ik blij dat ik een 1600 mAh set heb van 4 oplaadbare penlitesOp donderdag 20 december 2001 01:04 schreef GA!S het volgende:
Net terug uit RŽdam en de Fuji was mee. 300 fotoŽs gemaakt (laptop om over te pompen) en precies 1 dag gedaan met een nieuwe set batterijen (doen het nog, maar lampje begint af en toe te waarschuwen...)
Wel continu LCD aangehad.
En wie gaat er nou nog zeuren dat die cam zijn geld niet waard is!
Alles direct uit de camera, geen filters o.i.d. 640x480 geschoten plaatjes:

(o ja, sorry modemers (ach, ze zijn maar 60k per stuk)....
)

(o ja, sorry modemers (ach, ze zijn maar 60k per stuk)....

de betaler vervuilt
hele, hele mooie picsOp donderdag 20 december 2001 01:28 schreef GA!S het volgende:
Alles direct uit de camera, geen filters o.i.d. 640x480 geschoten plaatjes:![]()
(o ja, sorry modemers (ach, ze zijn maar 60k per stuk)....)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hmmmz.... onmidddelijk 't eerste wat ik vandaag ga doen is langs de m'markt gaan.... ff kijken hoe laat die open gaat.....
(*edit* hmmm pas vanaf 9.30
btw, r'dammer of s'nisser?? hier iig een s'nisser
Ziet er goed uit, dit camaraatje, heb alleen toch nog 1 vraag.
Hoe zien de foto`s eruit als je ze op cd brand en vervolgens afspeelt op de TV via de dvd-speler.
Is het resultaat dan ook nog goed ...
Heb er verder geen ervaring mee, dus het zou misschien best kunnen zijn, dat dat altijd al minder is.
Ben wel geintereseerd in de reaktie ...
Hoe zien de foto`s eruit als je ze op cd brand en vervolgens afspeelt op de TV via de dvd-speler.
Is het resultaat dan ook nog goed ...
Heb er verder geen ervaring mee, dus het zou misschien best kunnen zijn, dat dat altijd al minder is.
Ben wel geintereseerd in de reaktie ...
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Hmmm........twijfel twijfel, die bovenstaande foto's vind ik ook erg mooi ja,
maar: kan iemand misschien wat foto's maken die gericht zijn op fel licht?
Ik wil weten of er dan misschien vlekken ofzo te zien zijn, want zoals ik al eerder zei moeten de foto's goed zijn als ik op een feest foto's maak en er flink wat lampen cq lasers staan te flippen
maar: kan iemand misschien wat foto's maken die gericht zijn op fel licht?
Ik wil weten of er dan misschien vlekken ofzo te zien zijn, want zoals ik al eerder zei moeten de foto's goed zijn als ik op een feest foto's maak en er flink wat lampen cq lasers staan te flippen
Verwijderd
ik schrik gewoon zulke mooie foto's deze camera alleen jammer dat de resolutie zo laag is maar goed prijs en kwaliteit zeker goede camera
Ik wacht met aanschaf heb me oog laten vallen op de canon s30 of s40 ivbm met hogere megapixel wil toch me foto's kunnen af laten drukken zo nu en dan met een beetje kwaliteit.
Maar wat ik van deze cam zie die 399 gulden is hij zeker dubbel en dwars kwaad zeer mooie scherpe foto's
Ik wacht met aanschaf heb me oog laten vallen op de canon s30 of s40 ivbm met hogere megapixel wil toch me foto's kunnen af laten drukken zo nu en dan met een beetje kwaliteit.
Maar wat ik van deze cam zie die 399 gulden is hij zeker dubbel en dwars kwaad zeer mooie scherpe foto's
Het ligt denk ik gewoon aan de manier van fotograferen, je moet gewoon ff doorhebben hoe die cam werkt. Je kan best mooi varieren in belichting e.d. alleen niet op de "normale" manier. Gezien de CCD goed met weinig licht om kan gaan kan ik aanraden om de flitser vooral NIET te gebruiken, veel beter kun je camera stil leggen op een vlakke ondergrond of tegen een verticaal element aandrukken (improviseren statief). Zolang je maar niet te veel beweegt kun je echt mooie plaatjes maken. Nadeeltje is het iets te vage LCD scherm waar je niet op kan zien of een foto nou licht bewogen is of niet. Als je de beperkingen een beetje opzoekt kun je snel erg leuke plaatjes maken.Op donderdag 20 december 2001 10:35 schreef ExTrEmE22 het volgende:
ik schrik gewoon zulke mooie foto's deze camera alleen jammer dat de resolutie zo laag is maar goed prijs en kwaliteit zeker goede camera
de betaler vervuilt
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik heb em omgeruild, en nu zijn m'n pixels heeeerlijk zwart in 't donker
jippie
dus ik had gewoon pech met een toevallig defect dingetje
* jwbagger is weer helemaal gelukkig
ja, gaaf man,
ik zoek ook nog mensen die wat technieken willen geven, want die pic met macro mode en die druppels, man, dat doe ik je echt niet na
ik zoek ook nog mensen die wat technieken willen geven, want die pic met macro mode en die druppels, man, dat doe ik je echt niet na
nah opzich wel een vette cam die morgen ook mischien in mijn klauw ligt
vooral na het zien van die pics met sluitertijd en van die druppel Echt mega
iemand vandaag met veel zonlicht buiten nog foto's gemaakt
zoja POSTE !!
iemand vandaag met veel zonlicht buiten nog foto's gemaakt
zoja POSTE !!
Canon EOS 80D En wat glaswerk
euh.... je kan inzoomen op je foto als je em in de 'play' stand zet, en dan kan je echt redelijk goed zien oftie nou wél of niet scherp is hoorOp donderdag 20 december 2001 11:47 schreef GA!S het volgende:
[..]
Nadeeltje is het iets te vage LCD scherm waar je niet op kan zien of een foto nou licht bewogen is of niet.
heb je helemaal gelijk inAls je de beperkingen een beetje opzoekt kun je snel erg leuke plaatjes maken.
cooooool ik heb nu een foto gemaakt van een draaiende cd!!!!! je ziet geen enkel vaag dingetje dattie draait!!!
zelfs dát is gewoon lekkah scherp 
hiero staatie
hiero staatie
Je kan zelfs pannen, maar dan nog zie je het verschil tussen goed en een klein beetje bewogen niet. Het verschil tussen enorm bewogen en goed zie je wel jaOp donderdag 20 december 2001 16:20 schreef jwbagger het volgende:
[..]
euh.... je kan inzoomen op je foto als je em in de 'play' stand zet, en dan kan je echt redelijk goed zien oftie nou wél of niet scherp is hoormij lukt het iig wel zo....
[..]
heb je helemaal gelijk in
de betaler vervuilt
Heb laatst foto gemaakt van binnenkant van mijn systeemkast, ook daar staat het fannetje netjes stilOp donderdag 20 december 2001 16:30 schreef jwbagger het volgende:
cooooool ik heb nu een foto gemaakt van een draaiende cd!!!!! je ziet geen enkel vaag dingetje dattie draait!!!zelfs dát is gewoon lekkah scherp
hiero staatie

