Bij dozenschuivers.nl hebben ze de Fuji Finepix 1300 nog (dixons/wehkamp=uitverkocht).
Hij kost daar 389 (incl. verzendkosten/btw e.d.)
Hij kost daar 389 (incl. verzendkosten/btw e.d.)
duhh elke digicam manOp zondag 30 december 2001 16:59 schreef KnEuTeR het volgende:
whéééé de batterijen zijn wel ERGGG snel leeg, als je fff met dat ding bezig bent zijn ze WEER leeg..!!!
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
maar dat rotte LCD scherm moet ELKE keer weer aan als je fff wat in je menu moet veranderen, flitser ofzo bv, en ook als ie aan je USB vastzit gaat dat scherm aan en wil het ook niet uit..!!!!!! da's toch nergens voor nodig dat ie dan aanstaat....Op zondag 30 december 2001 17:43 schreef Firecow het volgende:
[..]
duhh elke digicam man
moet je je lcd uitzetten
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Yep, en dan krijg je dus zoiets:Op zondag 30 december 2001 18:04 schreef Firecow het volgende:
zet je cam op macro mode
zet dan de flits stand op mode S met dat bliksemje er naast die allerbovenste is dat
loop naar de doesj zet de doejs op kraan aan en druk op foto
klaar is kees
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
maar je hoeft em niet op een statiefje te zetten ofzo, dat ie niet beweegt?Op zondag 30 december 2001 18:04 schreef Firecow het volgende:
zet je cam op macro mode
zet dan de flits stand op mode S met dat bliksemje er naast die allerbovenste is dat
loop naar de doesj zet de doejs op kraan aan en druk op foto
klaar is kees
shit he, volgens mij is er iets niet goed met dat ding van mij... als ik er helemaal nieuwe batterijen indoe dan zijn ze binnen 5 minuten weer HELEMAAL leeg... wat een rotdingOp zondag 30 december 2001 16:59 schreef KnEuTeR het volgende:
whéééé de batterijen zijn wel ERGGG snel leeg, als je fff met dat ding bezig bent zijn ze WEER leeg..!!!
Verwijderd
Dat is wel heel erg snel, lijkt me stug, maar het is ook maar net wat voor batts je erin stopt. Alkaline batterijen werken op 1,2 volt en er gaan er vier van in, maar in die camera gaan normaal 1,5 volt batterijen, dus je met alkaline mis je een volle batterij. Zo zat het volgens mijOp zondag 30 december 2001 18:41 schreef KnEuTeR het volgende:
[..]
shit he, volgens mij is er iets niet goed met dat ding van mij... als ik er helemaal nieuwe batterijen indoe dan zijn ze binnen 5 minuten weer HELEMAAL leeg... wat een rotding
Verwijderd
Alkaline is een type batterij, Philips Longlife is volgens mij ook Alkaline (zijn de meesten)...Op zondag 30 december 2001 19:10 schreef KnEuTeR het volgende:
ik heb gewoon Philips Longlife batterijen, en die gaan maar HEEEEEEEEEEEEEEEL kort mee...
maar je moet er dus Alcaline batterijen indoen ofzo? dat werkt beter? ik zal het eens proberen...
\o/
Verwijderd
Batterijen die er bij mij origineel bijzaten waren binnen 30 seconden leeg, daarna had ik een nieuw setje geprobeerd, zelfde, daarna weer een nieuwe, zelfde... Dus ik dacht ook dat er wat mis mee was, maar elke keer zat er een lege batterij tussen, dus mijn oplaadbare leeggetrokken en opgeladen, en nou doet ie het goed...Op zondag 30 december 2001 20:13 schreef oXygeN het volgende:
Joepie, kheb er gister ook nog eentje weten te bemachtigen, de laatste bij dixons in Leiden.
Alleen idd die philips longlife batterijen hebben in de cam geen long life...
Morgen maar ff 2 setjes oplaadbare batterijen halen...
Verwijderd
jaybee, doe je het echt niet bij dozenschuivers? is goedkoper lijkt mij...De afkoelingsperiode en garantie:
Wanneer het artikel niet voldoet aan uw verwachtingen, mag het binnen 7 dagen geretourneerd worden, mits de verpakking en het artikel nog compleet en onbeschadigd zijn. U draagt de kosten van retourzending.
Wanneer het artikel niet goed blijkt te zijn, mag het binnen 30 dagen geretourneerd worden. Wij dragen de kosten van retourzending.
Na deze periode kunt u het defecte artikel opsturen naar de Nederlandse leverancier of importeur. Meer informatie hierover vindt u in de verpakking van het artikel. U draagt de kosten van retourzending.
Als maker van de foto zal ik ff toelichtenOp zondag 30 december 2001 17:53 schreef KnEuTeR het volgende:
damn hoe maak je zulke vette pics hé..?? zoals deze:
[afbeelding]
als ik met me macro kloot krijg ik allemaal bewoge foto's enzo
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ik heb oplaadbare van bij de HEMA. 1400 maHOp zondag 30 december 2001 18:41 schreef KnEuTeR het volgende:
[..]
shit he, volgens mij is er iets niet goed met dat ding van mij... als ik er helemaal nieuwe batterijen indoe dan zijn ze binnen 5 minuten weer HELEMAAL leeg... wat een rotding
M@cer is heel blij met zijn Infolithium batterij van zijn Sony DSC-S75, die doet het gewoon 3 uur...Op zondag 30 december 2001 19:10 schreef KnEuTeR het volgende:
ik heb gewoon Philips Longlife batterijen, en die gaan maar HEEEEEEEEEEEEEEEL kort mee...
maar je moet er dus Alcaline batterijen indoen ofzo? dat werkt beter? ik zal het eens proberen...
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
nope, heb em al besteld.Op zondag 30 december 2001 21:48 schreef Got het volgende:
[..]
jaybee, doe je het echt niet bij dozenschuivers? is goedkoper lijkt mij...
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
\o/
Is die honderd piek voor die smartmedia ongeveer de gemiddelde prijs , of was deze toevallig van de vrachtwagen gevallenOp vrijdag 28 december 2001 21:07 schreef Firecow het volgende:
nee gaat maximaal 64 mb in
heb gisteren ook 64 mb gekocht voor 100,-
kan je op lage resulotie 663 pic mee maken
en op hoge resolutie 101
Kenners weten waarom
Kenners weten waarom
Verwijderd
Verwijderd
LOL @ FirecowOp woensdag 02 januari 2002 17:00 schreef Firecow het volgende:
ow hadden die lijers mij bijna geflasht dus
Verwijderd
lol zie nou pas de sins bouw met geFLASHtOp woensdag 02 januari 2002 20:24 schreef 01V het volgende:
[..]
LOL @ Firecow
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
fotoboer verkoopt Hähnel setjes met 1600 en 1800!!! mah die doen het beter dan alkaline meuk....wel wat duur maar dast heb je er echt zoooo uitOp vrijdag 04 januari 2002 12:09 schreef JayBee het volgende:
Jeej
ik heb mijn cam binnen!
Nu alleen nog ff oplaadbare batterijen, een adaptor en een 64 meg kaartje kopen
weet iemand welke oplaadbare batterijen goed zijn?
zij er ook 1.5 V oplaadbare batterijen?
en wat voor adaptor (5 V, hoeveel A?) en hoe duur die zijn?
Verwijderd
ik vraag me af of het probleem dan verholpen zal zijn... ik heb eens twee foto's vlak achter elkaar gemaakt (beide met flits, op statief (dus eigenlijk hetzelfde)) resultaat: de eerste zonder vlekken, tweede wel vlekkenOp vrijdag 04 januari 2002 15:57 schreef Firecow het volgende:
ff lens schoonmaken dude![]()
Verwijderd
Ik denk dat die vlekken het resultaat zijn van de reflectie van de flitser in het object (in dit geval de gitaar). Het licht wordt dan weerkaatst direct in de niet al te goede lens waardoor je die vlekken (wazige schitteringen) krijgt.Op zondag 06 januari 2002 15:14 schreef jwbagger het volgende:
[..]
ik vraag me af of het probleem dan verholpen zal zijn... ik heb eens twee foto's vlak achter elkaar gemaakt (beide met flits, op statief (dus eigenlijk hetzelfde)) resultaat: de eerste zonder vlekken, tweede wel vlekkenop andere momenten heb ik ook wel eens last van die vlekken (alleen maar als ik flits, anders niet), en ze zitten steeds op een andere plaats... heel vaag iig....
zou het kunnen komen doordat de lens en de flitser misschien erg dicht bij elkaar zitten, en daardoor evt. de flits op een of andere manier kan weerkaatsen daarin??![]()
of zit ik nu onzin te praten......
zou best wel eens kunnen jaOp zondag 06 januari 2002 15:25 schreef 01V het volgende:
[..]
Ik denk dat die vlekken het resultaat zijn van de reflectie van de flitser in het object (in dit geval de gitaar). Het licht wordt dan weerkaatst direct in de niet al te goede lens waardoor je die vlekken (wazige schitteringen) krijgt.
Ik weet alleen niet zo vlug een oplossing voor je probleem, misschien iemand anders hiero
Verwijderd
Heb ik ook gehad, wilde foto nemen van eenden, en flitser stond nog aan... Allemaal vlekken... Ik denk ook dat het met oppervlakte heeft te maken (bij mij water)...Op zondag 06 januari 2002 16:42 schreef Firecow het volgende:
[..]
zou best wel eens kunnen ja
want toen ik vandaag in de mist een foto met flits nam was die hele pic vol met van die stippen
denk wel een stuk of 200
en lens was gewoon schoon dus je kan wel eens gelijk hebben ja...
Verwijderd
Ja, lijkt het wel op ja... Was vrij mistig buiten en dat zag je goed terug, maar alleen met flits... Maar goed, flits is ook niet echt nodig overdagOp zondag 06 januari 2002 17:08 schreef Firecow het volgende:
ik denk weet wel zeker eigenlijk omdat die mist al die kleine drupies zo fijn dat het gelijk trug kaatst
want als ikeen pic in de douch maak met flits van grote druppels dus gebeurt er niks...
is kerstcircus Ahoy' ook "binnen" te noemen??? toen ik met flits fotografeerde zaten er vlekken in, zonder flits nietOp zondag 06 januari 2002 17:11 schreef Mr.Durden het volgende:
[..]
Ja, lijkt het wel op ja... Was vrij mistig buiten en dat zag je goed terug, maar alleen met flits... Maar goed, flits is ook niet echt nodig overdag...
Heb er binnen trouwens nog geen last van gehad.
Dat is gewoon ref;ectie van de flits, heb ik ook altijd.Op zondag 06 januari 2002 17:19 schreef jwbagger het volgende:
[..]
is kerstcircus Ahoy' ook "binnen" te noemen??? toen ik met flits fotografeerde zaten er vlekken in, zonder flits niet
Verwijderd
No problemo!Op zaterdag 29 december 2001 22:18 schreef firemen het volgende:
Even een vraagje over die finepix 1300.
Werkt 'ie ook goed met windows XP Prof. ?
Ik zie het niet op de site van fuji staan maar misschien dat een va jullie het weet.
Verwijderd
Ik denk het niet, reflectie kun je niet tegengaan lijkt me. Je kunt wel gewoon zonder flits fotograferen...Op zondag 06 januari 2002 17:23 schreef LiquidSilver het volgende:
[..]
Dat is gewoon ref;ectie van de flits, heb ik ook altijd.
Maar is daar niet op een of andere manier wat aan te doen?
Philips Longlife batterijen zijn bedoeld voor laagvermogen apparaten zoals klokken. Voor stroomvreters moet je Philips Powerlife hebbenOp zondag 30 december 2001 20:13 schreef oXygeN het volgende:
Joepie, kheb er gister ook nog eentje weten te bemachtigen, de laatste bij dixons in Leiden.
Alleen idd die philips longlife batterijen hebben in de cam geen long life...
Morgen maar ff 2 setjes oplaadbare batterijen halen...
Verwijderd
Ja, wist ik, maar dacht dat het ook inleidende flits was, maar die zie ik in het boekje staan bij dat oog, flitsen met onderdrukken van rode ogen (blz. 33 van de handleiding)...Op maandag 07 januari 2002 16:30 schreef Firecow het volgende:
die s is flits met lange sluitertijd
Verwijderd
En hoelang gaan die dan bij jou mee als ik vragen mag?Op maandag 07 januari 2002 15:35 schreef knakworst het volgende:
[..]
Philips Longlife batterijen zijn bedoeld voor laagvermogen apparaten zoals klokken. Voor stroomvreters moet je Philips Powerlife hebben
Verwijderd
Nee, die anirodeogenflits help niet tegen die reflecties, maar zorgt ervoor dat onze ogen kunnen wennen aan de flits.Op maandag 07 januari 2002 16:47 schreef Mr.Durden het volgende:
[..]
Ja, wist ik, maar dacht dat het ook inleidende flits was, maar die zie ik in het boekje staan bij dat oog, flitsen met onderdrukken van rode ogen (blz. 33 van de handleiding)...
Kan dat misschien helpen?
Want het gaat op een soortgelijke manier rode ogen tegen (reflectie vermijden door inleidende flits)...
SURE 2 weken ?? zeker geen lcd aan tijdens het foto nemen ?Op maandag 07 januari 2002 17:42 schreef Chaser2600 het volgende:
ik ben zojuist 2 weken op vakantie geweest en heb daar zo'n 200 foto's geschoten
af en toe foto's doorlopen met lcd en niet goede foto's weggooien
wat vrienden foto's laten kijken via de lcd
bija iedere foto is met flits genomen en ook altijd met het lcd aan
ennuh na deze 2 weken zijn mijn duracel batteryen nog steeds niet leeg
kheb nu bij de DA drogist 2 setjes van 2 oplaadbare 1600mha batteryen a 20 gulden per set gekocht en ben benieuwd hoe het daarmee gaat want om steeds 14 piek uit te geven aan duracel wordt ik ook niet happy van
oja ik heb ook nog in die 2 weken 2 maal de hele inhoud van de 32mb geheugenkaart naar m'n laptop gegooid
dusse met duracel houdt ie het wel lekkur uit
Verwijderd
Verwijderd
Handmatig niet volgens mij, ben het iig niet tegengekomen...Op dinsdag 08 januari 2002 14:31 schreef JayBee het volgende:
Over die stippen..
dat schijnen haast alle "goedkopere" digicams te hebben, die dingen van 3000 niet meer ofzo (hoorde ik).
dan nog ff een vraagje:
weet iemand of je ook handmatig de sluitertijd in kan stellen??
Verwijderd
Digital Media Generalist. Maker van zwemindex.nl
Verwijderd
De islam kan uw vrijheid schaden
nope... dan zou er wel een Z achter staanOp dinsdag 08 januari 2002 20:24 schreef [MYC]CBS het volgende:
zit er eigenlijk een zoom functie op de fx 1300 ??
Verwijderd
ik heb er zelf geen last van, ondanks dat ik hiervoor een APS-toestel gebruikte dat wél zoom had...Op dinsdag 08 januari 2002 22:15 schreef [MYC]CBS het volgende:
is het ontbreken van een zoom functie geen gemis bij de 1300 ?? Of valt er voor dat bedrag wel mee te leven.
de 1400 heeft wel zoom maar is ook meteen €50,= duurder. Is het dat waard?
Weet iemand dan ook nog of er ergens in rotterdam nog eentje te verkrijgen is ?Op donderdag 10 januari 2002 20:40 schreef Oscar28 het volgende:
Ik liep vandaag toevallig op de Willemsparkweg (of hoe die ook heette), zit bij museumplein, en daar zat een zaakje waar hij voor f399,- te krijgen is.
Verwijderd
Val Thorens? Daar kom ik net vandaan!Op donderdag 10 januari 2002 21:14 schreef [MYC]CBS het volgende:
hij is niet binnen
de fuji's finepix 1300 zijn weer niet geleverd bij de zaak waar ik hem besteld heb.
Ze staan al vanaf 19-12-2001 op nalevering
Morgen maar weer andere zaken bellen!
iemand nog tips?
Verwijderd
Ik kan ook geen winkel meer vinden waar die 399 op minder kost..Op zaterdag 12 januari 2002 20:23 schreef [MYC]CBS het volgende:
Val Thorens
Dit jaar ga ik daar niet heen.
Oostenrijk is tha place!
op www.snoweye.com staan nog meer webcams.
Lekker weer gehad daar?
Lawinepatrol elke morgen? Of is die tijd weer geweest.
On-topic
Ik heb zowat elke fotozaak gehad maar nergens ligt hij nog in de schappen, als ze hem hebben dan kost hij ca. 550,=
Ik wacht dus maar weer tot donderdag en hoop dat hij dan binnen is!!
Iemand al negatief over de camera of blijven jullie positief?
Verwijderd
hmmm... ik heb em bij budgetfoto.nl staan.. maar ik heb nogsteeds geen bericht gehad.. ik vrees dat ik achter het net visOp zondag 27 januari 2002 20:47 schreef wimleen het volgende:
Na alle commotie hier over dit toestel ben ik ook rond gaan kijken en heb er een gevonden; de laatste levering van fotovideo.nl is het en ik krijg er een toegestuurd!
Voor de liefhebbers; toevallig zag ik er vandaag nog een in het fotowinkeltje op schiphol; kostte daar wel 275 euro!!!! Mafketels...........
Maar ik ben blij dat ik bij de loting zat voor dit toestel; nu maar hopen dattie ook inderdaad bevalt.
Dat noemt men ookwel Hot pixelsOver die stippen
Wat een RANZIGE JPEG kwaliteit. (lijkt wel op 50 ofzo te staan bij je). Heel je foto verneuk je met slechte JPG kwaliteit, hoe duur je cam ook is. Nahja, als je zo'n 8MB memory kaartje blijft gebruiken ben je natuurlijk bijna genoodzaakt de jpg kwaliteit omlaag te halen.Ik heb even een picture gemaakt. Ze doen het nog goed hoor.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Geef mij maar een Warsteiner.
Hoe duur is ie daar?Op maandag 18 februari 2002 19:07 schreef Knakker het volgende:
De Dixons in Groningen (Verlengde Herestraat en Oude Ebbingestraat) hebben ze nog...
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
€175 volgens de pricewatch, maar Groningen is wel wat ver vanuit Brabant... ff kijken of die in Den Bosch ze nog heeftOp maandag 18 februari 2002 19:16 schreef wcduck het volgende:
Hoe duur is ie daar?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Hebben ze ze dan nog bij alle Dixons filialen, of alleen in Groningen? Anders probeer ik er denk ik ook nog een te halen.Op maandag 18 februari 2002 19:18 schreef Traag het volgende:
[..]
€175 volgens de pricewatch, maar Groningen is wel wat ver vanuit Brabant... ff kijken of die in Den Bosch ze nog heeft
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Jeremy Clarkson
Jeremy Clarkson
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq