Vind het niet bepaald geweldig...
Het ergste is nog wel dat ie veel te traag loopt, gewoon te trage gameplay.
Het ergste is nog wel dat ie veel te traag loopt, gewoon te trage gameplay.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
BLa BLa BLaOp vrijdag 14 december 2001 23:38 schreef Grijns het volgende:
zoals ik al in de andere moh thread poste... DIT SPEL ZUIGT AARS.
getverdemme. zekers na het kijken van een afleveringetje 'Band of Brothers'. De Quake 3 engine is crappy en geeft een plastic feel aan de gehele game. yek !
dan zijn de designers dus erg dom.Op vrijdag 14 december 2001 23:47 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
BLa BLa BLa
het spel is juist cewl man, w8 jij eerst maar eens tot je de full hebt gezien en ga dan pas oordelen.
De demo is idd een beetje crap.
Kut map enzo en weinig aan realisme te zien.
Maar ik het de oficiele trailer gezien en ik kan je vertellen....
Ik kan niet w8en om te beginnen aan me single player campaine.
Zooooooo strak
Verwijderd
heet dit niet de MP Test..?? Of was dat alleen bij RTCWOp vrijdag 14 december 2001 23:50 schreef Grijns het volgende:
[..]
dan zijn de designers dus erg dom.
een demo is bedoeld om mensen eeen game te laten kopen, niet om ze de indruk te geven dat het spel kleine kut maps heeft en geen realisme.
gl drivers installeren of een echte video kaart kopen.Op zaterdag 15 december 2001 00:06 schreef senater het volgende:
ik vindt het spel nu al klote kan hem geen eens starten krijg deze error:
--- Common Initialization ---
Medal of Honor Allied Assault 1.00 win-x86 Dec 12 2001
----- FS_Startup -----
Current search path:
D:\Program Files\EA GAMES\MOHAANetDemo\main\Pak5.pk3 (6 files)
D:\Program Files\EA GAMES\MOHAANetDemo\main\Pak4.pk3 (284 files)
D:\Program Files\EA GAMES\MOHAANetDemo\main\Pak3.pk3 (397 files)
D:\Program Files\EA GAMES\MOHAANetDemo\main\Pak2.pk3 (490 files)
D:\Program Files\EA GAMES\MOHAANetDemo\main\Pak1.pk3 (199 files)
D:\Program Files\EA GAMES\MOHAANetDemo\main\Pak0.pk3 (1546 files)
D:\Program Files\EA GAMES\MOHAANetDemo/main
----------------------
2922 files in pk3 files
execing default.cfg
execing menu.cfg
execing newconfig.cfg
Config: unnamedsoldier.cfg
couldn't exec configs/unnamedsoldier.cfg
execing newconfig.cfg
couldn't exec localized.cfg
execing autoexec.cfg
Unknown command "fov"
couldn't exec custom.cfg
...detecting CPU, found Intel Pentium III
------- Input Initialization -------
Initializing DirectInput...
Couldn't set DI coop level
Falling back to Win32 mouse support...
------- Input Initialization Complete ------- 33
You are now setup for easy mode.
----- Client Initialization -----
Called FadeSound with: 0.000000
----- Initializing Renderer ----
----- R_Init -----
Initializing OpenGL subsystem
...initializing QGL
...calling LoadLibrary( 'D:\WINDOWS\System32\opengl32.dll' ): succeeded
...setting mode 3: 640 480 FS
...using colorsbits of 16
...calling CDS: ok
...registered window class
...created window@0,0 (640x480)
Initializing OpenGL driver
...getting DC: succeeded
...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 )
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 )
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...failed to find an appropriate PIXELFORMAT
...restoring display settings
...WARNING: could not set the given mode (3)
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
...assuming '3dfxvgl' is a standalone driver
...initializing QGL
...WARNING: missing Glide installation, assuming no 3Dfx available
...shutting down QGL
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem
wie weet wat ik hieraan kan doen
Si vis pacem, para bellum
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
-
de drivers heb ik geinstalleertOp zaterdag 15 december 2001 00:21 schreef Grijns het volgende:
[..]
gl drivers installeren of een echte video kaart kopen.
Verwijderd
effe nieuwe detenators proberen.Op zaterdag 15 december 2001 11:58 schreef senater het volgende:
[..]
de drivers heb ik geinstalleert
ik heb een geforce 2 gts en what the fuck is daar mis mee
Verwijderd
das geen pretje nee , dus zouden ze het best wel wat sneller mogen maken , dit is dus echt fuckOp zaterdag 15 december 2001 02:27 schreef Ammie het volgende:
Wat zeuren we allemaal nou dat je zo langzaam loopt?
Ik wil jouw nog wel een keer zien lopen als je een geweer van 10 kilo draagt!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Waar heb je dat gelezen?Op zaterdag 15 december 2001 13:58 schreef Aspi het volgende:
Ik las ff net van een van de makers, dat er iets mis is gegaan met de textures in dit level.. De full game ziet er ook een stuk mooier uit dan.. Dit spel zal heus nog wel gaan rulen hoor.. ffa is gewoon geen leuke gamemode voor dit soort games..
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Iemand op het Quake3world forum programmeerd voor deze game:Op zaterdag 15 december 2001 14:00 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen?
En als de textures fout zijn gegaan... OMFG.. Hoe zullen ze er dan in het volledige spel eruit zien? Want nu zijn de graphics echt om te smullen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Laat me raden.. Een SB Live! en een via 686b southbridge...Op zaterdag 15 december 2001 16:25 schreef The_ROCK het volgende:
als ik em wil instaleren zegt ie bij 3%: An I/O error occurred while installing a file...
damn ik heb em met mijn 56K binnengepompt.
iemand een oplossing
Verwijderd
Ik heb jou ook zien spelen maar ik wist niet zeker of je van GoT was of nietOp zondag 16 december 2001 00:03 schreef WouteRF het volgende:
Kheb Raven zien spelenHijs best goed al zeg ik het zelf
Alleen die rockets MOETEN er echt uit, dat verneukt echt alles..
Morgen gaan we gamepoint weer lekker onveilig makenOp zondag 16 december 2001 03:09 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Ik heb jou ook zien spelen maar ik wist niet zeker of je van GoT was of niet
Verwijderd
Verwijderd
ik ging MoHAA toch wel kopen, en nu weet ik het zeker.. alleen hoop ik ECHT dat 2015 er een optie inzet zodat servers de rocketlauncher uitkunnen zetten.. Soms zit de halve server met zon ding te spelen en dan is er echt geen hol meer aan.. of dan kom je een kamertje binnen, staat er zon gast met een rocketlauncher.. boem.. dood.. lame.. nep.. gay..Op zondag 16 december 2001 00:34 schreef Razorfist het volgende:
Ik vind de rockets wel cool... Gebruik ze zelf af en toe, maar speel ook wel met andere wapens.
Vinnet best wel een lekker spelletje ja... Ga misschien de hele ook wel kopen op zn tijd. Voorlopig deze map lekker spelen. Het valt me bijdeweg op dat hij best goed is opgebouwd!
Dat heet nou realisme!!!!Op vrijdag 14 december 2001 22:48 schreef arko19 het volgende:
jazeker , dat viel mij op , hij is veelste traag , in een spel als swat3 kan het nog wel maar in een spel waar je snel uit de voeten moet komen ...
May the force be with you!!
Verwijderd
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
Heb jou nog zien spelen, maar ze waren niet zo blij met die naam daarOp zondag 16 december 2001 06:17 schreef Qul het volgende:
Woooowww!!! 'k Ad halve dag geleden ffiez op GamePoint zitten fraggen (onder de naam [Gamers.nlSux]Qul![]()
![]()
)
Verwijderd
Joh wat leuk voor je, ook erg origineel die naam. Als je het zo vindt sucken waarom kom je er dan? Ga dan op een andere server spelen. En leer een keer Nederlands.. Of sucken ze omdat ze je al 10 gebanned hebben daar soms?Op zondag 16 december 2001 06:17 schreef Qul het volgende:
Woooowww!!! 'k Ad halve dag geleden ffiez op GamePoint zitten fraggen (onder de naam [Gamers.nlSux]Qul![]()
![]()
) whoohooowww... Paar uurtjes later ging ik nog eens, had meteen beter score !!!
+ Graphics roeleren zwaaaarrr!!!! :9!
+ Soms krijg je best wel adrinaline![]()
+ Loop PERFECT (niet te snel, niet te langzaam!)