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Heb gister de mijne binnen gekregen van www.fotobooms.nl 385 piek en ik heb voor 149 ff een 64 mb kaartje erbij genomen..
mjammie..
alleen ff wat krachtigere batterijtjes erbij kopen
mjammie..
alleen ff wat krachtigere batterijtjes erbij kopen
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
wil iemand zo aardig zijn om een foto te maken:
hou de cameralens gewoon tegen een zwart kledingstuk aan, trui o.i.d. zodat hij COMPLEET zwart ziet!
zet flitser uit
neem een foto op hoogste resolutie 1280x960 met normale compressie (310kb)
bij mij krijg ik nu wééér witte stipjes
maar hoe ziet zo'n foto van jullie er eigenlijk uit, vraag ik me af, in de hoogste resolutie...
pleeeeeassse .......
hou de cameralens gewoon tegen een zwart kledingstuk aan, trui o.i.d. zodat hij COMPLEET zwart ziet!
zet flitser uit
maar hoe ziet zo'n foto van jullie er eigenlijk uit, vraag ik me af, in de hoogste resolutie...
pleeeeeassse .......
Verwijderd
ben de sofware al aan het installen kom zo wel met een piccieOp donderdag 20 december 2001 18:14 schreef jwbagger het volgende:
zet flitser uit
pleeeeeassse .......
Dan zijn idd hele mooie pics!Op donderdag 20 december 2001 01:28 schreef GA!S het volgende:
Alles direct uit de camera, geen filters o.i.d. 640x480 geschoten plaatjes:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb vandaag ook wat gemaakt op school, 55 foto's ongeveer 20 vrij onscherp, moet ik ook nog ff mee exerimenteren, je moet 'm idd vrij stil houden ja dat klopt.
Maar voor de rest hele goede kwaliteit ja.
Maar hoe maak jij foto's dan? Ik ben zelf nog wat aan t uitvogelen, wanneer wel flitsen en wanneer niet etc.
Doe jij meestal auto mode of alles zelf instellen?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
5chaap, hij moet veel mooier kunnen hoor 
check de mijne maar anders
hierzo vind ik geloof ik wel wat scherper 
maar, hoe ziet jou 'zwarte' foto er uit?
check de mijne maar anders
maar, hoe ziet jou 'zwarte' foto er uit?
Uuhm, tegen een trui?Op donderdag 20 december 2001 18:14 schreef jwbagger het volgende:
zet flitser uit
pleeeeeassse .......
Volgens mij zijn die puntjes dan op die trui oid
Ik zal wel ff een foto maken dan.
Verwijderd
eentje op 640 pix (heb verder nix veranderd aan de instellingen aangezien ik em 20min gelee gekocht heb en dat boekkie nog mot leze)
mjah, ff tegen jas gehouden, vrij donkere ruimte, 1280x960 fine mode.Op donderdag 20 december 2001 19:11 schreef LiquidSilver het volgende:
[..]
Uuhm, tegen een trui?
Volgens mij zijn die puntjes dan op die trui oid
Ik zal wel ff een foto maken dan.
En ik zie toch 2 puntjes, maar op een andere foto 3.
Voor de rest nooit gezien, heb er ook geen last van.
Kijk zelf maar.
niet trui, maar eigenlijk alles, ook donkere ruimtes, zie ik overal die stipjes op dezelfde plekOp donderdag 20 december 2001 19:19 schreef LiquidSilver het volgende:
[..]
mjah, ff tegen jas gehouden, vrij donkere ruimte, 1280x960 fine mode.
En ik zie toch 2 puntjes, maar op een andere foto 3.
Voor de rest nooit gezien, heb er ook geen last van.
Kijk zelf maar.
maar nu heb ik 'm een tijdje uitgehad (uurtje?) en weer een foto nu mee gemaakt, en die is weer wél volledig zwart
vaagheid ten top
overigens: jouw zwarte foto is inderdaad echt zwart ja .... die 's mooi
