maar om hem effe te helpen, een 486 schiet niet, je zult toch moeten sparen voor een nieuwe (of 2e hands) PC...
tja, die dingen kosten geld, maar je moet er wel wat voor over hebben...
neem anders een bijbaantje, ga folders rondbrengen ofzo, of de auto van je vader wassen... (of gewoon je pa gek maken dat hij ook een snelle PC nodig heeft) zo heb ik het gedaan...
en zultan als je niet meer als 150 gulden wilt investeren dan kan je die 150 pop net zo goed in je zak houden, want de meeste van ons hebben duizenden guldens in poeters zitten. Je zult toch wel een gulden of 800 gulden uit moeten trekken om lekker te internetten, en dan heb je nog niets specials. En als je niet op je 486 kunt internetten, hoe kan je dan dit topic openen?
No sense topic met een hoop geflame ,die gaat dicht...
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
pentium 233 of 266 gaan ofso in de buurt
zoek gewoon iemand op die zo'n ding heeft staan
en vraag wat hij er voor moet hebben
hooguit F400,- gewoon alleen de kast dan
ik neem aan dat je je beeldscherm gewoon kan houden
van je 486 50 dinges
>>
Niet te moeilijk doen tegen noobs
<<
slotje is denk moeilijk dicht te krijgen ofzo
Verwijderd
ok dan doen we het zo....Op woensdag 12 december 2001 12:54 schreef appelsap het volgende:
hoe clock je nu over. en hoe case mod je een 486
een 468 50 die jij heb kan je niet overclocken
er zit een hele goede beveiliging op
verder weetje wat case modden is?
nee? dan STFU
-10Op woensdag 12 december 2001 12:55 schreef appelsap het volgende:
maar het is toch gezellig alle tweakers onder elkaar beetje ouwe hoeren MAAR HOE CLOCK IK GODVERDOMME NU EEN 486 OVER EN HOE CASE MOD IK 'M!!!!
En use the fucking faq ,LEES
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
maar hoe komt ie hier dan, en waarom maakt ie zich druk over zo'n oud barrel????
en nee er is geen goedkope computer... er zijn alleen maar dure en goeie snelle
Verwijderd
Kom je zo wel 8erOp woensdag 12 december 2001 12:58 schreef zultan het volgende:
wat zijn modjes?
Verwijderd
[topic=348325/1/50]
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
[topic=324186/1/50]
als je in de buurt van delft ofzo woont, er is bij Goris computerparts een leuke aanbieding: AMD Duron 800Mhz systeempje met alles dat je nodig hebt (geen printer, sorry) voor 1000 piek... errug interessant voor zeer veel nuttige zakenOp woensdag 12 december 2001 12:44 schreef zultan het volgende:
waar kan je die kopen ik zag dat ze een mooie pc bij dixons hadden voor 3000 gulden dat vind ik echt te duur het geld groeit me niet op mijn rug
vroeg ik me eigenlijk ook af... valt nog mee dat ie de lettertjes zo snel op het toetsenbord kan vinden.Op woensdag 12 december 2001 12:58 schreef RonnieB82 het volgende:
wat ik ook niet snap, hij wil zn 486 overclocken zodat ie kan internetten...
maar hoe komt ie hier dan, en waarom maakt ie zich druk over zo'n oud barrel????
Misschien zit ie op school ff te zieken ofzo
XBO: Michaël#3318
Verwijderd
zoiets d8 ik ook al....Op woensdag 12 december 2001 13:00 schreef xillius het volgende:
[..]
vroeg ik me eigenlijk ook af... valt nog mee dat ie de lettertjes zo snel op het toetsenbord kan vinden.
Misschien zit ie op school ff te zieken ofzo
damn, is dat slotje verroest ofzo???? dit duurt TE lang....
30 min en al over de 100 replies!!!
Verwijderd
heb je al die 28 posts in dit draadje gepost?Op woensdag 12 december 2001 13:01 schreef appelsap het volgende:
wat is modden?
jezus. Lees de FAQ!!!
Is geen chatroom dan ga je maar naar www.foxkids.nl
Verwijderd
wel lachu... misschien vinden de modjes dat ook gewoon
kijk dan ff op de casemod faq ofzo
ik wordt hier nu wel een beetje ziek van...
Verwijderd
Regel: we hebben een faq hier zodat er geen overbodig vragen worden gesteld en mensen dus ook niet boos op je worden. Verder hebben we ook nog een search http://gathering.tweakers.net/forum/findOp woensdag 12 december 2001 13:03 schreef appelsap het volgende:
CHATTEN ZUIGT HOE CASE MOD IK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
search betekend zoeken
XBO: Michaël#3318
Dit gaat nergens over, en de rest: gewoon niet meer replyen, dit topic is al die posts echt niet waard....
EN NU SLUITEN DIT TOPIC!!!!!!!
Maar wie is er zo dom om zijn 486 te oc'en
-= Very annoying forum person =-
Verwijderd
computeren,planten dieren,kerkorgel spelen,fietsen,schaken
planten zijn intersant???
Wat is intersant? iets biologisch?
zet XP op je computer, dan kan je sneller internetten
Verwijderd
Met wat aardiger gedrag redt je het een stuk langer hierzo, en zo'n postcount/falmewar draagt hier niet aan bij.
Als je iemand nu gewoon probeerd te helpen, dan blijft het voor iedereen gezelli
Hoe je moet overklokken wordt idd errrug vaak gevraagd, dus ipv te gaan schelden, kun je dan netjes op de OC-FAQ wijzen. Simpel he?
En nou weer vriendjes, ok?
bedankt voor al jullie medewerking
ach, op veel scholen hebben ze tegenwoordig ook pc's hoorOp woensdag 12 december 2001 12:58 schreef RonnieB82 het volgende:
wat ik ook niet snap, hij wil zn 486 overclocken zodat ie kan internetten...
Verwijderd
met goed geheugen zo'n 33%Op woensdag 12 december 2001 13:06 schreef appelsap het volgende:
master_viper hoe(ver) kan je een pII overclocken
een onbekend winkeltje die computers/onderdelen verkoopt bij jou in de buurtOp woensdag 12 december 2001 13:06 schreef zultan het volgende:
appel sap hou op jongens ik ga weer naar de les ik ga eens uitkijken voor een pctje hopelijk vind ik een mooie pc waarop ik kan internetten en chatten en zo maar nog 1 vraag welke winkel kan ik het beste een pc dan kopen?
bedankt voor al jullie medewerking
nu mag er wel een slotje op vind ik
-= Very annoying forum person =-
Je kunt er alles op doen wat je wilt... Je moet alleen niet verwachten de allernieuwse spellen met alle details aan supersnel te kunnen draaien. Maar office, windows, en films enzo draaien erop als een tierelier, no worries!Op woensdag 12 december 2001 13:01 schreef zultan het volgende:
1000 gulden komt al in de richting is die wel snel??
Verwijderd
Maak je een hoop vrienden mee!Op woensdag 12 december 2001 13:06 schreef SilentSimon het volgende:
maar tis zo leuk om een keer af te reageren
Afreageren kan ook prima op de tennisbaan
[move -> hk]
snap trouwens niet dat er lui hier zo stom zijn om er nog serieus op te reageren ook.
ga je ff om pauze kom je terug... hahaha
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
Staat al een stukje in SU, maar volgens mij zijn de modjes niet thuis ofzo
misschien kunnen we dat stukje in SU ook gaan spammen, valt het tenminste opOp woensdag 12 december 2001 13:09 schreef marcnolte het volgende:
snappen die knorretjes nou $%#*%$*& nog steeds niet dat ze de faq moeten lezen. Ze gaan nog steeds door met vragen hoe je moet overclocken en casemodden. Moet je misschien even in de handleiding van je PC kijken, staat hoe je hem aan kan doen... voor het geval dat je dat ook nog gaat posten
Staat al een stukje in SU, maar volgens mij zijn de modjes niet thuis ofzo
niet boos worden hoor marcnolte
Verwijderd
Jij weet dus ook duidelijk niet waar je over praat...Op woensdag 12 december 2001 13:08 schreef Speeeedy het volgende:
Ik zweer je volgens mij is die gast puur jahova getuigen ofzo
Bespeur ik hier wat klasgenootjes die lekker ziiten de flamen op een mooi forum? Mag ik jullie dan aanreaden dit ergens anders te gaan doen? Blijf het hier gezellig voor degenen die die wel een leuk/leerzaam/intressant forum vinden
Verwijderd
Nee je mag niet wegOp woensdag 12 december 2001 13:09 schreef zultan het volgende:
hallo ik heb hier een vraag hoor en op die vraag wil ik gewoon een goed andwoort ik ga nu weg als jullie het goed vinden want ik wil de les niet missen
Nee zonder grappen. Kijk vanavond eens rustig de faq door voor je gaat posten. Dan zeurt niemand, krijg je ook een hoop medewerking
Of een shotgun... (ook leuk effect)
Gooi hem van de trap.. mooie casemod!
Flikker de pc uit het raam van de 15e verdieping van je oma's flat!
giet hem vol met water.. en maak een gat er in en laat je vissen er in zwemmen!!!
of maak er een vogelkooitje van en zetje kanarie er in!!!
errug stoer.. EN NOU BEK HOUDEN SUKKELS!!
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
en val het GoT niet lastig
nee hoor je moet alleen hier veel lezen en niet gelijk een topic starten over iets wat al met het knopje search op te zoeken is.Op woensdag 12 december 2001 13:11 schreef zultan het volgende:
ik vind dit forum zeer interesant alleen dit forum begint op een te hoog nivo als je hier iets wilt leren moet je meteen al heel veel weten dat is lastig
en dat moet toch wel te doen zijn want je bent ook op deze pagina gekomen
Je moet je idd iets meer interesseren en inlezen voordat je hier met vragen komt... sorry, maar waarOp woensdag 12 december 2001 13:12 schreef zultan het volgende:
en jullie lachen mij uit alleen omdat ik me gewoon wat minder intereseer in computers dan jullie
Verwijderd
Helemaal niet. Iedereen is zo moeten beginnen. Maar er zijn nu eenmaal vragen die errug vaak gesteld worden, en om dat wat gemakkelijker te zetten, zijn die in een gemakkelijk lijstje gezet, zodat je die op je gemak na kunt lezen.Op woensdag 12 december 2001 13:12 schreef zultan het volgende:
en jullie lachen mij uit alleen omdat ik me gewoon wat minder intereseer in computers dan jullie
Voor overklokken lees je bijvoorbeeld dit: [topic=324186]
En wat algemene regels over hoe we met elkaar om gaan kun je hier vinden: http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Als je dan iets wilt weten zoek je even of er misschien eerder iets over gevraagd is: http://gathering.tweakers.net/forum/find
En als je dan nog iets wilt weten, open gerust een topic en vraag met een duidelijk verhaal om hulp
Veel plezie
Verwijderd
ZuchtOp woensdag 12 december 2001 12:59 schreef marcnolte het volgende:
hoe lang zal deze nog openblijven
[topic=348325/1/50]
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
[topic=324186/1/50]
Dit topic is gesloten.
![]()