hij vind het kennelijk leuk om te zeiken.

Steam

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

vragen stelen ? :+

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Op vrijdag 11 januari 2002 22:36 schreef mikenl het volgende:
vragen stelen ? :+
Kheb um vraag! :)

Waar is deze te koop in Nederland? Via inet mag maar dan wel liefst via nederlandse site. Klink wel kewl namelijk. Kwil hem wel kopen! :)

• ravw
Op vrijdag 11 januari 2002 22:22 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

[..]

Wordt aan gewerkt hoop ik :) (SU)

• pica
yberion was toch de leider van de sect camp?

Steam

Verwijderd

ja

sjonge...wie zijn hier nou de zeikers, kmoe tog zelf weten of ik dingen vraag of niet?

go fuck urself, asshole!

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

noemen we dit helpen op tweakers ?
wat een bende kinderen zeg.....

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

• pica
Op zaterdag 12 januari 2002 13:05 schreef skeletonman het volgende:
noemen we dit helpen op tweakers ?
wat een bende kinderen zeg.....
Ik doe mijn best :X
Van mij mag hier ook best een slotje op, hij is al teveel naar de tering geholpen.

Steam

• ravw
Daarom heb ik in SU ook ff een opmerking er over gezet maar ze doen er niets aan :(

kan het ook niet helpen ..

Verwijderd

de lol van GoT is er bij mij wel een beetje af...

eerst wordt er gezegd dat ik TEVEEL vraag, dan een paar flames.

dan wordt er gezegd dat er niet nuttig te replieen is omdat er geen vragen worden gesteld

dan stel ik een vraag

en wordt ik voor schurftige monchool en wat voor andere narigheid uitgemaakt...

/me leaves

iig thnx jpl voor je nuttige replies en marc voor het verneuken van het topic en minipoli-nog-wattes voor zn aardige opmerkingen vs mij! :(

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 22:22 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

[..]

ik?

• ravw
Jongens laten we nou eens wat anders gaan doen ... laten we met zon alle ff een LOOPDOOR gaan maken van GoThic
in het Nederlands.

Dan hoef de volgende keer ook niet zo veel vragen gesteld worden df of zo iets en dan kan je gewoon kijken wat je moet doen ...

dus als jullie klaar zijn met Blaten kunnen jullie ook eens ff kijken of jullie hier aan kunnen gaan werken.

Want dan blijf het nog een goede topic want zon spel als Gothic verdien wel meer dan alleen geblaat ... ( op een slechte manier .

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Op zaterdag 12 januari 2002 14:19 schreef Blackhole het volgende:
Want dan blijf het nog een goede topic want zon spel als Gothic verdien wel meer dan alleen geblaat ... ( op een slechte manier .
Als het dan toch ZO goed is, kan je misschien het spel KOPEN in plaats van copieren (of downloaden) :)

Kon het niet laten :)

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
De beste walktrough is gemaakt door JemyM (zit veel op RPGdot.com) en die is echt heeeeeeeel duidelijk en goed.

Plus allerlij tips en cheats enzow, hij is superfijn.
En het zijn echt heel veel pagina's, dus ik denk niet dat iemand zin heeft om het te vertalen fzow :)

Je kunt m vinden op http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/gothic_a.txt

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

thnx!

misschien iets TE uitgebreid, kan r amper iets in vinden...

:)

• ravw
Op zaterdag 12 januari 2002 14:34 schreef skeletonman het volgende:

[..]

Als het dan toch ZO goed is, kan je misschien het spel KOPEN in plaats van copieren (of downloaden) :)

Kon het niet laten :)
???? deze versie die ik heb is gekocht hoor ... dus wat wil je nou ... :)

Ik heb hier de 2 echte CD s liggen van gothic.

Dus weet ff niet waar je het over heb hoor .

Verwijderd

use knop dan pijltje naar voren en dan pak je em

woops sorry verkeerde pagina :)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Het vriendelijke doch uiterst dringende verzoek om elkaar wat minder af te zeiken. Als er iets niet in de haak is, meld het in SU en dan kijken wij er eventueel naar. Elkaar hier afzeiken:

1. is niet bevorderlijk voor de sfeer
2. getuigt niet van enig wederzijds respect
3. vervuilt het topic zodat de lol er ook steeds sneller af gaat.

