Toon posts:

Interesse Dangerden.com inkoopactie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik graag de verzendkosten omlaag wil hebben zou het mooi zijn als er meerderen iets nodig hebben van Dangerden.com

Bij voorbaat zeg ik al dat alles vooraf betaald moet worden aan mij en onder rembours naar jou wordt gestuurd.

Mail me maar op [url="mailto:Dangerden@roalte.nl?subject=Dangerden inkoop actie"]dangerden@roalte.nl[/url] als je interesse hebt in producten van DANGERDEN.COM

Ik ga zelf voor de Peltier 172 Watt, die is dik 50 piek goedkoper als bij die OC-SHOP prutsers

Verwijderd

Hoe zit het nou met dat koper van je?

Heb nog steeds geen antwoord gehad in je topic.
Volgens mij had ik ook nog een mailtje gestuurd.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 december 2001 22:33 schreef jordyb het volgende:
Hoe zit het nou met dat koper van je?

Heb nog steeds geen antwoord gehad in je topic.
Volgens mij had ik ook nog een mailtje gestuurd.
Vertel, wat had je willen hebben en niet gekregen dan kijk ik wat er nog is, het spijt me als ik je mailtje over het hoofd heb gezien ?????

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 22:35 schreef roalte.nl het volgende:

[..]

Vertel, wat had je willen hebben en niet gekregen dan kijk ik wat er nog is, het spijt me als ik je mailtje over het hoofd heb gezien ?????
Ik stuur je wel ff een mailtje.

Ik ga nu in overtreding van mijn eigen sign |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 december 2001 22:40 schreef jordyb het volgende:

[..]

Ik stuur je wel ff een mailtje.

Ik ga nu in overtreding van mijn eigen sign |:(
inderdaad! :)

Verwijderd

Wat voor een afzetter ben jij nou. Eerst alles van tevoren betalen EN dan daarna nog rembours kosten betalen?!!?

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 22:58 schreef Aico het volgende:
Wat voor een afzetter ben jij nou. Eerst alles van tevoren betalen EN dan daarna nog rembours kosten betalen?!!?
>:)

• wslagendijk
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hij heeft idd gelijk.... bij "onder rembours" versturen betaal je het product aan de postbode en dus niet alleen de verzendkosten.

Verwijderd

Jah, als je koopt bij DD is dat echt veel goedkoper dan oc-shop.

voorbeeld: Waterwetter, dd=$7.50=>~F20,00, OC=>F65,00.

Ik heb zelf wel interesse in een super-cube, maar ik vindt F200.00 toch wel erug veel. Misschien kun je bij een grote order wel een beetje korting afdwingen!

Verwijderd

Je kunt ook gerust bij DD bestellen hoor. Heb hier zelf ook een keer een inkoopactie gedaan voor totaal 5 man voor meer dan 1000,- piek. Had het precies met een week in huis. Keurig afgehandeld. Echt een top zaak. Waren alle online shops maar zo :)

Verwijderd

Topicstarter
Hahaha, shit zeg wat stom,

nee ik stuur het gewoon met de post haha, ik lach me suf om mijn eigen dommiteit, zou wel een stunt zijn niet?

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-05 11:30

schizofreen

ik & jij

Waar staat die prijslijst van Danger-Den?

ik heb misschien wel intresse in een Athlon TB socket A waterblok

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Verwijderd

Ik wil wel water-wetter hebben.

Verwijderd

Toch wel een beetje duur die shop. Wilde misschien wat slang hebben, maar het kost daar zowat 15gld/meter. Ik heb nog wel interesse in wat koper. Metal Stock link op DD site. Als de verzk laag zijn, dan wil ik ong. 3 stuks van Copper Selection:, 2 x 2 x 1/2 Thick Copper.

Verwijderd

Ik vind 'm juist niet duur.. in vergelijking met de OC-Shop dan.. en over die slangen, weet je zeker dat het over gewone slangen gaat, of zijn het fluoriserende slangen, die nu eenmaal duur zijn..

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 12:50 schreef n0va^ het volgende:
Ik vind 'm juist niet duur.. in vergelijking met de OC-Shop dan.. en over die slangen, weet je zeker dat het over gewone slangen gaat, of zijn het fluoriserende slangen, die nu eenmaal duur zijn..
het gaat om die siliconen slangen, niet fluoriserend maar wel super buigzaam en toch krijg je er bijna geen knik in.

is gewoon duur dat soort slangen.

Verwijderd

Misschien beetje off-topic.. maare roalte, hoe ga je je Drift .8 voeden?

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

hmm, 105 piek voor een complete maze2 set, das niet duur... (uitgaande van de koers 2,5 NGL : 1 DLR)

als de internationale verzendingskosten tot zo'n 15 piek gaan heb ik misschien wel intresse...

roalte.nl, waar ligt Raalte? kom ik dat ding zelf wel een keertje halen.. :)

• Demo
  • Laatst online: 14-05 12:15

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik wil ook wel een flesje water wetter, een paar meter slang en een Drift TEC... zal wel een mailtje sturen (eerst ff kijken of ik wel geld genoeg heb...)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Epsilon

ja ik wil ook wel wat bestellen
ik vindt die super cooling cube wel erg ruig moet ik zeggen. Makkelijk inbouwen en kwaliteitje :)

ik stuur wel ff een meeltje

Verwijderd

ik wil wel een maze2 blok en een GeForce Vid Waterblock :9 dus als je gaat bestellen doe ik zeker mee. ik mail je nog wel wat ik precies wil.

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

Van de site:
** Shipping starts at $6 (Canada $10, International $21). Multiple item orders (domestic and international) that exceeded 3 items or 4 pounds will be charged more. Email for details. We reserve the right to cancel any order.
Misschien is het dan makkelijk om per regio een inkoopactie organiseren. Dan heb je geen locale verzendkosten, kun je het gewoon ophalen. Ik wil me dan wel als "regiomanager" Enschede of regio Eindhoven opstellen. :)

• Epsilon
  • Nu online

Epsilon

Op dinsdag 11 december 2001 16:14 schreef schizofreen het volgende:
Van de site:
[..]

Misschien is het dan makkelijk om per regio een inkoopactie organiseren. Dan heb je geen locale verzendkosten, kun je het gewoon ophalen. Ik wil me dan wel als "regiomanager" Enschede of regio Eindhoven opstellen. :)
leuk id maar ik denk dat dat niet erg veel nut heeft tenzij er veel (meer dan 3) uit de zelfde regio komen. Daar kan misschien wel per regio iets afgeleverd worden (regio of stad dan)

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

Op dinsdag 11 december 2001 17:11 schreef epsilon het volgende:

[..]

leuk id maar ik denk dat dat niet erg veel nut heeft tenzij er veel (meer dan 3) uit de zelfde regio komen. Daar kan misschien wel per regio iets afgeleverd worden (regio of stad dan)
Nou, maar ik zou bijvoorbeeld wel naar Raalte kunnen gaan (heb immer OV :) ) en daar bestellingen voor meerdere mensen gaan ophalen uit mijn regio en dat zij dat weer bij mij ophalen.

• Epsilon
  • Nu online

Epsilon

Op dinsdag 11 december 2001 17:23 schreef schizofreen het volgende:

[..]

Nou, maar ik zou bijvoorbeeld wel naar Raalte kunnen gaan (heb immer OV :) ) en daar bestellingen voor meerdere mensen gaan ophalen uit mijn regio en dat zij dat weer bij mij ophalen.
dat is natuurlijk ook een optie :)

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 13:03 schreef n0va^ het volgende:
Misschien beetje off-topic.. maare roalte, hoe ga je je Drift .8 voeden?
2x17V ringkern met zo hoog mogelijke VA, gelijkrichter (gekoeld) en ong. 10000uF aan condensators over de uitgang...KLAAR!!!

Iets so siempel

Oh en eeeh..roalte.....ze maken daar nogal eens foutjes in voordeel van de besteller>>Bestelde 1x dangerden maze 2-2 kreeg er 2 in 1 week!!! (voor de prijs van 1 uiteraard!)

• brainball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2023
wil eigenlijk ook nog wel 2x een waterblokje hebben kan ik eindelijk eens wat rust krijgen.

mailtje is de deur uit..

en die voeding je kan ook een 24V voeding krijgen bij oc-shop, als zij er een hebben kunnen vinden moet met wat zoek werk er ook wel een in nederland te vinden zijn zonder geknoei met dubbele voedingen.
no offence maar niet iedereen vindt het gemaakelijk om even aan de gang te gaan met wat ringkern-voedingenen en andere elektronica

• Epsilon
  • Nu online

Epsilon

Op dinsdag 11 december 2001 18:57 schreef brainball het volgende:
wil eigenlijk ook nog wel 2x een waterblokje hebben kan ik eindelijk eens wat rust krijgen.

mailtje is de deur uit..

en die voeding je kan ook een 24V voeding krijgen bij oc-shop, als zij er een hebben kunnen vinden moet met wat zoek werk er ook wel een in nederland te vinden zijn zonder geknoei met dubbele voedingen.
no offence maar niet iedereen vindt het gemaakelijk om even aan de gang te gaan met wat ringkernvoedingenen en andere elektronica
het nadeel van die voeding van oc-shop is dat hij die peltier himmel niet vol kan trekken (is 250watt en moet 350watt leveren)

Verwijderd

no offence maar niet iedereen vindt het gemaakelijk om even aan de gang te gaan met wat ringkern-voedingenen en andere elektronica
Daar heb je helemaal gelijk in, maar eeeh....het is echt heel simpel. peltier vereist niet dat de voeding ZO GRUWELIJK accuraat schoon en storings vrij geleverd wordt. Dus eeh eigenlijk 1 ringkertje en 2 componentjes kan zelfs met een simpel tekeningetje nog wel door iedere debiel met een bakstaaf in elkaar gemikt worden. Je moet alleen even goed alles in een ijzeren bakje maken ...dat is ook echt het moeilijkste van het hele verhaal.

Dus ok, beetje handigheid is echt wel vereist, maar je moet geen wizkid zijn om dit in elkaar te stampen!

PS Die voeding van oc-shop zuigt!!! die trekt een 172Watt tec niet goed!!!

Verwijderd

Topicstarter
LET OP:

IK WILDE EEN INKOOPACTIE DOEN OMDAT OC-SHOP NIET KON LEVEREN, MAAR NU HOORDE IK VANDAAG DAT IK ZE MORGEN HEB.

MOCHT OC-SHOP MORGEN NIX LEVEREN DAN ANULEER IK ALLES EN GA IK ZELF INKOPEN MIDDELS DEZE ACTIE.

ALS HET DOORGAAT WIL IK ALLES VIA EMAIL HOREN EN NIET IN DIT TOPIC. ALLEEN VIA DE EMAIL KRIJG JE REACTIE EN STATUS

IEDEREEN DIE DUS AL WAT GEMAILD HEEFT KRIJGT DIT OOK VIA MAIL TE HOREN OF HET WEL OF NIT DOORGAAT
Pagina: 1