modjes slapen niet..Op donderdag 13 december 2001 11:20 schreef Viviev het volgende:
Wat duurt het trouwens lang totdat deze topic gesloten wordt, slaapt IceStorm soms???
Verwijderd
volgens mij is alleen havana wakker, en kan een mod niet overal editten in geval van nood?Op donderdag 13 december 2001 11:20 schreef Viviev het volgende:
Wat duurt het trouwens lang totdat deze topic gesloten wordt, slaapt IceStorm soms???
of bannen?
Verwijderd
Ik wil ook nog ff replyen 
haha, op de TU zitten en dan nog geen connecties, is vast zo'n nerd die eindelijk eens vanachter zijn computer komt gekropen omdat hij ook eens iets hoort
Sociale contacten zijn zoals je ziet ook erg belangrijk, want als je die had op de TU had je het spel al een maand geleden
greetz,
een trotse MTS'er (of mag ik dit niet zeggen
)
haha, op de TU zitten en dan nog geen connecties, is vast zo'n nerd die eindelijk eens vanachter zijn computer komt gekropen omdat hij ook eens iets hoort
Sociale contacten zijn zoals je ziet ook erg belangrijk, want als je die had op de TU had je het spel al een maand geleden
greetz,
een trotse MTS'er (of mag ik dit niet zeggen
Wieeeeeee ik heb LOL @ dit topic!
Iets zegt me dat iemand van zijn computer gebruik maakt / zijn password heeft gejat. Niemand is toch zo dom om een thread te beginnen met deze titel. Deze vraag en deze bewoordingen?
no animals were harmed during the production of this message
Verwijderd
lijkt mij ook ja...
beetje jammer voor meneer empathy zelf...
maar heeft ie al meer postst dan?
ik zie er maar een stuk of 8 van de laatste 100 dagen...
heb het idee dat ie al gebanned is, t is zo stil
beetje jammer voor meneer empathy zelf...
maar heeft ie al meer postst dan?
ik zie er maar een stuk of 8 van de laatste 100 dagen...
heb het idee dat ie al gebanned is, t is zo stil
Dat zei ie net toch ook letterlijk..Op donderdag 13 december 2001 11:23 schreef Caeruleus het volgende:
Iets zegt me dat iemand van zijn computer gebruik maakt / zijn password heeft gejat. Niemand is toch zo dom om een thread te beginnen met deze titel. Deze vraag en deze bewoordingen?
Slotjes zijn op denk?
Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem
Verwijderd
Dan Gam'ed ieOp donderdag 13 december 2001 11:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
modjes slapen niet..
Astie maar as nieuws hep dat ie gewonnen heb.
ik heb er nog wel éénOp donderdag 13 december 2001 11:24 schreef nickv het volgende:
Slotjes zijn op denk?
Wie WAREZ vraagt moet ook [topic=349294] kunnen zeggen!!
Hij is in the mood vandaag!
Hij is in the mood vandaag!
Wees consequent, maar niet altijd
haha slotjes zijn cool (vooral de grote!)
My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"
Dit topic is gesloten.
![]()