Toon posts:

DivX'jes previewen in Kazaa

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heuj!

Iemand enig idee hoe dit te bewerkstelligen zou zijn? Op dit moment komt er namelijk in de tijdteller -1 of zoiets te staan als je preview van een DivX kiest. Irritant, want nu moet je de hele file downloaden voor je weet wat voor kwaliteit film je hebt. Ik hoef geen screeners :r

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 15:20

spok9

Groen...

Divx is geen streaming media, dus je kan alleen kijken als je de hele film hebt... Je kan wel eerst een deel downen, dit kopieren en bewerken met een progje dat divfix heet, dit progje bewerkt de file zodat het een geldig bestand wordt, en dus af te spelen is.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

Is gewoon niet mogelijk.. je moet eigelijk gewoon de hele divx hebben.. je kan wel programa's downloaden om een niet complete divx af te maken.. maar das een heel gedoe.. en Kazaa geeft de file toch pas een bruikbare file soort als het al helemaal gedownload is..

Kortom 't kan wel.. maar is een niet tegen de voordelen opwegend gedoe imho.

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

Verwijderd

Filmpje is hier met refosearch in een half uurtje binnen... wat is het probleem...? :? :? :?

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Met VirtualDub kan ik half-gedownloade divx'jes gewoon bekijken, misschien kun jij dat dan ook wel ;) :P

hmmz

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:20
Euhmm met kazaa slaat de films eerst op als een soort temp file met de existentie .dat en niet als .avi - files. Je kan dus onmogelijk om met divxfix erover heen gooien en daarna gaan bekijken. Dus sommige oplossingen die hier staan klopt niet. Je moet dus volgens mij de film helemaal gaan downloaden om de film te bekijken.

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 11:09

Nietzman

Woei!

Gewoon de .dat's met virtualdub bekijken :) werkt perfect

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-09 11:06
De linux client slaat .dat files op (en hernoemt ze daarna naar de originele bestands naam), en die kan je gewoon bekijken alsof het .avi is, geen enkel probleem mee.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

En anders gewoon op isonews.com kijken hoe groot de divx zijn.. komen de groottes overeen, dan kun je er van uitgaan dat je de DVD-Rip te pakken hebt.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Just_a_Gamer
Op Sunday 09 December 2001 22:33 schreef nietzman het volgende:
Gewoon de .dat's met virtualdub bekijken :) werkt perfect
aha ook iets nieuws geleerd :P

thanx :)

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 15:20

spok9

Groen...

Op zondag 09 december 2001 22:39 schreef Just_a_Gamer het volgende:

[..]

aha ook iets nieuws geleerd :P

thanx :)
Je kan ook gewoon de extentie verranderen, dan kan je divfix ook gewoon gebruiken (maar virtual dub is makkelijker :P )

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Just_a_Gamer
* Just_a_Gamer is niet zo slim als sommige tweakertjes hiero :P
Pagina: 1