kwam deze pic tegen op KaZaA en kon het niet laten hem ff te posten
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Zou je deze wall online willen zetten, ik vind die wel mooi..
voor de verandering niet in XP

(maar ff verkleint anders is hij zo groot maar dit is hem)
Anoniem: 38780

WM: Blackbox, XFree 4.0.3
Verder: Opera 6.0 TP2, XMMS 1.2.5, Eterm 0.9, DFM 0.99.7, ROX 1.0.0., gkrellm 1.0.8
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Thanx voor de background nog btwOp zaterdag 15 december 2001 18:40 schreef c.nijkamp het volgende:
[..]
Hier is ie dan:
[afbeelding]
Anoniem: 1734
http://www.desktopgirls.com/photos/Jennifer_Love_Hewitt_5150132351PM386.jpgOp zaterdag 15 december 2001 20:23 schreef Falconey het volgende:
[..]
Zou je deze wall online willen zetten, ik vind die wel mooi..
ik heb hem alleen wat aangepast( 3200x1200 gemaakt) zodat ie er goed uit ziet op 2 monitors.
Ik heb het zelf nog niet voorbij zien komen maar wat is dat voor proggie wat je rechtsbovenin hebt?
Wil ik ook wel hebben, ziet er
Thx.

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Maar hoe krijg je dat nu mee als je desktopshot maakt. Als ik coolman op transparant zet, word die niet meegenomen als ik een shot maak.
Alleen bij niet transparant wel, maar dan heeft coolman een witte achtergrond.
Ik maak trouwens shots met HypersnapDX 3.20
Anoniem: 36325
zijn er ook nog andere leuke speeltjes voor de kerst, bijv. lichtjes aan de zijkante van het beeldscherm , want ik ben er al een tijd mee zout om het te zoeken, en daar ben ik al niet zo'n ster in dusja ....
Sneeuw: http://birding.about.com/library/blsnow.htmOp zaterdag 15 december 2001 21:50 schreef viper007 het volgende:
[..]
En lampjes: http://www.tigertech.com/hlights.html

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
KLASSE JONGE of meisje ?Op zaterdag 15 december 2001 21:55 schreef Winnetou het volgende:
[..]
Sneeuw: http://birding.about.com/library/blsnow.htm
En lampjes: http://www.tigertech.com/hlights.html
thx baddie
ROTFL
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Anoniem: 3549
kan je misschien ff je background posten? thx alvastOp zaterdag 15 december 2001 18:38 schreef AMDude het volgende:
Ook maar weer eens voor de zoveelste keer mijn desktop:
[afbeelding]
edit:
grmbl..
LachuhOp zaterdag 15 december 2001 22:16 schreef The_Surfer het volgende:
[..]
ROTFL
Hij is er ook in het grijs
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
En hoe pas ik de tekst aan?
Ik heb al het een an ander geprobeert maar lukt nog niet echt.
Overgens ik wist niet dat ik drie sensoren had op mijn MSI K7T Turbo

Anoniem: 27983
Op zaterdag 15 december 2001 19:20 schreef BOMBER het volgende:
[..]
Lukt ook niet
[url]blablas lukt niet
[url]=blBLA lukt ook niet...
HELLO PEOPLE verkr*cht nou niet de layout resize de pics please![]()
1
2
3
| [url=http://www.uwdomein.landcode/naam.extentie] [img=300,200]http://www.uwdomein.landcode/naam.extentie[/img] [/url] |
heel simpel
zo doet ikke het altijd om de lay-out niet te verneuken

Ach ja... je moet toch wat he
Deze advertentieplaats is te huur!
Jij hebt een links onder staan. Hoe doe je dat ? is dat met mbm5 ?
Heb ik ook maar ik krijg dat niet voor elkaar. Kijk even op pagina 5 van deze topic bij firemen.
Haha,, ben net aan het verzamelen,,en een aantalOp zaterdag 15 december 2001 22:56 schreef DR het volgende:
in de
Directory of Boekenkast:\Divx 10 Files,
op 20gb past nie veel helaas,,
[Hoe zet je dat zo mooi tussen 2 lijntjes in?]
[en hoe krijg je het woord code in kleine lettertjes?]

en nu heb ik hem weer normaal, werd er een beetje gek van

Beide tnx to the tweakers hiero
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Kan je die ook ff zonder icon's posten?Op zaterdag 15 december 2001 19:11 schreef BOMBER het volgende:
En die van mij
[url]=http://picserv.mediamonks.nl/pics/ESADSRTMHHE] [afbeelding] [/url]
Sw33t
Click voor de grote versie
Wat doe ik verkeerd ??
code:
1 2 3 [url=http://picserv.mediamonks.nl/pics/ESADSRTMHHE] [url=http://picserv.mediamonks.nl/pics/EMDPSRTMHHE][afbeelding][/url] [/url]
P R N D
Toch wel een leuke achtergrond dacht ik zo
"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"
die van mij (1152x864)
en die van me SERVER(1024x768) (Ja met ME

