w'rom post je dit dan?Op donderdag 13 december 2001 10:40 schreef Empathy het volgende:
fock op! dat wil ik niet!
(t is trouwens een warez request + flame)
Verwijderd
w'rom post je dit dan?Op donderdag 13 december 2001 10:40 schreef Empathy het volgende:
fock op! dat wil ik niet!
Verwijderd
Aantal posts: 319Op donderdag 13 december 2001 10:38 schreef ruuddie het volgende:
[..]
317???
Je zoekactie naar 'Empathy' leverde 4 resultaten op (max 100 van laatste 60 dagen)
Verwijderd
Wat een knurftOp donderdag 13 december 2001 10:42 schreef Lomu het volgende:
Bij de bart smit hebben ze em
Verwijderd
gutOp donderdag 13 december 2001 10:43 schreef Empathy het volgende:
jah heb een kennis daar maar die is door de BSA al gepakt verdomme!
Verwijderd
Ik bedoel jou niet lomuOp donderdag 13 december 2001 10:43 schreef Jozzz het volgende:
[..]
Wat een knurft
Heb je niks anOp donderdag 13 december 2001 10:45 schreef ruuddie het volgende:
ik gok op Slotje en Ban
en iemand zei iets over meeladressen om te reggen, maar ze kunnen toch ook ip-blocken?
Verwijderd
foei, je mag op school nie om warez vragenOp donderdag 13 december 2001 10:46 schreef Empathy het volgende:
[..]
Heb je niks anals je op school zit ga je via een dhcp van school en dan zit je steeds op een ander ip
Verwijderd
Klopt, en bij ons op school is dat een hele hoop IP'sOp donderdag 13 december 2001 10:46 schreef Empathy het volgende:
[..]
Heb je niks anals je op school zit ga je via een dhcp van school en dan zit je steeds op een ander ip
Verwijderd
Op donderdag 13 december 2001 10:46 schreef Duderuud het volgende:
Ik kan je wel een leuke ftp geven hoor!:)
ftp://warez:warez@127.0.0.0/gamez/rtcw/
Verwijderd
URL werkt niet eensOp donderdag 13 december 2001 10:46 schreef Duderuud het volgende:
Ik kan je wel een leuke ftp geven hoor!:)
ftp://warez:warez@127.0.0.0/gamez/rtcw/
Dat kan niet want google is geblockt op school! Maar toch bedankt! eindelijk iemand die meedenkt!Op donderdag 13 december 2001 10:46 schreef LaptopDude het volgende:
Zoek dan is op met google, morpheus etc
Verwijderd
kun je dan thuis toch doen?Op donderdag 13 december 2001 10:47 schreef Empathy het volgende:
[..]
Dat kan niet want google is geblockt op school! Maar toch bedankt! eindelijk iemand die meedenkt!
Verwijderd
Edonkey2000 al geprobeerd?Op donderdag 13 december 2001 10:47 schreef Empathy het volgende:
[..]
Dat kan niet want google is geblockt op school! Maar toch bedankt! eindelijk iemand die meedenkt!
Zoek dan op een andere zoekmachine sjeesOp donderdag 13 december 2001 10:47 schreef Empathy het volgende:
[..]
Verwijderd
Hmm is die goed dan? Thanx wist ik nog nietOp donderdag 13 december 2001 10:49 schreef mister_cocos het volgende:
[..]
Edonkey2000 al geprobeerd?
Je meent hetOp donderdag 13 december 2001 10:51 schreef Empathy het volgende:
ik ben een open boek echt,
maar ik krijg de indruk dat ik iets fout doe!
Pay peanuts get monkeys !
Requesten mag ook niet.. dus ik denk niet dat ie open blijft.Op donderdag 13 december 2001 10:52 schreef mister_cocos het volgende:
Zoalng hier geen illegale linkjes staan, zal er ook geen slotje op komen lijkt mij
tuurlijk wel, het is een WAREZ REQUEST..Op donderdag 13 december 2001 10:52 schreef mister_cocos het volgende:
Zoalng hier geen illegale linkjes staan, zal er ook geen slotje op komen lijkt mij
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Verwijderd
Zekers goed, je vind daarmee heel veel softwareOp donderdag 13 december 2001 10:51 schreef LaptopDude het volgende:
[..]
Hmm is die goed dan? Thanx wist ik nog niet
Je moet best wel hopeloos zijn als je dan op GoT zo'n topic gaat openenOp donderdag 13 december 2001 10:53 schreef Empathy het volgende:
boeiend! Geef em! En dan kijk ik vlug! als ie dan op slaat gaat heb ik em wel ff nog
Neuh.. niet echtOp donderdag 13 december 2001 10:56 schreef Empathy het volgende:
lekkah lekkah
btw lekker weer he!
Het is ondertussen al 3 pagina'sOp donderdag 13 december 2001 10:55 schreef ruuddie het volgende:
d'r moet eens een modje wakker worden
Verwijderd
Verwijderd
tja, doen we zelf eigenlijk....Op donderdag 13 december 2001 10:57 schreef Jozzz het volgende:
[..]
Het is ondertussen al 3 pagina's
Verwijderd
ja, dat zul je strax wel missen, ofnie?Op donderdag 13 december 2001 10:58 schreef Empathy het volgende:
gezellie
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
nope, zout dus maar lekker opOp donderdag 13 december 2001 11:00 schreef Empathy het volgende:
ik denk dat ik uit jullie geen url krijg
Ja idd gebruik anders newsgroupsOp donderdag 13 december 2001 11:09 schreef Dutch_guy het volgende:
Waarom kan je hem dan niet vinden ?
Is echt niet moeilijk.
Misschien een cursusje "internet voor dummies" voor jouw?
Verwijderd
AaaargOp donderdag 13 december 2001 11:05 schreef NOxie het volgende:
Misschien vind je hier iets![]()
http://www.stud.tue.nl/~panache/gezocht/sort.alles.html
Verwijderd
Mischien wel, maar dat gaan we niet aan de rote klok hangen, wantuh dan hebbie weer wat nieuws.Op donderdag 13 december 2001 10:45 schreef Empathy het volgende:
ik mag nog niet in de HK!
ga me niet vertellen dat je het niet weet, jullie geilen zelf allemaal op warez
Verwijderd
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
modjes slapen niet..Op donderdag 13 december 2001 11:20 schreef Viviev het volgende:
Wat duurt het trouwens lang totdat deze topic gesloten wordt, slaapt IceStorm soms???
Verwijderd
volgens mij is alleen havana wakker, en kan een mod niet overal editten in geval van nood?Op donderdag 13 december 2001 11:20 schreef Viviev het volgende:
Wat duurt het trouwens lang totdat deze topic gesloten wordt, slaapt IceStorm soms???
Verwijderd
no animals were harmed during the production of this message
Verwijderd
Dat zei ie net toch ook letterlijk..Op donderdag 13 december 2001 11:23 schreef Caeruleus het volgende:
Iets zegt me dat iemand van zijn computer gebruik maakt / zijn password heeft gejat. Niemand is toch zo dom om een thread te beginnen met deze titel. Deze vraag en deze bewoordingen?
Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem
Verwijderd
Dan Gam'ed ieOp donderdag 13 december 2001 11:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
modjes slapen niet..
ik heb er nog wel éénOp donderdag 13 december 2001 11:24 schreef nickv het volgende:
Slotjes zijn op denk?
Wees consequent, maar niet altijd
My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq