als je die stippen op de 2 foto bedoeld: das gewoon vet/vuil
ff lens schoonmaken dude

Canon EOS 80D En wat glaswerk
ik vraag me af of het probleem dan verholpen zal zijn... ik heb eens twee foto's vlak achter elkaar gemaakt (beide met flits, op statief (dus eigenlijk hetzelfde)) resultaat: de eerste zonder vlekken, tweede wel vlekkenOp vrijdag 04 januari 2002 15:57 schreef Firecow het volgende:
ff lens schoonmaken dude![]()
zou het kunnen komen doordat de lens en de flitser misschien erg dicht bij elkaar zitten, en daardoor evt. de flits op een of andere manier kan weerkaatsen daarin??
Verwijderd
Ik denk dat die vlekken het resultaat zijn van de reflectie van de flitser in het object (in dit geval de gitaar). Het licht wordt dan weerkaatst direct in de niet al te goede lens waardoor je die vlekken (wazige schitteringen) krijgt.Op zondag 06 januari 2002 15:14 schreef jwbagger het volgende:
[..]
ik vraag me af of het probleem dan verholpen zal zijn... ik heb eens twee foto's vlak achter elkaar gemaakt (beide met flits, op statief (dus eigenlijk hetzelfde)) resultaat: de eerste zonder vlekken, tweede wel vlekkenop andere momenten heb ik ook wel eens last van die vlekken (alleen maar als ik flits, anders niet), en ze zitten steeds op een andere plaats... heel vaag iig....
zou het kunnen komen doordat de lens en de flitser misschien erg dicht bij elkaar zitten, en daardoor evt. de flits op een of andere manier kan weerkaatsen daarin??![]()
of zit ik nu onzin te praten......
Ik weet alleen niet zo vlug een oplossing voor je probleem, misschien iemand anders hiero
zou best wel eens kunnen jaOp zondag 06 januari 2002 15:25 schreef 01V het volgende:
[..]
Ik denk dat die vlekken het resultaat zijn van de reflectie van de flitser in het object (in dit geval de gitaar). Het licht wordt dan weerkaatst direct in de niet al te goede lens waardoor je die vlekken (wazige schitteringen) krijgt.
Ik weet alleen niet zo vlug een oplossing voor je probleem, misschien iemand anders hiero
want toen ik vandaag in de mist een foto met flits nam was die hele pic vol met van die stippen
denk wel een stuk of 200
en lens was gewoon schoon dus je kan wel eens gelijk hebben ja...
Verwijderd
Heb ik ook gehad, wilde foto nemen van eenden, en flitser stond nog aan... Allemaal vlekken... Ik denk ook dat het met oppervlakte heeft te maken (bij mij water)...Op zondag 06 januari 2002 16:42 schreef Firecow het volgende:
[..]
zou best wel eens kunnen ja
want toen ik vandaag in de mist een foto met flits nam was die hele pic vol met van die stippen
denk wel een stuk of 200
en lens was gewoon schoon dus je kan wel eens gelijk hebben ja...
ik denk weet wel zeker eigenlijk omdat die mist al die kleine drupies zo fijn dat het gelijk trug kaatst
want als ikeen pic in de douch maak met flits van grote druppels dus gebeurt er niks...
want als ikeen pic in de douch maak met flits van grote druppels dus gebeurt er niks...
Verwijderd
Ja, lijkt het wel op ja... Was vrij mistig buiten en dat zag je goed terug, maar alleen met flits... Maar goed, flits is ook niet echt nodig overdagOp zondag 06 januari 2002 17:08 schreef Firecow het volgende:
ik denk weet wel zeker eigenlijk omdat die mist al die kleine drupies zo fijn dat het gelijk trug kaatst
Heb er binnen trouwens nog geen last van gehad.
is kerstcircus Ahoy' ook "binnen" te noemen??? toen ik met flits fotografeerde zaten er vlekken in, zonder flits nietOp zondag 06 januari 2002 17:11 schreef Mr.Durden het volgende:
[..]
Ja, lijkt het wel op ja... Was vrij mistig buiten en dat zag je goed terug, maar alleen met flits... Maar goed, flits is ook niet echt nodig overdag...
Heb er binnen trouwens nog geen last van gehad.
Dat is gewoon ref;ectie van de flits, heb ik ook altijd.Op zondag 06 januari 2002 17:19 schreef jwbagger het volgende:
[..]
is kerstcircus Ahoy' ook "binnen" te noemen??? toen ik met flits fotografeerde zaten er vlekken in, zonder flits niet
Maar is daar niet op een of andere manier wat aan te doen?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
No problemo!Op zaterdag 29 december 2001 22:18 schreef firemen het volgende:
Even een vraagje over die finepix 1300.
Werkt 'ie ook goed met windows XP Prof. ?
Ik zie het niet op de site van fuji staan maar misschien dat een va jullie het weet.
Verwijderd
Ik denk het niet, reflectie kun je niet tegengaan lijkt me. Je kunt wel gewoon zonder flits fotograferen...Op zondag 06 januari 2002 17:23 schreef LiquidSilver het volgende:
[..]
Dat is gewoon ref;ectie van de flits, heb ik ook altijd.
Maar is daar niet op een of andere manier wat aan te doen?
Of is die "S" flits geen optie? Dat ding geeft toch een inleidende flits en maakt daarna de foto? Of blijf je het probleem dan alsnog houden?
Philips Longlife batterijen zijn bedoeld voor laagvermogen apparaten zoals klokken. Voor stroomvreters moet je Philips Powerlife hebbenOp zondag 30 december 2001 20:13 schreef oXygeN het volgende:
Joepie, kheb er gister ook nog eentje weten te bemachtigen, de laatste bij dixons in Leiden.
Alleen idd die philips longlife batterijen hebben in de cam geen long life...
Morgen maar ff 2 setjes oplaadbare batterijen halen...
die s is flits met lange sluitertijd
Verwijderd
Ja, wist ik, maar dacht dat het ook inleidende flits was, maar die zie ik in het boekje staan bij dat oog, flitsen met onderdrukken van rode ogen (blz. 33 van de handleiding)...Op maandag 07 januari 2002 16:30 schreef Firecow het volgende:
die s is flits met lange sluitertijd
Kan dat misschien helpen?
Want het gaat op een soortgelijke manier rode ogen tegen (reflectie vermijden door inleidende flits)...
Verwijderd
En hoelang gaan die dan bij jou mee als ik vragen mag?Op maandag 07 januari 2002 15:35 schreef knakworst het volgende:
[..]
Philips Longlife batterijen zijn bedoeld voor laagvermogen apparaten zoals klokken. Voor stroomvreters moet je Philips Powerlife hebben
ik ben zojuist 2 weken op vakantie geweest en heb daar zo'n 200 foto's geschoten
af en toe foto's doorlopen met lcd en niet goede foto's weggooien
wat vrienden foto's laten kijken via de lcd
bija iedere foto is met flits genomen en ook altijd met het lcd aan
ennuh na deze 2 weken zijn mijn duracel batteryen nog steeds niet leeg
kheb nu bij de DA drogist 2 setjes van 2 oplaadbare 1600mha batteryen a 20 gulden per set gekocht en ben benieuwd hoe het daarmee gaat want om steeds 14 piek uit te geven aan duracel wordt ik ook niet happy van
oja ik heb ook nog in die 2 weken 2 maal de hele inhoud van de 32mb geheugenkaart naar m'n laptop gegooid
dusse met duracel houdt ie het wel lekkur uit
kheb nu bij de DA drogist 2 setjes van 2 oplaadbare 1600mha batteryen a 20 gulden per set gekocht en ben benieuwd hoe het daarmee gaat want om steeds 14 piek uit te geven aan duracel wordt ik ook niet happy van
oja ik heb ook nog in die 2 weken 2 maal de hele inhoud van de 32mb geheugenkaart naar m'n laptop gegooid
Verwijderd
Nee, die anirodeogenflits help niet tegen die reflecties, maar zorgt ervoor dat onze ogen kunnen wennen aan de flits.Op maandag 07 januari 2002 16:47 schreef Mr.Durden het volgende:
[..]
Ja, wist ik, maar dacht dat het ook inleidende flits was, maar die zie ik in het boekje staan bij dat oog, flitsen met onderdrukken van rode ogen (blz. 33 van de handleiding)...
Kan dat misschien helpen?
Want het gaat op een soortgelijke manier rode ogen tegen (reflectie vermijden door inleidende flits)...
Alle bloedvaatjes in je oog trekken dan samen zodat je die niet ziet op de eigenlijke foto. (rood is van de bloedvaatjes in je oog)
Er is trouwens ook een andere methode om rode ogen te voorkomen....
nl, een zonnebril
SURE 2 weken ?? zeker geen lcd aan tijdens het foto nemen ?Op maandag 07 januari 2002 17:42 schreef Chaser2600 het volgende:
ik ben zojuist 2 weken op vakantie geweest en heb daar zo'n 200 foto's geschoten
kan namenlijk niet anders man
ja lcd aan snel foto en weer uit
maar dan is het nog echt mogenlijk denk ikzo
nope
lcd aan -> foto's nemen ( niet meer dan 5 per keer denk ik ) en niet tussendoor de lcd uit gezet
lcd aan -> foto's nemen ( niet meer dan 5 per keer denk ik ) en niet tussendoor de lcd uit gezet
ja maar duracell batt. (Met zo'n power meet strip aan de zijkant) die zijn ook echt vet krachtig.
Als ik die (eentje) in me mini disc doe, hoef ik er ook een paar weken nietmeer naar om te kijken..
Met een oplaadbare batt. is me minidisc al na 3 a 4 dagen leeg.
Maar je betaald er ook grof geld voor, voor die duracells.
BTW.
Ik wil ook een finepix 1300.. ik heb alle winkels in mijn stad wel gehad, maar overal was het een 'een malige shipement' dat nu is uitverkocht..
Maar is dozenschuivers.nl te vertrouwen? anders haal'k em daar wel.
Als ik die (eentje) in me mini disc doe, hoef ik er ook een paar weken nietmeer naar om te kijken..
Met een oplaadbare batt. is me minidisc al na 3 a 4 dagen leeg.
Maar je betaald er ook grof geld voor, voor die duracells.
BTW.
Ik wil ook een finepix 1300.. ik heb alle winkels in mijn stad wel gehad, maar overal was het een 'een malige shipement' dat nu is uitverkocht..
Maar is dozenschuivers.nl te vertrouwen? anders haal'k em daar wel.
Verwijderd
Over die stippen..
dat schijnen haast alle "goedkopere" digicams te hebben, die dingen van 3000 niet meer ofzo (hoorde ik).
dan nog ff een vraagje:
weet iemand of je ook handmatig de sluitertijd in kan stellen??
dat schijnen haast alle "goedkopere" digicams te hebben, die dingen van 3000 niet meer ofzo (hoorde ik).
dan nog ff een vraagje:
doet tie automatisch als je flits uit zet dus niet echt hand matig nee
Verwijderd
Handmatig niet volgens mij, ben het iig niet tegengekomen...Op dinsdag 08 januari 2002 14:31 schreef JayBee het volgende:
Over die stippen..
dan nog ff een vraagje:
Verwijderd
hier in de buurt is hij nog verkrijgbaar!
komen donderdag weer een aantal binnen
en dan ga ik er dus ook 1 halen !
met 64 MB!
komen donderdag weer een aantal binnen
en dan ga ik er dus ook 1 halen !
met 64 MB!
waar is "hier in de buurt " ?
Digital Media Generalist. Maker van zwemindex.nl
Verwijderd
brabant!
ik zeg niet waar want ik moet hem nog reserveren voordat hij weg is.
Was de enige winkel die hem nog kon krijgen!
donderdag om 17:00 (als ze binnen komen en ik heb er 1 vast) dan zeg ik wel waar het is.
ik zeg niet waar want ik moet hem nog reserveren voordat hij weg is.
Was de enige winkel die hem nog kon krijgen!
donderdag om 17:00 (als ze binnen komen en ik heb er 1 vast) dan zeg ik wel waar het is.
Ik heb ook zo'n cheap-ass ding, Agfa Cl20. Heeft helaas geen macro en lcd-scherm maar ach, voor € 120,- ga ik niet lopen zeuren
Wel jammer, als ik toen wist dat deze te koop zou zijn.... Ach, je blijft bezig
De islam kan uw vrijheid schaden
nope... dan zou er wel een Z achter staanOp dinsdag 08 januari 2002 20:24 schreef [MYC]CBS het volgende:
zit er eigenlijk een zoom functie op de fx 1300 ??
Verwijderd
is het ontbreken van een zoom functie geen gemis bij de 1300 ?? Of valt er voor dat bedrag wel mee te leven.
de 1400 heeft wel zoom maar is ook meteen €50,= duurder. Is het dat waard?
2x digitale zoom zit erop als je het formaat op 640x480 zet
maar dus niet een optische zoom
wat wil je voor dat geld
maar dus niet een optische zoom
wat wil je voor dat geld
ik heb er zelf geen last van, ondanks dat ik hiervoor een APS-toestel gebruikte dat wél zoom had...Op dinsdag 08 januari 2002 22:15 schreef [MYC]CBS het volgende:
is het ontbreken van een zoom functie geen gemis bij de 1300 ?? Of valt er voor dat bedrag wel mee te leven.
en verkijk je overigens niet zo op die zoom-functie.... het is bij de "goedkopere" camera's zo weinig in te zoomen, dat je er eigenlijk alleen maar voor betaalt, maar weinig extra resultaat krijgt... wil je écht zoomen, koop dan een dure cam, waar je een aparte zoomlens op kan schroeven....
Weet iemand misschien nog een winkel in amsterdam waar die voor 399 of minder te koop is?
Want daar ga ik morgen toch heen..
Ik heb'm iig in bestelling staan bij budgetfoto.nl, maar dat duurt denk nog 2 weken, en ik ben het wachten al zat (van de winkels die zeiden: ja hij komt nog binnen, en uiteindelijk blijkt dat je ze helemaal neit meer kan bestellen!)
Want daar ga ik morgen toch heen..
Ik heb'm iig in bestelling staan bij budgetfoto.nl, maar dat duurt denk nog 2 weken, en ik ben het wachten al zat (van de winkels die zeiden: ja hij komt nog binnen, en uiteindelijk blijkt dat je ze helemaal neit meer kan bestellen!)
Ik liep vandaag toevallig op de Willemsparkweg (of hoe die ook heette), zit bij museumplein, en daar zat een zaakje waar hij voor f399,- te krijgen is.
Weet iemand dan ook nog of er ergens in rotterdam nog eentje te verkrijgen is ?Op donderdag 10 januari 2002 20:40 schreef Oscar28 het volgende:
Ik liep vandaag toevallig op de Willemsparkweg (of hoe die ook heette), zit bij museumplein, en daar zat een zaakje waar hij voor f399,- te krijgen is.
Of ergens in de regio?
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Verwijderd
de fuji's finepix 1300 zijn weer niet geleverd bij de zaak waar ik hem besteld heb.
Ze staan al vanaf 19-12-2001 op nalevering
Morgen maar weer andere zaken bellen!
iemand nog tips?
Val Thorens? Daar kom ik net vandaan!Op donderdag 10 januari 2002 21:14 schreef [MYC]CBS het volgende:
hij is niet binnen
de fuji's finepix 1300 zijn weer niet geleverd bij de zaak waar ik hem besteld heb.
Ze staan al vanaf 19-12-2001 op nalevering
Morgen maar weer andere zaken bellen!
iemand nog tips?
Is dat een webcam? cool
Verwijderd
Val Thorens 
Dit jaar ga ik daar niet heen.
Oostenrijk is tha place!
op www.snoweye.com staan nog meer webcams.
Lekker weer gehad daar?
Lawinepatrol elke morgen? Of is die tijd weer geweest.
On-topic
Ik heb zowat elke fotozaak gehad maar nergens ligt hij nog in de schappen, als ze hem hebben dan kost hij ca. 550,=
Ik wacht dus maar weer tot donderdag en hoop dat hij dan binnen is!!
Iemand al negatief over de camera of blijven jullie positief?
Oostenrijk is tha place!
Lekker weer gehad daar?
On-topic
Ik heb zowat elke fotozaak gehad maar nergens ligt hij nog in de schappen, als ze hem hebben dan kost hij ca. 550,=
Ik kan ook geen winkel meer vinden waar die 399 op minder kost..Op zaterdag 12 januari 2002 20:23 schreef [MYC]CBS het volgende:
Val Thorens
Oostenrijk is tha place!
Lekker weer gehad daar?
On-topic
Dus ik heb hem iig maar in preorder bij budgetfoto.nl gezet.. misschien krijg'k em dan alsnog over een week
Tot die tijd kan ik de order toch cancellen mocht ik em onverhoopt toch nog tegen komen in een winkel.
Verwijderd
Na alle commotie hier over dit toestel ben ik ook rond gaan kijken en heb er een gevonden; de laatste levering van fotovideo.nl is het en ik krijg er een toegestuurd! 
Voor de liefhebbers; toevallig zag ik er vandaag nog een in het fotowinkeltje op schiphol; kostte daar wel 275 euro!!!! Mafketels...........
Maar ik ben blij dat ik bij de loting zat voor dit toestel; nu maar hopen dattie ook inderdaad bevalt.
Voor de liefhebbers; toevallig zag ik er vandaag nog een in het fotowinkeltje op schiphol; kostte daar wel 275 euro!!!! Mafketels...........
Maar ik ben blij dat ik bij de loting zat voor dit toestel; nu maar hopen dattie ook inderdaad bevalt.
hmmm... ik heb em bij budgetfoto.nl staan.. maar ik heb nogsteeds geen bericht gehad.. ik vrees dat ik achter het net visOp zondag 27 januari 2002 20:47 schreef wimleen het volgende:
Na alle commotie hier over dit toestel ben ik ook rond gaan kijken en heb er een gevonden; de laatste levering van fotovideo.nl is het en ik krijg er een toegestuurd!
Ik heb er dus nog een kunnen kopen na een lange tijd. De kosten: € 179,- = fl. 394,- dus gewoon voor de scherpe prijs.
Ik ben wat aan het fotograveren en ik post dadelijk eens een paar mooie pics want ik heb gezien dat er nog het een en ander af te stellen valt
Ik ben wat aan het fotograveren en ik post dadelijk eens een paar mooie pics want ik heb gezien dat er nog het een en ander af te stellen valt
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
IK HEB EEN finepix 1300 voor 169euro aangeschaft!
vandaag.. jaja vandaag.
Weet je waar ze ze ineens wee rhebben, in beperkte oplage?
En waar hij maandag in de folders komt, zodat hij zeker weten weg is??
Bij de:
'Media Markt' in Rotterdam
*gouden tip*
vandaag.. jaja vandaag.
Weet je waar ze ze ineens wee rhebben, in beperkte oplage?
En waar hij maandag in de folders komt, zodat hij zeker weten weg is??
Bij de:
'Media Markt' in Rotterdam
*gouden tip*
Dat noemt men ookwel Hot pixelsOver die stippen
Wat een RANZIGE JPEG kwaliteit. (lijkt wel op 50 ofzo te staan bij je). Heel je foto verneuk je met slechte JPG kwaliteit, hoe duur je cam ook is. Nahja, als je zo'n 8MB memory kaartje blijft gebruiken ben je natuurlijk bijna genoodzaakt de jpg kwaliteit omlaag te halen.Ik heb even een picture gemaakt. Ze doen het nog goed hoor.
ja verrotte compresie
kep er geen last van met 64 mb
kep er geen last van met 64 mb
Is er nog een winkel die ze heeft, de website van mediamarkt staan ze niet meer op
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
De Dixons in Groningen (Verlengde Herestraat en Oude Ebbingestraat) hebben ze nog...
Geef mij maar een Warsteiner.
Hoe duur is ie daar?Op maandag 18 februari 2002 19:07 schreef Knakker het volgende:
De Dixons in Groningen (Verlengde Herestraat en Oude Ebbingestraat) hebben ze nog...
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
€175 volgens de pricewatch, maar Groningen is wel wat ver vanuit Brabant... ff kijken of die in Den Bosch ze nog heeftOp maandag 18 februari 2002 19:16 schreef wcduck het volgende:
Hoe duur is ie daar?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Hebben ze ze dan nog bij alle Dixons filialen, of alleen in Groningen? Anders probeer ik er denk ik ook nog een te halen.Op maandag 18 februari 2002 19:18 schreef Traag het volgende:
[..]
€175 volgens de pricewatch, maar Groningen is wel wat ver vanuit Brabant... ff kijken of die in Den Bosch ze nog heeft
Zie mijn ondertitel 
Ik moet morgen in Weert zijn, kijken of ze daar een Dixons hebben
/edit
Ja dus
Ik moet morgen in Weert zijn, kijken of ze daar een Dixons hebben
/edit
Ja dus
Jeremy Clarkson
leuk dat dit topic weer eens omhoog komt 
laat ik dan maar gelijk een mooie voto erbij gooien hè
gehost op eigen server, dus daarom maar met een linkje
sorry voor mn slome upload
laat ik dan maar gelijk een mooie voto erbij gooien hè
gehost op eigen server, dus daarom maar met een linkje
sorry voor mn slome upload
Is wel een aardige skyline 
Hopen dat ik die op korte termijn ook zo mooi kan maken
Hopen dat ik die op korte termijn ook zo mooi kan maken
Jeremy Clarkson

jaja.. en..

die finepix1300 is echt super voor zijn miniscule prijsje
Ik heb mijn finepix gewoon bij de foto boer gekocht voor 200 euro
moest em gewoon hebben
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Waarom denk je dat ik die wil hebbenOp maandag 18 februari 2002 23:27 schreef CT het volgende:
die finepix1300 is echt super voor zijn miniscule prijsje
Jeremy Clarkson
Bij ons in de zondags-krant adverteerde Combi-City Haarlem ermee.Op maandag 18 februari 2002 23:54 schreef Traag het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die wil hebben
Weet niet of ze hem daar nog hebben, en of je in de buurt van Haarlem woont.
Bij speedtronic( www.speedtronic.nl in Leiden heb ik um gekocht voor 150 euro 
[edit] ow ja en in voorraad zover ik weet!
Nog wat info over winkel
Haarlemmerstraat 196 in Leiden
tel. 071-512 75 60
Nog wat info over winkel
tel. 071-512 75 60
Hey peeps, voor de liefhebber: er staat er ook nog 1 bij de Combi Fotowinkel in Middelburg
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Jeeez, heb dus sinds vandaag ook zo'n cam, erg relax ding, alleen gaan de batterijen wel erg snel leeg.
Iemand een idee wat de adapter kost??
* CrashOne ook maar eens een setje oplaadbare baterijen kopen...
Iemand een idee wat de adapter kost??
* CrashOne ook maar eens een setje oplaadbare baterijen kopen...
Hier ook.. standaard batterijen gaan maar 20 foto's mee ofzoOp dinsdag 19 februari 2002 22:46 schreef CrashOne het volgende:
Jeeez, heb dus sinds vandaag ook zo'n cam, erg relax ding, alleen gaan de batterijen wel erg snel leeg.
Jeremy Clarkson
Gelukkig gaat'ie met oplaadbare echt eeuwen mee..Op woensdag 20 februari 2002 00:31 schreef Traag het volgende:
[..]
Hier ook.. standaard batterijen gaan maar 20 foto's mee ofzo
Nu ook weer massaal high-res pics geschoten de afgelopen 4 dagen met lcd lang! aan om ze ook te laten zien.
Nog niet leeg!!!

(Dus ik weet niet wat voor brakke aa's ze bij die cam leverde, echt 'test maar ff of die werkt' batt.)
pannasonic troep half legen batt's ofzo
dingen waren zo leeg
kep nu gp 1800 nihm
en daar doe ik een dag mee ofzo de hele dag foto's maken en laden op pc
dingen waren zo leeg
kep nu gp 1800 nihm
en daar doe ik een dag mee ofzo de hele dag foto's maken en laden op pc
Ok, das dan wel beter...
Ik heb nog een paar fototjes online gezet, niks bijzonders, maar wel leuk!
http://home.cable4u.nl/~tamae-s/digicam/kenny.jpg
http://home.cable4u.nl/~tamae-s/digicam/aap.jpg
http://home.cable4u.nl/~tamae-s/digicam/tafeltje.jpg
Ik heb nog een paar fototjes online gezet, niks bijzonders, maar wel leuk!
http://home.cable4u.nl/~tamae-s/digicam/kenny.jpg
http://home.cable4u.nl/~tamae-s/digicam/aap.jpg
http://home.cable4u.nl/~tamae-s/digicam/tafeltje.jpg
Zeg altijd al die verhalen hier over dat ding...
Nou wil ik er ook een hoor...
Maarre, weet er iemand de afmetingen van dat apparaatje voor mij?
ennu, misschien heb ik eroverheen gelezen hoor... maar zit er een flitser op?
ik ga vanmiddag na het werk toch maar eens even rondkijken in de stad, bv bij Combi en Dixons, of ze nog wat hebben staan
moet morgenmiddag voor werk naar Breda, misschien hebben ze daar ook wel... let's see
ik ga vanmiddag na het werk toch maar eens even rondkijken in de stad, bv bij Combi en Dixons, of ze nog wat hebben staan
moet morgenmiddag voor werk naar Breda, misschien hebben ze daar ook wel... let's see
Leeg - Sinds 20180907
Je moet gewoon ff rond kijken. Sommige zaken verkopen hem voor echt veelste veel geld: >250€
Maar vaak valt ie wel te krijgen voor <180€...
Maar vaak valt ie wel te krijgen voor <180€...
Jah er zit een FLITSER op met 3 verschillende standen.Op woensdag 20 februari 2002 09:51 schreef Chillz het volgende:
Zeg altijd al die verhalen hier over dat ding...
En hij is redelijk 'fors'.
Zo dik als 2 cd hoesjes opelkaar en zo groot als 2/3 cd hoesje
Merci...Op woensdag 20 februari 2002 10:19 schreef CT het volgende:
Jah er zit een FLITSER op met 3 verschillende standen.
En hij is redelijk 'fors'.
Zo dik als 2 cd hoesjes opelkaar en zo groot als 2/3 cd hoesje(geen zin 'm op te meten)
'fors' valt toch wel mee dan?
2 cd hoesjes op elkaar zijn misschien net iets meer als een centimetertje... vinnik eigenlijk wel errug dun..
voor het geld vind ik het nog een mooi formaatje voor een digicam, die me van redelijk goede kwaliteit lijkt (prijs/kwal.verhouding)
Leeg - Sinds 20180907
Prijs/kwaliteit verhouding is zeker goed! Ik vind hem zeker niet fors, maar ja, das maar net wat je gewend bent...Op woensdag 20 februari 2002 11:00 schreef Chillz het volgende:
[..]
Merci...
'fors' valt toch wel mee dan?
2 cd hoesjes op elkaar zijn misschien net iets meer als een centimetertje... vinnik eigenlijk wel errug dun..
voor het geld vind ik het nog een mooi formaatje voor een digicam, die me van redelijk goede kwaliteit lijkt (prijs/kwal.verhouding)

Allemaal met de fpx1300 (van 1280 -> 640).
Om nog maar even een statement te maken!
Nog ff een foto die ik wel leuk vond en toch op de webspace stond 
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Thanks voor de tip!! Ik heb em daar gehaald. Het was wel een behoorlijke tocht, maar ik vond het het wel waard. Hier een paar pics:Op dinsdag 19 februari 2002 15:28 schreef BLC_Twan het volgende:
Bij speedtronic( www.speedtronic.nl in Leiden heb ik um gekocht voor 150 euro
Nog wat info over winkelHaarlemmerstraat 196 in Leiden
tel. 071-512 75 60

http://members.rott.chello.nl/sdunnen/leiden2.jpg
http://members.rott.chello.nl/sdunnen/leiden1.jpg
http://members.rott.chello.nl/sdunnen/DSCF0152.jpg
http://members.rott.chello.nl/sdunnen/DSCF0036.jpg
http://members.rott.chello.nl/sdunnen/DSCF0035.jpg
http://members.rott.chello.nl/sdunnen/DSCF0034.jpg
http://members.rott.chello.nl/sdunnen/DSCF0016.jpg
http://members.rott.chello.nl/sdunnen/DSCF0013b.jpg
Van het weekend een reclame-folder van V&D binnen gekregen. Daar staat de Finepix 1300 ook in !!
Ik weet alleen de prijs niet uit mijn hoofd.
Misschien dat ze hem daar nog hebben voor degene die hem nog zoeken ?
Succes.
Succes.
179 euro
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
jup ik heb hem ook gehaald afgelopen weekend, hij bevalt best wel goed voor een eerste cam, maar een echte tweaker wil meteen meerOp maandag 04 maart 2002 12:28 schreef MuTTLeYs het volgende:
Van het weekend een reclame-folder van V&D binnen gekregen. Daar staat de Finepix 1300 ook in !!
Succes.
jah, voor 179 Euro's mag je m meenemen...Op maandag 04 maart 2002 12:28 schreef MuTTLeYs het volgende:
Succes.
ging ik gister kijken, waren er nog 3 over bij ons...
maar ik wil m toch hebben,
al moet ik eerst ff mn bankafschrift afwachten,
want ik ben dan misschien tweaker en ik wil het beste...
ik ben ook student en die hebben nooit zoveel geld bij de hand, moet eerst eens zien of ik die 179 E's wel kan ophoesten...
BTW. Weet iemand te vertellen wat die Flash-kaartjes (of wat voor soort er ook in moeten) ongeveer kosten?
en hoeveel pix je per kaart zo'n beetje kwijt kan?
Leeg - Sinds 20180907
me toOp maandag 04 maart 2002 13:02 schreef Maarten N. het volgende:
[..]
jup ik heb hem ook gehaald afgelopen weekend, hij bevalt best wel goed voor een eerste cam, maar een echte tweaker wil meteen meerDus ik zit al te kijken naar de Minolta Dimage 5 of de Powershot G2 van Canon
kep hem sinds januari en kga binnenkort een fuji 6900 kopen
Ik wil die ook!!
Met LCD scherm?
'k Ga mijn andere verkopen (heb 'm net 2 weken).
Met LCD scherm?
'k Ga mijn andere verkopen (heb 'm net 2 weken).
In de Finepix 1300 gaan SmartMedia-cards.Op maandag 04 maart 2002 13:21 schreef Chillz het volgende:
[..]
BTW. Weet iemand te vertellen wat die Flash-kaartjes (of wat voor soort er ook in moeten) ongeveer kosten?
en hoeveel pix je per kaart zo'n beetje kwijt kan?
Ik heb er nu eentje in zitten van 64MB, gekocht bij Mycom voor...uhm iets van 42 EURO, weet het niet meer.

Op de 64MB smartmedia gaan :
1280x640, instelling fine, circa 100 foto's
1280x640, instelling normal, circa 198 foto's
1280x640, instelling basic, circa 362 foto's
640x480, normal, circa 663 foto's.
Standaard zit er een 8 MB-kaartje in, met de beste kwaliteit gaan daar 12 foto's op.
Ik heb Fuji nog gemaild, met de vraag hoeveel MB er max in de Finepix 1300 gaat, waarop ik een email terug kreeg dat er ook 128MB Smartmedia in gaat.
Grrrr.... In Groningen hebben ze het ding NERGENS meer!
Hm vaag ik heb hem afgelopen zaterdag bij V&F in Groningen gehaald toen lagen er nog een stuk of 15.Op maandag 04 maart 2002 18:20 schreef Mastermind het volgende:
idd V&D verkoopt em nu weer met het prijzen circus. Kosten 179,95 Euro.
Digital Media Generalist. Maker van zwemindex.nl
You're welcomeOp maandag 04 maart 2002 11:53 schreef wcduck het volgende:
[..]
Thanks voor de tip!! Ik heb em daar gehaald. Het was wel een behoorlijke tocht, maar ik vond het het wel waard. Hier een paar pics:
[afbeelding]
http://members.rott.chello.nl/sdunnen/leiden2.jpg
http://members.rott.chello.nl/sdunnen/leiden1.jpg
http://members.rott.chello.nl/sdunnen/DSCF0152.jpg
http://members.rott.chello.nl/sdunnen/DSCF0036.jpg
http://members.rott.chello.nl/sdunnen/DSCF0035.jpg
http://members.rott.chello.nl/sdunnen/DSCF0034.jpg
http://members.rott.chello.nl/sdunnen/DSCF0016.jpg
http://members.rott.chello.nl/sdunnen/DSCF0013b.jpg
BIj speedtronics dus GOEDKOPER dan bij V&D.!!!!!!!!! 150
150-180 euro is een leuke prijs voor deze camera...
bedenk wel dat je er een tasje voor moet kopen, een extra batterij, extra CF kaart...
...komt het totaal op zo'n 300-350 euro
en voor 380 euro heb je al de Fuji 2600 (ok..zonder extra's, maar daar kun je dan nog ff voor sparen)
de 2600 heeft wel 2.1 mp (wereld van verschil met 1.3) en een boel andere handige opties...
lijkt me zeer waarschijnlijk dat je over een paar maand spijt krijg van de aankoop van de 1300...
naja...is maar een tip
bedenk wel dat je er een tasje voor moet kopen, een extra batterij, extra CF kaart...
en voor 380 euro heb je al de Fuji 2600 (ok..zonder extra's, maar daar kun je dan nog ff voor sparen)
de 2600 heeft wel 2.1 mp (wereld van verschil met 1.3) en een boel andere handige opties...
lijkt me zeer waarschijnlijk dat je over een paar maand spijt krijg van de aankoop van de 1300...
naja...is maar een tip
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
hmmz kijk eens naar de datum waarop ik dit topic opende, en kijk eens naar de datum van vandaag, gek hé dat ze die dinkies niet echt meer overal hebben....Op maandag 04 maart 2002 18:20 schreef Mastermind het volgende:

De camera's worden trouwens volgens Foetsie ook niet meer gemaakt, ze zijn gestopt met de productie ervan en zijn bezig met een opvolgend model...
* zwahiel heeft er nog steeds geen, altijd 't zelfde €€€'s
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
ik heb iig absoluut geen spijt van mijn aankoop van de 1300. Ook heb ik echt geen 300-350 euro uitgegeven. Het bleef bij mij alleen maar bij de aanschaf van de camera (toen dus FL 398,- inclusief gratis 16 mb extra SM-kaart bij de mediamarkt in r'dam). Ik had al een setje 1600 mah batterijen, dus die hoefde ik niet meer te kopen. Maar dat is ook maar FL 80 (geen euro's maar guldens!) hoor, zo'n set. Dus aan de 300-350 EURO kom je echt niet....Op maandag 04 maart 2002 21:04 schreef Mooooody het volgende:
150-180 euro is een leuke prijs voor deze camera...
naja...is maar een tip
Ik heb hem bij de V&D gehaald. 179 euro
Extra kosten die ik gemaakt heb :
- tasje 11 euro (Mediamarkt)
- Hape lader incl. 4 1800NiMH batterijen : 18.00 euro (Kijkshop)
- 64 MB SmartMedia 42 euro (moet ik nog effe halen)
Extra kosten die ik gemaakt heb :
- tasje 11 euro (Mediamarkt)
- Hape lader incl. 4 1800NiMH batterijen : 18.00 euro (Kijkshop)
- 64 MB SmartMedia 42 euro (moet ik nog effe halen)
woei!
Dit topic is gesloten.