Zoveel als kan de flitser uit laten, dan ff goed de EV instellen (zie je goed op het display, +1.5 maak je hem lichter en -1 maak je hem donkerder). Met de "white balance" kun je de kwaliteit pas echt goed beinvloeden. Die kunstlicht stand moet je niet gebruiken, worden je plaatjes heel smerig blauw van. Wat goed werkt moet je echt zelf testen, maar zolang je zorgt dat je de camera goed stil houdt kom je echt een heel eind. Stilhouden kun je het beste doen door hem ergens op te zetten of tegen aan te drukken.Op donderdag 20 december 2001 19:09 schreef LiquidSilver het volgende:Maar hoe maak jij foto's dan? Ik ben zelf nog wat aan t uitvogelen, wanneer wel flitsen en wanneer niet etc.
Doe jij meestal auto mode of alles zelf instellen?
de betaler vervuilt
nou kom op 1 pic van een kraan druppel ofzo 
ik ga hem ook kopen denk ik
Ik laat ook flitser zoveel mogelijk uit, maar vindt foto's die ik vandaag genaakt heb met flits toch net ietsje beter. Maar natuurlijke kleuren.Op donderdag 20 december 2001 20:26 schreef GA!S het volgende:
[..]
Zoveel als kan de flitser uit laten, dan ff goed de EV instellen (zie je goed op het display, +1.5 maak je hem lichter en -1 maak je hem donkerder). Met de "white balance" kun je de kwaliteit pas echt goed beinvloeden. Die kunstlicht stand moet je niet gebruiken, worden je plaatjes heel smerig blauw van. Wat goed werkt moet je echt zelf testen, maar zolang je zorgt dat je de camera goed stil houdt kom je echt een heel eind. Stilhouden kun je het beste doen door hem ergens op te zetten of tegen aan te drukken.
Op 't schermpje lijkt 't dan wel vaak alsof 'ie beetje overbelicht is, op PC is 't goed dan.
Maar ik ga eens wat spelen ermee nog, worden steeds beter de foto's, stilhouden is wel belangrijk idd, ben ik al achter.
Maar als je hem goed stilhoudt, beetje met instellingen spelen kom je idd een heel eind! Zie foto van kraan paar pagina's terug!
Heeft trouwens nog iemand tips voor foto's in het donker?
Worden erg vaag meestal, maar met 1/2 sec sluitertijd met flits is 't best redelijk meestal als je hem heel goed stilhoudt.
Op donderdag 20 december 2001 21:32 schreef Firecow het volgende:
nou simpel
je doet de kraan aan en je doet hem uit zodat er een druppel onstaat en je maak er een pic van
je doet de kraan aan en je doet hem uit zodat er een druppel onstaat en je maak er een pic van
1-0Op donderdag 20 december 2001 22:00 schreef Firecow het volgende:
nou simpel
Waarom geil je zo op die cliché fotoos? lange sluitertijd voor die snelwegfotoos en hele korte voor die druppels.
Er is al een foto beschikbaar waar dat fannetje staat dus daar kun je zien hoe goed hij is met korte sluitertijden. Verder heb ik er eentje langs zien komen met een zaklamp ofzo en daar is een lange sluitertijd voor nodig geweest.
Dus koop gewoon zelf dat ding en maak zelf die foto
Er is al een foto beschikbaar waar dat fannetje staat dus daar kun je zien hoe goed hij is met korte sluitertijden. Verder heb ik er eentje langs zien komen met een zaklamp ofzo en daar is een lange sluitertijd voor nodig geweest.
Verwijderd
Heb je ze in 1280x960 geschoten en toen verkleind naar 640x480?Op donderdag 20 december 2001 01:28 schreef GA!S het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
doek ook morge als ik tijd hebbOp donderdag 20 december 2001 23:12 schreef Razorfist het volgende:
Waarom geil je zo op die cliché fotoos? lange sluitertijd voor die snelwegfotoos en hele korte voor die druppels.
ik weet niet of je hem al gezien heb maar dit plaatje is supper!!Op donderdag 20 december 2001 21:32 schreef Firecow het volgende:
http://members.home.nl/s.klippert/Kraan.JPG
een kraan met een druppeltje!!
echt :)~
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Verwijderd
ik liep net ff lang ons nieuwe bedrijfspand (we zijn aan het verhuizen) en aangezien ik dit een mooie gelegenheid vond...

ik ben zeer tevreden over de finepix
en... JA! wij gaan inderdaad als eerste nederlandse IT bedrijf in een MOLEN! en dan nogwel de bekende schiedamse Wavisch ook
die steiger links staat er omdat er momenteel een extra raam in gebouwd wordt...
ik ben zeer tevreden over de finepix
en... JA! wij gaan inderdaad als eerste nederlandse IT bedrijf in een MOLEN! en dan nogwel de bekende schiedamse Wavisch ook
die steiger links staat er omdat er momenteel een extra raam in gebouwd wordt...
MerciOp donderdag 20 december 2001 23:40 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
[..]
ik weet niet of je hem al gezien heb maar dit plaatje is supper!!
http://members.home.nl/s.klippert/Kraan.JPG
een kraan met een druppeltje!!
echt :)~
Daarom waren de
* zwahiel to the rescue!Op donderdag 20 december 2001 19:24 schreef jwbagger het volgende:
[..]
niet trui, maar eigenlijk alles, ook donkere ruimtes, zie ik overal die stipjes op dezelfde plek
maar nu heb ik 'm een tijdje uitgehad (uurtje?) en weer een foto nu mee gemaakt, en die is weer wél volledig zwart
vaagheid ten top
overigens: jouw zwarte foto is inderdaad echt zwart ja .... die 's mooi
Clean lenses!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Ik wil de cam daarvoor gaan gebruiken en aangezien ik 'm nog niet heb, wil ik dus weten of ie dat aankan en of de kwaliteit dan nog wel te harden is!Op donderdag 20 december 2001 23:12 schreef Razorfist het volgende:
Ik zag van die foto sessie in R'dam dat er wel eentje bijzat waar het een beetje in zat, maar nog niet genoeg...
Dus wie wil mag mij ff een dienst terug doen als topicstarter
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Op donderdag 20 december 2001 01:28 schreef GA!S het volgende:
Op donderdag 20 december 2001 23:17 schreef SiCnEsSs het volgende:
[..]
Heb je ze in 1280x960 geschoten en toen verkleind naar 640x480?

