Screw you guys, I'm goin' home! >_>
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Is altijd beetje makkelijk antwoord, als het van de aldi komt zal het wel slecht zijn. Waar baseer je dat nu op dat het een slecht apparaat zou zijn?Op donderdag 13 december 2001 23:41 schreef JT het volgende:
Dat heet nou een weggooi recorder. 10 x mee opnemen en je kan hem weggooien.
Als ik nou aan kom zetten met een dolby digital set met 5 speakers en een sub voor 300 piek. Ziet er heel fragiel uit. Durf jij dan te zeggen dat het goed is ??Op donderdag 13 december 2001 23:56 schreef Oscar28 het volgende:
[..]
Is altijd beetje makkelijk antwoord, als het van de aldi komt zal het wel slecht zijn. Waar baseer je dat nu op dat het een slecht apparaat zou zijn?
En het is niet omdat het van de aldi is. Vandaag nog 20 cdrs gehaald bij de Aldi
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Je hebt er gewoon garantie op hoor. En de consumentenwet... Dus je staat redelijk sterk als dat gebeurt.Op donderdag 13 december 2001 23:41 schreef JT het volgende:
Dat heet nou een weggooi recorder. 10 x mee opnemen en je kan hem weggooien.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ecodan warmtepomp
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
[ Voor 184% gewijzigd door Lars The 18th op 25-03-2006 20:29 ]
Verwijderd
Dat zijn dus 4 videokoppen en 2 audiokoppen...
Of het ding goed is? Ik heb geen idee, heb er geen ervaring mee. Zowiezo niet met Audiosonic/Funai, maar als je het ding niet overmatig gaat gebruiken zoals je al aangaf zal het echt geen miskoop zijn voor die 300,- piek.
Verwijderd
"De andere TV's zijn bij ons toch altijd na 5 jaar de pijp uit, als deze 3 jaar mee gaat ben ik heel tevreden."
Dat ding is na een half jaar naar de slaapkamer van me pa en ma verhuist, omdat de Aldi er weer 1 aanbood
Die 2de ging na 2 weken raar doen, me pa gebeld, binnen 2 dagen stonden ze voor de deur en is dat ding gerepareerd... als ik me nie vergis was dat ding 300 piek ofzo, de helft van mij 33cm portable Philips...
dusse, je kan zo'n AS best kopen, support is ook prima, maar verwacht er niet al te veel van.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
over philips videorecorder hoor ik de laatste tijd niet zoveel goede berichten meer, en eigenlijk ook niet van mij.Op vrijdag 14 december 2001 00:25 schreef victorvo het volgende:
Funai is volgens mij de bouwer van alle Philips video's vanaf volgend jaar, als Philips zich zelf uit de VCR markt terugtrekt als bouwer.
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)
Ecodan warmtepomp
Ben ik het ding voor hem aan het installeren, blijkt het intern identiek te zijn aan mij daewoo uit de macro.
Die heb ik wel 2000BEF meer betaald!
Zou zo zeggen: het enige nadeel aan die video is dat hij geen tijdsweergave heeft. Heel vervelend als je aan het voor- en achteruit spoelen gaat!
T liefst wil hij een DVD Recorder..maarjah..willen..
Dan kun je leuk TV-kwaliteit op dvd zetten. Of een DVD film kopieren zonder alle menu's en dat op 2 lege 4GB DVD's van enkele tientjes per stuk zodat je alsnog duurder uit bent dan de film te kopen.T liefst wil hij een DVD Recorder..maarjah..willen..
Best makkelijk ja
Ik zou dat dus echt NIET halen, en dan wel om de reden dat de kwaliteit van die dingen vaak om te huilen is.Op vrijdag 14 december 2001 13:13 schreef Fire69 het volgende:
Mijn pa heeft deze week ook videotje gekocht in de Aldi (belgië). Was magnum of zo.
Ben ik het ding voor hem aan het installeren, blijkt het intern identiek te zijn aan mij daewoo uit de macro.
Die heb ik wel 2000BEF meer betaald!
Zou zo zeggen: het enige nadeel aan die video is dat hij geen tijdsweergave heeft. Heel vervelend als je aan het voor- en achteruit spoelen gaat!
Niet omdat ze zo snel kapot gaan, maar de beeldkwaliteit is gewoon kl*te.
Een vriend van me heeft ook een Daewoo met "6 videokoppen" en mijn Minerva 2 koppen anno 1985 heeft toch echt mooier beeld.
En het mono geluid van die Daewoo is om te huilen, ruis met een paar artifects.
Komt er ook nog eens bij dat wanneer je de High-Rewind optie gebruikt, en daarna meteen op eject drukt dat de band niet goed in de casette wordt genomen; resultaat: band verfrommeld
Dan kan je voor dat geld beter gewoon een Sharp/Panasonic/JVC 2 koppen aanbieding halen bij It's of Mediamarkt ofzo. Dat geeft gewoon mooier beeld én geluid.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
HiFi videorecorder
Type: NV FJ620 PDC/SV
VHS systeem met 6 videokoppen
HiFi stereo geluidsweergave
99 voorkeurzenders
programmeren met PDC en ShowView
Crystal View Control
On Sreen Display
geschikt voor NTSC beeldweergave
2 scart aansluitingen
incl. afstandsbediening
afmetingen(BxHxD): 4
Nu 349 piek bij It's
GVD!!! ik heb em 2 maanden geleden gekocht voor 477 !!Op zaterdag 15 december 2001 16:06 schreef twopack het volgende:
PANASONIC
HiFi videorecorder
Type: NV FJ620 PDC/SV
VHS systeem met 6 videokoppen
HiFi stereo geluidsweergave
99 voorkeurzenders
programmeren met PDC en ShowView
Crystal View Control
On Sreen Display
geschikt voor NTSC beeldweergave
2 scart aansluitingen
incl. afstandsbediening
afmetingen(BxHxD): 4
Nu 349 piek bij It's
en ik ben er wel heel blij mee
Die panasonic is op zich wel een optie denk ik (VCR), heb altijd wel goede ervaringen met pana.