+ meer variatie door verschillende klassen, MoH heeft eigenlijk alleen maar "soldiers"
+ de actie is bij RTCW een stuk sneller
+ RTCW is meer gericht op team-play (goede mix van eenheden)
+ Menu's in RTCW zijn stuk duidelijker
+ ik vind RTCW "echter" aanvoelen, ik heb bij MoH echt het gevoel alsof het allemaal speelgoed is.
+ Je wordt zeeziek van je wapen als je loopt
+ Demo veld is zaai
+ Moet opstarten met gamespy bij MoH
Ik was behoorlijk teleurgesteld. Vooral omdat die teaser filmpjes er zo veel mooier als RTCW uitzagen.....
RTCW wordt op zo ongeveer alle fronten verslagen door MOH IMHO. Zo erg dat ik RTCW als een ander soort spel ben gaan zien: Meer arcade en MOH meer als een realistische sim.
+ RTCW heeft is op medium al veel te frustrerend; je moet een kamer binnen gaan, je laten afschieten om te weten waar de ventjes vandaan komen en vervolgens loaden om ze af te gaan maken. Sorry, maar dat gaat vervelen.
+ MOH heeft ook teamplay in het hele spel, zoals het MP menu ook al aangaf

+ Menu's zijn leuk! Nostalgie voor een MOH veteraan als ik

Origineler dan de aangepaste QIII menu's in RTCW.
+ AI van bad guys is beter in MOH, ze nemen bv. controle van een machinegeweer als hun maatje afgeschoten is.
+ Ik vind de SP map van MOH beter dan alle maps die ik van RTCW (voor de helft uitgespeeld) heb gedaan.
+ Wel vind ik de klasses van eenheden bij RTCW goed gedaan, hoewel het een beetje afgekeken is van Team Fortress.
In the end weet ik echter wel dat ik HEEL snel RTCW uit moet gaan spelen, want als MOH uit is spel ik het niet meer
These are my principles. If you don't like them, I have others.