de betaler vervuilt
maar ff over die witte stips he
krijg je dat alleen als je cam lang aan staat ofzo
Nope (hotpixels) kenmerk van ccd, bij een laaaaaaaaaange sluitertijd en reletiefe hoge temperatuur kun je dit hebben. Sommigen meer dan anderen.Op vrijdag 21 december 2001 00:25 schreef zwahiel het volgende:
[..]
* zwahiel to the rescue!
Clean lenses!
Nu wil ik niet zeggen dat het stipjes (*hot pixeld) normaal is, maar onder bepaalde omstandigheden dus wel..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
hmmz ja dat kan dus ook wel ja! 
't klonk gewoon naar een schoonmaak klusje!
't klonk gewoon naar een schoonmaak klusje!
Valt wel mee toch? Behalve als je misschien veel wilt printen op een hoge resolutie fotoprinter.Op donderdag 20 december 2001 10:35 schreef ExTrEmE22 het volgende:
Ik vind 640x480 te laag voor 'normaal' gebruik, maar het is wel lekker om die optie te hebben voor wanneer je veel foto's wilt maken en/of dat de res. niet belangrijk is.
Ik wil hem ook
Coïtus ergo sum
tja, daarvoor hebben ze iets uitgevonden... winkels noemen sommige mensen datOp vrijdag 21 december 2001 12:46 schreef Chilly_Willy het volgende:
[..]
Ik wil hem ook
jah, zou kunnen dat dat ook 't geval was, maar bij deze (nieuw geruilde) cam heb ik daar tot nu toe tenminste geen last van gehadOp vrijdag 21 december 2001 11:13 schreef Firecow het volgende:
maar ff over die witte stips he
de hoeveelheid die ik had, was niet meer normaal... ik heb de nieuwe cam een hele lange tijd aangehad, en inderdaad, 2 of 3 pixels, en veel vager en minder erg dan op de vorigeOp vrijdag 21 december 2001 11:13 schreef psygho het volgende:
Nope (hotpixels) kenmerk van ccd, bij een laaaaaaaaaange sluitertijd en reletiefe hoge temperatuur kun je dit hebben. Sommigen meer dan anderen.
Nu wil ik niet zeggen dat het stipjes (*hot pixeld) normaal is, maar onder bepaalde omstandigheden dus wel..
Op vrijdag 21 december 2001 13:09 schreef jwbagger het volgende:
[..]
tja, daarvoor hebben ze iets uitgevonden... winkels noemen sommige mensen dat

