Ik ben dus naar een audiozaak geweest, en ik wil eigenlijk front 2 wat betere boxen kopen en rear dan wit mindere/goedkopere, de verkoper zei dat ik beter 4 dezelfde boxen kon kopen en hangde een verhaaltje op dat bij dts alle signalen naar alle boxen werd gestuurd ofzoiets..? Wil hij mij meer laten betalen of..? Wat is jullie mening? Owjah ik wou een onkyo TXDS494 (ala fl1300) als receiver pakken en waarschijnlijk tannoy boxen erbij van rond de 400 a 500 piek. Ik ga dus waarschijnlijk eerst receiver + 2 boxen kopen en dan is me geld op, en een tijdje later center + 2 rears en nog later eventueel een subje.
Uiteraard ga ik ook eerst wat zooi luisteren maar ik wil even van jullie horen hoe jullie t zouden verdelen kwa boxen en eventueel receiver.
Tnx
edit: Onder bij me ouders staan paar b&o zuiltjes van 3,2 de stuk iemand die hier goed/slecjt geluid uit vind komen? ik vind het voor zoveel geld nogal tegenvallen maar dat kan aan mij liggen... en nog iets de meesten lezen mijn vraag niet goed aan de antwoorden te zien
Uiteraard ga ik ook eerst wat zooi luisteren maar ik wil even van jullie horen hoe jullie t zouden verdelen kwa boxen en eventueel receiver.
Tnx
edit: Onder bij me ouders staan paar b&o zuiltjes van 3,2 de stuk iemand die hier goed/slecjt geluid uit vind komen? ik vind het voor zoveel geld nogal tegenvallen maar dat kan aan mij liggen... en nog iets de meesten lezen mijn vraag niet goed aan de antwoorden te zien