gelijk heb jeOp zondag 24 juni 2001 18:33 schreef HlpDsK het volgende:
wat een klote(n)mod
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Verwijderd
nee jouw icon is lekkerOp zondag 24 juni 2001 18:44 schreef Kornovich het volgende:
Die kerel ... of wijf, die dit gedaan heeft is gewoon ziek .
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Ehm, met cyber/computer sex bedoelen ze toch echt iets anders hoorOp zondag 24 juni 2001 18:30 schreef RenevdVeen het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/-505729
Wie maakt er een vrouwelijke?
Zou ik toch niet in m'n buurt willen hebben zo'n kast, ziek gewoon.
Zit je gewoon alle nummers in te typen ofzo?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Nee hoor zag hem staan in de DSP...Op zondag 24 juni 2001 19:45 schreef SLaSH! het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan die url?
Zit je gewoon alle nummers in te typen ofzo?
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Verwijderd
liever die kast bij mij in de buurt dan die persoon die hem gemaakt heeft... zo'n kast doet namelijk niet zo snel iets uit zichzelf..Op zondag 24 juni 2001 19:43 schreef CBA het volgende:
Verwijderd
.........uitermate zielig...............
Verwijderd
Vrouw-vriendelijke Computer
Is dit een grap of zo? Ziet er echt uitOp zondag 24 juni 2001 19:43 schreef CBA het volgende:
Hadden ze evengoed zo'n spullement van fufme kunnen inplaatsen. Maar dit lijkt echt nergens op.
LOLOp zondag 24 juni 2001 21:26 schreef -KOD- het volgende:
[..]
Hou je vriendin dan uit de buurt van je computerwant die knuppel is vast een Force Feedback hhehe
Vrouw-vriendelijke Computer
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
euh DSPOp zondag 24 juni 2001 19:47 schreef RenevdVeen het volgende:
Nee hoor zag hem staan in de DSP...
als je niks te doen hebt doe het dan niet hier
DSP = Dynamic Server PagesOp zondag 24 juni 2001 22:05 schreef l.d._ het volgende:
haal je fanguard maar weg heb je een vrouwelijke.
[..]
euh DSP
M.b.v. deze "omgeving" kunnen newsposters & admin's artikelen en news on-line zetten/editten.
Verwijderd
Ik vind hem oerlelijk, maar wel grappig.
Voor een kwartier dan...
LOL !!!!
Hij is erruf kewl... maar aan de andere kant ook behoorlijk ziek !!
Je moet er maar op komen...
Dat pluche heb ik ook alleen dan in het blauw. Qua warmte valt dat best mee hoor.
Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus
LOLOp zondag 24 juni 2001 20:07 schreef Sir_Joachim het volgende:
hij's wel orgineel, maar meer een mod om er na een dagje weer van af te trekkenik bedoel dus die troep van de kast afhalen
![]()
maaruh die kast wil ik niet zien staan...
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
[Phreak]: Dat zijn wel genoeg HAHA'tjes.
Nee hoor... doet het gewoonOp maandag 25 juni 2001 02:28 schreef Orbit het volgende:
link is dood?
Verwijderd
maar ik heb me eerst een half uur dubbel gelegen! maar het is wel ziek!
geloof 100,- per m3!!! L +D Lis dat spul duur?
nee ik weet niet wat t kost maar t zal iets van 5,- m3 zijn!!!
Verwijderd
hmmm, misschien binnenkort de vrouwlijke maken
Verwijderd
Ik ook!!!!!!!!!Op maandag 25 juni 2001 07:49 schreef Bill_Gatjes het volgende:
maar ik heb me eerst een half uur dubbel gelegen!
Verwijderd
Als hij niet gerezised is is hij nog leukerOp maandag 25 juni 2001 11:08 schreef -KOD- het volgende:
Hey Iefje leuke USER ICON
(ff eigenschappen doen en dan de link kopieren in een nieuw venster)
Verwijderd
Wel kijken hoor naar die reply
Verwijderd
hih vindt hem wel stoer ieder zijn hobbyOp zondag 24 juni 2001 19:44 schreef cheshire87 het volgende:
ziekelijk hoor
ZIEK!
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Kop erop, en blafgeluiden als windows-theme enzo. (Lul kan evt. wel bliven hangen)
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Verwijderd
nog wat meer
lekkel sick.... heb wel een kwartier half dood gelache
Verwijderd
Die heb ik gezien @ X-Life, hijs mooiOp zondag 24 juni 2001 23:28 schreef Snurp het volgende:
LOL, vind em wel geinig.
Dat pluche heb ik ook alleen dan in het blauw. Qua warmte valt dat best mee hoor.
Vooral die LED matrix
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Maar daarom eigenlijk wel tof
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Soms weet ik het ook niet meer.........
Vind het wel lachu, maar zou hem NOOIT zelf willen hebbenOp zondag 24 juni 2001 18:30 schreef RenevdVeen het volgende:
ps. ben jij die Rene van die Tweakers LAN party ???
ROFLMAOPIMPOp zondag 24 juni 2001 20:07 schreef Sir_Joachim het volgende:
hij's wel orgineel, maar meer een mod om er na een dagje weer van af te trekkenik bedoel dus die troep van de kast afhalen
![]()
Nee hoor, ben "gewoon" een newsposter op tweakers met toevallig dezelfde voornaam.Op maandag 25 juni 2001 21:23 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
Vind het wel lachu, maar zou hem NOOIT zelf willen hebben
ps. ben jij die Rene van die Tweakers LAN party ???
nou maar hopen dattie niet echt isOp zondag 24 juni 2001 18:30 schreef RenevdVeen het volgende:
ik moet kotsen van die gast!!
Maar dat plaatje dat hij die penis in zn hand heeft is wel smerig!
Always outnumbered, never outgunned!
Verwijderd
't zal toch niet zo zijn dat mensen nou behalve dat ze op hun huisdieren kunnen lijken ook nu nog op hun comp lijken gaan, in dat geval vind ik de persoon die deze mod bedacht heeft eigelijk best wel zielugOp dinsdag 26 juni 2001 22:15 schreef Sn@ke het volgende:
Hij lijkt wel verdacht echt...
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
maar je moet rekening houden dat je dan wel kan schudden met je annonimiteid