Audiosonic VCR bij de Aldi :?

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
M'n pa had t er net over, volgende week een Audiosonic videorecorder met 6 koppen bij de Aldi..
Op de Aldi site kan ik niks vinden, weet iemand er al meer van?
Ik weet dat Audiosonic geen topmerk is, maar voor die 2 keer per week Eigenhuis&tuinsels opnemen enzo lijkt t me wel voldoen.
De Samsung die we hadden heeft t ook geen 4 jaar volgehouden geloof ik. :r pulp..

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Verkoopt aldi wel andere merken als medion enzo? AS is gewoon een 'merk' (zeggen ze :P). Wazig

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Dat heet nou een weggooi recorder. 10 x mee opnemen en je kan hem weggooien.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
OK :D

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Op donderdag 13 december 2001 23:41 schreef JT het volgende:
Is altijd beetje makkelijk antwoord, als het van de aldi komt zal het wel slecht zijn. Waar baseer je dat nu op dat het een slecht apparaat zou zijn?

• JT

JT

VETAK y0

Op donderdag 13 december 2001 23:56 schreef Oscar28 het volgende:

[..]

Is altijd beetje makkelijk antwoord, als het van de aldi komt zal het wel slecht zijn. Waar baseer je dat nu op dat het een slecht apparaat zou zijn?
Als ik nou aan kom zetten met een dolby digital set met 5 speakers en een sub voor 300 piek. Ziet er heel fragiel uit. Durf jij dan te zeggen dat het goed is ??

En het is niet omdat het van de aldi is. Vandaag nog 20 cdrs gehaald bij de Aldi :)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 13 december 2001 23:41 schreef JT het volgende:
Je hebt er gewoon garantie op hoor. En de consumentenwet... Dus je staat redelijk sterk als dat gebeurt.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• JT

JT

VETAK y0

Jongens jongens.....neem het nou niet zo serieus (8>

Ecodan warmtepomp

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:50

Opa

Nu Multifocaal!

Funai is volgens mij de bouwer van alle Philips video's vanaf volgend jaar, als Philips zich zelf uit de VCR markt terugtrekt als bouwer.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik spaar liever even verder voor een betere :P

[ Voor 184% gewijzigd door Lars The 18th op 25-03-2006 20:29 ]

• arjandijk162
  • Laatst online: 15:14
geen beroerd prijsje voor een hifi stereo recorder

• Newy
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 15:12

Newy

is het nog steeds Zat

AS Altijd Stuk :)

Verwijderd

ach AS had een naam....ze gebruikte vroeger een vloeimiddel voor de soldeer waardoor de verbinding binnen 3 jaar los gingen..hoe dat nu is...ik zou het niet weten...

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
(op de site) "6 videokoppen" |:( :z
Dat zijn dus 4 videokoppen en 2 audiokoppen...

Of het ding goed is? Ik heb geen idee, heb er geen ervaring mee. Zowiezo niet met Audiosonic/Funai, maar als je het ding niet overmatig gaat gebruiken zoals je al aangaf zal het echt geen miskoop zijn voor die 300,- piek.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

ik doe zelf liever niet aan onbekende merken spaar liever wat door en koop je wat fatsoenlijks, er zit wel 2 jaar garantie op maar stel als er nou om de maand iest kapot aan is dan heb je er toch niks aan ofwel ?? mijn advies is dus die er liever 100 of 200 piek bij en koop je iets leuks dan zo'n goedkoop ding waarmee je 100 piek heb bespaart

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 11:30

Speedpete

was barman

De tv bij ons in de huiskamer is een ASje (55 cm, stereo)... Me pa heeft hum specifiek gekocht. Hij:

"De andere TV's zijn bij ons toch altijd na 5 jaar de pijp uit, als deze 3 jaar mee gaat ben ik heel tevreden."

Dat ding is na een half jaar naar de slaapkamer van me pa en ma verhuist, omdat de Aldi er weer 1 aanbood :P.

Die 2de ging na 2 weken raar doen, me pa gebeld, binnen 2 dagen stonden ze voor de deur en is dat ding gerepareerd... als ik me nie vergis was dat ding 300 piek ofzo, de helft van mij 33cm portable Philips...

dusse, je kan zo'n AS best kopen, support is ook prima, maar verwacht er niet al te veel van.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
Op vrijdag 14 december 2001 00:25 schreef victorvo het volgende:
Funai is volgens mij de bouwer van alle Philips video's vanaf volgend jaar, als Philips zich zelf uit de VCR markt terugtrekt als bouwer.
over philips videorecorder hoor ik de laatste tijd niet zoveel goede berichten meer, en eigenlijk ook niet van mij.

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:43
Mijn AS tv draait al een jaar of 5 probleemloos, dit kan ik van mijn vorige flips niet zeggen. Tuurlijk heb je bij een wat duurder merk vaak wat betere kwaliteit componenten. Maar zo'n goedkoper merk is over het algemeen echt niet sclecht, tenminste als je niet te veel eisen stelt. Trouwens meestal zijn het gewoon verouderde designs en onderdelen van de grotere merken die ze op deze manier aan de man brengen

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

• JT

JT

VETAK y0

Onze flips draait al uren per dag al 12 jaar :) (TV)

Ecodan warmtepomp

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:00
Mijn pa heeft deze week ook videotje gekocht in de Aldi (belgië). Was magnum of zo.
Ben ik het ding voor hem aan het installeren, blijkt het intern identiek te zijn aan mij daewoo uit de macro.
Die heb ik wel 2000BEF meer betaald!