+ Fatte toffe maaapp!! whooooohhhh !!
Verwijderd
Verwijderd
Wat kan jij een potje zeiken op een server zeg...Op zondag 16 december 2001 06:17 schreef Qul het volgende:
![]()
) whoohooowww... Paar uurtjes later ging ik nog eens, had meteen beter score !!!
+ Graphics roeleren zwaaaarrr!!!! :9!
+ Soms krijg je best wel adrinaline![]()
+ Loop PERFECT (niet te snel, niet te langzaam!)
+ Fatte toffe maaapp!! whooooohhhh !!
whooooooooooooooohooooooooooooooooowwwwww!!!!!!!!!
Wou net gaan slapen maar ik bedenkt me opeens: MOHAA SPELEN EHEE![]()
![]()
![]()
![]()
Wie weet er btw nog goeie servers ? Ik weet alleen die 2 van GP nu(niet dat ze slecht zijn (Ammie
))...
Verwijderd
Jij had er ook een hoor ( d8 ikOp zondag 16 december 2001 15:36 schreef WouteRF het volgende:
ik vind het echt niks meer, was eerst wel leuk, maar de helft van de mensen heeft rocketlauncher.. die verneuken het hele spel..
Verwijderd
Agree. Gister avond zat iemand trots te doen met z'n score (200-203 had'ie.. nou woepdiedoo) en die had hij behaald door hele tijd met rocket launcher te gaan...Op zondag 16 december 2001 15:36 schreef WouteRF het volgende:
ik vind het echt niks meer, was eerst wel leuk, maar de helft van de mensen heeft rocketlauncher.. die verneuken het hele spel..
Ik ben het weer met jou eens. Realisme ten top, en ook goede gameplay.Op zaterdag 15 december 2001 22:10 schreef Tal0n het volgende:
ik ben het helemaal met (dcm)Raven eens. Dit wordt absloluut een bruute game voor de mensen die nog van een beetje realisme houden. RTCW was het tempo onrealistisch hoog. Ik als CS fan vind dit een absoluut een strakke game
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Verwijderd
Duidelijk nooit een wapen in je handen gehadOp zaterdag 15 december 2001 02:27 schreef Ammie het volgende:
Wat zeuren we allemaal nou dat je zo langzaam loopt?
Ik wil jouw nog wel een keer zien lopen als je een geweer van 10 kilo draagt!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik had vanmiddag 220-80Op zondag 16 december 2001 18:19 schreef WouteRF het volgende:
GamePoint is wel leuk door de teamplay. Maar de helft van de server loopt daar met rocketlaunchers.. En een score 200-203 haal je makkelijk, als je gewoon een tijdje doorspeelt.. zeker met rocketlauncher.. als er eentje op je afkomt schiet je, die gast gaat dood en echt veel maakt het niet uit dat jij ook dood gaat..
Verwijderd
Met een bepaalde command kan je een teamplay server starten.. dat is dus wat gamepoint heeft gedaanOp zondag 16 december 2001 18:26 schreef Mister_X het volgende:
teamplay? het is toch DM ieder tegen ieder!?
Verwijderd
Daarom heet 't ook een (strategische) arcade shooterOp zondag 16 december 2001 19:04 schreef ]NTT[ het volgende:
Net nog een keer gekeken.
De lege hulzen die uit je wapen komen zijn vierkant.
Waar zijn de deuren gebleven, hebben marsmannetjes die allemaal meegenomen ofzo.
Realistisch? me hol!! Bazooka/Panzerschreck schutters werken in teams, hier doe je dat ff op je gemak in je eentje, ook viel me op dat de trekkervinger roerloos blijft als je schiet, kan ook al niet.
Ik weet niet waar het verhaal vandaan komt dat dit zogenaamd superrealistisch is, verre van dat zelfs.
Helaas, cheapo(hype)game
Verwijderd
Verwijderd
Agree....Op zondag 16 december 2001 19:39 schreef WouteRF het volgende:
IK BEN HET ZAT!
Ik heb vooral de eerste dag enorm genoten van MoH:AA. Maar nu ben ik het echt zat. Je kan geen kamertje inlopen of er zit een grote raket in je hol. Nee, ik kap der gewoon mee totdat er servers zijn waar die dingen uitgeschakeld zijn..