Coïtus ergo sum
ik wilde 'm al in Euro's betalen.... 10 setjes met euro's of zo, maar dat wilde toch niet bij 't kruidvat!

heb ik nog geen cam!
heb ik nog geen cam!
Nee ik heb het gezien, niet normaal. allemaal in het bovenste helft, maar goed ik neem aan dat mensen die mijn berichtje lazen ook wel door hebben waneer het wel ok is en waneer niet,Op vrijdag 21 december 2001 13:09 schreef jwbagger het volgende:
de hoeveelheid die ik had, was niet meer normaal... ik heb de nieuwe cam een hele lange tijd aangehad, en inderdaad, 2 of 3 pixels, en veel vager en minder erg dan op de vorigedus ik ben blij dat ik 'm heb geruild....
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Lezen is ook een vak...Op vrijdag 21 december 2001 11:06 schreef SiCnEsSs het volgende:
[..]
zou toch kunnen
de betaler vervuilt
ik heb gister een plaatje geschoten toen het sneeuwde, op de fiets 
je ziet er geen reet van, maar ik zet um hier vanavond wel neer
ik heb ook een fuji finepix 1300 gekocht 
* XoiN vond die spy cam maar niks
* XoiN vond die spy cam maar niks
dat was geen sneeuw, jij hebt ook last van kapotte pixelsOp vrijdag 21 december 2001 14:58 schreef -Avenger- het volgende:
ik heb gister een plaatje geschoten toen het sneeuwde, op de fiets
khad ook een spycam (trust 300voice)... opzich toch errug leuke plaatjes hoor! maar jah.... als ik nou die aanbieding zie van die 1300Op vrijdag 21 december 2001 15:04 schreef S_trAngeR het volgende:
ik heb ook een fuji finepix 1300 gekocht
* jwbagger vond die spy cam maar niks
en suuuuperblij dat ik die keuze heb gemaakt
hey bij de mediamarkt was hij het voordeligst he?
ik hoorde hier van mensen dat ie daar 380 kost met 16mb erbij, klopt dat?
nope, voor 389 piek heb ik 'm gekocht bij de m'markt.Op vrijdag 21 december 2001 15:25 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
je krijgt dan de cam (inclusief 8 MB inde doos) ....
en als je langs een verkoper gaat (voordat je naar de kassa gaat
tenminste, zo zou het moeten gaan
en toen ik merkte dat mijn cam hotpixels had, ben ik de volgende dag gelijk langsgegaan, hebben ze meteen een compleet nieuwe doos meegegeven....
* jwbagger : ik werk NIET bij de mediamarkt, ben slechts een zeer tevreden klant
Verwijderd
zal wel kloppen, ik heb het ook al vaker gehoordOp vrijdag 21 december 2001 15:25 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
lezen we nie meer tegenwoordigOp vrijdag 21 december 2001 15:38 schreef SiCnEsSs het volgende:
[..]
zal wel kloppen, ik heb het ook al vaker gehoord
post hierboven heb ik nog gezegd 389

ahh, 9 gulden duurder dus, maar met 16 mb erbij.Op vrijdag 21 december 2001 15:29 schreef jwbagger het volgende:
tekst
is toch nog voordeliger dan bij de kruidvat.
[edit] dus als je eentje gaat kopen moet je eerst voordat je afbetaald naar een verkoper gaan en vragen voor een 16mbtje, niet zo moeilijk dus.
klopt, hij geeft dat dan (indien op voorraadOp vrijdag 21 december 2001 15:43 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
[..]
ahh, 9 gulden duurder dus, maar met 16 mb erbij.
is toch nog voordeliger dan bij de kruidvat.
[edit] dus als je eentje gaat kopen moet je eerst voordat je afbetaald naar een verkoper gaan en vragen voor een 16mbtje, niet zo moeilijk dus.
Afmetingen 110 x 77 x 39 mm
is dat ding nou bijna even groot als een sigaretten pakje ofzo?
hmm.. hoe groot is die camera eigenlijk?
is dat ding nou bijna even groot als een sigaretten pakje ofzo?
hmm.. hoe groot is die camera eigenlijk?
ik zit nu op de TU dus kan dat niet zo makkelijk meten: maar hier komen de maten:
breedte: van F1 t/m F5
hoogte: van ALT t/m W
diepte: van F1 t/m F2
VERDOMME ! !
ik denk nah vandaag is de dag dat ik hem ook ga halen je wil het niet geloven maar in elke winkel waar ze hem hebben verkocht is dat ding WEG !!
kut zooi

