(en dat zegt wel wat want ik heb het normaal helemaal niet op spellen, en ik speel ze dus ook bijna nooit)
Verwijderd
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/313774/
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/297948/
Wel gaaf spel natuurlijk, echt iets voor Tweakers
maar 1 vaudje en je bent meteen game over
ik was echt super ver, kom daar rustig zo'n bank binnen, alles geblokt, monitor, proxy en firewall bypass, ik rustig centjes overschrijven naar mijn account, 1 minuut later game over...
je kan ook niet saven (ok, je kan handmatig de <username>.usr file copieren, maar dan moet je iedere keer weer uit het spel...
oh jah, en dan die ip-adressen (788.345.636.875 was er eentje)
best wel cool en grappig (en orgineel)
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
En gewoon eens wat heel anders! Echt origineel hoor!
Wil graag weten of het het echt waard is om te kopen.
Verwijderd
[ Voor 182% gewijzigd door Lars The 18th op 25-03-2006 20:33 ]
je moet d8 op 2 servers de logs deleten...bij de bank (d0h) en bij internic ofzo !? (ik heb al tijd niet meer gespeeld...weet niet meer exact...kan ook zijn dat logs deleten bij bank voldoende is)
ik maak altijd een door sluis account aan
daar zet ik dan eerst het geld op
dan w8 ik ff
en dan maak ik het van die rekening over naar mijzelf....
suc6.......en owja....het kan je spelplezier wel bederven !!
wees gewaarschuwd....want je kan alles kopen ales je de bank oplicht en dan is er gedeelte van plezier weg
Verwijderd
he is coming to youOp donderdag 13 december 2001 10:12 schreef Duderuud het volgende:
Zoals meerdere mensen al gedaan hebben, je kan me ff mailen natuurlijk...:)
Ja... maar Westwood had ook al Red Alert: Counterstrike uitgebracht, en toen kwam later HL Counterstrike, daar is toch ook nooit gezeik over geweest?Op dinsdag 11 december 2001 14:39 schreef polaris het volgende:
Als ze maar geen last krijgen met Valve. Die hebben Half-life Uplink uitgebracht en dat is nogal verwarrend.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
(zonder hem tekopen via internet..)
bestellen via een wilkel is nog wel tedoen maar ik wil niet via internet moeten verstuuren. duurt zo lang als je wat trug krijgt lol..
maar als iemand de link van uplink de ful game kan hij/zij mij ff mailen??
of hierop reageren??
jorismicra@hotmail.com daar op kun je mailen,
alsvast bedankt
Verwijderd
mooi verpaktOp donderdag 20 december 2001 19:07 schreef joris.slagter het volgende:
o maar waar kan je uplink eigenlijk vandaan halen??
(zonder hem tekopen via internet..)
bestellen via een wilkel is nog wel tedoen maar ik wil niet via internet moeten verstuuren. duurt zo lang als je wat trug krijgt lol..
maar als iemand de link van uplink de ful game kan hij/zij mij ff mailen??
of hierop reageren??
jorismicra@hotmail.com daar op kun je mailen,
alsvast bedankt
idd ik heb het al 2x gepostOp dinsdag 11 december 2001 17:05 schreef RoVe het volgende:
Deze was een heeeele tijd geleden al aan de orde..
mee eens lampjeOp donderdag 20 december 2001 19:13 schreef Lampie het volgende:
joris.slagter, dat mag hier niet. GoT wil niks met warez te maken hebben. Blijkbaar weet je dat nog niet. Ik stel je voor om ff de hoofd-FAQ te lezen en de FAQ van Spielerij, die staat bovenaan de topiclijst. Dan weet je meteen wat wel en niet mag hier. Je hebt btw ook mijn icon gejat. Het staat op dezelfde server. Dat vind ik niet echt netjes.Vee plezier nog verder op GoT
Verwijderd
maarja ik snapte het spel niet meteen en had geen tijd om me erin te verdiepen
zag er wel leuk uit
Verwijderd
en sorry van dat plaatje lampje
maar dat wist je al.
Beter zoeken, ik heb hem in 5 minuten gevonden en gedownload, en ga niet zeggen waar, en mail me ook maar NIET. Want dat mag niet (weet je welOp donderdag 20 december 2001 20:13 schreef joris.slagter het volgende:
ja ik vind het ook een tof spel maar ik heb nog steedts de demo en ik wil de full game en kan hem niet vinden,,
en sorry van dat plaatje lampje
maar dat wist je al.
Juist
___________________________*
Verwijderd
is dat de full version niet de demo??Op donderdag 20 december 2001 20:18 schreef Jeldert het volgende:
[..]
Beter zoeken, ik heb hem in 5 minuten gevonden en gedownload, en ga niet zeggen waar, en mail me ook maar NIET. Want dat mag niet (weet je wel)
maar ja ik ga een e-mail stuuren naar introversion en ga vraag als ik het naar hun banknummer mag stuuren en dat maf ook dus dat is goedkoper.
ben ik achter gekomen en je kunt afdingen lol
maar ik kwam er niet in 5 min achter waar hij was want ik kwam allen maar de demo tegen

Dacht even dat het erbij hoorde, maar het verplaatsen van het venstertje overtuigde mij van de echtheid van de melding
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
damn, das wel lulligOp donderdag 20 december 2001 23:15 schreef johnwoo het volgende:
[afbeelding]
Dacht even dat het erbij hoorde, maar het verplaatsen van het venstertje overtuigde mij van de echtheid van de melding
Verwijderd
Heb je de 1.01 patch er al overheen gedaan?Op donderdag 20 december 2001 23:15 schreef johnwoo het volgende:
[afbeelding]
Kun je er nog iets anders mee of is het gewoon alleen om ff te kloten met DOS commands?
Edit: Relext, als je naar de logs dir gaat en je doet delete zijn alle logs zo weg
There is no magic.
Doe maar niet... het is dat het er niet glashelder staat, maar anders...Op donderdag 13 december 2001 10:12 schreef Duderuud het volgende:
Zoals meerdere mensen al gedaan hebben, je kan me ff mailen natuurlijk...:)
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Iedereen heeft wel illegale cd's thuis staan, maar hier lopen verkondigen dat het niet mag...
Verwijderd
Ik moet date veranderen van ene Matt Sadler.
Ik zou niet weten hoe. Ik ben al in de computer gekomen, de trace tracker duut nog zo'n 300 secs. Ik heb dus wel tijd genoeg, maar als je niet wat je moet doen schiet dat niet echt op. Thnxx
Komt er volgens mij een scherm met de keuze tussen admin en database (ofzoiets). Kies database. Vervolgens moet je een naam invoeren. Dan zoekt die in die database naar die naam. Komt op het scherm. Gegevens veranderen. Op commit rammen. En *disconnect*
klaar
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
Verwijderd
Nu heb ik nog een probleem. Ik kan geen missies meer doen!
Ik heb ze gehaald. maar nu staat er dat mijn ranking te laag is. Terwijl is alle missies gehaald heb
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Unzippen/unrarrenOp zaterdag 22 december 2001 14:35 schreef computerboer het volgende:
hoe moet je dit spel eigenlijk installeren?
Hoe doe je dat precies?Op zaterdag 22 december 2001 14:21 schreef B4RtJe het volgende:
hack een bank en sluis wat shit over
Verwijderd
Reuze fijn dat je hem in een budgetbak zag liggen, alleen is het spel alleen online te bestellenOp donderdag 13 december 2001 10:20 schreef Flipmo2K het volgende:
Ik heb 't spel ook (volledige versie), ergens in zo'n budgetbak gekocht voor 5 piek. Best een verslavend spel ja, maar als je eenmaal doorhebt hoe je een bepaald iets moet hacken (bank, criminal database) is 't wel nogal makkelijk...
Die kan je bestellen op de officiele site,Op zondag 23 december 2001 00:37 schreef DarkShadow het volgende:
heel vet spel, ik heb alleen de demo, waar kan ik het hele spel vinden, tot nu toe is het nog wel doodsimpel, maar het werkt al verslavend, ik wil meer uitdaging
als je tenminste een creditcard hebt
En anders zul je heel goed moeten zoeken
hahaaaOp zondag 23 december 2001 00:43 schreef Terr het volgende:
[..]
Reuze fijn dat je hem in een budgetbak zag liggen, alleen is het spel alleen online te bestellen
Verwijderd
cdOp vrijdag 21 december 2001 13:59 schreef Crash-Override het volgende:
Ik weet bijna geen een van die commands voor in de console,
kan iemand er mischien een paar geven
dir
delete
shutdown (geloof ik, moet je voor de grap wat belangrijke bestanden wissen)
BF1: Don-Panio
goeie vraag! Zou wel kewl zijn als je het ook online zou kunnen spelen enzo.Op zondag 23 december 2001 15:28 schreef Predator_NL het volgende:
Wat kan je nu doen met die netwerkverbinding (even letterlijk, je kan dit spel multiplayer doen), je kan dan met iemand anders verbinden, maar er gebeurt niets?, weet iemand hoe dit werkt?
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
stuur ik het bevestigings meeltje, zeggen ze dat ze nog nix gehoord hebben, de eikels, al dat werk voor nix
Nog een keer gekeken, maar dur stond uiteraard nix...
dat is dus echt frustrerend, kent iemand het probleem?
Hoe hack je trouwens een bank?
Verwijderd
Je moet wachten tot dat het nieuws uitkomt, je moet dus ff het nieuws op de Uplink Internal Services in de gaten houden (tijd doorspoelen).Op zondag 23 december 2001 16:19 schreef DarkShadow het volgende:
fuckin, ik moest bij op een server alles deleten en dan kreeg ik 6900 ballen, naja, ik een firewall disable kopen en een proxy disable (hehe lekker simpel), ik aanzetten, toen de trace begon ook pass cracken, alles gaat helemaal mooi, nog 80 seconden over, al die fuckin files gedelete, en zelfs genoeg tijd over voor alle logs (ik had echt een super lange verbinding, via internic meer dan 20 links toegevoegd
)
stuur ik het bevestigings meeltje, zeggen ze dat ze nog nix gehoord hebben, de eikels, al dat werk voor nix
Nog een keer gekeken, maar dur stond uiteraard nix...
dat is dus echt frustrerend, kent iemand het probleem?
Hoe hack je trouwens een bank?
-
Ik heb 1 keer geprobeerd te multiplayeren, maar na het connecten ging m'n P233 ontzettend traag. Ik kan het binnenkort proberen met 2 snelle bakken
Verwijderd
Daarna kan je close doen, en heb je op het beginscherm 2 nieuwe knoppen. Daarna weet ik het niet
ah... het is geeneens multiplayer. Ik heb even op het forum van Introversion gezocht, het is bedoeld om Uplink op meerdere monitoren te spelen
Eindelijk iets orgineels
* PromWarMachine wilde altijd al hacker worden
Ga snel de full versie halen, ben net 18 dus kan misschien wel ergens aan een credit card komen
Nice game, echt geweldig!
Langs veel dingen connecten... snelle computer kopen.. en zodra je genoeg geld heb bypass monitor kopen, dan wordt je helemaal niet meer getraced.Op zondag 23 december 2001 22:16 schreef Predator_NL het volgende:
hoeveel manieren zijn er nu om moeilijk getraced te kunnen worden...?, ik word namelijk best snel getraced, terwijl ik echt via heel veel verschillende verbindingen connect..., ook bij opdrachten dat je met de proxy moet werken enzow. En dan ook nog eens die log-files wehalen..., hoe doen jullie dat>? (ik bedoel, niet snel getraced kunnen worden)
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
ik kreeg al heel snel de opdracht om in te breken bij een bank, ik haalde het dus net niet optijd, en dan kan je weer opnieuw beginnen, pfffffffffff
Let me sjek it out!
Intentionally left blank.
Verwijderd
Verder is getraced worden geen probleem; gewoon als eerste hop ALTIJD de internic testserver nemen en dan na elke hack snel daarheen en het log waarin "...bounced to ..." staat deleten. S.I.M.P.E.L.
Helaas is dit spel een paar uur leuk en dan ineens niet meer...
Intentionally left blank.