En zo HOORT het ook! Als jij in het echt een kogel in je hoofd krijgt dan ben je in het echt toch ook niet 'slechts' 70% van je healt kwijt ofzo? Nee, dan ben je in een klap morsdood! En als je kogels in je buik of benen of armen krijgt dan val je door de terugslag op de grond, en ben je op z'n minst een paar seconden 'disabled' door de impact en shock toestand! Als je niet tegen REALISME in een game kunt, ga dan Quake 3 Team Arena of Unreal Tournament spelen!Op zaterdag 15 december 2001 13:54 schreef arko19 het volgende:
[..]
das geen pretje nee , dus zouden ze het best wel wat sneller mogen maken , dit is dus echt fuckwant als iemand op je schiet dan ben je gewoon 9 van de 10 x der geweest , omdat : punt 1 , 1 kogel kan genoeg zijn en punt 2, je bent net zo snel als een slak
Is er een manier om in je server bepaalde wapens te verbieden? Dan doe ik dat ook meteen als ik host. Die Rockets vind ik, zeker op z'n kleine map als Stalingrad, maar niks! Hoewel, als iemand zo'n rocket als wapen neemt kun je met de rest afspreken alleen maar hem te mollen, ha ha ha!Op zondag 16 december 2001 19:39 schreef WouteRF het volgende:
IK BEN HET ZAT!
Ik heb vooral de eerste dag enorm genoten van MoH:AA. Maar nu ben ik het echt zat. Je kan geen kamertje inlopen of er zit een grote raket in je hol. Nee, ik kap der gewoon mee totdat er servers zijn waar die dingen uitgeschakeld zijn..
Verwijderd
Verwijderd
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
May the force be with you!!
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Verwijderd
Verwijderd
I’m not like the OTTERS
aahh durka durka durka
aahh durka durka durka
___________________________*
SP demo was er totdat hij terug geroepen werd door EA.Op dinsdag 18 december 2001 22:43 schreef WouteRF het volgende:
SP demo komt in Januari (dacht de 22e.. dan komt ook het spel in de US uit)
Agree, ik was al helemaal verkocht toen ik de main theme hoorde (staat trouwens in de dir van MoH als je even zoekt)Op vrijdag 04 januari 2002 19:27 schreef koper137 het volgende:
dit spel heeft alles wat rtcw heeft maar het is echt ZO veel mooier/beter/echter etc
gevonden, kan niet wachten op het hele spelOp vrijdag 04 januari 2002 20:31 schreef Maarten N. het volgende:
[..]
Agree, ik was al helemaal verkocht toen ik de main theme hoorde (staat trouwens in de dir van MoH als je even zoekt)
___________________________*
+ Je wordt zeeziek van je wapen als je looptOp dinsdag 18 december 2001 16:49 schreef actieman het volgende:
heb net ook even die demo geprobeerd, maar ik vind RTCW toch een stuk leuker:
+ meer variatie door verschillende klassen, MoH heeft eigenlijk alleen maar "soldiers"
+ de actie is bij RTCW een stuk sneller
+ RTCW is meer gericht op team-play (goede mix van eenheden)
+ Menu's in RTCW zijn stuk duidelijker
+ ik vind RTCW "echter" aanvoelen, ik heb bij MoH echt het gevoel alsof het allemaal speelgoed is.
RTCW wordt op zo ongeveer alle fronten verslagen door MOH IMHO. Zo erg dat ik RTCW als een ander soort spel ben gaan zien: Meer arcade en MOH meer als een realistische sim.+ meer variatie door verschillende klassen, MoH heeft eigenlijk alleen maar "soldiers"
+ de actie is bij RTCW een stuk sneller
+ RTCW is meer gericht op team-play (goede mix van eenheden)
+ Menu's in RTCW zijn stuk duidelijker
+ ik vind RTCW "echter" aanvoelen, ik heb bij MoH echt het gevoel alsof het allemaal speelgoed is.
+ Je wordt zeeziek van je wapen als je loopt
+ Demo veld is zaai
+ Moet opstarten met gamespy bij MoH
Ik was behoorlijk teleurgesteld. Vooral omdat die teaser filmpjes er zo veel mooier als RTCW uitzagen.....
These are my principles. If you don't like them, I have others.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq