"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Hmm, bij mij reageert de muis op de lamp. Als ik bv. de lamp op muziek to sound heb staan, dan gaat de lamp op de maat van de muziek knipperen. Maar als die lamp in het zichtveld van de IR muis ontvanger staat, dan gaat het ledje in dat ding ook vrolijk meeknipperen en mijn muisaanwijzer op het scherm leuk van links naar rechts en van boven naar beneden.Op woensdag 19 december 2001 23:31 schreef DarkX het volgende:
[..]
Ghehehe... sorry, voor de gein die opmerking op W&L dumpen
Magnetisch veld bestaat niet uit infraroodstralen, dus het lijkt me vrij lastig om het met zo'n camera vast te leggen. Daarbij, laat staan dat hij magnetische 'straling' zou vastleggen, dan nog kan je dan geen veld zien. Lichtstralen bijv. zijn opzich ook niet zichtbaar wanneer ze niet recht in de detector (je oog) vallen, laserstralen e.d. worden alleen zichtbaar na reflectie op rook. Hoe wil je dan een veld vastleggen op film, zeker wanneer het veld niet uit infraroodstraling bestaat?
No offence meant ofzo, maar ik wou ff de wijsneus uithangen
Ja eh... koel. Ik zeg ook niet of de lamp wel of geen IR uitzend, maar dat het losstaat van magnetisch veld. Mag. veld != IR straling, punt.Op donderdag 20 december 2001 18:37 schreef TomcatX het volgende:
[..]
Hmm, bij mij reageert de muis op de lamp. Als ik bv. de lamp op muziek to sound heb staan, dan gaat de lamp op de maat van de muziek knipperen. Maar als die lamp in het zichtveld van de IR muis ontvanger staat, dan gaat het ledje in dat ding ook vrolijk meeknipperen en mijn muisaanwijzer op het scherm leuk van links naar rechts en van boven naar beneden.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Dat je led aan en uitgaat komt niet door de IR maar door de storing die het ding uitzend.
Zet maar eens een koptelefoon op je hoofd en dan de draad bij de bol
dan merk je wel waarom.
Zet maar eens een koptelefoon op je hoofd en dan de draad bij de bol
Verwijderd
Dat is een vet ideeOp donderdag 20 december 2001 19:12 schreef FerryHeibrink het volgende:
Zet maar eens een koptelefoon op je hoofd en dan de draad bij de boldan merk je wel waarom.
[dubbelpostmoduswaarvoorexcuses]
Ik heb net ff die van het Kruidvat gekocht. Ik wil zo'n ding al jaren hebben al weet ik dat het na 2 dagen geen fuk meer aan is. Maar voor 20 piek wil ik dat risico wel lopen.
En hij doet het prima hoor. Je voelt wel dat het een goedkoop dingetje is, hij is heel licht enzo. Maar ach wel een leuk speeltje.
Hij kan uit (dhuuuh) aan een reageren op geluid, hij is wel heel gevoelig dus met je vingers knippen is voldoende. De FooFighters vond een goede reden om gewoon "aan" te gaan
Leuk Speeltje dus.....
[/dubbelpostmoduswaarvoorexcuses]
ook in SG gepost, maar voor de mensen die daar niet in mogen ook even mijn ervaringen met het Kruidvatbolletje
Ik heb net ff die van het Kruidvat gekocht. Ik wil zo'n ding al jaren hebben al weet ik dat het na 2 dagen geen fuk meer aan is. Maar voor 20 piek wil ik dat risico wel lopen.
En hij doet het prima hoor. Je voelt wel dat het een goedkoop dingetje is, hij is heel licht enzo. Maar ach wel een leuk speeltje.
Hij kan uit (dhuuuh) aan een reageren op geluid, hij is wel heel gevoelig dus met je vingers knippen is voldoende. De FooFighters vond een goede reden om gewoon "aan" te gaan
Leuk Speeltje dus.....
[/dubbelpostmoduswaarvoorexcuses]
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
maak je vinger maar 's nat met spuug, trek zo'n spuugbaan (dat er zo'n sliertje tussen je vinger en de bol zit, en het brand vanzelf door (duurt ff), je hoort een pets, alleen zie je geen vonk!Op donderdag 20 december 2001 18:17 schreef Gugger het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom onze hond het ding zo interessant vond. Tot hij hem met z'n neus aanraakte that is
Een tip waar je die dingen kunt vinden:
bij "HornBach". Das zo'n heluh! grote doe het zelf klus bouw zoek maar raak voor een knaak winkel... (echt een geweldige winkel als je veel geld hebt, je komt er namelijk altijd wel iets tegen!
)
maar goed, daar staan die dingen dus ook, 2 maten volgens mij en beginnend bij een piek of 50 a 60 d8 ik...
Ik weet niet waar die winkels allemaal zitten maar hier in Tilburg in iedergeval wel...
gave dingen zijn het in iedergeval!
bij "HornBach". Das zo'n heluh! grote doe het zelf klus bouw zoek maar raak voor een knaak winkel... (echt een geweldige winkel als je veel geld hebt, je komt er namelijk altijd wel iets tegen!
maar goed, daar staan die dingen dus ook, 2 maten volgens mij en beginnend bij een piek of 50 a 60 d8 ik...
Ik weet niet waar die winkels allemaal zitten maar hier in Tilburg in iedergeval wel...
gave dingen zijn het in iedergeval!
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
Ja, die heb ik nou ook maar gekocht. Helemaal mee eens!Op donderdag 20 december 2001 17:29 schreef TomcatX het volgende:
Hier heb ik er ook eentje uit de kruidvat, echt een geinig dingetje. Voor het geld dat je er voor moet betalen (20,-) is het best een leuk dingetje.
Er zit een schakelaar op om te kiezen op reageren op aanraking of geluid.
Geen miskoop iig.