Ok menschen.. hier is die dan... de UGLY MOD COMPETITION V1.0 ! Kijken wie er de meest lelijke mod kan vinden. 
ff voorbeeld:
ff voorbeeld:
Dies juist phat gedaanOp woensdag 12 december 2001 23:45 schreef Immo het volgende:
Ok menschen.. hier is die dan... de UGLY MOD COMPETITION V1.0 ! Kijken wie er de meest lelijke mod kan vinden.
ff voorbeeld:
[afbeelding]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
No offence, maar.....er...um.....die is gewoon oud
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
.....er...um.....doet dat er wat toe???Op woensdag 12 december 2001 23:51 schreef JT het volgende:
[..]
No offence, maar.....er...um.....die is gewoon oud
Lachen das die mod waarbij ze een Shotgun en een Bijl hebben gebruikt
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Op donderdag 13 december 2001 16:36 schreef WoUtoMatiC het volgende:
/me heeft ook wel eens een shotgun gebruikt...
[afbeelding]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Mjah.......is al ZEKER 7 x een nieuw topic voor aangemaakt...Op woensdag 12 december 2001 23:54 schreef stfu het volgende:
[..]
.....er...um.....doet dat er wat toe???
Ecodan warmtepomp

Verwijderd
Als het leven geen zin heeft, dan maakt het maar zin."Op donderdag 13 december 2001 16:36 schreef WoUtoMatiC het volgende:
[afbeelding]
damn, iedereen met een topstat icon, topstat rulez maar dan zonder text over topstat hmzz?Op woensdag 12 december 2001 23:54 schreef stfu het volgende:
[..]
.....er...um.....doet dat er wat toe???
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
zelfmoord door een bsod ?Op donderdag 13 december 2001 16:36 schreef WoUtoMatiC het volgende:
[afbeelding]
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
PciesOp donderdag 13 december 2001 21:04 schreef BaRF het volgende:
[afbeelding]
-oh wacht, lelijkste MOD! ik dacht MEID
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Komop, doe normaal man!Op donderdag 13 december 2001 21:04 schreef BaRF het volgende:
[afbeelding]
-oh wacht, lelijkste MOD! ik dacht MEID
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
ja dat vindt ik nou ookOp donderdag 13 december 2001 21:22 schreef Gerund het volgende:
Deze is ook wel super naaaar!
[afbeelding]
Canon EOS 80D En wat glaswerk
misschien niet, maar het werkt wel goed, leer hier maar: [topic=349100/1/25]Op donderdag 13 december 2001 23:26 schreef Firecow het volgende:
wao
die water koeling is![]()
dat ziet er toch niet uit zo'n halve water pomp instalatie naast je pc
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Verwijderd
Pizzadoos is juist cool. Ik vind het mooi als het effectief is en niet als hij er als een hoerenkast uitziet oidOp vrijdag 14 december 2001 11:40 schreef Scudo het volgende:
zoek maar een willekeurige waterkoelingmod op met al die tuinslangen en waterbakken die zijn bijna allemaal oerlelijk![]()
dit is ook een toppertje http://www.geocities.com/tweaker219/casemodpage.html
en deze pizzadoos is ook erg [topic=348046/1/25]
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Ach. Tis wel verschrikkelijk orrigineelOp donderdag 13 december 2001 23:26 schreef Firecow het volgende:
wao
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Je bent een RUND als je met FMS stunt!!!Op donderdag 13 december 2001 23:26 schreef Firecow het volgende:
wao
Verwijderd
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Idee goed, afwerking minder, leuk voor in de huiskamer (van je huis dan)Op vrijdag 14 december 2001 21:31 schreef Bredend het volgende:
[afbeelding]
gevonden op: http://www.bigdigi.de/
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Wooooooo, die is wel heel erg lelijkOp vrijdag 14 december 2001 16:38 schreef UnXplained het volgende:
Deze vond ik op bluesmoke.net:
[afbeelding]
(http://www.bluesmoke.net/viewGallery.php?id=c2)
Erug lelijk!!
het gaat om de lelijkste hoor. deze is super cool man!Op donderdag 13 december 2001 21:11 schreef Gerund het volgende:
De mooiste:
[afbeelding]
Heb vandaag ook een Alienware Besteld