kut zooi
stoer!Op vrijdag 21 december 2001 16:16 schreef jwbagger het volgende:
ik zit nu op de TU dus kan dat niet zo makkelijk meten: maar hier komen de maten:
Ik denk dat ik hem morgen van de mediamarkt ga halen!!
Kinorama verkoopt em voor 372,00 dus je kan em altijd daar nog halen.
Geef mij maar een Warsteiner.
waar zit die knooraar ofzo ??
ook in amsterdamp ?
ook in amsterdamp ?
http://www.kinorama.nl/index45.htmlOp vrijdag 21 december 2001 17:53 schreef Firecow het volgende:
waar zit die knooraar ofzo ??
ook in amsterdamp ?
als ik goed heb gekeken hebben ze geen vestigingen in amsterdam..
nee ook niet
Verwijderd
Het erge is .. dat ik niet eens naar m'n keyboard hoef te kijken om te weten hoe groot dat ding is.Op vrijdag 21 december 2001 16:16 schreef jwbagger het volgende:
Hehehe
ziek ben ik ook dat ik hem niet heb kunnen krijgen
nope ben ook geweest
allemaal weg ook niet meer bij het hoofdkantoor
nieuwe leveerdatum 2002
en ik ga niet helemaal naar rotterdamp rijde hoor
allemaal weg ook niet meer bij het hoofdkantoor
nieuwe leveerdatum 2002

en ik ga niet helemaal naar rotterdamp rijde hoor
Verwijderd
ik heb hem vandaag bij Foto Quelle in Apeldoorn gehaald voor 386,-
Geinig dingetje, alleen ik moet ermee terug
als ik een pikzwarte foto maak zitten er een paar witte stippen op

onbewerkt, en je kan rechts duidelijk de witte stippen zien
Geinig dingetje, alleen ik moet ermee terug
als ik een pikzwarte foto maak zitten er een paar witte stippen op

onbewerkt, en je kan rechts duidelijk de witte stippen zien
ook al ??!!!
damn dan ga ik me ff afvragen of ik hem wel neem
zo te zien heb iedereen dat
Verwijderd
ook al?Op vrijdag 21 december 2001 23:12 schreef Firecow het volgende:
ook al ??!!!
ik ben toch de 2e of 3e die dat heeft
uh ja maar vink wel veel
Verwijderd
Maar teruglopen naar de winkel lijkt me niet zo'n groot probleemOp vrijdag 21 december 2001 23:15 schreef Firecow het volgende:
uh ja maar vink wel veel
Ik wil dat ding ook hebben, maar hij is hier overal uitverkocht
ik wou hem eerst ook kopen.. maar nu ik zie dat bijna al die dingen witte plekken vertonen spaar ik wel effe verder voor een "goeie" digicam..
niemand pics today
?
Verwijderd
net gemaaktOp vrijdag 21 december 2001 23:39 schreef Firecow het volgende:
niemand pics today?

de Macro-mode is wel goed
grafzooi!!!!!!
WEEEEEEEER WITTE STIPPEN!!!
ik dacht nu dat dat kwam doordat ik 'm inderdaad wat lang aan had staan, heb ze gemaakt in een kerk waar m'n zusje met haar orkest ging spelen. Was daar nogal donker, en zie ik nu weer witte stippen... maargoed, 3 kwartier erover gedaan om naar huis te komen, camera heeft een uur niet aangestaan.
na een uur niet aangestaan te hebben, ik weer een foto maken van een zwart vlak. En jaaaa hoor, zie ik die stippen weer

wat the fuck is going on here met die cam
ik dacht nu dat dat kwam doordat ik 'm inderdaad wat lang aan had staan, heb ze gemaakt in een kerk waar m'n zusje met haar orkest ging spelen. Was daar nogal donker, en zie ik nu weer witte stippen... maargoed, 3 kwartier erover gedaan om naar huis te komen, camera heeft een uur niet aangestaan.
na een uur niet aangestaan te hebben, ik weer een foto maken van een zwart vlak. En jaaaa hoor, zie ik die stippen weer
wat the fuck is going on here met die cam
zozo de macro mode is koewl ja
heb je iemand in huis met mooie blauw ogen
daar moet je een een macro van maken das pas moooi
heb je iemand in huis met mooie blauw ogen
daar moet je een een macro van maken das pas moooi
en als je een normale foto maakt ?Op vrijdag 21 december 2001 23:49 schreef jwbagger het volgende:
grafzooi!!!!!!
na een uur niet aangestaan te hebben, ik weer een foto maken van een zwart vlak. En jaaaa hoor, zie ik die stippen weer![]()
![]()
wat the fuck is going on here met die cam![]()
want het kan komen door die sluitertijd he
mischien vind die cam dat niet zo leuk
met normale foto's merk je er natuurlijk minder van, maar blijft 't (als je weet waar ze zitten) zichtbaar.
en ik wil ook mooie nachtfoto's kunnen maken zonder een kunstmatige automatische sterrenhemel ingebouwd
en ik wil ook mooie nachtfoto's kunnen maken zonder een kunstmatige automatische sterrenhemel ingebouwd
Verwijderd
als er 1maal witte stippen opzitten, krijg je ze er ook niet meer af...die zitten dan op de ccdOp vrijdag 21 december 2001 23:49 schreef jwbagger het volgende:
grafzooi!!!!!!
na een uur niet aangestaan te hebben, ik weer een foto maken van een zwart vlak. En jaaaa hoor, zie ik die stippen weer![]()
![]()
wat the fuck is going on here met die cam![]()
dus dat wil zeggen dat ik de cam nooit langer dan 5 minuten achter elkaar aan mag hebbenOp vrijdag 21 december 2001 23:55 schreef [MoRtAl] het volgende:
[..]
als er 1maal witte stippen opzitten, krijg je ze er ook niet meer af...die zitten dan op de ccd
lekker

mooi dat ik dus weer de mediamarkt ga pesten
nah je kan wel zeggen dat je sterren gezien hebOp vrijdag 21 december 2001 23:53 schreef jwbagger het volgende:
met normale foto's merk je er natuurlijk minder van, maar blijft 't (als je weet waar ze zitten) zichtbaar.
en ik wil ook mooie nachtfoto's kunnen maken zonder een kunstmatige automatische sterrenhemel ingebouwd![]()
hmm wel verontrustend, desing foutje, afgekeurde reeks voor kruidvat ??, wel apart
de tweede pasOp vrijdag 21 december 2001 23:59 schreef Firecow het volgende:
de hoeveelste cam is dit nu al
niet alleen kruidvat dan... want de mijne komen van de mediamarktOp zaterdag 22 december 2001 00:05 schreef psygho het volgende:
hmm wel verontrustend, desing foutje, afgekeurde reeks voor kruidvat ??, wel apart
hij is niet voor niks zo goedkoopOp zaterdag 22 december 2001 00:05 schreef psygho het volgende:

ja maar voor bijna 400 piek mag je toch wel wat goeds verwachten... 't blijft voor mijn portemonnee toch nog een behoorlijke aanslag hoor.... relatief is 't goedkoop, maar 't blijft veel geldOp zaterdag 22 december 2001 00:10 schreef G-PHREAK het volgende:
[..]
hij is niet voor niks zo goedkoop
Verwijderd
volgende vragen of je in de winkel test-foto mag maken...Op zaterdag 22 december 2001 00:11 schreef jwbagger het volgende:
[..]
ja maar voor bijna 400 piek mag je toch wel wat goeds verwachten... 't blijft voor mijn portemonnee toch nog een behoorlijke aanslag hoor.... relatief is 't goedkoop, maar 't blijft veel geld![]()
en dan verwacht ik zoiets niet...
dat ga ik iig wel doen
btw

Macro van mn oog
heb ook net ff mijn finepix 2800z aan de test onderworpen, beschermkapje erop, en op no flits , dus lange sluitertijd, en gekeken, gelukkig op alle modi geen hot pixel iig..
,
zo maak je volgens mij geen lange sluitertijd hoor... de lichtsensor zit ergens naast de lens dacht ik tochOp zaterdag 22 december 2001 00:15 schreef psygho het volgende:
heb ook net ff mijn finepix 2800z aan de test onderworpen, beschermkapje erop, en op no flits , dus lange sluitertijd, en gekeken, gelukkig op alle modi geen hot pixel iig..,
Dit topic is gesloten.