Dus mensen, please... do me a favor :)
(En een aantal mensen heeft mail...)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 14:51 schreef MrFreeman het volgende:
thnx!

misschien iets TE uitgebreid, kan r amper iets in vinden...

:)
Dan vraag je toch gewoon waar het staat.

Verwijderd

khad inderdaad beter moeten kijke... er staat zo'n enorme rode pijl, maja...ook niet erg duidelijk, ben nu al een guard, sta nu voor de ingang van die orc-sorcery. maar ben vergeten een betere armor te halen (zeg maar, die tweede guard armor).

moet dus weer ff terug... maja

Verwijderd

Ik heb net met een oude savegame die cromanin/stranger quest gedaan, die is echt vaag jammer dat er niet meer van dat soort zooi inzit

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Op zondag 13 januari 2002 20:34 schreef MrFreeman het volgende:
khad inderdaad beter moeten kijke... er staat zo'n enorme rode pijl, maja...ook niet erg duidelijk, ben nu al een guard, sta nu voor de ingang van die orc-sorcery. maar ben vergeten een betere armor te halen (zeg maar, die tweede guard armor).

moet dus weer ff terug... maja
Hmmz... wanneer mag je je guard armor upgraden dan?

Tip::: delete deze file textures_bikini.VDF en je hebt de unsencored bathing babe (in gomez' slaapkamer).

Heeft iemand hier overgens de duitse versie? Daar schijnt een band op te treden (op het podium rechts van de inner ring ingang :)) Daar wil ik wel eens screens van zien.

Verwijderd

Die band is wel kick ja, in de demo kon je ze ook zien maar in de hele engelse versie niet helaas

• benchMarc
Komop, maak es een screenie iemand :)

Enneh... hoe zit dat met die fights in de arena? Die aap van de arena zegt dat er binnen een aantal dagen een arena battle komt. Maar die heb ik nog nooit gezien. Hier klagen meer mensen over. Hoe zit dat eigenlijk?

En in de Gothic trailer zie je ook van die mensjes die vuur blazen middenin een arena met zand enzo. Die plaats heb ik nog nooit gezien. Expres gemaakt alleen voor de trailer ofzo?

Verwijderd

Download de demo, start em op, ga naar MARVIN mode, typ in de console "INSERT SH" en ga naar de 2e of 3e chapter, dan staat op het podium van het OC de band op te treden (incl vage muziek enz/"INSERT CH" moet je ook eens proberen)

Die gevechten die in de arena zouden komen zijn een een goed voorbeeld van een aantal quest die wegens tijdgebrek niet afgemaakt zijn, erg jammer want dat was echt wel tof geweest

Verwijderd

Kan iemand een plek vertellen waar de patch voor de engelse versie te downenen is? Ik kan alleen maar voor de duitse versie eentje vinden :(

<edit>
Nou vind ik een plek waar ik wordt doorverwezen maar fileplanet en daar staat ie, maar toen ik zochtte naar 'Gothic" op fileplanet stond ie er niet bij :?:? maarja, gevonden dus :D

Verwijderd

ben ik weer! :)

afijn, ik zit nu in de orc semetry, al een paar orcs geslacht, maar nu sta ik voor een templar (in de semetry). Ik kan niet met em praten op de een of andere manier, moet ik deze dan maargewoon negeren?

en moet ik dan rechtdoor? (waar iets van 3 orcs lopen)?

BvD,

/me

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 12:20 schreef Maarten N. het volgende:

[..]

Hmmz... wanneer mag je je guard armor upgraden dan?

Tip::: delete deze file textures_bikini.VDF en je hebt de unsencored bathing babe (in gomez' slaapkamer).

Heeft iemand hier overgens de duitse versie? Daar schijnt een band op te treden (op het podium rechts van de inner ring ingang :)) Daar wil ik wel eens screens van zien.
zeg maar, na chapter 2. dus dat je die quest krijgt om naar de orc semetry te gaan. Dan moet je gewoon eerst ff langs old camp, dan naar stone en daar kan je dan een guard armor halen ipv een light guards armor...