Zou zo zeggen: het enige nadeel aan die video is dat hij geen tijdsweergave heeft. Heel vervelend als je aan het voor- en achteruit spoelen gaat! :(

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Volgens mij is het geen Magnum, in ieder geval bedankt voor de reacties, mn pa weet ook nog niet wat 'ie wil.
T liefst wil hij een DVD Recorder..maarjah..willen.. :P

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
T liefst wil hij een DVD Recorder..maarjah..willen.. :P
Dan kun je leuk TV-kwaliteit op dvd zetten. Of een DVD film kopieren zonder alle menu's en dat op 2 lege 4GB DVD's van enkele tientjes per stuk zodat je alsnog duurder uit bent dan de film te kopen.

Best makkelijk ja :z

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:52

Metten

ik hou het graag simpel

DVD recorder lijkt me idd alleen ergens goed voor als je actief bent met DV... kan je je filmpies op DVD zetten das wel neato :) Kan je nog steeds beter een voor de PC hebben dan kan je nog zelf menu's maken enzo :)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op vrijdag 14 december 2001 13:13 schreef Fire69 het volgende:
Mijn pa heeft deze week ook videotje gekocht in de Aldi (belgië). Was magnum of zo.
Ben ik het ding voor hem aan het installeren, blijkt het intern identiek te zijn aan mij daewoo uit de macro.
Die heb ik wel 2000BEF meer betaald!

Zou zo zeggen: het enige nadeel aan die video is dat hij geen tijdsweergave heeft. Heel vervelend als je aan het voor- en achteruit spoelen gaat! :(
Ik zou dat dus echt NIET halen, en dan wel om de reden dat de kwaliteit van die dingen vaak om te huilen is.
Niet omdat ze zo snel kapot gaan, maar de beeldkwaliteit is gewoon kl*te.

Een vriend van me heeft ook een Daewoo met "6 videokoppen" en mijn Minerva 2 koppen anno 1985 heeft toch echt mooier beeld.
En het mono geluid van die Daewoo is om te huilen, ruis met een paar artifects.
Komt er ook nog eens bij dat wanneer je de High-Rewind optie gebruikt, en daarna meteen op eject drukt dat de band niet goed in de casette wordt genomen; resultaat: band verfrommeld

Dan kan je voor dat geld beter gewoon een Sharp/Panasonic/JVC 2 koppen aanbieding halen bij It's of Mediamarkt ofzo. Dat geeft gewoon mooier beeld én geluid.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Je moet niet staren op het merk, zoals philips heeft met een ander bedrijf (samsung ofzo ik weet het niet zeker) een apart bedrijf opgezet die hun over-productie gaat verkopen,, (ik weet ook niet onder welke naam maar het is vrij onbekend) het product is identiek aan de aan het TOP merk,,alleen zit er een ander naamplaatje op voor een goedkopere prijs..

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 10:31
PANASONIC
HiFi videorecorder

Type: NV FJ620 PDC/SV

VHS systeem met 6 videokoppen

HiFi stereo geluidsweergave

99 voorkeurzenders

programmeren met PDC en ShowView

Crystal View Control

On Sreen Display

geschikt voor NTSC beeldweergave

2 scart aansluitingen

incl. afstandsbediening

afmetingen(BxHxD): 4

Nu 349 piek bij It's

specs

• dreeke

dreeke

outdated icon

Op zaterdag 15 december 2001 16:06 schreef twopack het volgende:
PANASONIC
HiFi videorecorder

Type: NV FJ620 PDC/SV

VHS systeem met 6 videokoppen

HiFi stereo geluidsweergave

99 voorkeurzenders

programmeren met PDC en ShowView

Crystal View Control

On Sreen Display

geschikt voor NTSC beeldweergave

2 scart aansluitingen

incl. afstandsbediening

afmetingen(BxHxD): 4

Nu 349 piek bij It's
GVD!!! ik heb em 2 maanden geleden gekocht voor 477 !!

en ik ben er wel heel blij mee

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Neej, DVD recorder is ook geen optie, weet ik zelf ook wel, maar t gaat mn pa dan toch alleen maar om het design en opslag, nu heb je een aparte schuur nodig voor die enorme videobanden, maar inderdaad, een goede VCR heb je meer aan.

Die panasonic is op zich wel een optie denk ik (VCR), heb altijd wel goede ervaringen met pana.

• dreeke

dreeke

outdated icon

Die Panasonic NF-J620 heb ik dus, en ik ben er heel tevreden mee... je moet er alleen wel een goede kwaliteit band in gebruiken, ik heb van die superoude banden en dan is het beeld en geluid duidelijk minder, maarja wel logisch ergens natuurlijk

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 10:19
Die panasonic klopt niet. Hij is 470 gulden, de stereo versie dan, de mono versie is 350 piek... :Y)
Pagina: 1