Toon posts:

Halve Divx afspelen hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een progje dat een halve of nog klijnere Divx bestand kan afspelen.

Ik download nogaleens Divx bestanden, maar kom er geregeld achter dat als ik die circa 700Mb gedownload heb het niet is wat de tekst aangeeft of dat de qualiteit slecht is.

Nu zoek ik een progje (als dat al bestaat) dat een nog niet geheel gedownloaded divx bestand kan afspelen, zodat ik kan nazien of het wel het goede bestand is en of de qualiteit goed is.

Verwijderd

download divfix ff... of gebruik de nieuwste playa, die kan ze gelijk al afspelen.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 december 2001 18:54 schreef PsyFlux het volgende:
download divfix ff... of gebruik de nieuwste playa, die kan ze gelijk al afspelen.
Deze heb ik gedownload maar het werkt niet.
De halve Divx bestanden zijn met eDonkey2000 gedownload, en in de temp map gezet.
Het bestand is blijkbaar niet te lezen.
eDonkey kapt er nog al eens mee het is waardeloos om grote bestanden te downen.
Is er niet een beter progje om Divx bestanden te downloaden.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

gewoon vanuit de temp map even kopieren, dan kan je ze wel openen

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 13:19

Exterazzo

Qeasy

Dan kan toch sowiezo niet, omdat de benodigde informatie voor het afspelen van een DivX over heel de DivX verspreidt staat, dus ook op het einde. iig bij de DivX 3.11 codec werkte het niet :(

Audentia

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 19:22 schreef melanieromy het volgende:

[..]

Deze heb ik gedownload maar het werkt niet.
De halve Divx bestanden zijn met eDonkey2000 gedownload, en in de temp map gezet.
Het bestand is blijkbaar niet te lezen.
eDonkey kapt er nog al eens mee het is waardeloos om grote bestanden te downen.
Is er niet een beter progje om Divx bestanden te downloaden.
Gewoon met Kazaa, dan kan je een soort preview doen, en zie je het meteen. Veel films en zo staan op servers, niet veel bij mensen thuis. Je moet dus wel een redelijke snelheid kunnen halen.

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 11:09

Nietzman

Woei!

virtualdub

dergelijke topics komen inmiddels ook dagelijk voorbij....

kan dit niet in de FAQ?

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 15:20

spok9

Groen...

Klik hier maar ff...

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

Volgens mij zit de Table of Contents aan het einde van het filmpje of ziet ik dat verkeerd :)

• Ornathon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07-2023

Ornathon

PSN: igorvertus

Net zoals die andere gast zei....download divfix

PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 16:50
Op maandag 10 december 2001 19:32 schreef SoDM2k het volgende:
Volgens mij zit de Table of Contents aan het einde van het filmpje of ziet ik dat verkeerd :)
geen idee.
maar dat moet dan nog steeds natebouwen zijn aan de hand van de keyframes.

En halfe divx bestanden zijn wel degelijk aftespelen. tenminste 1 jaar geleden kon dat. gewoon met the playa met wmp kon het echter niet!
Maar ik kon ook niet spoelen met the playa wat nog rot is zeg maar. Als je hem eerst fixed met een repair tool moet dat ook geen probleem zijn lijkt mij.

Probleem ligt denk ik bij edonkey, heb je die file met meerdere segmenten proberen tedownloaden? gevolg is dus dat de data verspreid is, en het inderdaad niet meer aftespelen/tefixen is als je met 1 threath downwload mag het geen probleem zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 december 2001 19:37 schreef HermeS het volgende:

[..]

geen idee.
maar dat moet dan nog steeds natebouwen zijn aan de hand van de keyframes.

En halfe divx bestanden zijn wel degelijk aftespelen. tenminste 1 jaar geleden kon dat. gewoon met the playa met wmp kon het echter niet!
Maar ik kon ook niet spoelen met the playa wat nog rot is zeg maar. Als je hem eerst fixed met een repair tool moet dat ook geen probleem zijn lijkt mij.

Probleem ligt denk ik bij edonkey, heb je die file met meerdere segmenten proberen tedownloaden? gevolg is dus dat de data verspreid is, en het inderdaad niet meer aftespelen/tefixen is als je met 1 threath downwload mag het geen probleem zijn.
eDonkey haalt toch altijd bij meerdere sites of servers vandaan.
Noem eens een snelle site waar dit in een keer gaat.

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

DivFix is een tooltje waarmee je een halve DivX kunt 'repareren'. Vervolgens kan je deze overal mee afspelen. Resumen van een 'gerepareerde' DivX is onmogelijk.

Je kan 't vast wel downloaden op doom9.net, en voor de topicstarter: check je mail.

Siditamentis astuentis pactum.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 16:50
Op maandag 10 december 2001 20:09 schreef melanieromy het volgende:

[..]

eDonkey haalt toch altijd bij meerdere sites of servers vandaan.
Noem eens een snelle site waar dit in een keer gaat.
ik heb nog nooit met edonkey gewerkt ik ging er voor het gemak dus van uit dat er gebruik gemaakt word van meerdere servers omdat het anders vaak telangzaam gaat etc.

Maar op private hubs op DirectConnect gaat het lekker, of je ff rond neuzen op campussen die hebben meestal toch wel een 10Mbit upload, daar kun je goed ge/mis bruik van maken. >:)

maar als edonkey dus inderdaad die gegevens geclusterd opslaat dat kun je hem weg gooien.
Pagina: 1