Naar aanleiding van het Grafisch LCD topic een kleine inkoopactie voor grafische LCDs. Om het niet onnodig ingewikkeld te maken, is er een selectie gemaakt van 3 formaten (128x64, 240x64 en 240x128). Alle 3 de displays zijn voorzien van een T6963C controller.
De bestelling zal bij Conrad worden gedaan en wel om de volgende redenen;
1) Snelle levertijd (6 werkdagen voor 128x64 en 240x128 versie)
2) Geen hoge verzendkosten vanuit het buitenland (bijv. EIO)
3) Geen problemen met garantie
4) Geen invoerrechten
5) De voorkeur van een aantal mensen gaat naar de T6963C controller ipv de SED1330
6) Bij mijn weten de goedkoopste in NL
7) ....en vast nog wat dingen die me op het moment ontschoten zijn
De actie is kort en klein. Ik weet van een paar mensen dat ze interesse hebben, maar absoluut geen zin hebben om eeuwen te wachten op een display. Daarnaast heb ik niet de financiele daadkracht om voor 25 man voor te schieten. Bovendien is de 'support' op GoT voor grafische LCDs nog vol in ontwikkeling, dus ik denk dat er ook maar een beperkt aantal personen een grafisch display willen hebben.
De prijzen heb ik op hele guldens afgerond naar boven. Niet om winst oid, maar voor het gemak en ik zou het fijn vinden als ik bel en fax kosten eruit heb (fijn, niet noodzakelijk, dus als hier bezwaar tegen is, doen we het op de cent nauwkeurig). Waar het mij om gaat is dat iedereen plezier heeft met z'n display en aan bel/fax kosten ga ik ook niet dood
Betaling:
Wat betreft de betaling, op de sluitings datum/tijd is bekend wat de exacte prijs is aangezien dan pas het aantal te bestellen displays bekend is. Als als je bestelt, wees dan zo vriendelijk om zsm na sluiting het geld over te maken. Details zal ik via mail sturen.
Verzendkosten:
Hou er rekening mee dat als je niet persoonlijk het display wil/kan komen ophalen, dat er nog verzendkosten binnen NL bijkomen. Weet niet exact wat dat zal zijn, maar veel zal het niet zijn denk ik.
*** Sluitingsdatum is dinsdag 18 december 16:00 uur ***
!!! Het gaat hier om grafische LCDs, dus geen 4x20 / 2x40 / enz displays
!!! Software is 99% nog in ontwikkeling
edit:
Boven de 300,- zijn er als het goed is geen verzendkosten van Conrad naar hier
De bestelling zal bij Conrad worden gedaan en wel om de volgende redenen;
1) Snelle levertijd (6 werkdagen voor 128x64 en 240x128 versie)
2) Geen hoge verzendkosten vanuit het buitenland (bijv. EIO)
3) Geen problemen met garantie
4) Geen invoerrechten
5) De voorkeur van een aantal mensen gaat naar de T6963C controller ipv de SED1330
6) Bij mijn weten de goedkoopste in NL
7) ....en vast nog wat dingen die me op het moment ontschoten zijn
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Prijlijstje pixels backlight 1+ 5+ 10+ -------------------------------------------- 128x64 nee 113,- 102,- 96,- 240x64 CCFL 181,- 163,- 155,- 240x128 CCFL 226,- 203,- 197,- prijzen zijn incl 19% BTW en in guldens, excl eventuele verzendkosten naar jezelf toe |
De actie is kort en klein. Ik weet van een paar mensen dat ze interesse hebben, maar absoluut geen zin hebben om eeuwen te wachten op een display. Daarnaast heb ik niet de financiele daadkracht om voor 25 man voor te schieten. Bovendien is de 'support' op GoT voor grafische LCDs nog vol in ontwikkeling, dus ik denk dat er ook maar een beperkt aantal personen een grafisch display willen hebben.
De prijzen heb ik op hele guldens afgerond naar boven. Niet om winst oid, maar voor het gemak en ik zou het fijn vinden als ik bel en fax kosten eruit heb (fijn, niet noodzakelijk, dus als hier bezwaar tegen is, doen we het op de cent nauwkeurig). Waar het mij om gaat is dat iedereen plezier heeft met z'n display en aan bel/fax kosten ga ik ook niet dood
Betaling:
Wat betreft de betaling, op de sluitings datum/tijd is bekend wat de exacte prijs is aangezien dan pas het aantal te bestellen displays bekend is. Als als je bestelt, wees dan zo vriendelijk om zsm na sluiting het geld over te maken. Details zal ik via mail sturen.
Verzendkosten:
Hou er rekening mee dat als je niet persoonlijk het display wil/kan komen ophalen, dat er nog verzendkosten binnen NL bijkomen. Weet niet exact wat dat zal zijn, maar veel zal het niet zijn denk ik.
*** Sluitingsdatum is dinsdag 18 december 16:00 uur ***
!!! Het gaat hier om grafische LCDs, dus geen 4x20 / 2x40 / enz displays
!!! Software is 99% nog in ontwikkeling
edit:
Boven de 300,- zijn er als het goed is geen verzendkosten van Conrad naar hier