vooral de background is
Op zaterdag 15 december 2001 22:45 schreef DR het volgende:
[img]http://www.xs4all.nl/~aarone/desktop/desktop_zoveel.jpg> [/quote] DR[/img]
posten....
moet je wel durven een apple logo op je windows bakkieOp zaterdag 15 december 2001 14:59 schreef Vampier het volgende:
[afbeelding]
Zelfs de cursors kloppen
GreeTz
Vampier
The sentence below is true.
The sentence above is false.
is reeds verschillende keren vermeld: die spelfout stond in de 1ste topic en om de traditie niet te verbreken hebben ze het elke keer herhaaltOp zaterdag 15 december 2001 16:09 schreef KevinLevie het volgende:
[..]
En voor de 15e keer spelvout in topictitel
Haha,,is echt lollig dat er elke keer weer iemand iets van zegt. Is ook traditie,,Op zondag 16 december 2001 00:11 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
is reeds verschillende keren vermeld: die spelfout stond in de 1ste topic en om de traditie niet te verbreken hebben ze het elke keer herhaalt
[naar de verkeerde gequote]
ik wil graag meepatsen maar dat wil ik de rest hier niet aandoenOp zaterdag 15 december 2001 23:07 schreef SteAlthmAn het volgende:
[..]
Gaan we patsen?
enz
btw mail me ff ik moet je wat vragen
heidi roels!!Op zondag 16 december 2001 00:25 schreef DR het volgende:
[..]
zeg heb jij die misschien zonder icoontjes ?Op zaterdag 15 december 2001 23:53 schreef Apache het volgende:
[afbeelding]
thx
hehe die heb ik ook wel voor jeOp zondag 16 december 2001 00:27 schreef Redox het volgende:
[..]
zeg heb jij die misschien zonder icoontjes ?Of misschien de website waar je het vandaan hebt, want ik kan die url net niet aflezen rechtsonder omdat je icq ervoor hangt
thx

heb je geen vrienden om mee te gaan stappen?Op zondag 16 december 2001 00:41 schreef Wez_db het volgende:
ik ga maar weer ff een nieuwe in elkaar soepen...verveel me een beetje
Anoniem: 26945
jij ook niet blijkbaar anders zat je nou niet achter je PCOp zondag 16 december 2001 00:42 schreef Leipo het volgende:
[..]
heb je geen vrienden om mee te gaan stappen?
[..]
Kan je die ook ff zonder icon's posten?
[/quote]
sure
Als je save as doet krijg je wel een hoge resolutie
Arme Predator
Anoniem: 1734
ten eerste is het fout gespeld en ten 2e ook al eens aan de mensen gedacht die allebei gebruiken?
divx? heb ik ook: www.divxkings.cjb.net
lol jawel maar ik was niet zo lekker dus ben niet mee gegaanOp zondag 16 december 2001 00:42 schreef Leipo het volgende:
[..]
heb je geen vrienden om mee te gaan stappen?

net ff gemaakt
't Is "Did you ever think that..."Op zondag 16 december 2001 01:57 schreef blackboarder het volgende:
mijn desktop met zelf gemaakte wallpaper:
[afbeelding]
Het is toch thought in de verleden tijd. Of heb ik dat mis?Op zondag 16 december 2001 01:59 schreef rb338 het volgende:
[..]
't Is "Did you ever think that..."
"Have you ever thought (that) you could be a king"
"Did you ever think of being a king"
"Have you ever imagined (that) you could be a king"
enz
Ok, toch maar effe aanpassen zoOp zondag 16 december 2001 02:29 schreef Wez_db het volgende:
dan is het :
"Have you ever thought (that) you could be a king"
"Did you ever think of being a king"
"Have you ever imagined (that) you could be a king"
enz
die kerstlampjes zijn veel vetter dan die van mij....waar heb je die vandaan???Op zondag 16 december 2001 01:11 schreef Solid_Seal2 het volgende:
Om alvast in de KerstSfeer te komen
[afbeelding]
Arme Predator![]()
PIII 800@804 Mhz
Hoe krijg je dat van coolman erop terwijl ie op transparant staat? Bij mij doet ie dat nietOp zondag 16 december 2001 01:58 schreef Wez_db het volgende:
[..]
lol jawel maar ik was niet zo lekker dus ben niet mee gegaan
[afbeelding]
net ff gemaakt
wat bedoel je precies ?... als ik een screenshot maak staat hij er gewoon bij hoor....Op zondag 16 december 2001 02:36 schreef Winnetou het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat van coolman erop terwijl ie op transparant staat? Bij mij doet ie dat niet
Heidi blijft roeleren btw
PIII 800@804 Mhz
Vreemd, bij mij niet. Gebruik Hypersnap DX 3.20Op zondag 16 december 2001 02:38 schreef Wez_db het volgende:
[..]
wat bedoel je precies ?... als ik een screenshot maak staat hij er gewoon bij hoor....
[das een mooie hierboven mij]
Ik doe gewoon Print Screen ...werkt primaOp zondag 16 december 2001 02:56 schreef Winnetou het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij niet. Gebruik Hypersnap DX 3.20
[das een mooie hierboven mij]
wow!!! kan je die ff posten? en wie weet er hoe ik coolinfo transparant krijg?Op zondag 16 december 2001 02:34 schreef Winnetou het volgende:
Deze schone nog maar een keer,,
[afbeelding]
vlabakje90@hotmail.com
maar niet voor altijd
dan geef ik je het adres wel als je hem gestuurd hebt