Toon posts:

Inkoopactie bij DangerDen.com

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een aantal dingen bij dangerden.com bestellen maar om daar nou 50 à 60 gld verzendkosten voor te betalen vind ik wel een beetje jammer. De verzendkosten zijn maximaal 100 gld dus als we met 5 tot 10 mensen bestellen...

Een probleem: Aangezien ik nog geen creditcard (mag) heb(ben) en niet genoeg geld heb om het ff voor te schieten is mijn vraag of iemand misschien een inkoopactie wil organiseren?

Verwijderd

Ben je net te laat , nu ik die hele hoop Papst fan's (zie V&A) en m'n PAL8045 heb ben ik al afgestapt van het idee dat waterkoeling voor een lage prijs stilte is :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe het dan ook niet alleen voor te stilte maar vooral voor het overklokken... :9

ik zie dat jij ook flink overklokt zonder waterkoeling maar ik heb een heel plan voor 'roofcooling' (radiator vlak onder de dakpannen) maar daar horen jullie nog wel meer van... :)

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:28
Ik heb nog wel wat nodig van dangerden nl. een chipset en een videokaart koeler, mail me maar als jullie wat gaan bestellen

Hail to the king baby!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Volgens mij was er pas iemand gestart met een inkoop bij Danger Den... ik zal eens zoeken...

EDIT: hier staat ie, maar er staat ook een post van jou (Got) in :?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 december 2001 23:11 schreef Demoniac het volgende:
Volgens mij was er pas iemand gestart met een inkoop bij Danger Den... ik zal eens zoeken...

EDIT: hier staat ie, maar er staat ook een post van jou (Got) in :?
Zijn actie ging helaas niet door maar ik wil nog steeds wel die spullen dus vandaar dit...

Verwijderd

Topicstarter
Niemand??

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
later eens, heb weekje terug ofzo mun spul van oc-shop binnen gekregen, dus das errug kut. |:(

Check mijn knowledge base!

Verwijderd

Ik heb beide voor je tekoop voor fl 150,- maze 2 + chipset cooler

• FMS
  • Niet online

FMS

Op zaterdag 15 december 2001 17:14 schreef Mechanicke het volgende:
verkoop je die chipset blok los?

Verwijderd

Als GOD ze niet beide wil, doe ik ze ook los weg. p.s. maze 2/1 met ombouw kit naar maze2/2

Werkt die BONG van jou nou een beedtje?
Ik was ook van plan om een bong te gaan gebruiken maar ik heb het hele projekt nu af geblazen.

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 17:14 schreef Mechanicke het volgende:
ok ik koop het mail to
ejraaverok@hotmail.com

• FMS
  • Niet online

FMS

Op zaterdag 15 december 2001 21:13 schreef Mechanicke het volgende:
Als GOD ze niet beide wil, doe ik ze ook los weg. p.s. maze 2/1 met ombouw kit naar maze2/2

Werkt die BONG van jou nou een beedtje?
Ik was ook van plan om een bong te gaan gebruiken maar ik heb het hele projekt nu af geblazen.
is goed, ik stuur je wel een mail. of mail mij maar. farid.ms@planet.nl

en die bong werkt zeker, m'n proc is altijd onder de 25graden, en soms zelfs 17 graden. )

Verwijderd

Topicstarter
echte inkoopactie: [topic=352059/1/25]
Pagina: 1