Gothic vraagies :)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 490 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Ik heb net met een oude savegame die cromanin/stranger quest gedaan, die is echt vaag jammer dat er niet meer van dat soort zooi inzit

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Op zondag 13 januari 2002 20:34 schreef MrFreeman het volgende:
khad inderdaad beter moeten kijke... er staat zo'n enorme rode pijl, maja...ook niet erg duidelijk, ben nu al een guard, sta nu voor de ingang van die orc-sorcery. maar ben vergeten een betere armor te halen (zeg maar, die tweede guard armor).

moet dus weer ff terug... maja
Hmmz... wanneer mag je je guard armor upgraden dan?

Tip::: delete deze file textures_bikini.VDF en je hebt de unsencored bathing babe (in gomez' slaapkamer).

Heeft iemand hier overgens de duitse versie? Daar schijnt een band op te treden (op het podium rechts van de inner ring ingang :)) Daar wil ik wel eens screens van zien.

Verwijderd

Die band is wel kick ja, in de demo kon je ze ook zien maar in de hele engelse versie niet helaas

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-11 09:38
Komop, maak es een screenie iemand :)

Enneh... hoe zit dat met die fights in de arena? Die aap van de arena zegt dat er binnen een aantal dagen een arena battle komt. Maar die heb ik nog nooit gezien. Hier klagen meer mensen over. Hoe zit dat eigenlijk?

En in de Gothic trailer zie je ook van die mensjes die vuur blazen middenin een arena met zand enzo. Die plaats heb ik nog nooit gezien. Expres gemaakt alleen voor de trailer ofzo?

Verwijderd

Download de demo, start em op, ga naar MARVIN mode, typ in de console "INSERT SH" en ga naar de 2e of 3e chapter, dan staat op het podium van het OC de band op te treden (incl vage muziek enz/"INSERT CH" moet je ook eens proberen)

Die gevechten die in de arena zouden komen zijn een een goed voorbeeld van een aantal quest die wegens tijdgebrek niet afgemaakt zijn, erg jammer want dat was echt wel tof geweest

Verwijderd

Kan iemand een plek vertellen waar de patch voor de engelse versie te downenen is? Ik kan alleen maar voor de duitse versie eentje vinden :(

<edit>
Nou vind ik een plek waar ik wordt doorverwezen maar fileplanet en daar staat ie, maar toen ik zochtte naar 'Gothic" op fileplanet stond ie er niet bij :?:? maarja, gevonden dus :D

Verwijderd

ben ik weer! :)

afijn, ik zit nu in de orc semetry, al een paar orcs geslacht, maar nu sta ik voor een templar (in de semetry). Ik kan niet met em praten op de een of andere manier, moet ik deze dan maargewoon negeren?

en moet ik dan rechtdoor? (waar iets van 3 orcs lopen)?

BvD,

/me

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 12:20 schreef Maarten N. het volgende:

[..]

Hmmz... wanneer mag je je guard armor upgraden dan?

Tip::: delete deze file textures_bikini.VDF en je hebt de unsencored bathing babe (in gomez' slaapkamer).

Heeft iemand hier overgens de duitse versie? Daar schijnt een band op te treden (op het podium rechts van de inner ring ingang :)) Daar wil ik wel eens screens van zien.
zeg maar, na chapter 2. dus dat je die quest krijgt om naar de orc semetry te gaan. Dan moet je gewoon eerst ff langs old camp, dan naar stone en daar kan je dan een guard armor halen ipv een light guards armor...

Verwijderd

lama...ben er al voorbij :)

heb nu net in new camp zo'n kaart gekregen met zon pentagram erop, met waar allen stenen lagen.

best koel nu, heb ook zo'n gods hammer! lekker squashen! :P

Verwijderd

ik raak er steeds meer en meer verslaafd aan...

ik heb nu alle 5 de stenen naar die saturus gebracht, heb wat rewards gekregen, maar dan loop ik terug naar the old camp (naar de noorder-ingang) en dan staat daar een clubbie guards me op te w88...

is het de bedoeling dat ik zoiezo naar binnen ga om die tovenaars te halen, of moet ik via de zuider-ingang?

kvint nu wel ff raar lopen, het verhaal dan...

PS.: dit staat in de walktrough:
Now, depending of what exit you choose to enter the new camp
you will find one of your friends telling you what happened.
moet dat "new camp" niet old camp zijn?

Verwijderd

heel domme vraag.
Wa moet ik allemaal doen om bij de old camp te komen?
want ik heb al bijna alles gedaan, behalve tegen die 3 gozers vechten in de arena maar da kan ik nog nie winnen.
Wat moet ik nog meer doen?

Als ik tegen Diego praat zegtie: I've talked to some people.......
Keep up the good work!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Op zondag 05 mei 2002 21:57 schreef Assmael het volgende:
heel domme vraag.
Wa moet ik allemaal doen om bij de old camp te komen?
want ik heb al bijna alles gedaan, behalve tegen die 3 gozers vechten in de arena maar da kan ik nog nie winnen.
Wat moet ik nog meer doen?

Als ik tegen Diego praat zegtie: I've talked to some people.......
Keep up the good work!
Mis je toch nog een paar quests hoor :) . Ik had het oo kgehaald zonder dat meppen in die arena.

Steam

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 22:39 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Mis je toch nog een paar quests hoor :) . Ik had het oo kgehaald zonder dat meppen in die arena.
ik heb Nek gevonden. die lijst uit de mijn naar Diego gebracht. Mordrag doodgeschiet. enz.
En ik heb whistlers zn zwaard te laat gegeven. Dus die quest is verprutst. Welke moet ik nog meer?

En wat is het doel van het spel?

Verwijderd

Wat en waar is the Sect camp? Of is dat hetzelfde als the Swamp camp?

Verwijderd

Sect camp = Swamp camp ja ;)
Probeer gewoon met zoveel mogelijk mensen te praten in the old town en doe die quests dan komt het wel goed.

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Hmm ik heb bestwel last van een vage bug die steeds en steeds maar weer plaatsvindt.
Als ik met die Baal nogwat naar het Sectcamp wil worden begeleid komen we na het uitgaan van het OldCamp via de zuid-uit/ingang eerst een lizard en een wolf tegen. Dan iets daarna 3 van die vliegende beesten waarbij steeds als het 2e beest een klap krijgt het spel crasht :{ .

De 1.08 patch heb ik ook al gedownd overigens.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Verwijderd

Uhm, dan loop je er gewoon voorbij ?
Welke os gebruik je trouwens ?
Ik had zelf helemaal niet last van die "bug" (met win ME toen)

Verwijderd

Jippie ik ben nou bij de old camp aangenomen en ik zit in act 2. Nou wortet weer stoer :)
alleen mn one-handed zuigt nog. Ik doe alles met mn boogje.

En hoe moet dat met die hut die shrike had ingenomen?
ik heppem neergeschoten, en als ik naar Gorn gaat kan ik alleen END kiezen.

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Op dinsdag 07 mei 2002 10:19 schreef -|smr.geasto|- het volgende:
Uhm, dan loop je er gewoon voorbij ?
Welke os gebruik je trouwens ?
Ik had zelf helemaal niet last van die "bug" (met win ME toen)
Nop dat kan dus niet, Baal nogiets loopt altijd via dat 'pad' en komt dus ook altijd die 3 beestjes tegen. Ook als ik zelf zo'n vliegen beestje mep crasht het spel. Als OS gebruik ik XP overigens.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Pagina: 1 2 3 Laatste