Verwijderd

lama...ben er al voorbij :)

heb nu net in new camp zo'n kaart gekregen met zon pentagram erop, met waar allen stenen lagen.

best koel nu, heb ook zo'n gods hammer! lekker squashen! :P

Verwijderd

ik raak er steeds meer en meer verslaafd aan...

ik heb nu alle 5 de stenen naar die saturus gebracht, heb wat rewards gekregen, maar dan loop ik terug naar the old camp (naar de noorder-ingang) en dan staat daar een clubbie guards me op te w88...

is het de bedoeling dat ik zoiezo naar binnen ga om die tovenaars te halen, of moet ik via de zuider-ingang?

kvint nu wel ff raar lopen, het verhaal dan...

PS.: dit staat in de walktrough:
Now, depending of what exit you choose to enter the new camp
you will find one of your friends telling you what happened.
moet dat "new camp" niet old camp zijn?

Verwijderd

heel domme vraag.
Wa moet ik allemaal doen om bij de old camp te komen?
want ik heb al bijna alles gedaan, behalve tegen die 3 gozers vechten in de arena maar da kan ik nog nie winnen.
Wat moet ik nog meer doen?

Als ik tegen Diego praat zegtie: I've talked to some people.......
Keep up the good work!

• pica
Op zondag 05 mei 2002 21:57 schreef Assmael het volgende:
heel domme vraag.
Wa moet ik allemaal doen om bij de old camp te komen?
want ik heb al bijna alles gedaan, behalve tegen die 3 gozers vechten in de arena maar da kan ik nog nie winnen.
Wat moet ik nog meer doen?

Als ik tegen Diego praat zegtie: I've talked to some people.......
Keep up the good work!
Mis je toch nog een paar quests hoor :) . Ik had het oo kgehaald zonder dat meppen in die arena.

Steam

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 22:39 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Mis je toch nog een paar quests hoor :) . Ik had het oo kgehaald zonder dat meppen in die arena.
ik heb Nek gevonden. die lijst uit de mijn naar Diego gebracht. Mordrag doodgeschiet. enz.
En ik heb whistlers zn zwaard te laat gegeven. Dus die quest is verprutst. Welke moet ik nog meer?

En wat is het doel van het spel?

Verwijderd

Wat en waar is the Sect camp? Of is dat hetzelfde als the Swamp camp?

Verwijderd

Sect camp = Swamp camp ja ;)
Probeer gewoon met zoveel mogelijk mensen te praten in the old town en doe die quests dan komt het wel goed.

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Hmm ik heb bestwel last van een vage bug die steeds en steeds maar weer plaatsvindt.
Als ik met die Baal nogwat naar het Sectcamp wil worden begeleid komen we na het uitgaan van het OldCamp via de zuid-uit/ingang eerst een lizard en een wolf tegen. Dan iets daarna 3 van die vliegende beesten waarbij steeds als het 2e beest een klap krijgt het spel crasht :{ .

De 1.08 patch heb ik ook al gedownd overigens.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Verwijderd

Uhm, dan loop je er gewoon voorbij ?
Welke os gebruik je trouwens ?
Ik had zelf helemaal niet last van die "bug" (met win ME toen)

Verwijderd

Jippie ik ben nou bij de old camp aangenomen en ik zit in act 2. Nou wortet weer stoer :)
alleen mn one-handed zuigt nog. Ik doe alles met mn boogje.

En hoe moet dat met die hut die shrike had ingenomen?
ik heppem neergeschoten, en als ik naar Gorn gaat kan ik alleen END kiezen.

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Op dinsdag 07 mei 2002 10:19 schreef -|smr.geasto|- het volgende:
Uhm, dan loop je er gewoon voorbij ?
Welke os gebruik je trouwens ?
Ik had zelf helemaal niet last van die "bug" (met win ME toen)
Nop dat kan dus niet, Baal nogiets loopt altijd via dat 'pad' en komt dus ook altijd die 3 beestjes tegen. Ook als ik zelf zo'n vliegen beestje mep crasht het spel. Als OS gebruik ik XP overigens.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Pagina: 1 2 3 Laatste