Toon posts:

Coolermaster

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Gisteren de HHC01 cooler gekocht, het schijnt de beste in zn soort te zijn. Iemand al ervaring met deze cooler in combinatie met bijvoorbeeld de ASUS A7V266 met een 1900+ ?

Groetjes,
Hans

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-05 15:11
Vreselijk vette cooler is dat. Ik vind em erg mooi. Mag ik vragen wat je betaald hebt? Ik vind em nogal duur, maar hij zou wel goed passen in dit plan van me:

[topic=349018/1/25]

Verwijderd

als je denkt dat jij 'de beste in zijn soort' hebt gekocht moet ik je teleurstellen.. ben je genaait door de verkoper met z'n gladde praatjes.. :) en over de temps.. Test 'm maar zou ik zeggen!

Verwijderd

btw.. ff een quote uit de GoT-FAQ :
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er 160 voor betaald, volgens mij is mycom de enige die hem tot nog toe heeft. Ik ga hem vanavond inbouwen en zal het wel zien.
Coolermaster in Venlo weet wel waar ze het over hebben, dit in tegenstelling tot informatique en mycom die me gewoon niets wisten te vertellen over coolers.
Tuurlijk, coolermaster is de importeur etc. maar toch kwam alles goed over en elke medewerker weet precies wie wat waar.
0773968226 is hun nummer.

Gr.
Hans